Dat zijn Rooie Rinus en Pé Daalemmer, wereldberoemd in Groningen e.o.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
HALLO, WIJ ZIJN PÉ EN RINUS![]()
Wat een bullshit dat die Pé & Rinus hebben gewonnen. Die zijn al jaren bezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
Tan is als derde geëindigd in de RTVNoord verkiezing Groninger van het jaar.
De uitslag:
01 Pé & Rinus 38 procent![]()
02 Hans Nijland 14 procent![]()
03 Tanja Slangenberg 10 procent![]()
Er hebben zo`n 2800 mensen gestemd
Ook dat “Je hebt van die dingen waar baby’s onder kunnen liggen en waar speeltjes aan hangen"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef Springsteen27 het volgende:
> Dus ben ik zelf aan de slag gegaan met touwtjes en paperclips
Ik mag toch hopen dat ze geen paperclips boven die wieg heeft hangen??
En ik vind het leuk om stoer te doen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
in dit topic wordt iedereen gerespecteerd zoals hij/ zij is![]()
Benieuwd wanneer dat weer wordt afgesloten.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk nieuwtje op de fansite, Tan heeft vanaf heden Internet, en Tan zal regelmatig op de fansite aanwezig zijn.
Iedereen is gelijk, maar Tanja net iets gelijker dan de anderen, was met BB5 ook al zo dus in die geest klopt het allemaal wel ja.quote:Je mag je ware ik laten zien, in dit topic wordt iedereen gerespecteerd zoals hij/ zij is
Net een jonge Rita Verdonk....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:51 schreef Peter6000 het volgende:
[[afbeelding]
bron: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
http://forum.fok.nl/user/history/140204quote:Op zondag 29 januari 2006 08:19 schreef PC eend het volgende:
Heb je vragen aan Tanja stel ze hier
Want Tanja has entered the building![]()
( die durft)
PC, die foto's moeten wel van Tanja komen, of in elk geval zijn het foto's van iemand die Tanja heel goed kent en bij haar thuis is geweest.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:42 schreef PC eend het volgende:
Tanja heeft me dus foto's gestuurd die hier geplaatst mogen worden.
<knip>
Ze komen zeker van Tanja, maar daardoor hoeven de sceptici nog niet te geloven dat Tann ook echt Tanja is, ben ik bangquote:Op zondag 29 januari 2006 15:13 schreef cuall het volgende:
[..]
PC, die foto's moeten wel van Tanja komen, of in elk geval zijn het foto's van iemand die Tanja heel goed kent en bij haar thuis is geweest.
Ik zou het wel leuk vinden als Tann ook echt Tanja is, ik vond haar vannacht héél wat leuker dan toen ze in BB5 zat.![]()
Ja, moet ik ze eventjes wat kleiner maken, maar ik zet ze zo wel hier neerquote:Op zondag 29 januari 2006 15:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze komen zeker van Tanja, maar daardoor hoeven de sceptici nog niet te geloven dat Tann ook echt Tanja is, ben ik bang
Kan jij die foto's misschien ff zichtbaar krijgen?
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, moet ik ze eventjes wat kleiner maken, maar ik zet ze zo wel hier neer![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:26 schreef cuall het volgende:
Hier de foto's die Tanja naar PC eend heeft gestuurd
Zou toch jammer zijn als de andere users niet van deze leuke plaatjes kunnen genietenquote:
mooie bankquote:Op zondag 29 januari 2006 15:26 schreef cuall het volgende:
Hier de foto's die Tanja naar PC eend heeft gestuurd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar heb ik sinds repliek ook 2 dagen of meer mee geworsteldquote:Op zondag 29 januari 2006 15:42 schreef Kaat38 het volgende:
Hij is nie fijn, ik wil een usericon plaatsen maar kom permanent uit op een lege pagina![]()
Vind ik ook!quote:
Je moet de link plaatsen bij webicon, dan lukt het wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:53 schreef Kaat38 het volgende:
mooi, dan weet ik dat het niet aan mij ligt en zal het af en toe stug proberen! dank Jappie!
je zou toch denken dat de drugs die ik ook ooit heb gebruikt na 9 jaar toch echt wel uit mn lichaam is, ben benieuwd hou jij er uit ziet...ghehe,je zal ook wel niet moeders mooiste zijn...quote:
En ik maar denken dat je je er misschien druk om zou makenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:45 schreef tann het volgende:
Nou, de fotoos staan er mooi bij !!! kon wel lachen om de fotoos daarboven, maaruuuh APK en Manu, wat is er nou steeds over mijn bankstel, ik begrijp het nog steeds niet..........
om die fotoos daarboven??? nee joh ik lach me dood, kprobeer ze te kopieren,als mn vader dit ziet ligt ie helemaal in een knoop, hoe verzinne ze et, echt creatief en knap gedaan!!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je je er misschien druk om zou maken
Tann![]()
Je krijgt hier toch minder vragen dan in dat andere topicquote:Op zondag 29 januari 2006 20:49 schreef tann het volgende:
[..]
om die fotoos daarboven??? nee joh ik lach me dood, kprobeer ze te kopieren,als mn vader dit ziet ligt ie helemaal in een knoop, hoe verzinne ze et, echt creatief en knap gedaan!!
He tann,quote:Op zondag 29 januari 2006 20:49 schreef tann het volgende:
[..]
om die fotoos daarboven??? nee joh ik lach me dood, kprobeer ze te kopieren,als mn vader dit ziet ligt ie helemaal in een knoop, hoe verzinne ze et, echt creatief en knap gedaan!!
tuurlijk!!! zit ff in de andere delen te kijken, kvind et gaaf dat sommigen et voor me opnemen, alhoewel men wel gelijk had met dat roken, maar heb ondertussen ook de tranen vet in mn ogen staan van reacties die ik niet begrijp, snap niet waarom mensen zulke dingen moeten zeggen,ze dachten blijkbaar mij te kennen maar hebben zo te zien zeer weinig mensenkennis en levenservaring, beetje gefrustreerd volgens mij en hebben mij inderdaad totaal niet begrepen, maar goed ik ben ook niet echt simpel,kvraag me af of ze uberhaupt wel iets snappen van mensen of alleen zich zelf, wat is dan egoisme.....ach, ik wist dit van te voren, en het doet me niet veel, maar pijnloos is het niet!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:59 schreef MissJ. het volgende:
Ha die Tanja, leuk dat je er weer bent. En wat leuk dat je de foto's zo sportief opvat.
Oef hier was ik bang voor, als het niet pijnloos is kan je het misschien beter niet lezen?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef tann het volgende:
[..]
tuurlijk!!! zit ff in de andere delen te kijken, kvind et gaaf dat sommigen et voor me opnemen, alhoewel men wel gelijk had met dat roken, maar heb ondertussen ook de tranen vet in mn ogen staan van reacties die ik niet begrijp, snap niet waarom mensen zulke dingen moeten zeggen,ze dachten blijkbaar mij te kennen maar hebben zo te zien zeer weinig mensenkennis en levenservaring, beetje gefrustreerd volgens mij en hebben mij inderdaad totaal niet begrepen, maar goed ik ben ook niet echt simpel,kvraag me af of ze uberhaupt wel iets snappen van mensen of alleen zich zelf, wat is dan egoisme.....ach, ik wist dit van te voren, en het doet me niet veel, maar pijnloos is het niet!
PC leg het even uit als je wilt over die bank
Je hebt het prima uitgelegdquote:Op zondag 29 januari 2006 21:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat je er nu nog niks van begrijp, zoals ik zei je had erbij moeten zijn
Ik weet niet hoe ik het beter uit moet leggen
begin het steeds leuker te vinden, helemaal vanacht en vanochten was top, jeetje ik was kapot!!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je hebt het prima uitgelegd![]()
FOK is gewoon anders als andere sites en fora's, het heeft een aparte cultuur die je eigenlijk niet echt 123 kan beschrijven, je moet het ervaren zegmaarEn dat maakt FOK ook zo leuk en uniek
T was ook erg gezellig vannachtquote:Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef tann het volgende:
[..]
begin het steeds leuker te vinden, helemaal vanacht en vanochten was top, jeetje ik was kapot!!
bedankt, en dat is echt zo,alhoewel mezelf niet helemaal mezelf was ivm de hormonen, khad toch iets te snel de bitch positie ingenomen omdat ik wist dat er over me gelult werd en ik ga niet schijnheilig zitten doen dat ik dat niet in de gaten had,wie zou dat niet doen.... als ik niet zwanger was had dat wat langer op zich laten wachtenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:34 schreef MissJ. het volgende:
Tanja, je bleef jezelf. En dat roepen alle oud bewoners allemaal om het hardst maar jij was de enige die echt haarzelf bleef.
En bedankt voor de uitleg van die bank want ik begreep die ook niet. (kijkt naar bank en besluit nooit een foto te plaatsen)![]()
ja ech wel!! heb kromme vingers van het typen en vierkante ogen van het lezen, ben blij dat je me nu wel gelooft, scheelt weer!!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T was ook erg gezellig vannacht![]()
Enne...ik geloof je nu wel hoor dat je de echte Tanja bent![]()
Het heeft dus niks met jou te maken met die bankenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef tann het volgende:
[..]
begin het steeds leuker te vinden, helemaal vanacht en vanochten was top, jeetje ik was kapot!!
2 PC, tis me duidelijk alleen weet je wat ik dacht?? ik dacht ff dat het een bekende was van in de tijd dat ik nog studeerde en toen niet echt een fijne inrichting had, een zwaar verrotte bank, gelukkig kreeg ik daarna goede banen met en riant inkomen waarvan ik later mn hele interieur vernieuwd had, en ja....ook een niewe bank, khad het wel grappig gevonden als het een ouwe bekende was hahaa
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:46 schreef tann het volgende:
[..]
ja ech wel!! heb kromme vingers van het typen en vierkante ogen van het lezen, ben blij dat je me nu wel gelooft, scheelt weer!!
![]()
Had je mijn ideetje gelezen om aan Menno (waar iedereen het nu wel van gelooft dat hij het is) te vragen of hij hier een berichtje wil zetten dat Tann echt Tanja is, ik denk dat er dan meer mensen het gelovenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:46 schreef tann het volgende:
[..]
ja ech wel!! heb kromme vingers van het typen en vierkante ogen van het lezen, ben blij dat je me nu wel gelooft, scheelt weer!!
![]()
ja idd, moch ik ooit nog weer zwanger worden hoop ik dat het net zo gaat.........maar ik denk dat het bij dit prinsesje blijft.......ik dacht trouwens tijdens de zwangerschap dat ik er geen last van had, maar in het huis kwam ik er wel ff achter dat dat niet het geval was.....quote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben beide zwangerschappen een secreet geweest. Echt waar, je mag het aan mijn man navragen. Mijn moeder die bekend staat als lief mens had precies hetzelfde. Door de hormoonaanvallen was ik echt een ander mens.
Ik geloofde ook echt dat jij daar veel last van had. Ik herkende het.
Helaas was mijn 1e bevalling een drama die 3 dagen duurde waarbij ik het hele ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd heb, wat dat betreft heb je voor een eerste kindje een prachtige bevalling gehad.
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
We zijn nou eenmaal erg kritisch hier, maar je bent erdoorheen gekomen![]()
kheb menno al ff gemaild....maar misschien komt hij hier wel dinsdag...hij moest golven ofzo woensdag hieroquote:Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je mijn ideetje gelezen om aan Menno (waar iedereen het nu wel van gelooft dat hij het is) te vragen of hij hier een berichtje wil zetten dat Tann echt Tanja is, ik denk dat er dan meer mensen het geloven
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:14 schreef tann het volgende:
[..]
kheb menno al ff gemaild....maar misschien komt hij hier wel dinsdag...hij moest golven ofzo woensdag hiero
ik krijg alleen maar leuke reacties, en dat vind ik heel raar nadat ik hoorde van al het kritiek en de dingen op deze site, ik heb nog geen 1 rare reactie gehad op straat, maar mocht dat wel zo zijn, ook dat had ik me van te voren ingecalculeerd en rekening meegehoudenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:12 schreef MissJ. het volgende:
Krijg je wel leuke reakties op straat als je met Jos wandelt en hoe is het mte je ouders gegaan. Hopelijk allemaal wel positief.
Hoho, het was mijn vriend ook niet. Ik moest om Tanja hard lachen toen. Ze schoot helemaal uit haar sloffen.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:22 schreef katja31 het volgende:
nou ik kon die vent wel wat doen hij dacht werkelijk dat hij zich alles kon permiteren met zijn achterbaks gedoe maar ja hij kan buiten het huis heel aardig zijn maar toen kon ik hem wel wat aan doen ik moet hem niet sorry
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:15 schreef katja31 het volgende:
hallo tan
hoe is ie/ en met jos wat een lief kindje
ik heb effe een vraagje ik zag op jou site dat iemand aan jou vroeg of jij de nieuwe vriendin van menno was , dat was nadat hij het bekend had gemaakt, ik dacht ik weet niet meer dan dat jullie goede vrienden zijn . en de tweede vraag is met wie heb je allemaal nog contact behalve menno .
ik vond je top in het huis vooral tegen rob ik gaf je groot gelijk toen je tegen hem uitviel![]()
Sociaal, maar zo ken ik je ook (van BB)quote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef tann het volgende:
[knip]
dan te bedenken dat ik bewust positief over hem heb gepraat omdat ik bang was dat NL alle antilianen over 1 kam zou scheren, had ik echter geweten wat hij aan het uitvoeren was hadden jullie hele andere dingen gehoord en mij beter begrepen, ach ja....kon ook niet alles van te voren weten....eigen schuld zeg ik maar)
Ik zeg meestal dan ga ik wel banken overvallenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:26 schreef MissJ. het volgende:
Elke moeder die ik ken zou zeggen dat als haar kinderen niet te eten hadden ze desnoods de hoer gingen spelen. Ik kom uit Amsterdam en geloof me die opmerking heb ik vaak gehoord.
Dat je daar ook was wezen praten vind ik van veel lef betuigen, gelukkig kwam je bij zinnen.
was idd een beetje overdreven, maar wel terecht als je weet dat ik Rob al een aantal malen had gezegd ajb voorzichtig met mn kleertjes om te gaan en het niet nat ergens neer te leggen, er was geen plek meer op het wasrekje, en het mocht niet in de droger, maar Rob deed dat echt om te treiteren want ik had dat met hem besproken, hij had wel ff kunnen wachten totdat het rekje leeg was, elke ochtend als ik wakker was moest ik naar het washok rennen omdat anders Rob weer bezig was, dat was niet prettig!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:18 schreef MissJ. het volgende:
Hahaha, ik vond juist dat ze tegen Rob een beetje overdreven uitviel. wat deed die nou helemaal, hij wilde wassen en legde het keurig op de machine neer.
Ik moest vreselijk om Tanja lachen toen. Dat waren nou hormonen!
Zo'n bank is best lastig hoor. (gaat weer over banken)quote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik zeg meestal dan ga ik wel banken overvallen![]()
Maar je hebt gelijk hoor, is een vaak gehoorde uitspraak.
zo wat was ik pissig idd, had het helemaal gehad maar hij zat die week de hele tijd al te stoken hoor, niet alleen met mij ook met de anderen, maar die durfden dat niet tegen hem te zeggen, alleen achter zijn rug om, en ja, ik had daar schijt aan en deed dat wel (alleen een tikkeltje overdreven, maar ben sochtends niet op mn best zonder een bakkie en peukie)quote:Op zondag 29 januari 2006 22:23 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hoho, het was mijn vriend ook niet. Ik moest om Tanja hard lachen toen. Ze schoot helemaal uit haar sloffen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Zo'n bank is best lastig hoor. (gaat weer over banken)![]()
ik had toen echt geen keus, ik was trouwens niet bij zinnen gekomen,godzijdank biedde op dat moment het uitzendburo mij een baan aan wat ik met 100 handen aangreepquote:Op zondag 29 januari 2006 22:26 schreef MissJ. het volgende:
Elke moeder die ik ken zou zeggen dat als haar kinderen niet te eten hadden ze desnoods de hoer gingen spelen. Ik kom uit Amsterdam en geloof me die opmerking heb ik vaak gehoord.
Dat je daar ook was wezen praten vind ik van veel lef betuigen, gelukkig kwam je bij zinnen.
haha dies goed!!!! maar dan zou ik snel in de bak belanden, en ik heb daar het lef niet voor!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik zeg meestal dan ga ik wel banken overvallen![]()
Maar je hebt gelijk hoor, is een vaak gehoorde uitspraak.
Je moet niet je moeder bellen, je moet haar moeder bellenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef demins het volgende:
Begrijp ik nou goed dat we met de enige echte onvervalste Tanja te maken hebben! Het stuk sjacherein dat me zoveel plezier heeft bezorgd? Tanja, meid, ik zag je graag! Vooral als je lekker ongenuanceerd tekeer ging! Chapeau! (Pet af!) Ik kan het nauwelijks geloven! Ik ga gelijk mijn moeder bellen!
oef we hebben er 2 gehuurd en volgens mij maar 1 gezien, ging over die hoezeg je dat, iets met geesten en elektrische aparaten waar je stemmen op kon horen, geen klap aan!!! die andere was een lach film volgens mij...die had hij al een keer gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 22:29 schreef schatje het volgende:
Welke DVD heb je samen met Menno gekeken toen hij bij je op bezoek was?
Phonenumber, Duck!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet niet je moeder bellen, je moet haar moeder bellen![]()
White Noise toevallig?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:36 schreef tann het volgende:
[..]
oef we hebben er 2 gehuurd en volgens mij maar 1 gezien, ging over die hoezeg je dat, iets met geesten en elektrische aparaten waar je stemmen op kon horen, geen klap aan!!! die andere was een lach film volgens mij...die had hij al een keer gezien
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Zo'n bank is best lastig hoor. (gaat weer over banken)![]()
haha dank je, de groeten aan je moeder, ennuh ik ben nu wat vrolijker gemuts!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:33 schreef demins het volgende:
Begrijp ik nou goed dat we met de enige echte onvervalste Tanja te maken hebben! Het stuk sjacherein dat me zoveel plezier heeft bezorgd? Tanja, meid, ik zag je graag! Vooral als je lekker ongenuanceerd tekeer ging! Chapeau! (Pet af!) Ik kan het nauwelijks geloven! Ik ga gelijk mijn moeder bellen!
white noisequote:Op zondag 29 januari 2006 22:36 schreef tann het volgende:
[..]
oef we hebben er 2 gehuurd en volgens mij maar 1 gezien, ging over die hoezeg je dat, iets met geesten en elektrische aparaten waar je stemmen op kon horen, geen klap aan!!! die andere was een lach film volgens mij...die had hij al een keer gezien
nee heb geen contact met ing, zal wel komen als ze ooit zwanger wordt, dan zal ze me begrijpen, en ja, afgezien van dat gedoe is ing een heel lief mens, dat meen ik!!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef katja31 het volgende:
dat is leuk dat jullie nog kontakt hebben , hij ,ing ,linda , chan en jij waren mijn favorieten , ik moet eerlijk zijn dat ik je ook soms een opdondertje vond hoor maar ik wist wel dat er onder alles wat je had mee gemaakt een lief persoon zat , en ik ben blij dat het je nu beter gaat , alleen jammer van ing en menno maar ja je kan niet alles hebben heb je het ook met ing uitgepraat over dat nomineren dat vond ik een beetje sneu jullie band was goed in het huis
Een vrolijke muts, dat zie ik graag!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:38 schreef tann het volgende:
[..]
haha dank je, de groeten aan je moeder, ennuh ik ben nu wat vrolijker gemuts!!!
nou ik ben gewoon benieuwd of dat allemaal is uitgesproken en verder niks want ik geloof die bladen toch al niet ik hoor het liever van de bron zelf , en ik hou al zeker niet van roddelen dus miss j je hebt voor mij niks te vrezen hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:36 schreef MissJ. het volgende:
Tanja, klein tipje,
mijn vriendin is een BN-er. Als die wat post op het internet staat het volgende week in de roddelbladen. Is al vaak gebeurd.
Ook jij bent nog steeds gewild denk ik vooral door bepaalde mensen die uitspraken willen. Hou dat goed in de gaten.
bedankt!! ik weet et, maar ze doen maar, kan er nog wel bij en ik zeg geen dingen die niet waar zijn, kunnen ze et weer lekker verdraaien hebben ze weer wat te doen, sta ik boven, ze doen toch wat ze willen heb ik al doorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:36 schreef MissJ. het volgende:
Tanja, klein tipje,
mijn vriendin is een BN-er. Als die wat post op het internet staat het volgende week in de roddelbladen. Is al vaak gebeurd.
Ook jij bent nog steeds gewild denk ik vooral door bepaalde mensen die uitspraken willen. Hou dat goed in de gaten.
Nee sloeg niet op ons hier. Het gebeurt gewoon dat bedoel ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:40 schreef katja31 het volgende:
[..]
nou ik ben gewoon benieuwd of dat allemaal is uitgesproken en verder niks want ik geloof die bladen toch al niet ik hoor het liever van de bron zelf , en ik hou al zeker niet van roddelen dus miss j je hebt voor mij niks te vrezen hoor
ghehequote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef crazymamma het volgende:
Je had groot gelijk met Rob, vervelende kwal........... Ik zou ook niet willen dat tie aan mijn bebykleertjes zat.
muts op mn hoofd he..?!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:40 schreef demins het volgende:
[..]
Een vrolijke muts, dat zie ik graag!
haa daar kan ik over mee pratenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:42 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee sloeg niet op ons hier. Het gebeurt gewoon dat bedoel ik.
ben nu wel benieuwd wie je vriendin is....quote:Op zondag 29 januari 2006 22:44 schreef MissJ. het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben het wel eens uitgespeeld en deden ons voor als lesbisch stel....lachen maar niemand hapte. We waren te doorzichtig en zei was net getrouwd.
Maar soms hebben we niks door en dan hup staat er weer een overtrokken verhaal overal. Het laatste was dat ze wat had gezegd over Bonnie st Clair....ze haalde daar zelfs boulevard mee.
We lagen dubbel.
ow oke sorry danquote:Op zondag 29 januari 2006 22:42 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee sloeg niet op ons hier. Het gebeurt gewoon dat bedoel ik.
Belinda/ Jos....die snap ik niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef tann het volgende:
heej ik heb boulevard ook gehaald, en belinda ik bedoel jos ook haahahahaa eikels die boulevard!!
Hoezo ellendequote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef MissJ. het volgende:
Wil ik best zeggen Manon Thomas.
Zo laat nu de ellende maar over me heenkomen. Dat ze van de B-categorie is en zo.
Die naam zegt me helemaal nietsquote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef MissJ. het volgende:
Wil ik best zeggen Manon Thomas.
Zo laat nu de ellende maar over me heenkomen. Dat ze van de B-categorie is en zo.
ech niet?? ze zeiden dat ik Jos beter Belinda had kunnen noemen ivm het roken van mij,quote:
die van verslinde hahahaha moet nodig wat zeggen , hij spoort zelf niet de aandacht trekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef tann het volgende:
heej ik heb boulevard ook gehaald, en belinda ik bedoel jos ook haahahahaa eikels die boulevard!!
Ze heeft het druk in het land en is net van vakantie terug.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:49 schreef crazymamma het volgende:
Vond Manon altijd een leuke spontane meid. Jammer dat ze niet meer op de buis is..........
niks hoor ik deed een geinig gokje maar manon is een hele mooie vrouw hoor ik vindt haar altijd wel aardig , ze kwam ook altijd goed over op tvquote:Op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef MissJ. het volgende:
Mensen hebben vaak een ander beeld over haar. Ik heb geen zin om mijn vriendschappen te verdedigen doe ik met niemand.
Wat bedoel je nou met die namen?
quote:
Mss ooit gezien, maar echt veel zegt het me nietquote:
Het doet er verder ook niet toe denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss ooit gezien, maar echt veel zegt het me niet
Toch bedankt voor de foto
wat dacht je van Nelle en Samson hahaaaaa, dit is een grapje hoor voor alle duidelijkheid, kmoest stiekum een beetje lachen om de Belinda grap......maar Albert maakte hem niet, had ik wel verwacht trouwensquote:Op zondag 29 januari 2006 22:51 schreef MissJ. het volgende:
Oh ja dat sigarettenmerk.
Nou dan zouden mijn kinderen Drum en drum2 heten.
nee, ik weet wel dat ie inquote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef crazymamma het volgende:
Tann, weet jij iets van die vriendin van Menno, of mag jij er ook niets over loslaten.
(ach als ze niet duimt maar wat anders in der mond stopt...)quote:Op zondag 29 januari 2006 22:56 schreef tann het volgende:
[..]
nee, ik weet wel dat ie inis en het is hem gegunt, maar ik weet er niks van, als het goed is komt hij hier dinsdag ff....maar tzal ongetwijfeld een leuke meid zijn
ik kan geen poppetje vinden die nu heeeel hard lachtquote:Op zondag 29 januari 2006 22:57 schreef MissJ. het volgende:
[..]
(ach als ze niet duimt maar wat anders in der mond stopt...)
Gheghe.
Jij bent veel ordinairder dan ik!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:57 schreef MissJ. het volgende:
[..]
(ach als ze niet duimt maar wat anders in der mond stopt...)
Gheghe.
Ze heeft wel een web-logquote:Op zondag 29 januari 2006 22:49 schreef crazymamma het volgende:
Vond Manon altijd een leuke spontane meid. Jammer dat ze niet meer op de buis is..........
Vast wel zo heeft op turnen en kung-fu gezetenquote:
Deze?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef tann het volgende:
[..]
ik kan geen poppetje vinden die nu heeeel hard lacht
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef tann het volgende:
[..]
ik kan geen poppetje vinden die nu heeeel hard lacht
geeft niet hoor, heel begrijpelijk allemaal.......quote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef soylent het volgende:
[..]
Ze heeft wel een web-loghttp://manonthomas.web-log.nl/
Het Internet maakt de afstand tussen BN-ers en het simpele volk weer een stuk kleiner!
Welkom Tanja ook
Ik heb hopelijk niet al te veel nare dingen gezegd, we moeten op onze woorden gaan letten hierIk was nogal anti Nathalie. Als die ook gaat posten ga ik helemaal stuk
![]()
ben nog steeds lenig idd,klegde zo 2 knieen in mn nek 18 oktoberquote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vast wel zo heeft op turnen en kung-fu gezeten
nee weet ik niet, hij belt me nog of het zowieso nog door gaat, hoezo..??? moet ik iets doorgevenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef katja31 het volgende:
komt hij dinsdag overdag of in de avond weet je dat toevallig
ik heb die spagaat gezien met je zwangere buik, toen je een duwtje van Roel kreegquote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef tann het volgende:
[..]
ben nog steeds lenig idd,klegde zo 2 knieen in mn nek 18 oktober![]()
ja dat hoorde ik al ze was erg pissig,maar die foto was toch echt?? volgens een ander BBer heeft ze dat echt gedaan......of was die foto toch nep...quote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef crazymamma het volgende:
Natte-alie zullen wel niet meer zien.........die was zo geschrokken van haar "badjasfoto"...............
Voor zover ik weet was die foto absoluut 100% echtquote:Op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef tann het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik al ze was erg pissig,maar die foto was toch echt?? volgens een ander BBer heeft ze dat echt gedaan......of was die foto toch nep...
oe dat meen je..??? tering wat was hij dronken,wou zo in Natte Alie haar bed pissen,wel gelachen die avond, was een top avondjequote:Op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik heb die spagaat gezien met je zwangere buik, toen je een duwtje van Roel kreeg
nee hoor meid hoeft niet als hij overdag komt dan had ik vrij genomen en ìn de avond uren moet ik darten dus dan mis het weer voor de zoveelste keer hahahhaha maar ja dan heb ik gewoon pechquote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef tann het volgende:
[..]
nee weet ik niet, hij belt me nog of het zowieso nog door gaat, hoezo..??? moet ik iets doorgeven
dat had ik dus ook begrepen van een BBer ,ze had al in het huis gezegd of zo dat ze daar spijt van had.......quote:Op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was die foto absoluut 100% echt![]()
Ja, 18 oktober...!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef tann het volgende:
[..]
ben nog steeds lenig idd,klegde zo 2 knieen in mn nek 18 oktober![]()
Meestal was de regie optijd en werden de beelden geblokt, maar het gebeurde soms weleens dat ze te laat warenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef tann het volgende:
[..]
dat had ik dus ook begrepen van een BBer ,ze had al in het huis gezegd of zo dat ze daar spijt van had.......![]()
kvind et al ranzig zonder dat ze haar been optilde, hoe dom ben je dat te doen met 1000 cams om je heen, voor jullie wel leuk naat urlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef MissJ. het volgende:
Ja die was echt, ForeverBlue maakte hem. Tot zijn eigen verbazing ze tilde zo haar been op.
Lachen.
Die filmpjes staan ook nog hier op Fok!. In het topic Filmpjes volgens mij. PC eend heeft er een aantal gemaakt. Weet niet of je ze ooit al gezien hebt, zijn echt heel leuk.........Vooral dat "hoerenfeest" van jullie.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef tann het volgende:
[..]
oe dat meen je..??? tering wat was hij dronken,wou zo in Natte Alie haar bed pissen,wel gelachen die avond, was een top avondje
Wat zij zegt!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef MissJ. het volgende:
Natte Lie verdenk ik ervan dat ze donder goed wist wat ze deed. Mevrouw wilde in beeld. En ze was in beeld, de caps van gekke bekken van Nattelie waren hilarisch.
express te laat zeker, dit laten ze juist zien toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meestal was de regie optijd en werden de beelden geblokt, maar het gebeurde soms weleens dat ze te laat waren
tof ga ik zeker ff kijke straks,ben benieuwdquote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Die filmpjes staan ook nog hier op Fok!. In het topic Filmpjes volgens mij. PC eend heeft er een aantal gemaakt. Weet niet of je ze ooit al gezien hebt, zijn echt heel leuk.........Vooral dat "hoerenfeest" van jullie.
Ach ze lagen wel eens te suffen denk ik. Het mocht niet maar gebeurde wel dat we beelden zagen van het douchen of zo. De piemels van de heren zijn ook in beeld geweest....die van Roel is ieniemienie en die van Joost was de grootste......voor Menno hebben we ook respect.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef tann het volgende:
[..]
express te laat zeker, dit laten ze juist zien toch?
Je krijgt de fok termen, snel onder de kniequote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef tann het volgende:
[..]
oe dat meen je..??? tering wat was hij dronken,wou zo in Natte Alie haar bed pissen,wel gelachen die avond, was een top avondje
Tja, soms wel soms niet, bij de editie van HBB (Hotel Big Brother) is de regie aanmerkelijk strenger iigquote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef tann het volgende:
[..]
express te laat zeker, dit laten ze juist zien toch?
Nee, peuken uit de afvalbak halen is slim met 1000 cams erop.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef tann het volgende:
[..]
kvind et al ranzig zonder dat ze haar been optilde, hoe dom ben je dat te doen met 1000 cams om je heen, voor jullie wel leuk naat urlijk
hoezo bong wil jij viool onder de douche zien dan hahahahahahahahaquote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, soms wel soms niet, bij de editie van HBB (Hotel Big Brother) is de regie aanmerkelijk strenger iig
reken maar dat ze dat wist maar ze was niet de enige, daarom zei ik ook toen ik eruit ging dat het nep is, 1 groot poppenkast!!!!had ik in het begin gelijk door, maar heb daar geen vrienden mee gemaakt, mijn motto doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg werd aar niet gewardeerdquote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef MissJ. het volgende:
Natte Lie verdenk ik ervan dat ze donder goed wist wat ze deed. Mevrouw wilde in beeld. En ze was in beeld, de caps van gekke bekken van Nattelie waren hilarisch.
hahaaaa lachu ja, ik schrok wel toen ik het meneertje van roel op de banden zag,khoef niks meer te zeggen......quote:Op zondag 29 januari 2006 23:12 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ach ze lagen wel eens te suffen denk ik. Het mocht niet maar gebeurde wel dat we beelden zagen van het douchen of zo. De piemels van de heren zijn ook in beeld geweest....die van Roel is ieniemienie en die van Joost was de grootste......voor Menno hebben we ook respect.
(wat zeg ik allemaal)![]()
was idd niet slim......maar dat had ik thuis ook gedaan in zoon geval,nou zit ik thuis nooit zonder, maar wat ik al zei wou mezelf zijn, schijt aan de cameraas en andere bewoners hadden er wel van gerookt maar durfden niet te doen wat ik deed ivm cams!!!!maar je hebt gelijk!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nee, peuken uit de afvalbak halen is slim met 1000 cams erop.![]()
nee niksquote:Op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef crazymamma het volgende:
Heb je eigenlijk nog wel eens iets van Channie gehoord Tann of van Dido? Die waren toch ook zo gek met Jos.........
nee hoor, ik heb nog niks kwetsends verteld dat zie je verkeerd, kvertel hoe et was maar boor niemand de grond in!!zelfs natte alie nie, kzei toch dat ze er spijt van had..en tis gewoon een feit dat van roel.....ik heb nu een heeele grote doos!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef Dynabite het volgende:
Je zit hier trouwens aardig te roddelen over de andere bewoners Tann!!!!!!!!![]()
Sorry ik pak de inkopper nog even mee....een KIJkdoos!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:23 schreef tann het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb nog niks kwetsends verteld dat zie je verkeerd, kvertel hoe et was maar boor niemand de grond in!!zelfs natte alie nie, kzei toch dat ze er spijt van had..en tis gewoon een feit dat van roel.....ik heb nu een heeele grote doos!!!
tuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef katja31 het volgende:
he tanja nog een vraagje wil jij misschien bij een jongetje van 5 jaar iets in het gastenboek schrijven hij was fan van bb5 als je verhaal op de site leest snap je het wel dit is de link http://www.naastenliefde.com/ alvast bedankt
alles a bong nang you?? weet niet of ik et goed schreef, bedankt, en sorry dat et ff geduurd heeftquote:Op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef Day het volgende:
Godver!
Maandenlang heb ik hier dag en nacht rondgehangen en altijd stiekum gehoopt dat ze een keer langs zou komen! Komt ze potverdikkie tijdens die klote HBB, waar ik gewoon niet naar kan kijken!!
Hey Tan! Fawaka?![]()
Tof dat je er bent en no spang wat men hier over je zegt en gezegd heeft, je bent een toppertje!![]()
Ik hoorde bij de kleine pro-Tanja-clan hier, al moet ik toegeven dat PC-eend, LS en Peter fanatieker waren, en soms had ik ook keiharde kritiek en wilde ik je achter het behang plakken. Maar ik zag wel dat achter die stoicijnse blik en de 'het kan me allemaal niks schelen-houding' een leuke en lieve meid zat en nog steeds zit. Ik heb meerdere malen met tranen in mijn ogen naar je zitten kijken, want ik voelde je verdriet! Na jouw vertrek was BB5, voor mij, ook minder leuk.
Fijn dat je nu gelukkiger voelt en nogmaals, laat ze lekker lullen!![]()
haha tot latersquote:Op zondag 29 januari 2006 23:24 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Sorry ik pak de inkopper nog even mee....een KIJkdoos!!!!
Hahaha, doeggies Tanja.
heb geen contact met lies, ing zal zelf moete komen voor mij hoeft et niet, no hard feelings hoor, ing is toch wel liefquote:Op zondag 29 januari 2006 23:26 schreef Day het volgende:
Ik heb een vraag (als het mag?)
Heb je contact met Lieske en zou je overwegen om weer contact met Ingrid te hebben, na een lang en goed gesprek?
(ok, dat waren er dus 2)
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:23 schreef tann het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb nog niks kwetsends verteld dat zie je verkeerd, kvertel hoe et was maar boor niemand de grond in!!zelfs natte alie nie, kzei toch dat ze er spijt van had..en tis gewoon een feit dat van roel.....ik heb nu een heeele grote doos!!!
Bijna goed!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef tann het volgende:
[..]
alles a bong nang you?? weet niet of ik et goed schreef, bedankt, en sorry dat et ff geduurd heeft
had ik helaas te laat door,anders waren we in het huis al goeie maatjes gewordenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Hoi Tanja
Leuk dat je ook hier langs komt.
Moest altijd wel lachen hoe je was in BB ook al vond ik je soms ook echt een kreng.
Had jij door hoe Menno werd behandeld door mede bewoners of is dat langs je heen gegaan.
Had jij wel door hoe Tanja werd behandeld door haar medebewoners?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef rooie3 het volgende:
Hoi Tanja
Leuk dat je ook hier langs komt.
Moest altijd wel lachen hoe je was in BB ook al vond ik je soms ook echt een kreng.
Had jij door hoe Menno werd behandeld door mede bewoners of is dat langs je heen gegaan.
gezellie, hoe schrijf je et dan btw?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Bijna goed!
En yep, het gaat uitstekend hier!
En beter te laat dan nooit, zegt men toch? Leuk dat je er bent, nu heb ik weer een reden om vaker te komen. Die zgn. BN-ers interesseren me nl. niet.
Het leefde heel erg onder de kijkers.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:31 schreef tann het volgende:
[..]
had ik helaas te laat door,anders waren we in het huis al goeie maatjes geworden
kweet niet of ze er spijt van hadden, heb geen contact met ze behalve met menno en linda, ik zal het hem es vragen maar ik denk het haast wel anders was hij er niet zaterdag in HBBquote:Op zondag 29 januari 2006 23:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het leefde heel erg onder de kijkers.
Hebben sommige bewoners daar achteraf nog spijt van gehad.
Wij gaven Rob de schuld eng mannetje![]()
voor zover ik heb gehoord heeft chantal haar excuses aangebodenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het leefde heel erg onder de kijkers.
Hebben sommige bewoners daar achteraf nog spijt van gehad.
Wij gaven Rob de schuld eng mannetje![]()
Ja zeg ik dan wat anders.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had jij wel door hoe Tanja werd behandeld door haar medebewoners?
Leuk dat jij er ook bentquote:Op zondag 29 januari 2006 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Bijna goed!
En yep, het gaat uitstekend hier!
En beter te laat dan nooit, zegt men toch? Leuk dat je er bent, nu heb ik weer een reden om vaker te komen. Die zgn. BN-ers interesseren me nl. niet.
Peukenpauzequote:Op zondag 29 januari 2006 23:37 schreef tann het volgende:
kmoet ff weg ben er zo weer
Nou ik zou Rob effe lekker een duw gegeven hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef tann het volgende:
[..]
kweet niet of ze er spijt van hadden, heb geen contact met ze behalve met menno en linda, ik zal het hem es vragen maar ik denk het haast wel anders was hij er niet zaterdag in HBB
Dus dan is ze het zeker opeens wel?quote:
Die vent was niet wijs.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef crazymamma het volgende:
Chantal liet idd weten er spijt van te hebben dat ze Menno niet meer had geholpen.
Rob vond dat het bij het spel hoorde en had nergens spijt van. Menno moest maar naar hem toekomen. Draak van een vent.................
ja, nu Jos er is weet ik dat het zwaarder wordt dan verwacht, maar ik begin in Augustus, ik ga het in elk geval proberen, maar tzal zwaar zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef crazymamma het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je plannen voor die rechtenstudie? Ga je dat nog doen?
ow wist ik niet maar dat zal ze wel menen hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 23:36 schreef katja31 het volgende:
[..]
voor zover ik heb gehoord heeft chantal haar excuses aangeboden
heeeeelemaal niks BOEIEquote:Op zondag 29 januari 2006 23:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zeg ik dan wat anders.
Tanja stond haar mannetje wel en had er iets heel moois voor terug.
Wat kan jouw die lui dan schelen als je zo,n mooi poppetje heb.
beetje laat misschien maar slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 23:42 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins! Dag lieve users, dag lieve Tanja!![]()
![]()
![]()
Dat meen je...niks van meegekregen, maar heb hun maar 1 x gezien na BB, was met de finalequote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef crazymamma het volgende:
Chantal liet idd weten er spijt van te hebben dat ze Menno niet meer had geholpen.
Rob vond dat het bij het spel hoorde en had nergens spijt van. Menno moest maar naar hem toekomen. Draak van een vent.................
Ik ook en snapte Tanja best met dat roken tijdens de zwangerschap.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef katja31 het volgende:
heb ik ook nu hahahaha een lekker sigaretje
hm lekker binnen zeker, kmoet naar het balkon, brrrrrrrrr koud, ik rook niet meer in huis voor Josjequote:Op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef katja31 het volgende:
heb ik ook nu hahahaha een lekker sigaretje
Waarom ging je toen zelf.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:54 schreef tann het volgende:
[..]
Dat meen je...niks van meegekregen, maar heb hun maar 1 x gezien na BB, was met de finale
maar toch het was slecht, kwou dat ik anders kon toen, maar met stress van een bepaalde gozer, mn eetprobleem wat ik drastisch moets aanpassen ivm Jos raadde de verloskundige me aan te roken als ik het niet meer vol hielt, maar goed, kwil het niet goed praten, het was niet gezond, maar ik blijf erbij dat ik minder rookte als voor heen, zagen jullie wel dat ik ook peukies uitdrukte en later weer op stak, soms deed ik wel 3 keer met een peukiequote:Op zondag 29 januari 2006 23:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ook en snapte Tanja best met dat roken tijdens de zwangerschap.
tja meid ik heb geen kindjes maar bij de kleine van mijn zus rook ik ook niet hoor dan moet hij vreselijk hoeste en dan zegt hij katja mag hij uit hahahaha en dan gaat hij gewoon uit voor mijn joppie doe ik datquote:Op zondag 29 januari 2006 23:55 schreef tann het volgende:
[..]
hm lekker binnen zeker, kmoet naar het balkon, brrrrrrrrr koud, ik rook niet meer in huis voor Josje![]()
ik ben weggegaan omdat ik niet met Jos de kamer uit mocht, ik had me zo verheugd op dingetjes doen zoals naar buiten, of op de bank zitten, ook als ik gewoon thuis zou zijn hoor, maar dat kon allemaal niet, ik zou er niet uitgaan, ik moest van BB nadenken of ik dinsdag of woensdag naar buiten wou met Jos, ik zelf wou eerst woensdag en toen helemaal niet meer BB wou dinsdag, daar moest ik dus over nadenken en toen ik dat deed vroeg ik me af waar ik in godsnaam mee bezig was, als ik dinsdag met jos naar buiten zou gaan had ik nog maar 4 uur over wat ik per 2 uur mocht opnemen tot einde van het programma, dat zou ik toch niet volhouden en ik dacht of ik nu nog 1 week wacht met mn excit kan ik maar beter nu gaan, heb ik nog 1 weeek langer met Jos genieten thuis, dat ik weg ben gepest wat in de telegraaf stond was bullshit, het boeide me echt niet dat het niet meer ging tussen mij en de bewoners,khad et nog heeel lang vol gehoudenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom ging je toen zelf.
was toen wel boos op je ,want nu mocht Rob blijven.
hihi goedzoquote:Op zondag 29 januari 2006 23:58 schreef katja31 het volgende:
[..]
tja meid ik heb geen kindjes maar bij de kleine van mijn zus rook ik ook niet hoor dan moet hij vreselijk hoeste en dan zegt hij katja mag hij uit hahahaha en dan gaat hij gewoon uit voor mijn joppie doe ik dat
Ik gaf je ook groot gelijk hoor dit was echt niks zo in dat kamertje met je baby.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef tann het volgende:
[..]
ik ben weggegaan omdat ik niet met Jos de kamer uit mocht, ik had me zo verheugd op dingetjes doen zoals naar buiten, of op de bank zitten, ook als ik gewoon thuis zou zijn hoor, maar dat kon allemaal niet, ik zou er niet uitgaan, ik moest van BB nadenken of ik dinsdag of woensdag naar buiten wou met Jos, ik zelf wou eerst woensdag en toen helemaal niet meer BB wou dinsdag, daar moest ik dus over nadenken en toen ik dat deed vroeg ik me af waar ik in godsnaam mee bezig was, als ik dinsdag met jos naar buiten zou gaan had ik nog maar 4 uur over wat ik per 2 uur mocht opnemen tot einde van het programma, dat zou ik toch niet volhouden en ik dacht of ik nu nog 1 week wacht met mn excit kan ik maar beter nu gaan, heb ik nog 1 weeek langer met Jos genieten thuis, dat ik weg ben gepest wat in de telegraaf stond was bullshit, het boeide me echt niet dat het niet meer ging tussen mij en de bewoners,khad et nog heeel lang vol gehouden
Ja jammer allemaal, maar dat had endemol toch wel eerder en beter uit moeten zoeken... hoe dat zat met de arbeidsinspectiequote:Op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef tann het volgende:
[..]
ik ben weggegaan omdat ik niet met Jos de kamer uit mocht, ik had me zo verheugd op dingetjes doen zoals naar buiten, of op de bank zitten, ook als ik gewoon thuis zou zijn hoor, maar dat kon allemaal niet, ik zou er niet uitgaan, ik moest van BB nadenken of ik dinsdag of woensdag naar buiten wou met Jos, ik zelf wou eerst woensdag en toen helemaal niet meer BB wou dinsdag, daar moest ik dus over nadenken en toen ik dat deed vroeg ik me af waar ik in godsnaam mee bezig was, als ik dinsdag met jos naar buiten zou gaan had ik nog maar 4 uur over wat ik per 2 uur mocht opnemen tot einde van het programma, dat zou ik toch niet volhouden en ik dacht of ik nu nog 1 week wacht met mn excit kan ik maar beter nu gaan, heb ik nog 1 weeek langer met Jos genieten thuis, dat ik weg ben gepest wat in de telegraaf stond was bullshit, het boeide me echt niet dat het niet meer ging tussen mij en de bewoners,khad et nog heeel lang vol gehouden
tja....de helft dan...ghehe 51% wou toch dat ie blijft, en weet je, toen ik Rob na BB zag was hij best wel aardig, heel anders, volgens mij is het best wel een wijze man hoor,maf he?? ksnap dan niet waarom dat in het huis anders was, maar goed, ieder deed BB op zijn eigen manier.....quote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik gaf je ook groot gelijk hoor dit was echt niks zo in dat kamertje met je baby.
Jammer dat daardoor Rob mocht blijven.
Heel Nederland was hem zat![]()
helemaal mee eens, maar ze zeiden dat ze nog op antwoord aan het wachten waren,of dat waar is weet ik niet,had ik dat eerder geweten was ik al eerder opgestapt, maar dat wisten ze wel dat ik dat zou doen..........zal altijd de vraag blijven....maakt me ook niet uit ze hebben mij iets onvergetelijks gegeven, zou het ondanks dat en andere dingen zo weer doen hoor!! en the crew van BB is echt wel top!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja jammer allemaal, maar dat had endemol toch wel eerder en beter uit moeten zoeken... hoe dat zat met de arbeidsinspectie![]()
Wij geloofde niks van die 51%.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef tann het volgende:
[..]
tja....de helft dan...ghehe 51% wou toch dat ie blijft, en weet je, toen ik Rob na BB zag was hij best wel aardig, heel anders, volgens mij is het best wel een wijze man hoor,maf he?? ksnap dan niet waarom dat in het huis anders was, maar goed, ieder deed BB op zijn eigen manier.....
Rob heeft geld zat jaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef crazymamma het volgende:
Heb je ooit het interview met Rob gezien na zijn exit? Hij wil een documantaire maken over mensen die een been missen. Ook zou hij wel een kinderprogramma zoals Telekids willen maken.
Hoezo hoog in je bol hebben.
Zaterdag moest hij nog even zeggen dat ze zijn bonnetje voor de lunch maar op zijn zaak moesten zetten. Kan ie het nog lekker aftrekken voor de belasting ook. Hij had wel wat extra kunnen schenken, zit er warmpjes bij volgens mij.
Volgens mij wisten wij al zeer snel dat de Baby niet in beeld zou mogen, buiten die bepaalde uren.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef tann het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar ze zeiden dat ze nog op antwoord aan het wachten waren,of dat waar is weet ik niet,had ik dat eerder geweten was ik al eerder opgestapt, maar dat wisten ze wel dat ik dat zou doen..........zal altijd de vraag blijven....maakt me ook niet uit ze hebben mij iets onvergetelijks gegeven, zou het ondanks dat en andere dingen zo weer doen hoor!! en the crew van BB is echt wel top!!!
nee heb ik nooit gezien....helaas, heb dat andere ook niet gehoord zaterdag, jammer.....maar volgens mij zaten er wel meer in die dachten gelijk al sterren te zijn, en dan zegt men dat ik sterallures heb, duhquote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef crazymamma het volgende:
Heb je ooit het interview met Rob gezien na zijn exit? Hij wil een documantaire maken over mensen die een been missen. Ook zou hij wel een kinderprogramma zoals Telekids willen maken.
Hoezo hoog in je bol hebben.
Zaterdag moest hij nog even zeggen dat ze zijn bonnetje voor de lunch maar op zijn zaak moesten zetten. Kan ie het nog lekker aftrekken voor de belasting ook. Hij had wel wat extra kunnen schenken, zit er warmpjes bij volgens mij.
Nee dan moest ie ook voor Menno betalen.Hij wilde wel de kamer hebben.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob heeft geld zat jaen viel mij ook tegen, eerst dachten we dat hij voor iedereen zou betalen, maar nee dat deed ie dus niet
hm, kweet niet of het eerlijk was dan wel niet...quote:Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wij geloofde niks van die 51%.
Op internet stond hij vet laag steeds.
dinsdag na de bevalling deelde ze me dat mee, woensdag nog ff officieel en dat de bewoners ook niet meer mochten komenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij wisten wij al zeer snel dat de Baby niet in beeld zou mogen, buiten die bepaalde uren.
Snap niet dat ze het jouw pas veel later vertelde.
gadverd...quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee dan moest ie ook voor Menno betalen.Hij wilde wel de kamer hebben.
Samen met Ingrid.
thad ook met internet te makenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef crazymamma het volgende:
Vond het wel belachelijk dat de andere bewoners ook niet meer in de babykamer mochten komen. Dat hadden ze toch niet uit hoeven zenden, dan hadden ze met die arbeidsinspectie niets te maken gehad.
Volgens mij kan dat wel waar zijn en hebben ze alles expres op het laatste moment gedaan, en gehoopt dat die beslissing zolang op zich zou laten wachten dat het het programma wel safe wasquote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef tann het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar ze zeiden dat ze nog op antwoord aan het wachten waren,of dat waar is weet ik niet,had ik dat eerder geweten was ik al eerder opgestapt, maar dat wisten ze wel dat ik dat zou doen..........zal altijd de vraag blijven....maakt me ook niet uit ze hebben mij iets onvergetelijks gegeven, zou het ondanks dat en andere dingen zo weer doen hoor!! en the crew van BB is echt wel top!!!
zoiets hoorde ik ook, ach....wat doet et er toe, tkwam me later wel verrekte goed uit toen het helemaal niet meer liep met mn medebewoners, zeg ik je eerlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel waar zijn en hebben ze alles expres op het laatste moment gedaan, en gehoopt dat die beslissing zolang op zich zou laten wachten dat het het programma wel safe was
Maar als ik het goed heb, kwamen er zelfs kamervragen over, volgens mij heeft dat die beslissing toen versneld.
Er werden geen beelden van de kinderkamer op internet uitgezonden, dat mocht ook niet....quote:
Wij wisten het toen al een tijdje.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef tann het volgende:
[..]
dinsdag na de bevalling deelde ze me dat mee, woensdag nog ff officieel en dat de bewoners ook niet meer mochten komen
kdacht echt dat het harde buiken waren,kwas geestelijk nog niet klaar voor de bevalling....kan heel veel pijn hebben maar was wel blij dat zoon rij toen af was om me ff weer te concentreren op de weeen wat ik dus voor harde buik aan zag, maar dat breien ging later echt niet meer, heb er wel hard om gelachen toen ik dat terug zagquote:Op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef Kaat38 het volgende:
weet je wat ik een prachtmoment vond, pal voor jouw bevalling zat je nog te breien en riep zoiets als: nee nu nog niet, nog een pen! super zeg, waar haalde je de energie vandaan zeg!
Dat noem ik vrij laat, als je van te voren niet weet hoe de regels hierover zijn kan je zo een programma eigenlijk niet beginnen lijkt mij.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef crazymamma het volgende:
Het was al vrij vroeg in het programma bekend. Volgens mij was het RTL Boulevard die er mee kwam.
tijdens de bevalling???quote:Op maandag 30 januari 2006 00:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er werden geen beelden van de kinderkamer op internet uitgezonden, dat mocht ook niet....
kweet et, was er ook erg blij mee laterquote:Op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef crazymamma het volgende:
Je hebt echt geluk gehad dat die bevalling zo vlotjes verliep. Dat is lang niet altijd zo hoor, daar kan ik over meepraten.
Ook nietquote:
raar, wist ik niet.....hingen wel 3 cams voor en 1 na toen et niet meer mochtquote:Op maandag 30 januari 2006 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook niet
Die kamer kwam helemaal niet in beeld, alleen op de gewone TV uitzendingen, maar op Internet dus niet
Is goedquote:Op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef tann het volgende:
kga ff snel met mn hondje lopen ben er zo weer
he crazy truste he misschien tot morgen ergens op een sitequote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef crazymamma het volgende:
Jeetje, tís al weer net als bij BB. Kost me weer m'n nachtrust.
Wat gingen jullie toch vresenlijk laat naar bed. Wilde toch niet te veel missen. Die gesprekken s'nachts waren vaak het leukst, met Menno, Ing en Chantal..............
truste voor als je nog niet weg bentquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef Kaat38 het volgende:
is oke, zie you soon! alhoewel mijn wekker zo gaat dus waarschijnlijk lig ik zo op 1 oor of 2, weet nog niet hoe ik ga liggen........................
jij ook wel truste voor als je nog niet weg bent, tot snelquote:Op maandag 30 januari 2006 00:31 schreef katja31 het volgende:
ik ga slaapjes doen truste tan en misschien tot snel doei doei
hihi ja, maar we wisten in het begin ook niet hoelaat et wasquote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef crazymamma het volgende:
Jeetje, tís al weer net als bij BB. Kost me weer m'n nachtrust.
Wat gingen jullie toch vresenlijk laat naar bed. Wilde toch niet te veel missen. Die gesprekken s'nachts waren vaak het leukst, met Menno, Ing en Chantal..............
ow okee bedankt, tis me nl nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt, maar gelukkig vind ik jullie steeds weer, ik kom snel langs bij HBB SC maar dat gaat me iets te snel, of hebben jullie daar ook trucs voor....kmoet vaak na een bericht vet zoeken waar ik was, en op vernieuwen drukken, vaak loop ik ook een pagina achter hahaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tann,
Straks, na nog ongeveer 45 berichten, zal deze reeks vol zijn. Klik dan op 'Hotel Big Brother' boven of onder in je scherm. Je krijgt daarna een overzicht van alle onderwerpen. Daar wordt dan een nieuw onderwerp gemaakt. Dat zal wel '[BB5] Tanja - deel 7' genoemd gaan worden.
Je kunt ook op bezoek komen bij [HBB SC xxx] xxxxxxxx
ing site, van BB ing?? waar zit die dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef crazymamma het volgende:
Truste meiden, zie jullie wel weer verschijnen bij Kaat of Ings site.........
nou ja fan..vertel, zegt ie iets over mij?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
Volg je HBB ook, je was fan van Bart toch, of inmiddels al niet meer?
Tis altijd erg gezellig in de HBB SC topicsquote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef tann het volgende:
[..]
ow okee bedankt, tis me nl nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt, maar gelukkig vind ik jullie steeds weer, ik kom snel langs bij HBB SC maar dat gaat me iets te snel, of hebben jullie daar ook trucs voor....kmoet vaak na een bericht vet zoeken waar ik was, en op vernieuwen drukken, vaak loop ik ook een pagina achter haha
kzal et doorgeven, maar ik denk dat men gewoon minder tijd heeft ivm zn nieuwe vlam,is er veel over haar gezeikt dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef crazymamma het volgende:
Tann, als je Menno nog spreekt dinsdag, wil je dan zeggen dat we het jammer vinden dat hij zo weinig van zich laat horen op het moment.......Volgens mij heeft hij er helemaal tabak van na het gezeur over zijn vriendin. Het is zonde van zo'n mooie site.
ha bedankt voor je kaartje, en ik heb er idd veel gekregen, met mij alles goed en met Jos ook, is al behoorlijk gegroeid, denk niet dat jullie haar nog herkennen en ze is zoooooooo ontzettend lief!!!lacht veel johquote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef Djovah het volgende:
hoi Tan, kreeg net via Katja door dat jij hier online was. Wat leuk even met je te kunnen chatten. Ik was ook 1 vd veeeeeeeeeeeeeeeeeeelen die jou een feli kaartje had gestuurd na de bevalling van je Kleine Meissie. Wat een kanjertje hé. Hoe gaat het met je?
Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is het al gevraagd, maar: dus je hebt nog contact met Menno? En ook met andere ex-bewoners? Lieske?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
kzal et doorgeven, maar ik denk dat men gewoon minder tijd heeft ivm zn nieuwe vlam,is er veel over haar gezeikt dan?
Zet "maximum aantal berichten per pagina" bij Opties op 999. Dan laad je het topic in 1 keer helemaal in en zit je niet steeds met die subpagina's.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef tann het volgende:
[..]
ow okee bedankt, tis me nl nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt, maar gelukkig vind ik jullie steeds weer, ik kom snel langs bij HBB SC maar dat gaat me iets te snel, of hebben jullie daar ook trucs voor....kmoet vaak na een bericht vet zoeken waar ik was, en op vernieuwen drukken, vaak loop ik ook een pagina achter haha
heej, volgens mij heb ik es op die site gekeken na het lezen van een berichtje op mijn site van jou dan...kan dat klopen?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef crazymamma het volgende:
Dit is Ingrids site. http://bbingrid.web-log.nl/
Ze heeft al een hoop berichtjes achtergelaten...........Door haar zijn we nog een beetje op de hoogte op het moment.
Deze is ook leuk: http://bigbrotherkaat.web-log.nl/
Komt ze ook naar Fok! binnenkort?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef crazymamma het volgende:
Dit is Ingrids site. http://bbingrid.web-log.nl/
Ze heeft al een hoop berichtjes achtergelaten...........Door haar zijn we nog een beetje op de hoogte op het moment.
Of als je PC te traag isquote:Op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zet "maximum aantal berichten per pagina" bij Opties op 999. Dan laad je het topic in 1 keer helemaal in en zit je niet steeds met die subpagina's.
Als je via telefoon internet kan 't wat trager worden, maar dat valt nog best mee.
ja klopt met menno, soms hoor ik nog wat van Linda maar niet van de restquote:Op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is het al gevraagd, maar: dus je hebt nog contact met Menno? En ook met andere ex-bewoners? Lieske?
Zelfs niet van stadgenote Lieske?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef tann het volgende:
[..]
ja klopt met menno, soms hoor ik nog wat van Linda maar niet van de rest
dank je!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zet "maximum aantal berichten per pagina" bij Opties op 999. Dan laad je het topic in 1 keer helemaal in en zit je niet steeds met die subpagina's.
Als je via telefoon internet kan 't wat trager worden, maar dat valt nog best mee.
Ja, Ingrid had op haar site verteld dat ze, toen ze bij Menno op bezoek waren, ineens werd geconfronteerd met zijn vriendin, terwijl zij nog steeds in de veronderstelling was dat het tussen hun nog wat zou worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
kzal et doorgeven, maar ik denk dat men gewoon minder tijd heeft ivm zn nieuwe vlam,is er veel over haar gezeikt dan?
Hier.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef tann het volgende:
waar is dat?
Ja ik heb je horen vertellen dat je hem heel leuk vond en dat je hem graag wou ontmoetenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:43 schreef tann het volgende:
[..]
nou ja fan..vertel, zegt ie iets over mij?
Ja, maar dat ging over Ingrid.quote:
klopt, maar heeft ie dan al wat gezegd over mij in HBB?? khad hem gemaild, en hij mij, maar heb daarna niks meer gehoord, maar ging over kleertjes van Jos voor de veiling, kvind em inderdaad leukquote:Op maandag 30 januari 2006 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik heb je horen vertellen dat je hem heel leuk vond en dat je hem graag wou ontmoeten
Ik heb hem negatieve dingen dingen horen zeggen over BB5, een zwangere erin vond hij maar niks.
Ging denk ik meer over het concept dan over jou.
Oefening baart kunstquote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef Djovah het volgende:
Wat een ingewikkelde site is dit Tan. Snap er nog maar weinig van. GRRR
Hij vond het dacht ik raar dat je als zwangere vrouw het huis inging, meer niet dacht ikquote:Op maandag 30 januari 2006 00:54 schreef tann het volgende:
[..]
klopt, maar heeft ie dan al wat gezegd over mij in HBB?? khad hem gemaild, en hij mij, maar heb daarna niks meer gehoord, maar ging over kleertjes van Jos voor de veiling, kvind em inderdaad leuk
hihi ik ben zelf ook een beginneling maar komt vanzelf, dis mn 2e dagquote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef Djovah het volgende:
Wat een ingewikkelde site is dit Tan. Snap er nog maar weinig van. GRRR
ow, begrijpelijk, is ook raar, maar denk niet dat hij of anderen toen dachten aan moeders die er alleen voor stonden en et juist heel leuk kon zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij vond het dacht ik raar dat je als zwangere vrouw het huis inging, meer niet dacht ik
Behalve als het over bankstellen, mavo-mutsen of zeekoeien gaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
Tis altijd erg gezellig in de HBB SC topics![]()
hah zoiets had ik al gehoordquote:Op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef crazymamma het volgende:
Ze waren helemaal niet zo te spreken over de BBers. Hebben ze laten komen omdat ze het zonde vonden van het geld dat ze er mee konden verdienen. Er werd van tevoren al gezegd dat ze ze er na een uur wel weer uit zouden werken. Viola stelde voor om ze maar de kliekjes op te laten eten. Naderhand werd door Bart gezegd dat het niet "zijn soort mensen" waren, of woorden van die strekking.....................
Vergeet de domme koeien nietquote:Op maandag 30 januari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
Behalve als het over bankstellen, mavo-mutsen of zeekoeien gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |