Dat zijn Rooie Rinus en Pé Daalemmer, wereldberoemd in Groningen e.o.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
HALLO, WIJ ZIJN PÉ EN RINUS![]()
Wat een bullshit dat die Pé & Rinus hebben gewonnen. Die zijn al jaren bezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
Tan is als derde geëindigd in de RTVNoord verkiezing Groninger van het jaar.
De uitslag:
01 Pé & Rinus 38 procent![]()
02 Hans Nijland 14 procent![]()
03 Tanja Slangenberg 10 procent![]()
Er hebben zo`n 2800 mensen gestemd
Ook dat “Je hebt van die dingen waar baby’s onder kunnen liggen en waar speeltjes aan hangen"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef Springsteen27 het volgende:
> Dus ben ik zelf aan de slag gegaan met touwtjes en paperclips
Ik mag toch hopen dat ze geen paperclips boven die wieg heeft hangen??
En ik vind het leuk om stoer te doen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
in dit topic wordt iedereen gerespecteerd zoals hij/ zij is![]()
Benieuwd wanneer dat weer wordt afgesloten.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk nieuwtje op de fansite, Tan heeft vanaf heden Internet, en Tan zal regelmatig op de fansite aanwezig zijn.
Iedereen is gelijk, maar Tanja net iets gelijker dan de anderen, was met BB5 ook al zo dus in die geest klopt het allemaal wel ja.quote:Je mag je ware ik laten zien, in dit topic wordt iedereen gerespecteerd zoals hij/ zij is
Net een jonge Rita Verdonk....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:51 schreef Peter6000 het volgende:
[[afbeelding]
bron: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
http://forum.fok.nl/user/history/140204quote:Op zondag 29 januari 2006 08:19 schreef PC eend het volgende:
Heb je vragen aan Tanja stel ze hier
Want Tanja has entered the building![]()
( die durft)
PC, die foto's moeten wel van Tanja komen, of in elk geval zijn het foto's van iemand die Tanja heel goed kent en bij haar thuis is geweest.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:42 schreef PC eend het volgende:
Tanja heeft me dus foto's gestuurd die hier geplaatst mogen worden.
<knip>
Ze komen zeker van Tanja, maar daardoor hoeven de sceptici nog niet te geloven dat Tann ook echt Tanja is, ben ik bangquote:Op zondag 29 januari 2006 15:13 schreef cuall het volgende:
[..]
PC, die foto's moeten wel van Tanja komen, of in elk geval zijn het foto's van iemand die Tanja heel goed kent en bij haar thuis is geweest.
Ik zou het wel leuk vinden als Tann ook echt Tanja is, ik vond haar vannacht héél wat leuker dan toen ze in BB5 zat.![]()
Ja, moet ik ze eventjes wat kleiner maken, maar ik zet ze zo wel hier neerquote:Op zondag 29 januari 2006 15:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze komen zeker van Tanja, maar daardoor hoeven de sceptici nog niet te geloven dat Tann ook echt Tanja is, ben ik bang
Kan jij die foto's misschien ff zichtbaar krijgen?
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, moet ik ze eventjes wat kleiner maken, maar ik zet ze zo wel hier neer![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:26 schreef cuall het volgende:
Hier de foto's die Tanja naar PC eend heeft gestuurd
Zou toch jammer zijn als de andere users niet van deze leuke plaatjes kunnen genietenquote:
mooie bankquote:Op zondag 29 januari 2006 15:26 schreef cuall het volgende:
Hier de foto's die Tanja naar PC eend heeft gestuurd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar heb ik sinds repliek ook 2 dagen of meer mee geworsteldquote:Op zondag 29 januari 2006 15:42 schreef Kaat38 het volgende:
Hij is nie fijn, ik wil een usericon plaatsen maar kom permanent uit op een lege pagina![]()
Vind ik ook!quote:
Je moet de link plaatsen bij webicon, dan lukt het wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:53 schreef Kaat38 het volgende:
mooi, dan weet ik dat het niet aan mij ligt en zal het af en toe stug proberen! dank Jappie!
je zou toch denken dat de drugs die ik ook ooit heb gebruikt na 9 jaar toch echt wel uit mn lichaam is, ben benieuwd hou jij er uit ziet...ghehe,je zal ook wel niet moeders mooiste zijn...quote:
En ik maar denken dat je je er misschien druk om zou makenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:45 schreef tann het volgende:
Nou, de fotoos staan er mooi bij !!! kon wel lachen om de fotoos daarboven, maaruuuh APK en Manu, wat is er nou steeds over mijn bankstel, ik begrijp het nog steeds niet..........
om die fotoos daarboven??? nee joh ik lach me dood, kprobeer ze te kopieren,als mn vader dit ziet ligt ie helemaal in een knoop, hoe verzinne ze et, echt creatief en knap gedaan!!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je je er misschien druk om zou maken
Tann![]()
Je krijgt hier toch minder vragen dan in dat andere topicquote:Op zondag 29 januari 2006 20:49 schreef tann het volgende:
[..]
om die fotoos daarboven??? nee joh ik lach me dood, kprobeer ze te kopieren,als mn vader dit ziet ligt ie helemaal in een knoop, hoe verzinne ze et, echt creatief en knap gedaan!!
He tann,quote:Op zondag 29 januari 2006 20:49 schreef tann het volgende:
[..]
om die fotoos daarboven??? nee joh ik lach me dood, kprobeer ze te kopieren,als mn vader dit ziet ligt ie helemaal in een knoop, hoe verzinne ze et, echt creatief en knap gedaan!!
tuurlijk!!! zit ff in de andere delen te kijken, kvind et gaaf dat sommigen et voor me opnemen, alhoewel men wel gelijk had met dat roken, maar heb ondertussen ook de tranen vet in mn ogen staan van reacties die ik niet begrijp, snap niet waarom mensen zulke dingen moeten zeggen,ze dachten blijkbaar mij te kennen maar hebben zo te zien zeer weinig mensenkennis en levenservaring, beetje gefrustreerd volgens mij en hebben mij inderdaad totaal niet begrepen, maar goed ik ben ook niet echt simpel,kvraag me af of ze uberhaupt wel iets snappen van mensen of alleen zich zelf, wat is dan egoisme.....ach, ik wist dit van te voren, en het doet me niet veel, maar pijnloos is het niet!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:59 schreef MissJ. het volgende:
Ha die Tanja, leuk dat je er weer bent. En wat leuk dat je de foto's zo sportief opvat.
Oef hier was ik bang voor, als het niet pijnloos is kan je het misschien beter niet lezen?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef tann het volgende:
[..]
tuurlijk!!! zit ff in de andere delen te kijken, kvind et gaaf dat sommigen et voor me opnemen, alhoewel men wel gelijk had met dat roken, maar heb ondertussen ook de tranen vet in mn ogen staan van reacties die ik niet begrijp, snap niet waarom mensen zulke dingen moeten zeggen,ze dachten blijkbaar mij te kennen maar hebben zo te zien zeer weinig mensenkennis en levenservaring, beetje gefrustreerd volgens mij en hebben mij inderdaad totaal niet begrepen, maar goed ik ben ook niet echt simpel,kvraag me af of ze uberhaupt wel iets snappen van mensen of alleen zich zelf, wat is dan egoisme.....ach, ik wist dit van te voren, en het doet me niet veel, maar pijnloos is het niet!
PC leg het even uit als je wilt over die bank
Je hebt het prima uitgelegdquote:Op zondag 29 januari 2006 21:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat je er nu nog niks van begrijp, zoals ik zei je had erbij moeten zijn
Ik weet niet hoe ik het beter uit moet leggen
begin het steeds leuker te vinden, helemaal vanacht en vanochten was top, jeetje ik was kapot!!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je hebt het prima uitgelegd![]()
FOK is gewoon anders als andere sites en fora's, het heeft een aparte cultuur die je eigenlijk niet echt 123 kan beschrijven, je moet het ervaren zegmaarEn dat maakt FOK ook zo leuk en uniek
T was ook erg gezellig vannachtquote:Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef tann het volgende:
[..]
begin het steeds leuker te vinden, helemaal vanacht en vanochten was top, jeetje ik was kapot!!
bedankt, en dat is echt zo,alhoewel mezelf niet helemaal mezelf was ivm de hormonen, khad toch iets te snel de bitch positie ingenomen omdat ik wist dat er over me gelult werd en ik ga niet schijnheilig zitten doen dat ik dat niet in de gaten had,wie zou dat niet doen.... als ik niet zwanger was had dat wat langer op zich laten wachtenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:34 schreef MissJ. het volgende:
Tanja, je bleef jezelf. En dat roepen alle oud bewoners allemaal om het hardst maar jij was de enige die echt haarzelf bleef.
En bedankt voor de uitleg van die bank want ik begreep die ook niet. (kijkt naar bank en besluit nooit een foto te plaatsen)![]()
ja ech wel!! heb kromme vingers van het typen en vierkante ogen van het lezen, ben blij dat je me nu wel gelooft, scheelt weer!!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T was ook erg gezellig vannacht![]()
Enne...ik geloof je nu wel hoor dat je de echte Tanja bent![]()
Het heeft dus niks met jou te maken met die bankenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef tann het volgende:
[..]
begin het steeds leuker te vinden, helemaal vanacht en vanochten was top, jeetje ik was kapot!!
2 PC, tis me duidelijk alleen weet je wat ik dacht?? ik dacht ff dat het een bekende was van in de tijd dat ik nog studeerde en toen niet echt een fijne inrichting had, een zwaar verrotte bank, gelukkig kreeg ik daarna goede banen met en riant inkomen waarvan ik later mn hele interieur vernieuwd had, en ja....ook een niewe bank, khad het wel grappig gevonden als het een ouwe bekende was hahaa
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:46 schreef tann het volgende:
[..]
ja ech wel!! heb kromme vingers van het typen en vierkante ogen van het lezen, ben blij dat je me nu wel gelooft, scheelt weer!!
![]()
Had je mijn ideetje gelezen om aan Menno (waar iedereen het nu wel van gelooft dat hij het is) te vragen of hij hier een berichtje wil zetten dat Tann echt Tanja is, ik denk dat er dan meer mensen het gelovenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:46 schreef tann het volgende:
[..]
ja ech wel!! heb kromme vingers van het typen en vierkante ogen van het lezen, ben blij dat je me nu wel gelooft, scheelt weer!!
![]()
ja idd, moch ik ooit nog weer zwanger worden hoop ik dat het net zo gaat.........maar ik denk dat het bij dit prinsesje blijft.......ik dacht trouwens tijdens de zwangerschap dat ik er geen last van had, maar in het huis kwam ik er wel ff achter dat dat niet het geval was.....quote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben beide zwangerschappen een secreet geweest. Echt waar, je mag het aan mijn man navragen. Mijn moeder die bekend staat als lief mens had precies hetzelfde. Door de hormoonaanvallen was ik echt een ander mens.
Ik geloofde ook echt dat jij daar veel last van had. Ik herkende het.
Helaas was mijn 1e bevalling een drama die 3 dagen duurde waarbij ik het hele ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd heb, wat dat betreft heb je voor een eerste kindje een prachtige bevalling gehad.
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
We zijn nou eenmaal erg kritisch hier, maar je bent erdoorheen gekomen![]()
kheb menno al ff gemaild....maar misschien komt hij hier wel dinsdag...hij moest golven ofzo woensdag hieroquote:Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je mijn ideetje gelezen om aan Menno (waar iedereen het nu wel van gelooft dat hij het is) te vragen of hij hier een berichtje wil zetten dat Tann echt Tanja is, ik denk dat er dan meer mensen het geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |