abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34592601
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een drugshoofd
je zou toch denken dat de drugs die ik ook ooit heb gebruikt na 9 jaar toch echt wel uit mn lichaam is, ben benieuwd hou jij er uit ziet...ghehe,je zal ook wel niet moeders mooiste zijn...
pi_34592603
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:45 schreef tann het volgende:
Nou, de fotoos staan er mooi bij !!! kon wel lachen om de fotoos daarboven, maaruuuh APK en Manu, wat is er nou steeds over mijn bankstel, ik begrijp het nog steeds niet..........
En ik maar denken dat je je er misschien druk om zou maken
Tann
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_34592682
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:47 schreef PC eend het volgende:

[..]

En ik maar denken dat je je er misschien druk om zou maken
Tann
om die fotoos daarboven??? nee joh ik lach me dood, kprobeer ze te kopieren,als mn vader dit ziet ligt ie helemaal in een knoop, hoe verzinne ze et, echt creatief en knap gedaan!!
pi_34592970
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:49 schreef tann het volgende:

[..]

om die fotoos daarboven??? nee joh ik lach me dood, kprobeer ze te kopieren,als mn vader dit ziet ligt ie helemaal in een knoop, hoe verzinne ze et, echt creatief en knap gedaan!!
Je krijgt hier toch minder vragen dan in dat andere topic
En dat verhaal over die banken is een lang verhaal, daar had je bij moeten wezen vrees ik
pi_34593094
Ha die Tanja, leuk dat je er weer bent. En wat leuk dat je de foto's zo sportief opvat.
MissJ. is een manier van leven...
pi_34593460
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:49 schreef tann het volgende:

[..]

He tann,

als je echt Tanja bent, dan sorry dat ik gisteren misschien wat flauw op je reageerde. Ik was er heilig van overtuigd dat je een kloon van iemand anders was.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_34593728
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:59 schreef MissJ. het volgende:
Ha die Tanja, leuk dat je er weer bent. En wat leuk dat je de foto's zo sportief opvat.
tuurlijk!!! zit ff in de andere delen te kijken, kvind et gaaf dat sommigen et voor me opnemen, alhoewel men wel gelijk had met dat roken, maar heb ondertussen ook de tranen vet in mn ogen staan van reacties die ik niet begrijp, snap niet waarom mensen zulke dingen moeten zeggen,ze dachten blijkbaar mij te kennen maar hebben zo te zien zeer weinig mensenkennis en levenservaring, beetje gefrustreerd volgens mij en hebben mij inderdaad totaal niet begrepen, maar goed ik ben ook niet echt simpel,kvraag me af of ze uberhaupt wel iets snappen van mensen of alleen zich zelf, wat is dan egoisme.....ach, ik wist dit van te voren, en het doet me niet veel, maar pijnloos is het niet!

PC leg het even uit als je wilt over die bank
pi_34593858
Iedereen die zijn nek boven het maaiveld uitsteekt zal niet alleen complimenten krijgen. En het is zo makkelijk om te trappen naar iemand terwijl diegene niks terug kan zeggen.
Ook ik heb wel eens geprobeerd je te verdedigen maar dat had geen zin.
Ik zat niet op Fok destijds wegens inlogproblemen maar las wel alles mee.
Ik heb twee kinderen tanja, en beide zwangerschappen rookte ik. Minder, maar niet zonder.
En in de tijd dat ik geboren werd was roken heel normaal en rokkte heel veel zwangere dames. Dat het slecht is weten we allemaal, maar weet ook iedereen wel dat het een verslaving is.......
pi_34594178
hm dank je, ik zelf vond het heel vervelend van dat roken hoor, maar helemaal stoppen om cameraas is niet mijn stijl, lekker schijnheilig zou dat zijn ik hielt het wel in de gaten alhoewel het sommige dagen goed mis ging,maar goed ikwas me wel bewust hoor van kritiek daarop, wel grappig om te lezen dan dat mensen denken dat mn kleine buik er mee te maken had, want dat was niet zo, verloskundige legde me uit dat dat normaal is je 1e zwangerschap, en na metingen van de echo bleek Jos net zo goed te groeien in mijn buik als andere babytjes, nog niet te spreken dat men denkt dat Jos te vroeg geboren zou zijn want dat klopt al helemaaaaal niet!!! volgens de echo zou het na uitrekenen idd de 24ste moeten zijn, maar de rekenmethode van de huisarts en verloskundige was 11 oktober, dus zou ze 1 week te laat zijn.....maar ja.. zo kan ik wel meer dingen uitlegge maar volgens mij blijf ik dan bezig hahaaa BOEIE lekker belangrijk
pi_34594202
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef tann het volgende:

[..]

tuurlijk!!! zit ff in de andere delen te kijken, kvind et gaaf dat sommigen et voor me opnemen, alhoewel men wel gelijk had met dat roken, maar heb ondertussen ook de tranen vet in mn ogen staan van reacties die ik niet begrijp, snap niet waarom mensen zulke dingen moeten zeggen,ze dachten blijkbaar mij te kennen maar hebben zo te zien zeer weinig mensenkennis en levenservaring, beetje gefrustreerd volgens mij en hebben mij inderdaad totaal niet begrepen, maar goed ik ben ook niet echt simpel,kvraag me af of ze uberhaupt wel iets snappen van mensen of alleen zich zelf, wat is dan egoisme.....ach, ik wist dit van te voren, en het doet me niet veel, maar pijnloos is het niet!

PC leg het even uit als je wilt over die bank
Oef hier was ik bang voor, als het niet pijnloos is kan je het misschien beter niet lezen?

Die bank euh, heeft in principe niks met jou te maken maar dat is een running gag geworden hier, dat kwam omdat een user hier een foto van zichzelf op zijn bank had geplaatst en daar kritiek op kreeg omdat men hier twijfels kreeg over die foto of de datum van die foto (ik weet het zelf niet eens precies), maar die user was toen kwaad opgestapt, sindsdien slaan verschillende users op tilt als ze een foto van een bank van iemand te zien krijgen zien en krijgt diegene meestal kritiek op zijn bank (maar bij jou alleen positief dus het valt mee ze hebben hier misschien liever eerder kritiek op Tanja dan op haar bank)

Ik denk dat je er nu nog niks van begrijp, zoals ik zei je had erbij moeten zijn
Ik weet niet hoe ik het beter uit moet leggen
  zondag 29 januari 2006 @ 21:29:58 #61
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34594333
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:26 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik denk dat je er nu nog niks van begrijp, zoals ik zei je had erbij moeten zijn
Ik weet niet hoe ik het beter uit moet leggen
Je hebt het prima uitgelegd

FOK is gewoon anders als andere sites en fora's, het heeft een aparte cultuur die je eigenlijk niet echt 123 kan beschrijven, je moet het ervaren zegmaar En dat maakt FOK ook zo leuk en uniek
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_34594518
Tanja, je bleef jezelf. En dat roepen alle oud bewoners allemaal om het hardst maar jij was de enige die echt haarzelf bleef.
En bedankt voor de uitleg van die bank want ik begreep die ook niet. (kijkt naar bank en besluit nooit een foto te plaatsen)
pi_34594726
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Je hebt het prima uitgelegd

FOK is gewoon anders als andere sites en fora's, het heeft een aparte cultuur die je eigenlijk niet echt 123 kan beschrijven, je moet het ervaren zegmaar En dat maakt FOK ook zo leuk en uniek
begin het steeds leuker te vinden, helemaal vanacht en vanochten was top, jeetje ik was kapot!!

2 PC, tis me duidelijk alleen weet je wat ik dacht?? ik dacht ff dat het een bekende was van in de tijd dat ik nog studeerde en toen niet echt een fijne inrichting had, een zwaar verrotte bank, gelukkig kreeg ik daarna goede banen met en riant inkomen waarvan ik later mn hele interieur vernieuwd had, en ja....ook een niewe bank, khad het wel grappig gevonden als het een ouwe bekende was hahaa
  zondag 29 januari 2006 @ 21:40:05 #64
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34594794
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef tann het volgende:

[..]

begin het steeds leuker te vinden, helemaal vanacht en vanochten was top, jeetje ik was kapot!!
T was ook erg gezellig vannacht

Enne...ik geloof je nu wel hoor dat je de echte Tanja bent
pi_34595013
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:34 schreef MissJ. het volgende:
Tanja, je bleef jezelf. En dat roepen alle oud bewoners allemaal om het hardst maar jij was de enige die echt haarzelf bleef.
En bedankt voor de uitleg van die bank want ik begreep die ook niet. (kijkt naar bank en besluit nooit een foto te plaatsen)
bedankt, en dat is echt zo,alhoewel mezelf niet helemaal mezelf was ivm de hormonen, khad toch iets te snel de bitch positie ingenomen omdat ik wist dat er over me gelult werd en ik ga niet schijnheilig zitten doen dat ik dat niet in de gaten had,wie zou dat niet doen.... als ik niet zwanger was had dat wat langer op zich laten wachten

ennuuh kan die fotoo van mn bank er niet af hahaa
pi_34595106
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

T was ook erg gezellig vannacht

Enne...ik geloof je nu wel hoor dat je de echte Tanja bent
ja ech wel!! heb kromme vingers van het typen en vierkante ogen van het lezen, ben blij dat je me nu wel gelooft, scheelt weer!!
pi_34595150
Ik ben beide zwangerschappen een secreet geweest. Echt waar, je mag het aan mijn man navragen. Mijn moeder die bekend staat als lief mens had precies hetzelfde. Door de hormoonaanvallen was ik echt een ander mens.
Ik geloofde ook echt dat jij daar veel last van had. Ik herkende het.
Helaas was mijn 1e bevalling een drama die 3 dagen duurde waarbij ik het hele ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd heb, wat dat betreft heb je voor een eerste kindje een prachtige bevalling gehad.
pi_34595154
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef tann het volgende:

[..]

2 PC, tis me duidelijk alleen weet je wat ik dacht?? ik dacht ff dat het een bekende was van in de tijd dat ik nog studeerde en toen niet echt een fijne inrichting had, een zwaar verrotte bank, gelukkig kreeg ik daarna goede banen met en riant inkomen waarvan ik later mn hele interieur vernieuwd had, en ja....ook een niewe bank, khad het wel grappig gevonden als het een ouwe bekende was hahaa
Het heeft dus niks met jou te maken met die banken
Ik ken je alleen van BB, je hebt hier veel van die mafkezen bij, die totaal 'onbekenden' graag afzeiken of verdedigen
  zondag 29 januari 2006 @ 21:48:14 #69
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34595182
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:46 schreef tann het volgende:

[..]

ja ech wel!! heb kromme vingers van het typen en vierkante ogen van het lezen, ben blij dat je me nu wel gelooft, scheelt weer!!

We zijn nou eenmaal erg kritisch hier, maar je bent erdoorheen gekomen
pi_34595287
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:46 schreef tann het volgende:

[..]

Had je mijn ideetje gelezen om aan Menno (waar iedereen het nu wel van gelooft dat hij het is) te vragen of hij hier een berichtje wil zetten dat Tann echt Tanja is, ik denk dat er dan meer mensen het geloven
pi_34595925
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben beide zwangerschappen een secreet geweest. Echt waar, je mag het aan mijn man navragen. Mijn moeder die bekend staat als lief mens had precies hetzelfde. Door de hormoonaanvallen was ik echt een ander mens.
Ik geloofde ook echt dat jij daar veel last van had. Ik herkende het.
Helaas was mijn 1e bevalling een drama die 3 dagen duurde waarbij ik het hele ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd heb, wat dat betreft heb je voor een eerste kindje een prachtige bevalling gehad.
ja idd, moch ik ooit nog weer zwanger worden hoop ik dat het net zo gaat.........maar ik denk dat het bij dit prinsesje blijft.......ik dacht trouwens tijdens de zwangerschap dat ik er geen last van had, maar in het huis kwam ik er wel ff achter dat dat niet het geval was.....
pi_34595957
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:48 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

We zijn nou eenmaal erg kritisch hier, maar je bent erdoorheen gekomen
halleluja
pi_34596094
Krijg je wel leuke reakties op straat als je met Jos wandelt en hoe is het mte je ouders gegaan. Hopelijk allemaal wel positief.
pi_34596164
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Had je mijn ideetje gelezen om aan Menno (waar iedereen het nu wel van gelooft dat hij het is) te vragen of hij hier een berichtje wil zetten dat Tann echt Tanja is, ik denk dat er dan meer mensen het geloven
kheb menno al ff gemaild....maar misschien komt hij hier wel dinsdag...hij moest golven ofzo woensdag hiero
pi_34596215
hallo tan
hoe is ie/ en met jos wat een lief kindje
ik heb effe een vraagje ik zag op jou site dat iemand aan jou vroeg of jij de nieuwe vriendin van menno was , dat was nadat hij het bekend had gemaakt, ik dacht ik weet niet meer dan dat jullie goede vrienden zijn . en de tweede vraag is met wie heb je allemaal nog contact behalve menno .
ik vond je top in het huis vooral tegen rob ik gaf je groot gelijk toen je tegen hem uitviel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')