abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34599520
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef tann het volgende:

[..]

kweet niet of ze er spijt van hadden, heb geen contact met ze behalve met menno en linda, ik zal het hem es vragen maar ik denk het haast wel anders was hij er niet zaterdag in HBB
Nou ik zou Rob effe lekker een duw gegeven hebben.
Menno is veel te goed.
  zondag 29 januari 2006 @ 23:40:28 #202
2018 PC eend
relativist
pi_34599537
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef Dynabite het volgende:

[..]

Peukenpauze
Dus dan is ze het zeker opeens wel?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 29 januari 2006 @ 23:42:52 #203
130054 demins
We weten niks
pi_34599612
Bedtime for Demins! Dag lieve users, dag lieve Tanja!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_34599689
Chantal liet idd weten er spijt van te hebben dat ze Menno niet meer had geholpen.
Rob vond dat het bij het spel hoorde en had nergens spijt van. Menno moest maar naar hem toekomen. Draak van een vent.................
pi_34599770
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef crazymamma het volgende:
Chantal liet idd weten er spijt van te hebben dat ze Menno niet meer had geholpen.
Rob vond dat het bij het spel hoorde en had nergens spijt van. Menno moest maar naar hem toekomen. Draak van een vent.................
Die vent was niet wijs.
Jammer dat hij er toen niet uit lag omdat Tanja zelf ging.
pi_34599860
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef crazymamma het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je plannen voor die rechtenstudie? Ga je dat nog doen?
ja, nu Jos er is weet ik dat het zwaarder wordt dan verwacht, maar ik begin in Augustus, ik ga het in elk geval proberen, maar tzal zwaar zijn
pi_34599866
ow ik wilde hem wel villen , ik had me zelfs aangeboden om vrijwillig en voor niks het huis in te gaan
pi_34599910
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:36 schreef katja31 het volgende:

[..]

voor zover ik heb gehoord heeft chantal haar excuses aangeboden
ow wist ik niet maar dat zal ze wel menen hoor
pi_34599947
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:38 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja zeg ik dan wat anders.
Tanja stond haar mannetje wel en had er iets heel moois voor terug.
Wat kan jouw die lui dan schelen als je zo,n mooi poppetje heb.
heeeeelemaal niks BOEIE
pi_34599975
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:39 schreef Dynabite het volgende:

[..]

Peukenpauze
Ha hoe raad je et....
pi_34600004
heb ik ook nu hahahaha een lekker sigaretje
pi_34600016
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:42 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins! Dag lieve users, dag lieve Tanja!
beetje laat misschien maar slaap lekker
pi_34600053
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef crazymamma het volgende:
Dat meen je...niks van meegekregen, maar heb hun maar 1 x gezien na BB, was met de finale
pi_34600065
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef katja31 het volgende:
Ik ook en snapte Tanja best met dat roken tijdens de zwangerschap.
pi_34600085
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef katja31 het volgende:
hm lekker binnen zeker, kmoet naar het balkon, brrrrrrrrr koud, ik rook niet meer in huis voor Josje
pi_34600113
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:54 schreef tann het volgende:

[..]

Dat meen je...niks van meegekregen, maar heb hun maar 1 x gezien na BB, was met de finale
Waarom ging je toen zelf.
was toen wel boos op je ,want nu mocht Rob blijven.
pi_34600204
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:54 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik ook en snapte Tanja best met dat roken tijdens de zwangerschap.
maar toch het was slecht, kwou dat ik anders kon toen, maar met stress van een bepaalde gozer, mn eetprobleem wat ik drastisch moets aanpassen ivm Jos raadde de verloskundige me aan te roken als ik het niet meer vol hielt, maar goed, kwil het niet goed praten, het was niet gezond, maar ik blijf erbij dat ik minder rookte als voor heen, zagen jullie wel dat ik ook peukies uitdrukte en later weer op stak, soms deed ik wel 3 keer met een peukie
pi_34600220
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:55 schreef tann het volgende:

[..]

hm lekker binnen zeker, kmoet naar het balkon, brrrrrrrrr koud, ik rook niet meer in huis voor Josje
tja meid ik heb geen kindjes maar bij de kleine van mijn zus rook ik ook niet hoor dan moet hij vreselijk hoeste en dan zegt hij katja mag hij uit hahahaha en dan gaat hij gewoon uit voor mijn joppie doe ik dat
pi_34600377
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Waarom ging je toen zelf.
was toen wel boos op je ,want nu mocht Rob blijven.
ik ben weggegaan omdat ik niet met Jos de kamer uit mocht, ik had me zo verheugd op dingetjes doen zoals naar buiten, of op de bank zitten, ook als ik gewoon thuis zou zijn hoor, maar dat kon allemaal niet, ik zou er niet uitgaan, ik moest van BB nadenken of ik dinsdag of woensdag naar buiten wou met Jos, ik zelf wou eerst woensdag en toen helemaal niet meer BB wou dinsdag, daar moest ik dus over nadenken en toen ik dat deed vroeg ik me af waar ik in godsnaam mee bezig was, als ik dinsdag met jos naar buiten zou gaan had ik nog maar 4 uur over wat ik per 2 uur mocht opnemen tot einde van het programma, dat zou ik toch niet volhouden en ik dacht of ik nu nog 1 week wacht met mn excit kan ik maar beter nu gaan, heb ik nog 1 weeek langer met Jos genieten thuis, dat ik weg ben gepest wat in de telegraaf stond was bullshit, het boeide me echt niet dat het niet meer ging tussen mij en de bewoners,khad et nog heeel lang vol gehouden
pi_34600406
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:58 schreef katja31 het volgende:

[..]

tja meid ik heb geen kindjes maar bij de kleine van mijn zus rook ik ook niet hoor dan moet hij vreselijk hoeste en dan zegt hij katja mag hij uit hahahaha en dan gaat hij gewoon uit voor mijn joppie doe ik dat
hihi goedzo
pi_34600453
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef tann het volgende:

[..]

ik ben weggegaan omdat ik niet met Jos de kamer uit mocht, ik had me zo verheugd op dingetjes doen zoals naar buiten, of op de bank zitten, ook als ik gewoon thuis zou zijn hoor, maar dat kon allemaal niet, ik zou er niet uitgaan, ik moest van BB nadenken of ik dinsdag of woensdag naar buiten wou met Jos, ik zelf wou eerst woensdag en toen helemaal niet meer BB wou dinsdag, daar moest ik dus over nadenken en toen ik dat deed vroeg ik me af waar ik in godsnaam mee bezig was, als ik dinsdag met jos naar buiten zou gaan had ik nog maar 4 uur over wat ik per 2 uur mocht opnemen tot einde van het programma, dat zou ik toch niet volhouden en ik dacht of ik nu nog 1 week wacht met mn excit kan ik maar beter nu gaan, heb ik nog 1 weeek langer met Jos genieten thuis, dat ik weg ben gepest wat in de telegraaf stond was bullshit, het boeide me echt niet dat het niet meer ging tussen mij en de bewoners,khad et nog heeel lang vol gehouden
Ik gaf je ook groot gelijk hoor dit was echt niks zo in dat kamertje met je baby.
Jammer dat daardoor Rob mocht blijven.
Heel Nederland was hem zat
pi_34600517
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef tann het volgende:

[..]

Ja jammer allemaal, maar dat had endemol toch wel eerder en beter uit moeten zoeken... hoe dat zat met de arbeidsinspectie
pi_34600551
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik gaf je ook groot gelijk hoor dit was echt niks zo in dat kamertje met je baby.
Jammer dat daardoor Rob mocht blijven.
Heel Nederland was hem zat
tja....de helft dan...ghehe 51% wou toch dat ie blijft, en weet je, toen ik Rob na BB zag was hij best wel aardig, heel anders, volgens mij is het best wel een wijze man hoor,maf he?? ksnap dan niet waarom dat in het huis anders was, maar goed, ieder deed BB op zijn eigen manier.....
pi_34600563
Heb je ooit het interview met Rob gezien na zijn exit? Hij wil een documantaire maken over mensen die een been missen. Ook zou hij wel een kinderprogramma zoals Telekids willen maken.
Hoezo hoog in je bol hebben.
Zaterdag moest hij nog even zeggen dat ze zijn bonnetje voor de lunch maar op zijn zaak moesten zetten. Kan ie het nog lekker aftrekken voor de belasting ook. Hij had wel wat extra kunnen schenken, zit er warmpjes bij volgens mij.
pi_34600640
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja jammer allemaal, maar dat had endemol toch wel eerder en beter uit moeten zoeken... hoe dat zat met de arbeidsinspectie
helemaal mee eens, maar ze zeiden dat ze nog op antwoord aan het wachten waren,of dat waar is weet ik niet,had ik dat eerder geweten was ik al eerder opgestapt, maar dat wisten ze wel dat ik dat zou doen..........zal altijd de vraag blijven....maakt me ook niet uit ze hebben mij iets onvergetelijks gegeven, zou het ondanks dat en andere dingen zo weer doen hoor!! en the crew van BB is echt wel top!!!
pi_34600645
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef tann het volgende:

[..]

tja....de helft dan...ghehe 51% wou toch dat ie blijft, en weet je, toen ik Rob na BB zag was hij best wel aardig, heel anders, volgens mij is het best wel een wijze man hoor,maf he?? ksnap dan niet waarom dat in het huis anders was, maar goed, ieder deed BB op zijn eigen manier.....
Wij geloofde niks van die 51%.
Op internet stond hij vet laag steeds.
pi_34600670
jeetje al weer een jongen dood gisterr, steekpartijtje, hoor ik net op het nieuws, kword er niet goed van al dat zinloze geweld!!!!!!
  maandag 30 januari 2006 @ 00:10:17 #228
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34600680
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef crazymamma het volgende:
Heb je ooit het interview met Rob gezien na zijn exit? Hij wil een documantaire maken over mensen die een been missen. Ook zou hij wel een kinderprogramma zoals Telekids willen maken.
Zaterdag moest hij nog even zeggen dat ze zijn bonnetje voor de lunch maar op zijn zaak moesten zetten. Kan ie het nog lekker aftrekken voor de belasting ook. Hij had wel wat extra kunnen schenken, zit er warmpjes bij volgens mij.
Rob heeft geld zat ja en viel mij ook tegen, eerst dachten we dat hij voor iedereen zou betalen, maar nee dat deed ie dus niet
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_34600710
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef tann het volgende:

[..]

helemaal mee eens, maar ze zeiden dat ze nog op antwoord aan het wachten waren,of dat waar is weet ik niet,had ik dat eerder geweten was ik al eerder opgestapt, maar dat wisten ze wel dat ik dat zou doen..........zal altijd de vraag blijven....maakt me ook niet uit ze hebben mij iets onvergetelijks gegeven, zou het ondanks dat en andere dingen zo weer doen hoor!! en the crew van BB is echt wel top!!!
Volgens mij wisten wij al zeer snel dat de Baby niet in beeld zou mogen, buiten die bepaalde uren.
Snap niet dat ze het jouw pas veel later vertelde.
pi_34600737
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef crazymamma het volgende:
nee heb ik nooit gezien....helaas, heb dat andere ook niet gehoord zaterdag, jammer.....maar volgens mij zaten er wel meer in die dachten gelijk al sterren te zijn, en dan zegt men dat ik sterallures heb, duh
pi_34600766
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:10 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Rob heeft geld zat ja en viel mij ook tegen, eerst dachten we dat hij voor iedereen zou betalen, maar nee dat deed ie dus niet
Nee dan moest ie ook voor Menno betalen.Hij wilde wel de kamer hebben.
Samen met Ingrid.
pi_34600770
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Wij geloofde niks van die 51%.
Op internet stond hij vet laag steeds.
hm, kweet niet of het eerlijk was dan wel niet...
pi_34600772
Vond het wel belachelijk dat de andere bewoners ook niet meer in de babykamer mochten komen. Dat hadden ze toch niet uit hoeven zenden, dan hadden ze met die arbeidsinspectie niets te maken gehad.
pi_34600815
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:11 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Volgens mij wisten wij al zeer snel dat de Baby niet in beeld zou mogen, buiten die bepaalde uren.
Snap niet dat ze het jouw pas veel later vertelde.
dinsdag na de bevalling deelde ze me dat mee, woensdag nog ff officieel en dat de bewoners ook niet meer mochten komen
pi_34600841
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Nee dan moest ie ook voor Menno betalen.Hij wilde wel de kamer hebben.
Samen met Ingrid.
gadverd...
pi_34600860
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef crazymamma het volgende:
Vond het wel belachelijk dat de andere bewoners ook niet meer in de babykamer mochten komen. Dat hadden ze toch niet uit hoeven zenden, dan hadden ze met die arbeidsinspectie niets te maken gehad.
thad ook met internet te maken
pi_34600875
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef tann het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat wel waar zijn en hebben ze alles expres op het laatste moment gedaan, en gehoopt dat die beslissing zolang op zich zou laten wachten dat het het programma wel safe was
Maar als ik het goed heb, kwamen er zelfs kamervragen over, volgens mij heeft dat die beslissing toen versneld.
pi_34600877
Het was al vrij vroeg in het programma bekend. Volgens mij was het RTL Boulevard die er mee kwam.
pi_34600892
weet je wat ik een prachtmoment vond, pal voor jouw bevalling zat je nog te breien en riep zoiets als: nee nu nog niet, nog een pen! super zeg, waar haalde je de energie vandaan zeg!
pi_34600940
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef PC eend het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat wel waar zijn en hebben ze alles expres op het laatste moment gedaan, en gehoopt dat die beslissing zolang op zich zou laten wachten dat het het programma wel safe was
Maar als ik het goed heb, kwamen er zelfs kamervragen over, volgens mij heeft dat die beslissing toen versneld.
zoiets hoorde ik ook, ach....wat doet et er toe, tkwam me later wel verrekte goed uit toen het helemaal niet meer liep met mn medebewoners, zeg ik je eerlijk
pi_34600945
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef tann het volgende:

[..]

thad ook met internet te maken
Er werden geen beelden van de kinderkamer op internet uitgezonden, dat mocht ook niet....
pi_34600956
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef tann het volgende:

[..]

dinsdag na de bevalling deelde ze me dat mee, woensdag nog ff officieel en dat de bewoners ook niet meer mochten komen
Wij wisten het toen al een tijdje.
raar iets hoor het ging over jouw kind.
pi_34600975
Je hebt echt geluk gehad dat die bevalling zo vlotjes verliep. Dat is lang niet altijd zo hoor, daar kan ik over meepraten.
pi_34601002
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef Kaat38 het volgende:
weet je wat ik een prachtmoment vond, pal voor jouw bevalling zat je nog te breien en riep zoiets als: nee nu nog niet, nog een pen! super zeg, waar haalde je de energie vandaan zeg!
kdacht echt dat het harde buiken waren,kwas geestelijk nog niet klaar voor de bevalling....kan heel veel pijn hebben maar was wel blij dat zoon rij toen af was om me ff weer te concentreren op de weeen wat ik dus voor harde buik aan zag, maar dat breien ging later echt niet meer, heb er wel hard om gelachen toen ik dat terug zag
pi_34601014
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef crazymamma het volgende:
Het was al vrij vroeg in het programma bekend. Volgens mij was het RTL Boulevard die er mee kwam.
Dat noem ik vrij laat, als je van te voren niet weet hoe de regels hierover zijn kan je zo een programma eigenlijk niet beginnen lijkt mij.
pi_34601036
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:17 schreef PC eend het volgende:

[..]

Er werden geen beelden van de kinderkamer op internet uitgezonden, dat mocht ook niet....
tijdens de bevalling???
pi_34601077
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef crazymamma het volgende:
Je hebt echt geluk gehad dat die bevalling zo vlotjes verliep. Dat is lang niet altijd zo hoor, daar kan ik over meepraten.
kweet et, was er ook erg blij mee later
  maandag 30 januari 2006 @ 00:22:33 #248
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34601100
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef tann het volgende:

[..]

tijdens de bevalling???
Ook niet

Die kamer kwam helemaal niet in beeld, alleen op de gewone TV uitzendingen, maar op Internet dus niet
pi_34601126
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:22 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ook niet

Die kamer kwam helemaal niet in beeld, alleen op de gewone TV uitzendingen, maar op Internet dus niet
raar, wist ik niet.....hingen wel 3 cams voor en 1 na toen et niet meer mocht
pi_34601169
kan me best voorstellen, afleidingsmanouvre dat breien, zelf liep ik vrolijk in de stad, 10 dagen nadat ik uitgeteld was maar wel mekkeren dat ik zo'n rugpijn had etc..pfff...ik had geloof ik nog niet van rugweeën gehoord
pi_34601220
zo die had ik, rugweeen, als kimberly niet mn rug masseerde werd ik gek!!!!!!!
pi_34601256
kga ff snel met mn hondje lopen ben er zo weer
  maandag 30 januari 2006 @ 00:27:49 #253
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34601274
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef tann het volgende:
kga ff snel met mn hondje lopen ben er zo weer
Is goed
pi_34601279
is oke, zie you soon! alhoewel mijn wekker zo gaat dus waarschijnlijk lig ik zo op 1 oor of 2, weet nog niet hoe ik ga liggen........................
pi_34601369
ik ga slaapjes doen truste tan en misschien tot snel doei doei
pi_34601392
Jeetje, tís al weer net als bij BB. Kost me weer m'n nachtrust.
Wat gingen jullie toch vresenlijk laat naar bed. Wilde toch niet te veel missen. Die gesprekken s'nachts waren vaak het leukst, met Menno, Ing en Chantal..............
pi_34601433
haha, ik herken het crazymamma, ga ik mijzelf nu even strak toespreken en iedereen hier trussssssst zeggen bij deze! helemaal gaaf was het weer en mocht je tanja nog zien, groets van mij! liefs kaat die nu enormmmmmmmmmm plat gaat! tot mogge!
pi_34601448
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef crazymamma het volgende:
Wat gingen jullie toch vresenlijk laat naar bed. Wilde toch niet te veel missen. Die gesprekken s'nachts waren vaak het leukst, met Menno, Ing en Chantal..............
he crazy truste he misschien tot morgen ergens op een site
  maandag 30 januari 2006 @ 00:36:28 #259
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_34601506
Tann,

Straks, na nog ongeveer 45 berichten, zal deze reeks vol zijn. Klik dan op 'Hotel Big Brother' boven of onder in je scherm. Je krijgt daarna een overzicht van alle onderwerpen. Daar wordt dan een nieuw onderwerp gemaakt. Dat zal wel '[BB5] Tanja - deel 7' genoemd gaan worden.

Je kunt ook op bezoek komen bij [HBB SC xxx] xxxxxxxx
Keep the Sunny Side Up
pi_34601509
Truste meiden, zie jullie wel weer verschijnen bij Kaat of Ings site.........
pi_34601559
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef Kaat38 het volgende:
is oke, zie you soon! alhoewel mijn wekker zo gaat dus waarschijnlijk lig ik zo op 1 oor of 2, weet nog niet hoe ik ga liggen........................
truste voor als je nog niet weg bent
pi_34601577
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:31 schreef katja31 het volgende:
ik ga slaapjes doen truste tan en misschien tot snel doei doei
jij ook wel truste voor als je nog niet weg bent, tot snel
pi_34601586
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef crazymamma het volgende:
hihi ja, maar we wisten in het begin ook niet hoelaat et was
pi_34601626
Volg je HBB ook, je was fan van Bart toch, of inmiddels al niet meer?
pi_34601650
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tann,

Straks, na nog ongeveer 45 berichten, zal deze reeks vol zijn. Klik dan op 'Hotel Big Brother' boven of onder in je scherm. Je krijgt daarna een overzicht van alle onderwerpen. Daar wordt dan een nieuw onderwerp gemaakt. Dat zal wel '[BB5] Tanja - deel 7' genoemd gaan worden.

Je kunt ook op bezoek komen bij [HBB SC xxx] xxxxxxxx
ow okee bedankt, tis me nl nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt, maar gelukkig vind ik jullie steeds weer, ik kom snel langs bij HBB SC maar dat gaat me iets te snel, of hebben jullie daar ook trucs voor....kmoet vaak na een bericht vet zoeken waar ik was, en op vernieuwen drukken, vaak loop ik ook een pagina achter haha
pi_34601652
Tann, als je Menno nog spreekt dinsdag, wil je dan zeggen dat we het jammer vinden dat hij zo weinig van zich laat horen op het moment.......Volgens mij heeft hij er helemaal tabak van na het gezeur over zijn vriendin. Het is zonde van zo'n mooie site.
pi_34601666
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef crazymamma het volgende:
Truste meiden, zie jullie wel weer verschijnen bij Kaat of Ings site.........
ing site, van BB ing?? waar zit die dan?
pi_34601686
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
Volg je HBB ook, je was fan van Bart toch, of inmiddels al niet meer?
nou ja fan..vertel, zegt ie iets over mij?
  maandag 30 januari 2006 @ 00:43:55 #269
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34601703
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef tann het volgende:

[..]

ow okee bedankt, tis me nl nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt, maar gelukkig vind ik jullie steeds weer, ik kom snel langs bij HBB SC maar dat gaat me iets te snel, of hebben jullie daar ook trucs voor....kmoet vaak na een bericht vet zoeken waar ik was, en op vernieuwen drukken, vaak loop ik ook een pagina achter haha
Tis altijd erg gezellig in de HBB SC topics En het gaat best snel ja, toen ik hier begon (met BB5) was het voor mij ook vaak snel, maar je went er vanzelf aan

Enne...wat betreft het vernieuwen van de pagina, ja ik heb dat soms ook Maar hoevaker je hier leest en post hoe sneller je het onder de knie krijgt
pi_34601708
hoi Tan, kreeg net via Katja door dat jij hier online was. Wat leuk even met je te kunnen chatten. Ik was ook 1 vd veeeeeeeeeeeeeeeeeeelen die jou een feli kaartje had gestuurd na de bevalling van je Kleine Meissie. Wat een kanjertje hé. Hoe gaat het met je?
pi_34601710
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef crazymamma het volgende:
Tann, als je Menno nog spreekt dinsdag, wil je dan zeggen dat we het jammer vinden dat hij zo weinig van zich laat horen op het moment.......Volgens mij heeft hij er helemaal tabak van na het gezeur over zijn vriendin. Het is zonde van zo'n mooie site.
kzal et doorgeven, maar ik denk dat men gewoon minder tijd heeft ivm zn nieuwe vlam,is er veel over haar gezeikt dan?
pi_34601737
Dit is Ingrids site. http://bbingrid.web-log.nl/
Ze heeft al een hoop berichtjes achtergelaten...........Door haar zijn we nog een beetje op de hoogte op het moment.
Deze is ook leuk: http://bigbrotherkaat.web-log.nl/
pi_34601741
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef Djovah het volgende:
hoi Tan, kreeg net via Katja door dat jij hier online was. Wat leuk even met je te kunnen chatten. Ik was ook 1 vd veeeeeeeeeeeeeeeeeeelen die jou een feli kaartje had gestuurd na de bevalling van je Kleine Meissie. Wat een kanjertje hé. Hoe gaat het met je?
ha bedankt voor je kaartje, en ik heb er idd veel gekregen, met mij alles goed en met Jos ook, is al behoorlijk gegroeid, denk niet dat jullie haar nog herkennen en ze is zoooooooo ontzettend lief!!!lacht veel joh
pi_34601760
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef tann het volgende:

[..]

kzal et doorgeven, maar ik denk dat men gewoon minder tijd heeft ivm zn nieuwe vlam,is er veel over haar gezeikt dan?
Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is het al gevraagd, maar: dus je hebt nog contact met Menno? En ook met andere ex-bewoners? Lieske?
Too old to Trick or Treat, too young to die
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 januari 2006 @ 00:46:21 #275
862 Arcee
Look closer
pi_34601761
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef tann het volgende:

[..]

Zet "maximum aantal berichten per pagina" bij Opties op 999. Dan laad je het topic in 1 keer helemaal in en zit je niet steeds met die subpagina's.

Als je via telefoon internet kan 't wat trager worden, maar dat valt nog best mee.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34601784
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef crazymamma het volgende:
Ze heeft al een hoop berichtjes achtergelaten...........Door haar zijn we nog een beetje op de hoogte op het moment.
Deze is ook leuk: http://bigbrotherkaat.web-log.nl/
heej, volgens mij heb ik es op die site gekeken na het lezen van een berichtje op mijn site van jou dan...kan dat klopen?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 januari 2006 @ 00:47:41 #277
862 Arcee
Look closer
pi_34601795
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef crazymamma het volgende:
Komt ze ook naar Fok! binnenkort?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:47:49 #278
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34601799
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef Arcee het volgende:

[..]

Zet "maximum aantal berichten per pagina" bij Opties op 999. Dan laad je het topic in 1 keer helemaal in en zit je niet steeds met die subpagina's.

Als je via telefoon internet kan 't wat trager worden, maar dat valt nog best mee.
Of als je PC te traag is Maar is idd een goeie tip ja
pi_34601810
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef doka het volgende:

[..]

Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is het al gevraagd, maar: dus je hebt nog contact met Menno? En ook met andere ex-bewoners? Lieske?
ja klopt met menno, soms hoor ik nog wat van Linda maar niet van de rest
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 januari 2006 @ 00:48:48 #280
862 Arcee
Look closer
pi_34601828
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef tann het volgende:

[..]

ja klopt met menno, soms hoor ik nog wat van Linda maar niet van de rest
Zelfs niet van stadgenote Lieske?
pi_34601845
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef Arcee het volgende:

[..]

dank je!
pi_34601860
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef tann het volgende:

[..]

Ja, Ingrid had op haar site verteld dat ze, toen ze bij Menno op bezoek waren, ineens werd geconfronteerd met zijn vriendin, terwijl zij nog steeds in de veronderstelling was dat het tussen hun nog wat zou worden.
Een hoop fans vonden toen dat hij Ing min of meer bedonderd had en er was een felle discussie over op de verschillende sites.
Later bleek ook dat er nog niemand (ook zijn familie niet) op de hoogte was van zijn vriendin, dus moest hij ineens met een verklaring komen.
pi_34601869
Heerlijk hé zo'n klein meisje. Onze kaart had met als voorkant m'n dochter in het zwembad vanuit vakantie gestuurd. Mocht je haar willen zien, zie....http://spaces.msn.com/viopiedjo Ja joh. ik weet er alles van...........genieten hoor van die kleine...........de tijd vliegt voorbij en voor je het weet zit ze op school. Die van mij is nu bijna 5 en ik heb ongeveer dezelfde situatie als jij mee gemaakt, maar had alleen geen bb ervaring. hihi
pi_34601871
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:47 schreef Arcee het volgende:

[..]

Komt ze ook naar Fok! binnenkort?
waar is dat?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 januari 2006 @ 00:50:52 #285
862 Arcee
Look closer
pi_34601882
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef tann het volgende:
waar is dat?
Hier.
pi_34601898
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Zelfs niet van stadgenote Lieske?
nee, wel jammer, maar lies studeert op dit moment niet en zit volgens mij bij haar ouders
pi_34601900
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:43 schreef tann het volgende:

[..]

nou ja fan..vertel, zegt ie iets over mij?
Ja ik heb je horen vertellen dat je hem heel leuk vond en dat je hem graag wou ontmoeten

Ik heb hem negatieve dingen dingen horen zeggen over BB5, een zwangere erin vond hij maar niks.
Ging denk ik meer over het concept dan over jou.
pi_34601920
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hier.
??? kben er toch?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 januari 2006 @ 00:53:42 #289
862 Arcee
Look closer
pi_34601948
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef tann het volgende:

[..]

??? kben er toch?
Ja, maar dat ging over Ingrid.
pi_34601957
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:51 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja ik heb je horen vertellen dat je hem heel leuk vond en dat je hem graag wou ontmoeten

Ik heb hem negatieve dingen dingen horen zeggen over BB5, een zwangere erin vond hij maar niks.
Ging denk ik meer over het concept dan over jou.
klopt, maar heeft ie dan al wat gezegd over mij in HBB?? khad hem gemaild, en hij mij, maar heb daarna niks meer gehoord, maar ging over kleertjes van Jos voor de veiling, kvind em inderdaad leuk
pi_34602077
Wat een ingewikkelde site is dit Tan. Snap er nog maar weinig van. GRRR
pi_34602083
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:53 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, maar dat ging over Ingrid.
sorry verkeerd begrepen moeheid begint weer toe te slaan
  maandag 30 januari 2006 @ 00:59:46 #293
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34602095
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef Djovah het volgende:
Oefening baart kunst

Oja, Welkom trouwens
pi_34602098
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:54 schreef tann het volgende:

[..]

klopt, maar heeft ie dan al wat gezegd over mij in HBB?? khad hem gemaild, en hij mij, maar heb daarna niks meer gehoord, maar ging over kleertjes van Jos voor de veiling, kvind em inderdaad leuk
Hij vond het dacht ik raar dat je als zwangere vrouw het huis inging, meer niet dacht ik
pi_34602109
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef Djovah het volgende:
hihi ik ben zelf ook een beginneling maar komt vanzelf, dis mn 2e dag
pi_34602125
Ze waren helemaal niet zo te spreken over de BBers. Hebben ze laten komen omdat ze het zonde vonden van het geld dat ze er mee konden verdienen. Er werd van tevoren al gezegd dat ze ze er na een uur wel weer uit zouden werken. Viola stelde voor om ze maar de kliekjes op te laten eten. Naderhand werd door Bart gezegd dat het niet "zijn soort mensen" waren, of woorden van die strekking.....................
pi_34602146
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij vond het dacht ik raar dat je als zwangere vrouw het huis inging, meer niet dacht ik
ow, begrijpelijk, is ook raar, maar denk niet dat hij of anderen toen dachten aan moeders die er alleen voor stonden en et juist heel leuk kon zijn
  maandag 30 januari 2006 @ 01:03:00 #298
6941 APK
Factual, I think.
pi_34602164
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:43 schreef BONG4002 het volgende:

Tis altijd erg gezellig in de HBB SC topics
Behalve als het over bankstellen, mavo-mutsen of zeekoeien gaat.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34602165
Drukte net even verkeerd..........oeps, zat ik in allerlei andere forums en kon nooit deze meer terug vinden. Had je mn 1e berichtje nog gelezen? Denk ik nie:)
pi_34602185
quote:
Op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef crazymamma het volgende:
Ze waren helemaal niet zo te spreken over de BBers. Hebben ze laten komen omdat ze het zonde vonden van het geld dat ze er mee konden verdienen. Er werd van tevoren al gezegd dat ze ze er na een uur wel weer uit zouden werken. Viola stelde voor om ze maar de kliekjes op te laten eten. Naderhand werd door Bart gezegd dat het niet "zijn soort mensen" waren, of woorden van die strekking.....................
hah zoiets had ik al gehoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')