Nou ik zou Rob effe lekker een duw gegeven hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef tann het volgende:
[..]
kweet niet of ze er spijt van hadden, heb geen contact met ze behalve met menno en linda, ik zal het hem es vragen maar ik denk het haast wel anders was hij er niet zaterdag in HBB
Dus dan is ze het zeker opeens wel?quote:
Die vent was niet wijs.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef crazymamma het volgende:
Chantal liet idd weten er spijt van te hebben dat ze Menno niet meer had geholpen.
Rob vond dat het bij het spel hoorde en had nergens spijt van. Menno moest maar naar hem toekomen. Draak van een vent.................
ja, nu Jos er is weet ik dat het zwaarder wordt dan verwacht, maar ik begin in Augustus, ik ga het in elk geval proberen, maar tzal zwaar zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef crazymamma het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je plannen voor die rechtenstudie? Ga je dat nog doen?
ow wist ik niet maar dat zal ze wel menen hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 23:36 schreef katja31 het volgende:
[..]
voor zover ik heb gehoord heeft chantal haar excuses aangeboden
heeeeelemaal niks BOEIEquote:Op zondag 29 januari 2006 23:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zeg ik dan wat anders.
Tanja stond haar mannetje wel en had er iets heel moois voor terug.
Wat kan jouw die lui dan schelen als je zo,n mooi poppetje heb.
beetje laat misschien maar slaap lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 23:42 schreef demins het volgende:
Bedtime for Demins! Dag lieve users, dag lieve Tanja!![]()
![]()
![]()
Dat meen je...niks van meegekregen, maar heb hun maar 1 x gezien na BB, was met de finalequote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef crazymamma het volgende:
Chantal liet idd weten er spijt van te hebben dat ze Menno niet meer had geholpen.
Rob vond dat het bij het spel hoorde en had nergens spijt van. Menno moest maar naar hem toekomen. Draak van een vent.................
Ik ook en snapte Tanja best met dat roken tijdens de zwangerschap.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef katja31 het volgende:
heb ik ook nu hahahaha een lekker sigaretje
hm lekker binnen zeker, kmoet naar het balkon, brrrrrrrrr koud, ik rook niet meer in huis voor Josjequote:Op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef katja31 het volgende:
heb ik ook nu hahahaha een lekker sigaretje
Waarom ging je toen zelf.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:54 schreef tann het volgende:
[..]
Dat meen je...niks van meegekregen, maar heb hun maar 1 x gezien na BB, was met de finale
maar toch het was slecht, kwou dat ik anders kon toen, maar met stress van een bepaalde gozer, mn eetprobleem wat ik drastisch moets aanpassen ivm Jos raadde de verloskundige me aan te roken als ik het niet meer vol hielt, maar goed, kwil het niet goed praten, het was niet gezond, maar ik blijf erbij dat ik minder rookte als voor heen, zagen jullie wel dat ik ook peukies uitdrukte en later weer op stak, soms deed ik wel 3 keer met een peukiequote:Op zondag 29 januari 2006 23:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ook en snapte Tanja best met dat roken tijdens de zwangerschap.
tja meid ik heb geen kindjes maar bij de kleine van mijn zus rook ik ook niet hoor dan moet hij vreselijk hoeste en dan zegt hij katja mag hij uit hahahaha en dan gaat hij gewoon uit voor mijn joppie doe ik datquote:Op zondag 29 januari 2006 23:55 schreef tann het volgende:
[..]
hm lekker binnen zeker, kmoet naar het balkon, brrrrrrrrr koud, ik rook niet meer in huis voor Josje![]()
ik ben weggegaan omdat ik niet met Jos de kamer uit mocht, ik had me zo verheugd op dingetjes doen zoals naar buiten, of op de bank zitten, ook als ik gewoon thuis zou zijn hoor, maar dat kon allemaal niet, ik zou er niet uitgaan, ik moest van BB nadenken of ik dinsdag of woensdag naar buiten wou met Jos, ik zelf wou eerst woensdag en toen helemaal niet meer BB wou dinsdag, daar moest ik dus over nadenken en toen ik dat deed vroeg ik me af waar ik in godsnaam mee bezig was, als ik dinsdag met jos naar buiten zou gaan had ik nog maar 4 uur over wat ik per 2 uur mocht opnemen tot einde van het programma, dat zou ik toch niet volhouden en ik dacht of ik nu nog 1 week wacht met mn excit kan ik maar beter nu gaan, heb ik nog 1 weeek langer met Jos genieten thuis, dat ik weg ben gepest wat in de telegraaf stond was bullshit, het boeide me echt niet dat het niet meer ging tussen mij en de bewoners,khad et nog heeel lang vol gehoudenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom ging je toen zelf.
was toen wel boos op je ,want nu mocht Rob blijven.
hihi goedzoquote:Op zondag 29 januari 2006 23:58 schreef katja31 het volgende:
[..]
tja meid ik heb geen kindjes maar bij de kleine van mijn zus rook ik ook niet hoor dan moet hij vreselijk hoeste en dan zegt hij katja mag hij uit hahahaha en dan gaat hij gewoon uit voor mijn joppie doe ik dat
Ik gaf je ook groot gelijk hoor dit was echt niks zo in dat kamertje met je baby.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef tann het volgende:
[..]
ik ben weggegaan omdat ik niet met Jos de kamer uit mocht, ik had me zo verheugd op dingetjes doen zoals naar buiten, of op de bank zitten, ook als ik gewoon thuis zou zijn hoor, maar dat kon allemaal niet, ik zou er niet uitgaan, ik moest van BB nadenken of ik dinsdag of woensdag naar buiten wou met Jos, ik zelf wou eerst woensdag en toen helemaal niet meer BB wou dinsdag, daar moest ik dus over nadenken en toen ik dat deed vroeg ik me af waar ik in godsnaam mee bezig was, als ik dinsdag met jos naar buiten zou gaan had ik nog maar 4 uur over wat ik per 2 uur mocht opnemen tot einde van het programma, dat zou ik toch niet volhouden en ik dacht of ik nu nog 1 week wacht met mn excit kan ik maar beter nu gaan, heb ik nog 1 weeek langer met Jos genieten thuis, dat ik weg ben gepest wat in de telegraaf stond was bullshit, het boeide me echt niet dat het niet meer ging tussen mij en de bewoners,khad et nog heeel lang vol gehouden
Ja jammer allemaal, maar dat had endemol toch wel eerder en beter uit moeten zoeken... hoe dat zat met de arbeidsinspectiequote:Op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef tann het volgende:
[..]
ik ben weggegaan omdat ik niet met Jos de kamer uit mocht, ik had me zo verheugd op dingetjes doen zoals naar buiten, of op de bank zitten, ook als ik gewoon thuis zou zijn hoor, maar dat kon allemaal niet, ik zou er niet uitgaan, ik moest van BB nadenken of ik dinsdag of woensdag naar buiten wou met Jos, ik zelf wou eerst woensdag en toen helemaal niet meer BB wou dinsdag, daar moest ik dus over nadenken en toen ik dat deed vroeg ik me af waar ik in godsnaam mee bezig was, als ik dinsdag met jos naar buiten zou gaan had ik nog maar 4 uur over wat ik per 2 uur mocht opnemen tot einde van het programma, dat zou ik toch niet volhouden en ik dacht of ik nu nog 1 week wacht met mn excit kan ik maar beter nu gaan, heb ik nog 1 weeek langer met Jos genieten thuis, dat ik weg ben gepest wat in de telegraaf stond was bullshit, het boeide me echt niet dat het niet meer ging tussen mij en de bewoners,khad et nog heeel lang vol gehouden
tja....de helft dan...ghehe 51% wou toch dat ie blijft, en weet je, toen ik Rob na BB zag was hij best wel aardig, heel anders, volgens mij is het best wel een wijze man hoor,maf he?? ksnap dan niet waarom dat in het huis anders was, maar goed, ieder deed BB op zijn eigen manier.....quote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik gaf je ook groot gelijk hoor dit was echt niks zo in dat kamertje met je baby.
Jammer dat daardoor Rob mocht blijven.
Heel Nederland was hem zat![]()
helemaal mee eens, maar ze zeiden dat ze nog op antwoord aan het wachten waren,of dat waar is weet ik niet,had ik dat eerder geweten was ik al eerder opgestapt, maar dat wisten ze wel dat ik dat zou doen..........zal altijd de vraag blijven....maakt me ook niet uit ze hebben mij iets onvergetelijks gegeven, zou het ondanks dat en andere dingen zo weer doen hoor!! en the crew van BB is echt wel top!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja jammer allemaal, maar dat had endemol toch wel eerder en beter uit moeten zoeken... hoe dat zat met de arbeidsinspectie![]()
Wij geloofde niks van die 51%.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef tann het volgende:
[..]
tja....de helft dan...ghehe 51% wou toch dat ie blijft, en weet je, toen ik Rob na BB zag was hij best wel aardig, heel anders, volgens mij is het best wel een wijze man hoor,maf he?? ksnap dan niet waarom dat in het huis anders was, maar goed, ieder deed BB op zijn eigen manier.....
Rob heeft geld zat jaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef crazymamma het volgende:
Heb je ooit het interview met Rob gezien na zijn exit? Hij wil een documantaire maken over mensen die een been missen. Ook zou hij wel een kinderprogramma zoals Telekids willen maken.
Hoezo hoog in je bol hebben.
Zaterdag moest hij nog even zeggen dat ze zijn bonnetje voor de lunch maar op zijn zaak moesten zetten. Kan ie het nog lekker aftrekken voor de belasting ook. Hij had wel wat extra kunnen schenken, zit er warmpjes bij volgens mij.
Volgens mij wisten wij al zeer snel dat de Baby niet in beeld zou mogen, buiten die bepaalde uren.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef tann het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar ze zeiden dat ze nog op antwoord aan het wachten waren,of dat waar is weet ik niet,had ik dat eerder geweten was ik al eerder opgestapt, maar dat wisten ze wel dat ik dat zou doen..........zal altijd de vraag blijven....maakt me ook niet uit ze hebben mij iets onvergetelijks gegeven, zou het ondanks dat en andere dingen zo weer doen hoor!! en the crew van BB is echt wel top!!!
nee heb ik nooit gezien....helaas, heb dat andere ook niet gehoord zaterdag, jammer.....maar volgens mij zaten er wel meer in die dachten gelijk al sterren te zijn, en dan zegt men dat ik sterallures heb, duhquote:Op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef crazymamma het volgende:
Heb je ooit het interview met Rob gezien na zijn exit? Hij wil een documantaire maken over mensen die een been missen. Ook zou hij wel een kinderprogramma zoals Telekids willen maken.
Hoezo hoog in je bol hebben.
Zaterdag moest hij nog even zeggen dat ze zijn bonnetje voor de lunch maar op zijn zaak moesten zetten. Kan ie het nog lekker aftrekken voor de belasting ook. Hij had wel wat extra kunnen schenken, zit er warmpjes bij volgens mij.
Nee dan moest ie ook voor Menno betalen.Hij wilde wel de kamer hebben.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob heeft geld zat jaen viel mij ook tegen, eerst dachten we dat hij voor iedereen zou betalen, maar nee dat deed ie dus niet
hm, kweet niet of het eerlijk was dan wel niet...quote:Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wij geloofde niks van die 51%.
Op internet stond hij vet laag steeds.
dinsdag na de bevalling deelde ze me dat mee, woensdag nog ff officieel en dat de bewoners ook niet meer mochten komenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij wisten wij al zeer snel dat de Baby niet in beeld zou mogen, buiten die bepaalde uren.
Snap niet dat ze het jouw pas veel later vertelde.
gadverd...quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee dan moest ie ook voor Menno betalen.Hij wilde wel de kamer hebben.
Samen met Ingrid.
thad ook met internet te makenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef crazymamma het volgende:
Vond het wel belachelijk dat de andere bewoners ook niet meer in de babykamer mochten komen. Dat hadden ze toch niet uit hoeven zenden, dan hadden ze met die arbeidsinspectie niets te maken gehad.
Volgens mij kan dat wel waar zijn en hebben ze alles expres op het laatste moment gedaan, en gehoopt dat die beslissing zolang op zich zou laten wachten dat het het programma wel safe wasquote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef tann het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar ze zeiden dat ze nog op antwoord aan het wachten waren,of dat waar is weet ik niet,had ik dat eerder geweten was ik al eerder opgestapt, maar dat wisten ze wel dat ik dat zou doen..........zal altijd de vraag blijven....maakt me ook niet uit ze hebben mij iets onvergetelijks gegeven, zou het ondanks dat en andere dingen zo weer doen hoor!! en the crew van BB is echt wel top!!!
zoiets hoorde ik ook, ach....wat doet et er toe, tkwam me later wel verrekte goed uit toen het helemaal niet meer liep met mn medebewoners, zeg ik je eerlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel waar zijn en hebben ze alles expres op het laatste moment gedaan, en gehoopt dat die beslissing zolang op zich zou laten wachten dat het het programma wel safe was
Maar als ik het goed heb, kwamen er zelfs kamervragen over, volgens mij heeft dat die beslissing toen versneld.
Er werden geen beelden van de kinderkamer op internet uitgezonden, dat mocht ook niet....quote:
Wij wisten het toen al een tijdje.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef tann het volgende:
[..]
dinsdag na de bevalling deelde ze me dat mee, woensdag nog ff officieel en dat de bewoners ook niet meer mochten komen
kdacht echt dat het harde buiken waren,kwas geestelijk nog niet klaar voor de bevalling....kan heel veel pijn hebben maar was wel blij dat zoon rij toen af was om me ff weer te concentreren op de weeen wat ik dus voor harde buik aan zag, maar dat breien ging later echt niet meer, heb er wel hard om gelachen toen ik dat terug zagquote:Op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef Kaat38 het volgende:
weet je wat ik een prachtmoment vond, pal voor jouw bevalling zat je nog te breien en riep zoiets als: nee nu nog niet, nog een pen! super zeg, waar haalde je de energie vandaan zeg!
Dat noem ik vrij laat, als je van te voren niet weet hoe de regels hierover zijn kan je zo een programma eigenlijk niet beginnen lijkt mij.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef crazymamma het volgende:
Het was al vrij vroeg in het programma bekend. Volgens mij was het RTL Boulevard die er mee kwam.
tijdens de bevalling???quote:Op maandag 30 januari 2006 00:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er werden geen beelden van de kinderkamer op internet uitgezonden, dat mocht ook niet....
kweet et, was er ook erg blij mee laterquote:Op maandag 30 januari 2006 00:18 schreef crazymamma het volgende:
Je hebt echt geluk gehad dat die bevalling zo vlotjes verliep. Dat is lang niet altijd zo hoor, daar kan ik over meepraten.
Ook nietquote:
raar, wist ik niet.....hingen wel 3 cams voor en 1 na toen et niet meer mochtquote:Op maandag 30 januari 2006 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook niet
Die kamer kwam helemaal niet in beeld, alleen op de gewone TV uitzendingen, maar op Internet dus niet
Is goedquote:Op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef tann het volgende:
kga ff snel met mn hondje lopen ben er zo weer
he crazy truste he misschien tot morgen ergens op een sitequote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef crazymamma het volgende:
Jeetje, tís al weer net als bij BB. Kost me weer m'n nachtrust.
Wat gingen jullie toch vresenlijk laat naar bed. Wilde toch niet te veel missen. Die gesprekken s'nachts waren vaak het leukst, met Menno, Ing en Chantal..............
truste voor als je nog niet weg bentquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef Kaat38 het volgende:
is oke, zie you soon! alhoewel mijn wekker zo gaat dus waarschijnlijk lig ik zo op 1 oor of 2, weet nog niet hoe ik ga liggen........................
jij ook wel truste voor als je nog niet weg bent, tot snelquote:Op maandag 30 januari 2006 00:31 schreef katja31 het volgende:
ik ga slaapjes doen truste tan en misschien tot snel doei doei
hihi ja, maar we wisten in het begin ook niet hoelaat et wasquote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef crazymamma het volgende:
Jeetje, tís al weer net als bij BB. Kost me weer m'n nachtrust.
Wat gingen jullie toch vresenlijk laat naar bed. Wilde toch niet te veel missen. Die gesprekken s'nachts waren vaak het leukst, met Menno, Ing en Chantal..............
ow okee bedankt, tis me nl nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt, maar gelukkig vind ik jullie steeds weer, ik kom snel langs bij HBB SC maar dat gaat me iets te snel, of hebben jullie daar ook trucs voor....kmoet vaak na een bericht vet zoeken waar ik was, en op vernieuwen drukken, vaak loop ik ook een pagina achter hahaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tann,
Straks, na nog ongeveer 45 berichten, zal deze reeks vol zijn. Klik dan op 'Hotel Big Brother' boven of onder in je scherm. Je krijgt daarna een overzicht van alle onderwerpen. Daar wordt dan een nieuw onderwerp gemaakt. Dat zal wel '[BB5] Tanja - deel 7' genoemd gaan worden.
Je kunt ook op bezoek komen bij [HBB SC xxx] xxxxxxxx
ing site, van BB ing?? waar zit die dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef crazymamma het volgende:
Truste meiden, zie jullie wel weer verschijnen bij Kaat of Ings site.........
nou ja fan..vertel, zegt ie iets over mij?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
Volg je HBB ook, je was fan van Bart toch, of inmiddels al niet meer?
Tis altijd erg gezellig in de HBB SC topicsquote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef tann het volgende:
[..]
ow okee bedankt, tis me nl nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt, maar gelukkig vind ik jullie steeds weer, ik kom snel langs bij HBB SC maar dat gaat me iets te snel, of hebben jullie daar ook trucs voor....kmoet vaak na een bericht vet zoeken waar ik was, en op vernieuwen drukken, vaak loop ik ook een pagina achter haha
kzal et doorgeven, maar ik denk dat men gewoon minder tijd heeft ivm zn nieuwe vlam,is er veel over haar gezeikt dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef crazymamma het volgende:
Tann, als je Menno nog spreekt dinsdag, wil je dan zeggen dat we het jammer vinden dat hij zo weinig van zich laat horen op het moment.......Volgens mij heeft hij er helemaal tabak van na het gezeur over zijn vriendin. Het is zonde van zo'n mooie site.
ha bedankt voor je kaartje, en ik heb er idd veel gekregen, met mij alles goed en met Jos ook, is al behoorlijk gegroeid, denk niet dat jullie haar nog herkennen en ze is zoooooooo ontzettend lief!!!lacht veel johquote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef Djovah het volgende:
hoi Tan, kreeg net via Katja door dat jij hier online was. Wat leuk even met je te kunnen chatten. Ik was ook 1 vd veeeeeeeeeeeeeeeeeeelen die jou een feli kaartje had gestuurd na de bevalling van je Kleine Meissie. Wat een kanjertje hé. Hoe gaat het met je?
Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is het al gevraagd, maar: dus je hebt nog contact met Menno? En ook met andere ex-bewoners? Lieske?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
kzal et doorgeven, maar ik denk dat men gewoon minder tijd heeft ivm zn nieuwe vlam,is er veel over haar gezeikt dan?
Zet "maximum aantal berichten per pagina" bij Opties op 999. Dan laad je het topic in 1 keer helemaal in en zit je niet steeds met die subpagina's.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef tann het volgende:
[..]
ow okee bedankt, tis me nl nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt, maar gelukkig vind ik jullie steeds weer, ik kom snel langs bij HBB SC maar dat gaat me iets te snel, of hebben jullie daar ook trucs voor....kmoet vaak na een bericht vet zoeken waar ik was, en op vernieuwen drukken, vaak loop ik ook een pagina achter haha
heej, volgens mij heb ik es op die site gekeken na het lezen van een berichtje op mijn site van jou dan...kan dat klopen?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef crazymamma het volgende:
Dit is Ingrids site. http://bbingrid.web-log.nl/
Ze heeft al een hoop berichtjes achtergelaten...........Door haar zijn we nog een beetje op de hoogte op het moment.
Deze is ook leuk: http://bigbrotherkaat.web-log.nl/
Komt ze ook naar Fok! binnenkort?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef crazymamma het volgende:
Dit is Ingrids site. http://bbingrid.web-log.nl/
Ze heeft al een hoop berichtjes achtergelaten...........Door haar zijn we nog een beetje op de hoogte op het moment.
Of als je PC te traag isquote:Op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zet "maximum aantal berichten per pagina" bij Opties op 999. Dan laad je het topic in 1 keer helemaal in en zit je niet steeds met die subpagina's.
Als je via telefoon internet kan 't wat trager worden, maar dat valt nog best mee.
ja klopt met menno, soms hoor ik nog wat van Linda maar niet van de restquote:Op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is het al gevraagd, maar: dus je hebt nog contact met Menno? En ook met andere ex-bewoners? Lieske?
Zelfs niet van stadgenote Lieske?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef tann het volgende:
[..]
ja klopt met menno, soms hoor ik nog wat van Linda maar niet van de rest
dank je!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zet "maximum aantal berichten per pagina" bij Opties op 999. Dan laad je het topic in 1 keer helemaal in en zit je niet steeds met die subpagina's.
Als je via telefoon internet kan 't wat trager worden, maar dat valt nog best mee.
Ja, Ingrid had op haar site verteld dat ze, toen ze bij Menno op bezoek waren, ineens werd geconfronteerd met zijn vriendin, terwijl zij nog steeds in de veronderstelling was dat het tussen hun nog wat zou worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
kzal et doorgeven, maar ik denk dat men gewoon minder tijd heeft ivm zn nieuwe vlam,is er veel over haar gezeikt dan?
Hier.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef tann het volgende:
waar is dat?
Ja ik heb je horen vertellen dat je hem heel leuk vond en dat je hem graag wou ontmoetenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:43 schreef tann het volgende:
[..]
nou ja fan..vertel, zegt ie iets over mij?
Ja, maar dat ging over Ingrid.quote:
klopt, maar heeft ie dan al wat gezegd over mij in HBB?? khad hem gemaild, en hij mij, maar heb daarna niks meer gehoord, maar ging over kleertjes van Jos voor de veiling, kvind em inderdaad leukquote:Op maandag 30 januari 2006 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik heb je horen vertellen dat je hem heel leuk vond en dat je hem graag wou ontmoeten
Ik heb hem negatieve dingen dingen horen zeggen over BB5, een zwangere erin vond hij maar niks.
Ging denk ik meer over het concept dan over jou.
Oefening baart kunstquote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef Djovah het volgende:
Wat een ingewikkelde site is dit Tan. Snap er nog maar weinig van. GRRR
Hij vond het dacht ik raar dat je als zwangere vrouw het huis inging, meer niet dacht ikquote:Op maandag 30 januari 2006 00:54 schreef tann het volgende:
[..]
klopt, maar heeft ie dan al wat gezegd over mij in HBB?? khad hem gemaild, en hij mij, maar heb daarna niks meer gehoord, maar ging over kleertjes van Jos voor de veiling, kvind em inderdaad leuk
hihi ik ben zelf ook een beginneling maar komt vanzelf, dis mn 2e dagquote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef Djovah het volgende:
Wat een ingewikkelde site is dit Tan. Snap er nog maar weinig van. GRRR
ow, begrijpelijk, is ook raar, maar denk niet dat hij of anderen toen dachten aan moeders die er alleen voor stonden en et juist heel leuk kon zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij vond het dacht ik raar dat je als zwangere vrouw het huis inging, meer niet dacht ik
Behalve als het over bankstellen, mavo-mutsen of zeekoeien gaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
Tis altijd erg gezellig in de HBB SC topics![]()
hah zoiets had ik al gehoordquote:Op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef crazymamma het volgende:
Ze waren helemaal niet zo te spreken over de BBers. Hebben ze laten komen omdat ze het zonde vonden van het geld dat ze er mee konden verdienen. Er werd van tevoren al gezegd dat ze ze er na een uur wel weer uit zouden werken. Viola stelde voor om ze maar de kliekjes op te laten eten. Naderhand werd door Bart gezegd dat het niet "zijn soort mensen" waren, of woorden van die strekking.....................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |