abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34601220
zo die had ik, rugweeen, als kimberly niet mn rug masseerde werd ik gek!!!!!!!
pi_34601256
kga ff snel met mn hondje lopen ben er zo weer
  maandag 30 januari 2006 @ 00:27:49 #253
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34601274
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef tann het volgende:
kga ff snel met mn hondje lopen ben er zo weer
Is goed
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_34601279
is oke, zie you soon! alhoewel mijn wekker zo gaat dus waarschijnlijk lig ik zo op 1 oor of 2, weet nog niet hoe ik ga liggen........................
pi_34601369
ik ga slaapjes doen truste tan en misschien tot snel doei doei
pi_34601392
Jeetje, tís al weer net als bij BB. Kost me weer m'n nachtrust.
Wat gingen jullie toch vresenlijk laat naar bed. Wilde toch niet te veel missen. Die gesprekken s'nachts waren vaak het leukst, met Menno, Ing en Chantal..............
pi_34601433
haha, ik herken het crazymamma, ga ik mijzelf nu even strak toespreken en iedereen hier trussssssst zeggen bij deze! helemaal gaaf was het weer en mocht je tanja nog zien, groets van mij! liefs kaat die nu enormmmmmmmmmm plat gaat! tot mogge!
pi_34601448
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef crazymamma het volgende:
Wat gingen jullie toch vresenlijk laat naar bed. Wilde toch niet te veel missen. Die gesprekken s'nachts waren vaak het leukst, met Menno, Ing en Chantal..............
he crazy truste he misschien tot morgen ergens op een site
  maandag 30 januari 2006 @ 00:36:28 #259
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_34601506
Tann,

Straks, na nog ongeveer 45 berichten, zal deze reeks vol zijn. Klik dan op 'Hotel Big Brother' boven of onder in je scherm. Je krijgt daarna een overzicht van alle onderwerpen. Daar wordt dan een nieuw onderwerp gemaakt. Dat zal wel '[BB5] Tanja - deel 7' genoemd gaan worden.

Je kunt ook op bezoek komen bij [HBB SC xxx] xxxxxxxx
Keep the Sunny Side Up
pi_34601509
Truste meiden, zie jullie wel weer verschijnen bij Kaat of Ings site.........
pi_34601559
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef Kaat38 het volgende:
is oke, zie you soon! alhoewel mijn wekker zo gaat dus waarschijnlijk lig ik zo op 1 oor of 2, weet nog niet hoe ik ga liggen........................
truste voor als je nog niet weg bent
pi_34601577
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:31 schreef katja31 het volgende:
ik ga slaapjes doen truste tan en misschien tot snel doei doei
jij ook wel truste voor als je nog niet weg bent, tot snel
pi_34601586
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef crazymamma het volgende:
hihi ja, maar we wisten in het begin ook niet hoelaat et was
pi_34601626
Volg je HBB ook, je was fan van Bart toch, of inmiddels al niet meer?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_34601650
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tann,

Straks, na nog ongeveer 45 berichten, zal deze reeks vol zijn. Klik dan op 'Hotel Big Brother' boven of onder in je scherm. Je krijgt daarna een overzicht van alle onderwerpen. Daar wordt dan een nieuw onderwerp gemaakt. Dat zal wel '[BB5] Tanja - deel 7' genoemd gaan worden.

Je kunt ook op bezoek komen bij [HBB SC xxx] xxxxxxxx
ow okee bedankt, tis me nl nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt, maar gelukkig vind ik jullie steeds weer, ik kom snel langs bij HBB SC maar dat gaat me iets te snel, of hebben jullie daar ook trucs voor....kmoet vaak na een bericht vet zoeken waar ik was, en op vernieuwen drukken, vaak loop ik ook een pagina achter haha
pi_34601652
Tann, als je Menno nog spreekt dinsdag, wil je dan zeggen dat we het jammer vinden dat hij zo weinig van zich laat horen op het moment.......Volgens mij heeft hij er helemaal tabak van na het gezeur over zijn vriendin. Het is zonde van zo'n mooie site.
pi_34601666
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef crazymamma het volgende:
Truste meiden, zie jullie wel weer verschijnen bij Kaat of Ings site.........
ing site, van BB ing?? waar zit die dan?
pi_34601686
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
Volg je HBB ook, je was fan van Bart toch, of inmiddels al niet meer?
nou ja fan..vertel, zegt ie iets over mij?
  maandag 30 januari 2006 @ 00:43:55 #269
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34601703
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef tann het volgende:

[..]

ow okee bedankt, tis me nl nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt, maar gelukkig vind ik jullie steeds weer, ik kom snel langs bij HBB SC maar dat gaat me iets te snel, of hebben jullie daar ook trucs voor....kmoet vaak na een bericht vet zoeken waar ik was, en op vernieuwen drukken, vaak loop ik ook een pagina achter haha
Tis altijd erg gezellig in de HBB SC topics En het gaat best snel ja, toen ik hier begon (met BB5) was het voor mij ook vaak snel, maar je went er vanzelf aan

Enne...wat betreft het vernieuwen van de pagina, ja ik heb dat soms ook Maar hoevaker je hier leest en post hoe sneller je het onder de knie krijgt
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_34601708
hoi Tan, kreeg net via Katja door dat jij hier online was. Wat leuk even met je te kunnen chatten. Ik was ook 1 vd veeeeeeeeeeeeeeeeeeelen die jou een feli kaartje had gestuurd na de bevalling van je Kleine Meissie. Wat een kanjertje hé. Hoe gaat het met je?
pi_34601710
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef crazymamma het volgende:
Tann, als je Menno nog spreekt dinsdag, wil je dan zeggen dat we het jammer vinden dat hij zo weinig van zich laat horen op het moment.......Volgens mij heeft hij er helemaal tabak van na het gezeur over zijn vriendin. Het is zonde van zo'n mooie site.
kzal et doorgeven, maar ik denk dat men gewoon minder tijd heeft ivm zn nieuwe vlam,is er veel over haar gezeikt dan?
pi_34601737
Dit is Ingrids site. http://bbingrid.web-log.nl/
Ze heeft al een hoop berichtjes achtergelaten...........Door haar zijn we nog een beetje op de hoogte op het moment.
Deze is ook leuk: http://bigbrotherkaat.web-log.nl/
pi_34601741
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef Djovah het volgende:
hoi Tan, kreeg net via Katja door dat jij hier online was. Wat leuk even met je te kunnen chatten. Ik was ook 1 vd veeeeeeeeeeeeeeeeeeelen die jou een feli kaartje had gestuurd na de bevalling van je Kleine Meissie. Wat een kanjertje hé. Hoe gaat het met je?
ha bedankt voor je kaartje, en ik heb er idd veel gekregen, met mij alles goed en met Jos ook, is al behoorlijk gegroeid, denk niet dat jullie haar nog herkennen en ze is zoooooooo ontzettend lief!!!lacht veel joh
pi_34601760
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef tann het volgende:

[..]

kzal et doorgeven, maar ik denk dat men gewoon minder tijd heeft ivm zn nieuwe vlam,is er veel over haar gezeikt dan?
Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is het al gevraagd, maar: dus je hebt nog contact met Menno? En ook met andere ex-bewoners? Lieske?
Too old to Trick or Treat, too young to die
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 januari 2006 @ 00:46:21 #275
862 Arcee
Look closer
pi_34601761
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef tann het volgende:

[..]

Zet "maximum aantal berichten per pagina" bij Opties op 999. Dan laad je het topic in 1 keer helemaal in en zit je niet steeds met die subpagina's.

Als je via telefoon internet kan 't wat trager worden, maar dat valt nog best mee.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')