Is goedquote:Op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef tann het volgende:
kga ff snel met mn hondje lopen ben er zo weer
he crazy truste he misschien tot morgen ergens op een sitequote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef crazymamma het volgende:
Jeetje, tís al weer net als bij BB. Kost me weer m'n nachtrust.
Wat gingen jullie toch vresenlijk laat naar bed. Wilde toch niet te veel missen. Die gesprekken s'nachts waren vaak het leukst, met Menno, Ing en Chantal..............
truste voor als je nog niet weg bentquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef Kaat38 het volgende:
is oke, zie you soon! alhoewel mijn wekker zo gaat dus waarschijnlijk lig ik zo op 1 oor of 2, weet nog niet hoe ik ga liggen........................
jij ook wel truste voor als je nog niet weg bent, tot snelquote:Op maandag 30 januari 2006 00:31 schreef katja31 het volgende:
ik ga slaapjes doen truste tan en misschien tot snel doei doei
hihi ja, maar we wisten in het begin ook niet hoelaat et wasquote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef crazymamma het volgende:
Jeetje, tís al weer net als bij BB. Kost me weer m'n nachtrust.
Wat gingen jullie toch vresenlijk laat naar bed. Wilde toch niet te veel missen. Die gesprekken s'nachts waren vaak het leukst, met Menno, Ing en Chantal..............
ow okee bedankt, tis me nl nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt, maar gelukkig vind ik jullie steeds weer, ik kom snel langs bij HBB SC maar dat gaat me iets te snel, of hebben jullie daar ook trucs voor....kmoet vaak na een bericht vet zoeken waar ik was, en op vernieuwen drukken, vaak loop ik ook een pagina achter hahaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tann,
Straks, na nog ongeveer 45 berichten, zal deze reeks vol zijn. Klik dan op 'Hotel Big Brother' boven of onder in je scherm. Je krijgt daarna een overzicht van alle onderwerpen. Daar wordt dan een nieuw onderwerp gemaakt. Dat zal wel '[BB5] Tanja - deel 7' genoemd gaan worden.
Je kunt ook op bezoek komen bij [HBB SC xxx] xxxxxxxx
ing site, van BB ing?? waar zit die dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef crazymamma het volgende:
Truste meiden, zie jullie wel weer verschijnen bij Kaat of Ings site.........
nou ja fan..vertel, zegt ie iets over mij?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
Volg je HBB ook, je was fan van Bart toch, of inmiddels al niet meer?
Tis altijd erg gezellig in de HBB SC topicsquote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef tann het volgende:
[..]
ow okee bedankt, tis me nl nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt, maar gelukkig vind ik jullie steeds weer, ik kom snel langs bij HBB SC maar dat gaat me iets te snel, of hebben jullie daar ook trucs voor....kmoet vaak na een bericht vet zoeken waar ik was, en op vernieuwen drukken, vaak loop ik ook een pagina achter haha
kzal et doorgeven, maar ik denk dat men gewoon minder tijd heeft ivm zn nieuwe vlam,is er veel over haar gezeikt dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef crazymamma het volgende:
Tann, als je Menno nog spreekt dinsdag, wil je dan zeggen dat we het jammer vinden dat hij zo weinig van zich laat horen op het moment.......Volgens mij heeft hij er helemaal tabak van na het gezeur over zijn vriendin. Het is zonde van zo'n mooie site.
ha bedankt voor je kaartje, en ik heb er idd veel gekregen, met mij alles goed en met Jos ook, is al behoorlijk gegroeid, denk niet dat jullie haar nog herkennen en ze is zoooooooo ontzettend lief!!!lacht veel johquote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef Djovah het volgende:
hoi Tan, kreeg net via Katja door dat jij hier online was. Wat leuk even met je te kunnen chatten. Ik was ook 1 vd veeeeeeeeeeeeeeeeeeelen die jou een feli kaartje had gestuurd na de bevalling van je Kleine Meissie. Wat een kanjertje hé. Hoe gaat het met je?
Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is het al gevraagd, maar: dus je hebt nog contact met Menno? En ook met andere ex-bewoners? Lieske?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
kzal et doorgeven, maar ik denk dat men gewoon minder tijd heeft ivm zn nieuwe vlam,is er veel over haar gezeikt dan?
Zet "maximum aantal berichten per pagina" bij Opties op 999. Dan laad je het topic in 1 keer helemaal in en zit je niet steeds met die subpagina's.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef tann het volgende:
[..]
ow okee bedankt, tis me nl nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt, maar gelukkig vind ik jullie steeds weer, ik kom snel langs bij HBB SC maar dat gaat me iets te snel, of hebben jullie daar ook trucs voor....kmoet vaak na een bericht vet zoeken waar ik was, en op vernieuwen drukken, vaak loop ik ook een pagina achter haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |