heej, volgens mij heb ik es op die site gekeken na het lezen van een berichtje op mijn site van jou dan...kan dat klopen?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef crazymamma het volgende:
Dit is Ingrids site. http://bbingrid.web-log.nl/
Ze heeft al een hoop berichtjes achtergelaten...........Door haar zijn we nog een beetje op de hoogte op het moment.
Deze is ook leuk: http://bigbrotherkaat.web-log.nl/
Komt ze ook naar Fok! binnenkort?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef crazymamma het volgende:
Dit is Ingrids site. http://bbingrid.web-log.nl/
Ze heeft al een hoop berichtjes achtergelaten...........Door haar zijn we nog een beetje op de hoogte op het moment.
Of als je PC te traag isquote:Op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zet "maximum aantal berichten per pagina" bij Opties op 999. Dan laad je het topic in 1 keer helemaal in en zit je niet steeds met die subpagina's.
Als je via telefoon internet kan 't wat trager worden, maar dat valt nog best mee.
ja klopt met menno, soms hoor ik nog wat van Linda maar niet van de restquote:Op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
Ik heb niet alles doorgelezen, dus misschien is het al gevraagd, maar: dus je hebt nog contact met Menno? En ook met andere ex-bewoners? Lieske?
Zelfs niet van stadgenote Lieske?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef tann het volgende:
[..]
ja klopt met menno, soms hoor ik nog wat van Linda maar niet van de rest
dank je!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zet "maximum aantal berichten per pagina" bij Opties op 999. Dan laad je het topic in 1 keer helemaal in en zit je niet steeds met die subpagina's.
Als je via telefoon internet kan 't wat trager worden, maar dat valt nog best mee.
Ja, Ingrid had op haar site verteld dat ze, toen ze bij Menno op bezoek waren, ineens werd geconfronteerd met zijn vriendin, terwijl zij nog steeds in de veronderstelling was dat het tussen hun nog wat zou worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef tann het volgende:
[..]
kzal et doorgeven, maar ik denk dat men gewoon minder tijd heeft ivm zn nieuwe vlam,is er veel over haar gezeikt dan?
Hier.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef tann het volgende:
waar is dat?
Ja ik heb je horen vertellen dat je hem heel leuk vond en dat je hem graag wou ontmoetenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:43 schreef tann het volgende:
[..]
nou ja fan..vertel, zegt ie iets over mij?
Ja, maar dat ging over Ingrid.quote:
klopt, maar heeft ie dan al wat gezegd over mij in HBB?? khad hem gemaild, en hij mij, maar heb daarna niks meer gehoord, maar ging over kleertjes van Jos voor de veiling, kvind em inderdaad leukquote:Op maandag 30 januari 2006 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik heb je horen vertellen dat je hem heel leuk vond en dat je hem graag wou ontmoeten
Ik heb hem negatieve dingen dingen horen zeggen over BB5, een zwangere erin vond hij maar niks.
Ging denk ik meer over het concept dan over jou.
Oefening baart kunstquote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef Djovah het volgende:
Wat een ingewikkelde site is dit Tan. Snap er nog maar weinig van. GRRR
Hij vond het dacht ik raar dat je als zwangere vrouw het huis inging, meer niet dacht ikquote:Op maandag 30 januari 2006 00:54 schreef tann het volgende:
[..]
klopt, maar heeft ie dan al wat gezegd over mij in HBB?? khad hem gemaild, en hij mij, maar heb daarna niks meer gehoord, maar ging over kleertjes van Jos voor de veiling, kvind em inderdaad leuk
hihi ik ben zelf ook een beginneling maar komt vanzelf, dis mn 2e dagquote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef Djovah het volgende:
Wat een ingewikkelde site is dit Tan. Snap er nog maar weinig van. GRRR
ow, begrijpelijk, is ook raar, maar denk niet dat hij of anderen toen dachten aan moeders die er alleen voor stonden en et juist heel leuk kon zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij vond het dacht ik raar dat je als zwangere vrouw het huis inging, meer niet dacht ik
Behalve als het over bankstellen, mavo-mutsen of zeekoeien gaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
Tis altijd erg gezellig in de HBB SC topics![]()
hah zoiets had ik al gehoordquote:Op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef crazymamma het volgende:
Ze waren helemaal niet zo te spreken over de BBers. Hebben ze laten komen omdat ze het zonde vonden van het geld dat ze er mee konden verdienen. Er werd van tevoren al gezegd dat ze ze er na een uur wel weer uit zouden werken. Viola stelde voor om ze maar de kliekjes op te laten eten. Naderhand werd door Bart gezegd dat het niet "zijn soort mensen" waren, of woorden van die strekking.....................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |