ja dat hoorde ik al ze was erg pissig,maar die foto was toch echt?? volgens een ander BBer heeft ze dat echt gedaan......of was die foto toch nep...quote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef crazymamma het volgende:
Natte-alie zullen wel niet meer zien.........die was zo geschrokken van haar "badjasfoto"...............
Voor zover ik weet was die foto absoluut 100% echtquote:Op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef tann het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik al ze was erg pissig,maar die foto was toch echt?? volgens een ander BBer heeft ze dat echt gedaan......of was die foto toch nep...
oe dat meen je..??? tering wat was hij dronken,wou zo in Natte Alie haar bed pissen,wel gelachen die avond, was een top avondjequote:Op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik heb die spagaat gezien met je zwangere buik, toen je een duwtje van Roel kreeg
nee hoor meid hoeft niet als hij overdag komt dan had ik vrij genomen en ìn de avond uren moet ik darten dus dan mis het weer voor de zoveelste keer hahahhaha maar ja dan heb ik gewoon pechquote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef tann het volgende:
[..]
nee weet ik niet, hij belt me nog of het zowieso nog door gaat, hoezo..??? moet ik iets doorgeven
dat had ik dus ook begrepen van een BBer ,ze had al in het huis gezegd of zo dat ze daar spijt van had.......quote:Op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was die foto absoluut 100% echt![]()
Ja, 18 oktober...!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef tann het volgende:
[..]
ben nog steeds lenig idd,klegde zo 2 knieen in mn nek 18 oktober![]()
Meestal was de regie optijd en werden de beelden geblokt, maar het gebeurde soms weleens dat ze te laat warenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef tann het volgende:
[..]
dat had ik dus ook begrepen van een BBer ,ze had al in het huis gezegd of zo dat ze daar spijt van had.......![]()
kvind et al ranzig zonder dat ze haar been optilde, hoe dom ben je dat te doen met 1000 cams om je heen, voor jullie wel leuk naat urlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef MissJ. het volgende:
Ja die was echt, ForeverBlue maakte hem. Tot zijn eigen verbazing ze tilde zo haar been op.
Lachen.
Die filmpjes staan ook nog hier op Fok!. In het topic Filmpjes volgens mij. PC eend heeft er een aantal gemaakt. Weet niet of je ze ooit al gezien hebt, zijn echt heel leuk.........Vooral dat "hoerenfeest" van jullie.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef tann het volgende:
[..]
oe dat meen je..??? tering wat was hij dronken,wou zo in Natte Alie haar bed pissen,wel gelachen die avond, was een top avondje
Wat zij zegt!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef MissJ. het volgende:
Natte Lie verdenk ik ervan dat ze donder goed wist wat ze deed. Mevrouw wilde in beeld. En ze was in beeld, de caps van gekke bekken van Nattelie waren hilarisch.
express te laat zeker, dit laten ze juist zien toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meestal was de regie optijd en werden de beelden geblokt, maar het gebeurde soms weleens dat ze te laat waren
tof ga ik zeker ff kijke straks,ben benieuwdquote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Die filmpjes staan ook nog hier op Fok!. In het topic Filmpjes volgens mij. PC eend heeft er een aantal gemaakt. Weet niet of je ze ooit al gezien hebt, zijn echt heel leuk.........Vooral dat "hoerenfeest" van jullie.
Ach ze lagen wel eens te suffen denk ik. Het mocht niet maar gebeurde wel dat we beelden zagen van het douchen of zo. De piemels van de heren zijn ook in beeld geweest....die van Roel is ieniemienie en die van Joost was de grootste......voor Menno hebben we ook respect.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef tann het volgende:
[..]
express te laat zeker, dit laten ze juist zien toch?
Je krijgt de fok termen, snel onder de kniequote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef tann het volgende:
[..]
oe dat meen je..??? tering wat was hij dronken,wou zo in Natte Alie haar bed pissen,wel gelachen die avond, was een top avondje
Tja, soms wel soms niet, bij de editie van HBB (Hotel Big Brother) is de regie aanmerkelijk strenger iigquote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef tann het volgende:
[..]
express te laat zeker, dit laten ze juist zien toch?
Nee, peuken uit de afvalbak halen is slim met 1000 cams erop.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef tann het volgende:
[..]
kvind et al ranzig zonder dat ze haar been optilde, hoe dom ben je dat te doen met 1000 cams om je heen, voor jullie wel leuk naat urlijk
hoezo bong wil jij viool onder de douche zien dan hahahahahahahahaquote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, soms wel soms niet, bij de editie van HBB (Hotel Big Brother) is de regie aanmerkelijk strenger iig
reken maar dat ze dat wist maar ze was niet de enige, daarom zei ik ook toen ik eruit ging dat het nep is, 1 groot poppenkast!!!!had ik in het begin gelijk door, maar heb daar geen vrienden mee gemaakt, mijn motto doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg werd aar niet gewardeerdquote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef MissJ. het volgende:
Natte Lie verdenk ik ervan dat ze donder goed wist wat ze deed. Mevrouw wilde in beeld. En ze was in beeld, de caps van gekke bekken van Nattelie waren hilarisch.
hahaaaa lachu ja, ik schrok wel toen ik het meneertje van roel op de banden zag,khoef niks meer te zeggen......quote:Op zondag 29 januari 2006 23:12 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ach ze lagen wel eens te suffen denk ik. Het mocht niet maar gebeurde wel dat we beelden zagen van het douchen of zo. De piemels van de heren zijn ook in beeld geweest....die van Roel is ieniemienie en die van Joost was de grootste......voor Menno hebben we ook respect.
(wat zeg ik allemaal)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |