je ziet de teller nauwlijks oplopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 10-tjes acties loopt kennelijk niet hard. Vandaag maar 40 Euri bijgestort.
Kom jij ook op de Groenendaal bij Sambal Bij ?quote:
Soquote:Op zondag 29 januari 2006 23:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus jij zadelt ons op met slome opdrachten tijdens BB en nu raar gedoe in een zogenaamd hotel![]()
![]()
![]()
Er stond gisteren toch meer op of heb ik dat misquote:Op zondag 29 januari 2006 23:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
je ziet de teller nauwlijks oplopen.
Hoezo heb jij ineens zo slechte naam dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
en dan ligt regenworm te dromen.
Over zijn slechte naam die hij niet heeft.
Google gezocht niks kunnen vinden
Oeps twee ik dacht eentje maar.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:48 schreef odie22 het volgende:
er zijn er weer 2 weggepest lees ik wel, ik kan ook geen weekendje weg zijn of het is weer zover![]()
Dat VRAAG je toch niet aan een damequote:Op zondag 29 januari 2006 23:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kom jij ook op de Groenendaal bij Sambal Bij ?![]()
Klopt, maar ze hebben moeten terugdraaien omdat een grapjas op de site had gedoneerd.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er stond gisteren toch meer op of heb ik dat mis![]()
Ik heb avond en een stuk nachtdienstquote:Op zondag 29 januari 2006 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
heel erg hoe laat komt de nachtploeg?
Was vast iemand die Henkie Penkie ook niet mochtquote:Op zondag 29 januari 2006 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben moeten terugdraaien omdat een grapjas op de site had gedoneerd.
quote:
lees mijn siq maarquote:Op zondag 29 januari 2006 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoezo heb jij ineens zo slechte naam dan?
Ik ook, maar met die klap met dat bloed was ook wel mooi, als je toch een mod op de schouder bentquote:
Ja, alles goed hoorquote:
Ik breng je van slag heh, geef maar toequote:Op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm... sja.... das het eerste punt op de volgende vergadering.
Moet me nog even bedenken wat ik hiermee aanmoet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |