Joepi ik doe mee, voel me helemaal oke in die sfeerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zouden een cluppie op moeten richten met een band enzo of bestond dat al......de josti-band![]()
Maken we gewoon de flippende Josti's vanquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zouden een cluppie op moeten richten met een band enzo of bestond dat al......de josti-band![]()
Whahahahahaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Zal wel tegen d'r neus moeten. Bij een Butt-Flip ben je de flipper kwijt![]()
Of een zeekoequote:Op maandag 30 januari 2006 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach beter een Josti of weet ik veel dan dat ze zeggen dat ik op Kliko lijk![]()
Ik zie het al voor me een nieuw spotje Viola Holt en een biostabiel.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of een zeekoe![]()
Maar goed, iedereen zit weer veilig terug in zijn hokje![]()
Hoi hoi allemaalquote:Op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb wel weer wat los gemaakt hè?![]()
Of eerlijk gezegd... Pinbal
WBquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
Ik heb het gelezen ik ik ben dus devan de josticlub, of lees ik dat verkeerd
![]()
Whahaha Hallo Mquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt het aardig aangezwengeld met je reactie op Peter en de caps ja begrijp ikquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
*geeft A en M een vlaggetje en een petje.....welkomquote:Op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb je van Bart zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:30 schreef White_Pearl het volgende:
Maja ze kunnen beter over je lullen dan over je lul fietsen zeg ik altijd maar![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
*geeft A en M een vlaggetje en een petje.....welkom![]()
Rechtsaf voor de sterke drank, linksaf om plaats te nemen in de band. Bedankt voor uw komst en veel plezier![]()
Ja hé, ow dat heb ik niet gehoord komt al jaren voor in mijn vocabulairquote:Op maandag 30 januari 2006 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die heb je van Bart zeker![]()
(Ik hoorde hem dat afgelopen week een keer zeggen, volgens mij had ik dat ook gepost)
Ah okiquote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hé, ow dat heb ik niet gehoord komt al jaren voor in mijn vocabulair![]()
Sterke zet APKquote:
Geen idee, ik kom niet meer buiten het Tanja topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |