Gelukkig niet nee, hahaha ... sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:55 schreef Conflict het volgende:
De kussentjes worden niet meegeleverd!
nee, ik heb nog wel een magnetron voor je!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:07 schreef caradoc het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, hahaha ... sorry
Ik ben zelf op zoek naar twee relaxstoelen, heb je die toevallig nog ergens liggen? Zo niet, is dit een leuke kick voor het topic ( die toch al bovenaan stond )
nee, fout.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Laat me raden... dat was jouw bankstel?
Zoiets zoek ik ja, goede relax stoelen / fauteuils. Probleem is wel dat ik in Nijmegen woon ... dus het transport zal lastig worden, als de stoelen inderdaad weg mogen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee, ik heb nog wel een magnetron voor je!![]()
Trouwens, op zolder in mijn oude huis staan nog wel twee lederen stoelen, ik zal eens aan degene vragen van wie het huis is of ze weg mogen![]()
Er komt nog van alles, koffieapparaten, afdruiprek, wasmanden, bestek, servies, pannen, theedoeken, glazen, kopjes, mokken...quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef Skv het volgende:
tvp.
Maar duurt nog ff voor ik op kamers ga.
Dan heb ik alle inboedel nog nodig..
We moeten het eerst allemaal nog uitzoeken, maar we gaan het geen half jaar in de schuur laten staan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:34 schreef Skv het volgende:
Bewaar je de rest van het spul zolang nog in de schuur?
Wanneer kun je ze komen halen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef odebeijer het volgende:
Hier is interesse, wil ze allebei wel. Kan ze zelfs komen halen.
Anders alleen de 2-zit, is ook geen probleem.
Ik zal ff overleggen. Heb geen idee wanneer we precies kamer hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
We moeten het eerst allemaal nog uitzoeken, maar we gaan het geen half jaar in de schuur laten staan.
Heb je zelf een schuur?
De banken willen we het liefst binnen een week kwijt, want dinsdag gaan we Conflict zijn bankstel hier neerzetten.
Zijn de bovenstaande maten van de 2 of 3 zits bank? Zou je van de andere bank ook nog even de maten kunnen geven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef Conflict het volgende:
Antwoord op bovenstaande vragen:
1,45 M en 1,85 M breed, 1 meter diep
Ze mogen wel los weg maar liever tegelijk dus diegene die ze beiden neemt heeft voorrang.
Biermerk maakt me niks uit, maar het zijn eigenlijk Biancavia's bankjes, moet ze zelf maar zeggen
Nog iets: Het tweezittertje is in de hoek wat ingezakt.
de een is 1,85 breed, de ander, 1,45quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:21 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
[..]
Zijn de bovenstaande maten van de 2 of 3 zits bank? Zou je van de andere bank ook nog even de maten kunnen geven.
Als het kan zou ik zaterdag begin van de avond graag even de bankjes komen bekijken en evt mee nemen![]()
Kratje standaard heineken goed?![]()
Zou het ook op maandag kunnen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
ok is goed hoor. He is het dan goed als ik zaterdag begin vd avond ff langs kom??![]()
Zo ja graag even de details per mail verder bespreken(zie profiel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |