Ga zachtjes door en laat haar lezen dat we niet erg zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 00:41 schreef Athalon het volgende:
[..]
Els is een beetje onzeker over het registreren, ze houdt er niet zo van om alles openbaar te maken, maar er is hoop, heb uitgelegd dat ze alleen een e-mail adres moet invullen en een nick, maar ik blijf zachtjes pushen![]()
Gelukkig is die niet dagelijks zoquote:Op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker lieve troetelbeer![]()
![]()
Pfffffffff bijna door het FB topic heen
Als het te vergelijken isquote:Op maandag 30 januari 2006 00:47 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere foto.
[afbeelding]
Hoi Melkequote:
Toeval bestaat niet zeggen ze wel eensquote:Op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef doka het volgende:
[..]
Leuk, je komt gelijk met mij binneniedereen
Dokaquote:Op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef doka het volgende:
[..]
Leuk, je komt gelijk met mij binneniedereen
Ja leuk he! Dankjewel!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:53 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi Melke![]()
Leuk om te lezen dat je gister eendag hebt gehad.
Nou inderdaad... ik kom er normaal ook nooit. Niet mijn manier van posten zoals het daar gebeurt. Maar wilde ff weten wat er nou allemaal gebeurt was vandaag.quote:
Is totaal niet te vergelijken, maar je weet hem wel te vinden.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als het te vergelijken is![]()
![]()
![]()
Dank je voor de foto![]()
Melke is min of meer bezet nu... dus lijkt me wel...quote:
Ik had me er al geestelijk op voorbereidquote:Op maandag 30 januari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Melke is min of meer bezet nu... dus lijkt me wel...
Jammer Doka
Hoop doet levenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:57 schreef doka het volgende:
[..]
Ik had me er al geestelijk op voorbereid(en ik blijf hopen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |