Ja, misschien moet ik mijn onderschrift wel gaan veranderen in de hulpverlenerquote:
Das mooi, die van mij ookquote:Op maandag 30 januari 2006 01:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Echt niet, zou niet weten waar ik moet zoeken, maar mijn e-mail a staat in mijn profiel hihihihi![]()
Was ook maar een grapje Melkequote:Op maandag 30 januari 2006 01:08 schreef melke het volgende:
[..]
? Ik was het hele weekend niet online hoor![]()
En wat is er gebeurd zodat jij weer blij bent?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
Zo hehe, ik is weer blij.
Je bent zeker een goede raadgeverquote:Op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik mijn onderschrift wel gaan veranderen in de hulpverlener
Doe maar in "ik ben ook lief hoor "quote:Op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik mijn onderschrift wel gaan veranderen in de hulpverlener
maar stiekem best wel een leuke mavo mutsquote:Op maandag 30 januari 2006 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, maar APK is een mavo muts.
Quote en topic report.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klopt, maar APK is een mavo muts.
FF een kort gesprek gehad forevereblue met een top meid.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En wat is er gebeurd zodat jij weer blij bent?
Ik val ook wel op een leuke muts.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
maar stiekem best wel een leuke mavo muts![]()
Valt dus wel mee, je kan nog postenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
Hallo lieffies, ik kom jullie alleen even welterusten wensen hoor, heb een leuke avond gehad en was ook een beetje nieuwsgierig of ik nog wel kon posten![]()
Veel plezier nog en tot later![]()
![]()
![]()
Keeeeeee.... dat is nooit weg natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 01:19 schreef newsman het volgende:
[..]
FF een kort gesprek gehad forevereblue met een top meid.![]()
*eenschquote:Op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe maar in "ik ben ook lief hoor "![]()
Neuh, ik ben intens gemeen.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
maar stiekem best wel een leuke mavo muts![]()
En toch intens gemeenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik ben intens gemeen.![]()
Mooie smiley, hè?![]()
Heb ik gemaakt.![]()
Ze was ff het klankbord, ellende eruit en nu gaat het weerquote:Op maandag 30 januari 2006 01:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keeeeeee.... dat is nooit weg natuurlijk![]()
![]()
Leuk om te lezen dat het meeviel, je afspraakquote:
Idd zeg, ik durf gewoon niet meer te slapenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:22 schreef Athalon het volgende:
Gierende Spanning Ten Top
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |