Die zit of zat in het Tan-topic volgens mijquote:Op maandag 30 januari 2006 02:06 schreef melke het volgende:
Waars Doka trouwens gebleven?
Wat moet hij daar?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die zit of zat in het Tan-topic volgens mij![]()
Onder anderequote:Op maandag 30 januari 2006 02:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die zit of zat in het Tan-topic volgens mij![]()
Ikquote:Op maandag 30 januari 2006 02:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is een zeer goeie vraagVraag me sowieso wie daar nou post
![]()
BEW eventjes trouwens![]()
Wat jij wiltquote:Op maandag 30 januari 2006 02:12 schreef melke het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Ik heb geen verkering dan haha
Het begint erop te lijken dat het echt BB Tanja is, en als dat zo is is dat wel leuk want die Menno reageert nergens opquote:
Omdat ze onwijs geil is en het wereld record shag roken heeft verbroken.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:15 schreef melke het volgende:
[..]
Wie is Tann trouwens en waarom moet diegene vereerd worden?
Marlboro is geen shagquote:Op maandag 30 januari 2006 02:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Omdat ze onwijs geil is en het wereld record shag roken heeft verbroken.
Het is in elk geval grappig, dat in elk gevalquote:Op maandag 30 januari 2006 02:16 schreef doka het volgende:
[..]
Het begint erop te lijken dat het echt BB Tanja is, en als dat zo is is dat wel leuk want die Menno reageert nergens op
Jaquote:
Tuurlijk moet je dat niet zomaar gelovenquote:Op maandag 30 januari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
Ik weet niet of je zomaar iemand moet geloven die zegt dat het Tanja is. Dat kan iedereen zeggen he..
Geloof je haar nu wel dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:21 schreef doka het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je dat niet zomaar gelovenZie mijn eerste reacties op tann van gisteren maar
En waar kom jij vandaan ?????????? als god bestaat red Melke.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
Ik weet niet of je zomaar iemand moet geloven die zegt dat het Tanja is. Dat kan iedereen zeggen he..
Nooit helemaal. Net zomin als ik ooit helemaal zou geloven dat jij echt een vrouw bent. Dat is nou eenmaal internet.quote:
Ik niet in elk geval, de echte Tanja was al op hoge poten weggeholdquote:
Ach en anders is het een leuke (1 april) grap ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 02:20 schreef melke het volgende:
Laat ik nu eindelijk maar is de iets softere aanpak van Morwen nemen.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval, de echte Tanja was al op hoge poten weggeholdHet is duidelijk een man
![]()
Ik ook niet. De echte Tanja ging niet aardig in de SC op een forum waar ze behoorlijk afgezeikt is gewordenquote:Op maandag 30 januari 2006 02:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval, de echte Tanja was al op hoge poten weggeholdHet is duidelijk een man
![]()
Nee, ik vind het maar zielig als mensen zich als andere voor doenquote:Op maandag 30 januari 2006 02:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ach en anders is het een leuke (1 april) grap ofzo![]()
Ik kan er dan zeker wel om lachen >> jij ook![]()
Hobjequote:Op maandag 30 januari 2006 02:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ach en anders is het een leuke (1 april) grap ofzo![]()
Ik kan er dan zeker wel om lachen >> jij ook![]()
Sjet, mijn zoenvriendinnetjequote:Op maandag 30 januari 2006 02:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Welnee, de mighty pirate kan voor mij niet meer stuk![]()
Was slechts zeer verbaasd![]()
Goed plan, als je maar niet dequote:Op maandag 30 januari 2006 02:25 schreef newsman het volgende:
[..]
Laat ik nu eindelijk maar is de iets softere aanpak van Morwen nemen.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje![]()
![]()
, meid, ik heb je verwaarloosd..........nog een paar
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doe ik!quote:Op maandag 30 januari 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sjet, mijn zoenvriendinnetje![]()
Verwondert u slechts![]()
Prima, dank je en met jouw gaat het ook goed heb ik gelezen, je hebt leuke dag gisteren gehadquote:
dag boefje.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:34 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben er nog steeds hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |