Slaap lekker Cuall, en tuurlijk kan je nog postenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
Hallo lieffies, ik kom jullie alleen even welterusten wensen hoor, heb een leuke avond gehad en was ook een beetje nieuwsgierig of ik nog wel kon posten![]()
Veel plezier nog en tot later![]()
![]()
![]()
Het enige spannende is de blauwe Tafelquote:Op maandag 30 januari 2006 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd zeg, ik durf gewoon niet meer te slapen
Gelukkig maar. Je kan er weer met frisse tegenzin moed tegenaan dusquote:Op maandag 30 januari 2006 01:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Ze was ff het klankbord, ellende eruit en nu gaat het weer![]()
Kan ie ook kunstjes? Van kleur veranderen ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 01:24 schreef Athalon het volgende:
[..]
Het enige spannende is de blauwe Tafel![]()
Heb de streams al een uur of wat uitstaan... sinds Bart is gaan slapenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:22 schreef Athalon het volgende:
Gierende Spanning Ten Top
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
Hallo lieffies, ik kom jullie alleen even welterusten wensen hoor, heb een leuke avond gehad en was ook een beetje nieuwsgierig of ik nog wel kon posten![]()
![]()
![]()
Wat ben jij nou voor een ventquote:
Beukt ie niet meer danquote:Op maandag 30 januari 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb de streams al een uur of wat uitstaan... sinds Bart is gaan slapen
Coooool.... een kameleon tafelquote:Op maandag 30 januari 2006 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan ie ook kunstjes? Van kleur veranderen ofzo![]()
Er was vanmiddag een klein relletje tussen een aantal users en TL geloof ik, heb niet alles meegekregenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:25 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoezo zou je niet meer kunnen posten dan?
Vind je helemaal niet gemeen, vind je komischquote:Op maandag 30 januari 2006 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik ben intens gemeen.![]()
Mooie smiley, hè?![]()
Heb ik gemaakt.![]()
What else is newquote:Op maandag 30 januari 2006 01:26 schreef newsman het volgende:
Bier is lekker ff bijkomen, streams zijn een beetje saai alleen.
Dankje, jij ookquote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga jullie allemaal een welterusten wensen![]()
FB slaap lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
Piraatje je bent coolquote:Op maandag 30 januari 2006 01:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
What else is new![]()
*stil in mij op heeft staan![]()
Komt goed!quote:Op maandag 30 januari 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat het meeviel, je afspraakEn verder rustig aan, heh
![]()
Slaap lekker FBquote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
Truste Bluequote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker FBquote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker blue tot morgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
See you BONG4002, trustequote:Op maandag 30 januari 2006 01:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje, jij ook![]()
* BONG4002 rookt nog éénen gaat dan ook maar eens de PC uitgooien
Doeii Cuallquote:Op maandag 30 januari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Nee joh, dat is nou ook weer overdreven hequote:Op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe maar in "ik ben ook lief hoor "![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |