met een lach en een traan. In 1 woord ge-wel-dig !quote:
dat was het beste deelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:19 schreef pberends het volgende:
Oke, ik heb 10 seconden gekeken in de reclame van Idols. Toen zat de huisvrouw te trippen op de homo en de dochter ofzo, tering, wat een supergoeie kwaliteit gewoon. Echt topcabaret van het hoogste niveau.
Dat mogen ze er inderdaad wel uithalen, ik kijk nog liever naar reclame.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:24 schreef MadGuy het volgende:
Thuis bij de mensen vind ik nog steeds kut. Té verknipte mensen bij elkaar. De ouders zijn nog herkenbaar, maar de dochter en zoon vind ik té overdreven...
same herequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat mogen ze er inderdaad wel uithalen, ik kijk nog liever naar reclame.
Oh, was dat een vrouw?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:19 schreef snellejelle het volgende:![]()
en niet te vergeten de vrouw met de zeven stemmen
![]()
![]()
een filmpje van ruim 17 minutenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
Spijkerman over de 2e uitzending, verder dan gekanker op Verdonk en het positief uitleggen van de kijkcijfers komt ie niet.
quote:Eerlijk, informeel en ongedwongen
Iedere week geeft Jack Spijkerman zijn commentaar op de afgelopen uitzending van Koppensnellers. Ben je het met Jack eens of wil je er ook iets over zeggen, laat dan van je horen via een reactie op deze site.
quote:
quote:AANTAL REACTIES 0
ook eerlijkquote:
Voorlopig kan ik nog rustig meekijken op de zaterdagavond. Maar wat ik wel jammer vond van deze aflevering was dat de vuurwerkinstallatie van de Kop van Jut dienst weigerde toen Pechtold naar beneden werd gemieterd.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:39 schreef starbuck het volgende:
942.000 de kijkcijfers gaan weer omhoog ten opzichte van vorige week.
Ik vond de uitzenden best wel oke.
Waarom zou je meer cabaret doen? Het is juist de kunst om alle grappen in 10 minuten op te sparen zodat iedereen in een slappe lach kan komen. Nu wordt alles gespreid over de uitzending en is het niet echt grappig meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voorlopig kan ik nog rustig meekijken op de zaterdagavond. Maar wat ik wel jammer vond van deze aflevering was dat de vuurwerkinstallatie van de Kop van Jut dienst weigerde toen Pechtold naar beneden werd gemieterd.
Volgens mij heeft Jack Spijkerman zich echt aan zijn woord gehouden: meer cabaret.![]()
Hoeveel moest je betalen?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:34 schreef marit1978 het volgende:
Hebben jullie me zien zitten
Erg leuk om de opnames mee te maken!
Geen moeilijk gedoe... geen regie voor het publiek... gesprekken met de gasten die gewoon maar één keer gevoerd/opgenomen worden.
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:21 schreef SunChaser het volgende:
Nu 7,5?Bij de Vara kon je er geloof ik gratis heen.
mediakrantquote:942.000 kijkers voor Koppensnellers
Koppensnellers (Talpa, 20:04) – De eerste aflevering scoorde 1,2 miljoen kijkers, de tweede aflevering werd door 877.000 kijkers bekeken en de derde aflevering van Kopspijkers trok gisteren 942.000 kijkers (madl: 12.8%) bij Talpa. Diverse prominenten uit de mediawereld gaven onlangs hun mening over Jack Spijkerman en zijn overstap naar Talpa in Veronica Magazine.
Fons van Westerloo, directeur van RTL: "Nee, natuurlijk ben ik niet bang voor Koppensnellers. Het programma gaat van concurrent naar concurrent. Je had het tegenover je en je houdt het tegenover je, dus het maakt niet uit. Ik denk wel dat het weer een succes wordt, waarom niet? Omdat het van zender is gewisseld zal het wel wat minder kijkers scoren, dat zie je ook aan Barend & van Dorp."
"Wat ze doen is gewoon marktaandeel kopen. De zondagavond is bijvoorbeeld een heel goede Talpa-avond, maar ze verliezen er zóveel geld mee. Dat moet wél terugverdiend worden." Lennart van der Meulen, netcoördinator van Nederland 3, verloor Kopspijkers: "Ik twijfel eraan of het gaat lukken, want de schwung is er misschien wel uit. Hij heeft toch ook een beetje een imagoprobleem. Hard feelings heb ik niet hoor. Je ziet het verlies van Kopspijkers wel in de kijkcijfers terug, maar Mooi! Weer de Leeuw scoort ook goed. Wie gaat winnen, onze zaterdagavond of die van Talpa? Onze doelstelling is een miljoen kijkers. Als we elkaar kapot dreigen te concurreren, verschuiven we ons zaterdagavondprogramma voor mijn part, en beginnen wij om negen uur." Remko van Westerloo, programmadirecteur van Talpa: "Als hij een miljoen kijkers trekt, krijgt hij een grote fles wijn. We hebben Koppensnellers tegenover Idols gezet omdat de zaterdagavond de vaste plek is. Ik gun Fons het allerbeste, maar we moeten natuurlijk wel concurreren."
MAar dat was in het werktheater, dat heeft het geld nodig om te overleven.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
ook bij de vara moest je betalen
en de kaartjes waren altijd al erg snel uitverkocht....
weinig vergeleken de dikke 2 miljoen die hij bij de vara had.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:49 schreef SunChaser het volgende:
924.000 kijkers voor Jack
TV Toppers 1.3 miljoen
En idols 2 miljoen.
Heb je uberhaupt moeten lachen tijdens de uitzending?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:36 schreef marit1978 het volgende:dat liedje was suf ja ...
na eerste opname vond de "zanger" dat het nog een keertje over moest...
en wij wederom 'lachen' en geinteresseerd toekijken !!
Wordt dat gezegd dan dat je moet lachen??quote:Op zondag 29 januari 2006 15:36 schreef marit1978 het volgende:dat liedje was suf ja ...
Het enige wat humor was dus dat hij een foutje maakte dat niet in het script stondquote:Op zondag 29 januari 2006 16:46 schreef marit1978 het volgende:
nee.. maar lijkt me voor die 2 op die stoel met het lullige saaie liedje wel zo leuk als er iemand lacht om je 'grapje'
bij ' bij de mensen thuis' vooral gelachen om het dansje/liedje van die homo-zoon, toen hij de fout in ging.
Uiteindelijk hebben ze het nieteens uitgezonden!
Waren dat niet allemaal uitspraken van Cruijf achter elkaar geplakt?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:36 schreef marit1978 het volgende:dat liedje was suf ja ...
Je moest toch Varalid zijn?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
ook bij de vara moest je betalen
en de kaartjes waren altijd al erg snel uitverkocht....
Nee, PvdAlid.quote:
Ja. Inderdaad een grap met een baard. Hij zat bijvoorbeeld ook al in de show van Herman Finkers uit 1991, die vorige week herhaald is door de VARA.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:44 schreef SunChaser het volgende:
Nou, die typegrap werd al gemaakt tijdens de eerste Golfoorlog. Sadam is geslaagd voor zijn typecursus: 200 aanslagen per minuut
Ik ben er een keer geweest en je moet voor start opnames idd De Internationale meezingenquote:
volgens mij was het: Bin laden is gezakt voor zijn typdiplomaquote:Op maandag 30 januari 2006 19:17 schreef pberends het volgende:
Aanslagen per minuut is toch een hele originele grap?
Bin Laden is gezakt voor zijn typediploma...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:19 schreef maril het volgende:
[..]
volgens mij was het: Bin laden is gezakt voor zijn typdiploma
3 aanslagen per minuut.![]()
Nee jongen, het ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:08 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog niet gelachen. Kan aan mij liggen natuurlijk.
Daar heb ik nou ook zoveel moeite mee, en de zin "tot zo"quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:53 schreef boneyard het volgende:
en ook jack die allerlei talpa programma's zo goed en leuk vind voelt gewoon niet lekker nu.
geldt ook voor die van die slagerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:19 schreef maril het volgende:
maar die grap van de postcodeloterij heb ik al; gezien bij de wereld draait door.
Irritant idd, ik zit de hele tijd te wachten op de reclame, krijg er stress vanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef greatgonzo het volgende:
lang zonder reclame trouwens
Als ze niet hadden gezegd dat t Danny Blind moest voorstellen had ik t niet gezien.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef greatgonzo het volgende:
Matig liedje, You\'re beautifu, echt waar...
Dat klinkt toch niet?
Makkelijk liedje idd, meeste tijd zat in de grime waarschijnlijk. Ben benieuwd wanneer de wekelijkse verwijzing naar een Talpa programma komt..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:43 schreef greatgonzo het volgende:
Matig liedje, You\\\'re beautiful, echt waar...
Dat klinkt toch niet?
En zelfs dat is niet gelukt :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Makkelijk liedje idd, meeste tijd zat in de grime waarschijnlijk. Ben benieuwd wanneer de wekelijkse verwijzing naar een Talpa programma komt..
Dat was tof, met die duitse Relnichtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Als ze niet hadden gezegd dat t Danny Blind moest voorstellen had ik t niet gezien.
Die klucht, daar mogen ze wel mee stoppen ook. Ik verlang weer naar Seth & Fiona
ze kan het wel maar is nu niet zo sterkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:56 schreef SunChaser het volgende:
Sanne Wallis de Vries kan geen typetjes
Freek bedoel jequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:50 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Dat was tof, met die duitse RelnichtRudy??
Omdat ze die altijd t zelfde doet denken we dat t wat is. Sanne is niet grappig. Viggo en peter ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:56 schreef greatgonzo het volgende:
Bea is nog redelijk Sun, voor de rest moet ze het idd laten
Dat is zo niet grappig, zie je miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijlenver aankomenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:59 schreef greatgonzo het volgende:
Enige leuke blijft Viggo en Heerschop
Niet mee eens, er is een duidelijk verschil tussen Van Raay/Geessink/Jan Mulder/ Willem van Hanegemquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:59 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind Erik van Muiswinkel ook altijd hetzelfde klinken als hij een typetje speelt. Ook niet echt sterk...
deze keer was het ook matig idd, met die WK attributen was wel tofquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is zo niet grappig, zie je miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijlenver aankomen
idd als je alleen luistert merk je het verschil niet eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef SunChaser het volgende:
Die Bodde haalt Geert Wilders en Bram Moskovitch door elkaar
Inderdaad, die deed hij wel goed. Maar hij heeft ook een aantal andere gedaan (kan me zo snel niet herinneren wie) die ik niet erg sterk vond...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Niet mee eens, er is een duidelijk verschil tussen Van Raay/Geessink/Jan Mulder/ Willem van Hanegem
Vind de VARA het zo leuk dat ze bij Jack's nieuwe zender tevens concurrent Talpa zitten?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:04 schreef SunChaser het volgende:
Koppensnellers wordt dus gedragen door Mike en Thomas. Niet een erg sterke basis wmb
ja erg principieel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:07 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij niet zo in t begin maar ze zijn dan ook gewoon freelancer. En dan weer de dooddoener: we werken niet voor Talpa, we werken voor Jack
Ja, Freek Gaaikema. Paul de Leeuw speelde Seth de Jonge.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
volgens imdb heettie Freek, zou wel es kunnen kloppen
Waarschijnlijk omdat iedereen dit weekend ziek thuis zat..quote:Op zondag 5 februari 2006 09:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kijkcijfer is 915.000 peoples, blijft een beetje stabiel dus
Wonderschoon en mieters.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef greatgonzo het volgende:
Ellen Pieters
Klopt. Ik vond het best leuk gisteren.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef WatEenGelul.nl het volgende:
Ik moet zeggen dat Koppensnellers iedere week beter wordt. Tuurlijk kan er hier en daar nog het nodige veranderd worden, maar dat geldt voor ieder TV-programma. Het cabaret wordt steeds beter, evenals \"bij de mensen thuis\".
Het was alleen Mimoun Oaissaquote:Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef greatgonzo het volgende:
Marokkaan (Mimoun Ouled Radi)
volgens de site
Mee eens. Maar ja, wel een heks..... weet jij veel wat voor rare ideen ze nog meer heeft..quote:
Ik vond juist de staatssecretaris (Melanie Schultz van Haegen (Sanne Wallis de Vries?), red.) leuk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:04 schreef greatgonzo het volgende:
Je had tenminste Dittrich verwacht, komen ze met een of andere staatssecretaris
Das een waarheid als een koe, zal ook niet zo moeilijk zijn met de Olympische spelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:37 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hoorde net op de radio een reclame voor Koppensnellers met de slogan: "Als je niet kijkt, zie je het ook niet".
Dat moet zijn: als je niet kijkt mis je t ook nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:37 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hoorde net op de radio een reclame voor Koppensnellers met de slogan: "Als je niet kijkt, zie je het ook niet".
Lijkt er idd veel op.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:32 schreef maril het volgende:
is er nou een lach hoe heet dat nou zo,n lachbandje , ik vind het masale lach nl soms onnatuurlijk
Op zich niet erg natuurlijk, alhoewel het wel een breuk is met Kopspijkers. Daar waren haast nooit lekkere wijven op het podium, toch?quote:
Of dezelfde.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:26 schreef SunChaser het volgende:
De Wereld draait Door heeft leukere items.
Kan het me niet herinneren iig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Op zich niet erg natuurlijk, alhoewel het wel een breuk is met Kopspijkers. Daar waren haast nooit lekkere wijven op het podium, toch?
Was dat spontaan of vooringestudeerd?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:53 schreef freako het volgende:
[..]
"Leuk" opzetje met Wouter Bos over het nieuwe zorgstelsel bijvoorbeeld..
En het lijkt alsof die Mike Bodde alleen maar Wilders kan nadoen. Ze hebben 'm al zo vaak nagedaan. Doe eens iets origineels.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef pberends het volgende:
Ik zag Geert Wilders imitatie denet, opzich mogen ze 'm natuurlijk nadoen hoor, maar nodig dan ook eens voor de verandering Wilders zelf uit.
Erg plesant voor brandwondslachtoffers die kijken.quote:
Ik dacht dat je Idols keek?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Erg plesant voor brandwondslachtoffers die kijken.
Ik heb 3 minuten Koppensnellers gekeken.quote:
Die veeeeel leuker zijn in hun eigen show.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:10 schreef SunChaser het volgende:
Het hele cabaret leunt dus op Mike en Thomas.
Idd, en dan een aantal keer dezelfde grap met die cartoons. Weinig lachen geblazen iig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die veeeeel leuker zijn in hun eigen show.
Voor mij zijn de typetjes een beetje over
Maar is het nou echt zo of nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:11 schreef SunChaser het volgende:
Ja, die lachbandjes, viel Jack Robert Jensen niet ooit aan om t gebruik van lachmachines?
quote:
Ja, duidelijk. Zelfde soort lachjes op niet grappige dingenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar is het nou echt zo of niet?
4,5quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
[..].
Maar welk cijfers geven jullie deze uitzending in vergelijking met de gemiddelde kwaliteit van VARA's Kopspijkers van de laatste jaren?
Maar das toch een zwaktebod? Kijkers hebben dat na een tijd toch door, of zouden ze erin tuinen? Lachen is inderdaad aanstekelijk, maar zou zelfs Spijkerman z'n publiek op deze manier manipuleren?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, duidelijk. Zelfde soort lachjes op niet grappige dingen
Jack had het duidelijk ingestudeerd. Bos hoefde alleen maar in te koppen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Was dat spontaan of vooringestudeerd?
Vreemd, zo'n zorgverzekering is toch een typisch Talpa-uitvinding...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:27 schreef freako het volgende:
[..]
Jack had het duidelijk ingestudeerd. Bos hoefde alleen maar in te koppen.
Het was volgens Spijkerman een "enorme chaos" dat nieuwe zorgstelsel. Vervolgens keek hij Bos (en Martijn van Dam, een ander PvdA-Kamerlid) aan, zei dat de Tweede Kamer dat aangenomen had, waarna Bos kon meedelen dat de PvdA toch echt tegen had gestemd, en dat die vermeende chaos dus zijn schuld niet was. Tja, er komen verkiezingen aan, zullen we maar zeggen.
3quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar welk cijfers geven jullie deze uitzending in vergelijking met de gemiddelde kwaliteit van VARA's Kopspijkers van de laatste jaren?
Ja, qua reclame moeten ze het wel van de verzekeraars hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd, zo'n zorgverzekering is toch een typisch Talpa-uitvinding...
.......tegenover Najib Amali 1,1 miljoen.... Je kunt volgens mij wel concluderen dat de dingen die bij de Vara wel werkten, bij Talpa niet werken: het linkse imago en het beetje prekerige/schopperige. Probleem is dat ze het wel proberenquote:Op zondag 12 februari 2006 09:44 schreef maril het volgende:
Triest dieptepunt 776.000 kijkers.
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef TC03 het volgende:
Ik vond het cabaret wel goed gedaan op zich. Geert Wilders was wel leuk om naar te kijken, ook al maakte hij niet echt sterkte grappen, amusant was het wel. Ik krijg overigens wel een hekel aan de 'babysit-Jack'. Bijvoorbeeld dat Geert Wilders die spotprenten wil laten zien en dat Jack elke keer zegt 'laten we dat maar niet doen'. Tenenkrommend.
Cees Geel was wel weer lachen, dat hoort juist lekker over the top. Cees Geel
Het zijn vaak dezelfde grappen, alleen in een iets anders vorm. Haha, iemand struikelt over een woord. Haha, iemand kijkt in de verkeerde camera.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, (het kan aan mij liggen) dat ik ''Wat u en ons op viel in de media op TV'' minder grappig vind de laatste tijd![]()
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Je slaat de plank misl: de vorm van het nummer was Cabaret, de inhoud was idd actueel en ging over Dietrich. 't Is laatquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:10 schreef SunChaser het volgende:
Sorry, maar dat is onzin wat je zegt, ze doen altijd een nummer dat over de actualiteit gaat.
Nou sla je de plank voor de 2e keer misquote:
nee dat is niet raar, want er was veel aandacht voor cabaret in de media dus dan gebruiken ze dat nummer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
, 't is opvallend dat er een nummer in de stijl van Cabaret wordt gedaan in de week dat deze musical in NL in premiere gaat.
Verrassend zeg. Dat was echt hilarisch namelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef michaeld het volgende:
Bij de mensen thuis hebben ze dr uitgehaald.
vanaf 1:30 vertelt Jack dr wat over
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=4929&format=3&rnd=7457950&dart_ord_nr=46079666341411324728&u=
denk toch dat Koppensnellers qua humor hoger zitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
Op de Vara zenden ze Brigitte Kaandorp uit, dus grote kans dat ze week over de 1 miljoen kijkers hebben
[duh-modus]quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:02 schreef AirRaid het volgende:
[..]
denk toch dat Koppensnellers qua humor hoger zit
sorry had niet goed gelezen, het is ook al laat hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[duh-modus]
Daarom gaan ze ook over t miljoen heen
[/duh-modus]
Weet je hoe fokking grappig dat altijd was.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:38 schreef Merkie het volgende:
Allochtoontje immiteren door Viggo Waas.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:47 schreef Merkie het volgende:
Kan het me niet voorstellen.
Inderdaad, erg origineel om materiële waarde en geluk aan elkaar te koppelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:45 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij kan ik dit liedje ook schrijven![]()
Ja idd. Daar wachtte ik eigenlijk op, vond het altijd een van de leukste onderdelenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Belachelijk dat ze Samen Thuis eruit gehaald hebben, vond ik nou net zo leukVraag me af op basis waarvan ze dat gedaan hebben, lezen ze soms Fok of zo
Afgrijselijkquote:
Ja kutzooi, dat was altijd het leukste gedeelte.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef michaeld het volgende:
Bij de mensen thuis hebben ze dr uitgehaald.
vanaf 1:30 vertelt Jack dr wat over
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=4929&format=3&rnd=7457950&dart_ord_nr=46079666341411324728&u=
Kloptquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:36 schreef Bravebart het volgende:
Henk had zeker weer gedronken
Volgens mij had hij dit fragment al eens laten zien. Of het was bij De wereld draait door
uit de Vara TV magazine 4-2006, ingescannedquote:De paradox van de televisie is dat het aanbod zowel breder als smaller is geworden. Meer zenders, die meer uren zendtijd moeten vullen, en die dat doen door elkaar te imiteren en te parodiëren. Zo gaat steeds meer over steeds minder.
Grappig genoeg geldt de stelling van het artikel ook voor het artikel zelfquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BdR het volgende:
[..]
Kloptik wijs nog een keer op dit artikel: Zelfbezwangering (Buis & mening)
[..]
Geniaal stuk tekstquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BdR het volgende:
[..]
Kloptik wijs nog een keer op dit artikel: Zelfbezwangering (Buis & mening)
[..]
uit de Vara TV magazine 4-2006, ingescanned
Zelfbezwangering (bladzijde 1)
Zelfbezwangering (bladzijde 2)
Cees Juffermans (die naamquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef maril het volgende:
bij welke ned. werd nu de kop naar beneden slaan
En als ze nu allebei de vraag met de grote hamer goed hebben? Wie slaat dan als eerste?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Prins Carnaval was triest en goedkoop, WAX en Maxima en met name Alexia was leuk.
Zal aan mij liggen, maar ik snap nog niet zo goed wat het nut is van bij elke goede vraag een keer met de hamer slaan.... Uiteindelijk gaat het toch pas om wie de vraag met de grote hamer goed heeft: die mag Koppensnellen, er is ook geen stand of zo..
Wanneer wel dan? Ze zijn nu ook elke ochtend te horen bij Evers staat op, ook al tenenkrommend slecht.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:13 schreef starbuck het volgende:
Peter en Vigo waren niet grappig deze keer,
Ach... de naam is tenminste origineel gevonden.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:54 schreef SunChaser het volgende:
Zijn er altijd nog 600.000 meer dan de kijkers naar Ivo
Ja, ik had het gezien!quote:
Dat zie ik juist als een enorm pluspunt!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:13 schreef MrManiak het volgende:
Zal vast wel eerder gezegd zijn: Jammer dat de familie er niet was...
echt niet, dat was een straf om door te komen, zeker de laatste keer. ik dacht eerst dat steeds hetzelfde niet leuk was, maar toen ze het een keertje iets anders deden was het nog minder leuk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:02 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Ja kutzooi, dat was altijd het leukste gedeelte.![]()
Twee weken geleden (of was het drie) was het erg goed met die -wat hardere- grappen over Marokkanen. Toen heb ik echt in een deuk gelegen. Er zat best potentie in.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:58 schreef boneyard het volgende:
[..]
echt niet, dat was een straf om door te komen, zeker de laatste keer. ik dacht eerst dat steeds hetzelfde niet leuk was, maar toen ze het een keertje iets anders deden was het nog minder leuk.
Beetje economie is toch niet zo moeilijk? Wat zei is allemaal dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef TC03 het volgende:
Jack mag wel even een mini-cursus economie doen geloof ik.
€ 1.000.000.000 / 16.000.000 (mensen) = € 100 per persoonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Beetje economie is toch niet zo moeilijk? Wat zei is allemaal dan?
Ah, de meevaller van de ultra-rechtse minister Gerrit Zalm?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
€ 1.000.000.000 / 16.000.000 (mensen) = € 100 per persoon
Jepquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, de meevaller van de ultra-rechtse minister Gerrit Zalm?
Nou, de staatsschuld is van ons allemaal, dus je kan er niet veel over zeuren. Spijkerman deed zeker net of Zalm het zelf op z'n bankrekening had gezet.quote:
Lekker vreemd. Zullen we Spijkerman wijsmaken dat het geld van John de Mol ook ooit van de "gewone" burger is geweest en dat Spijkerman's salaris de rest van de bevolking armer maakt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef TC03 het volgende:
HIj had het over die meevaller van één miljoen euro. Hij zei dat de helft voor lastenverlichting is en die meevaller voornamelijk komt uit de belasting van hogere salarissen. Hij zei tegen André van Duin: dus hij pakt van jou €100 en geeft er €50 terug..
Het was toch een meevaller van 1 miljard euroquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef TC03 het volgende:
HIj had het over die meevaller van één miljoen euro. Hij zei dat de helft voor lastenverlichting is en die meevaller voornamelijk komt uit de belasting van hogere salarissen. Hij zei tegen André van Duin: dus hij pakt van jou €100 en geeft er €50 terug..
Ja hoezo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het was toch een meevaller van 1 miljard euro
Omdat jij het had over een meevaller van 1 miljoen euro. Ik dacht dat ik het verkeerd had onthoudenquote:
Vind ik ook een veel leuker programmaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:22 schreef Bravebart het volgende:
Alle fragmenten van DWDD komen weer langs
Oh ik las er even overheen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat jij het had over een meevaller van 1 miljoen euro. Ik dacht dat ik het verkeerd had onthouden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |