quote:
.......tegenover Najib Amali 1,1 miljoen.... Je kunt volgens mij wel concluderen dat de dingen die bij de Vara wel werkten, bij Talpa niet werken: het linkse imago en het beetje prekerige/schopperige. Probleem is dat ze het wel proberen
Bij het cabaret ging het er altijd om dat je mensen die iets fouts, raars of doms gedaan hadden een klein beetje voor gek zette en met name iemand die het eigenlijk wel een beetje verdiend heeft, waarbij typische trekjes uitvergroot werden. Waarbij dus eigenlijk gezegd wordt wat iedereen altijd al vond.
Maar als je nu die vrouw zonder gezicht neemt: daarmee wordt niets aan de kaak gesteld en het enige wat er gebeurt is dat iemand met een ernstig ongeluk voor gek gezet wordt omdat ze met veel pijn en moeite graag weer een normaal wil leven. Een grap mag best hard zijn,, maar dit had geen enkele functie en was gewoon zinloos iemand afzeiken, die het juist niet verdient
![]()
Over verharding van de maatschappij gesproken, daar werk Jack iig goed aan mee....
Volgens mij is de voorraad cabaretiers zwaar uitgedund en gaan ze nu maar noodsprongen maken, maar het wordt er allemaal niet beter op.
Simon (met de blowborden) was trouwens wel leuk, meer door hoe de grap gedaan werd dan door de grap zelf maar dat maakt niet uit. Onderwerpje over die berenman was ook grappig, alleen kan ik me niet herinneren dat er bij de oude Kopspijkers ooit gratis reclame werd gemaakt voor een film....
![]()
Is nogal verdacht dus.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.