Op zich niet erg natuurlijk, alhoewel het wel een breuk is met Kopspijkers. Daar waren haast nooit lekkere wijven op het podium, toch?quote:
Of dezelfde.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:26 schreef SunChaser het volgende:
De Wereld draait Door heeft leukere items.
Kan het me niet herinneren iig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Op zich niet erg natuurlijk, alhoewel het wel een breuk is met Kopspijkers. Daar waren haast nooit lekkere wijven op het podium, toch?
Was dat spontaan of vooringestudeerd?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:53 schreef freako het volgende:
[..]
"Leuk" opzetje met Wouter Bos over het nieuwe zorgstelsel bijvoorbeeld..
En het lijkt alsof die Mike Bodde alleen maar Wilders kan nadoen. Ze hebben 'm al zo vaak nagedaan. Doe eens iets origineels.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:54 schreef pberends het volgende:
Ik zag Geert Wilders imitatie denet, opzich mogen ze 'm natuurlijk nadoen hoor, maar nodig dan ook eens voor de verandering Wilders zelf uit.
Erg plesant voor brandwondslachtoffers die kijken.quote:
Ik dacht dat je Idols keek?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Erg plesant voor brandwondslachtoffers die kijken.
Ik heb 3 minuten Koppensnellers gekeken.quote:
Die veeeeel leuker zijn in hun eigen show.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:10 schreef SunChaser het volgende:
Het hele cabaret leunt dus op Mike en Thomas.
Idd, en dan een aantal keer dezelfde grap met die cartoons. Weinig lachen geblazen iig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die veeeeel leuker zijn in hun eigen show.
Voor mij zijn de typetjes een beetje over
Maar is het nou echt zo of nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:11 schreef SunChaser het volgende:
Ja, die lachbandjes, viel Jack Robert Jensen niet ooit aan om t gebruik van lachmachines?
quote:
Ja, duidelijk. Zelfde soort lachjes op niet grappige dingenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar is het nou echt zo of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |