Waarschijnlijk omdat iedereen dit weekend ziek thuis zat..quote:Op zondag 5 februari 2006 09:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kijkcijfer is 915.000 peoples, blijft een beetje stabiel dus
Wonderschoon en mieters.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef greatgonzo het volgende:
Ellen Pieters
Klopt. Ik vond het best leuk gisteren.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef WatEenGelul.nl het volgende:
Ik moet zeggen dat Koppensnellers iedere week beter wordt. Tuurlijk kan er hier en daar nog het nodige veranderd worden, maar dat geldt voor ieder TV-programma. Het cabaret wordt steeds beter, evenals \"bij de mensen thuis\".
Het was alleen Mimoun Oaissaquote:Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef greatgonzo het volgende:
Marokkaan (Mimoun Ouled Radi)
volgens de site
Mee eens. Maar ja, wel een heks..... weet jij veel wat voor rare ideen ze nog meer heeft..quote:
Ik vond juist de staatssecretaris (Melanie Schultz van Haegen (Sanne Wallis de Vries?), red.) leuk.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:04 schreef greatgonzo het volgende:
Je had tenminste Dittrich verwacht, komen ze met een of andere staatssecretaris
Das een waarheid als een koe, zal ook niet zo moeilijk zijn met de Olympische spelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:37 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hoorde net op de radio een reclame voor Koppensnellers met de slogan: "Als je niet kijkt, zie je het ook niet".
Dat moet zijn: als je niet kijkt mis je t ook nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:37 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hoorde net op de radio een reclame voor Koppensnellers met de slogan: "Als je niet kijkt, zie je het ook niet".
Lijkt er idd veel op.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:32 schreef maril het volgende:
is er nou een lach hoe heet dat nou zo,n lachbandje , ik vind het masale lach nl soms onnatuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |