Dat is zo niet grappig, zie je miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijlenver aankomenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:59 schreef greatgonzo het volgende:
Enige leuke blijft Viggo en Heerschop
Niet mee eens, er is een duidelijk verschil tussen Van Raay/Geessink/Jan Mulder/ Willem van Hanegemquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:59 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind Erik van Muiswinkel ook altijd hetzelfde klinken als hij een typetje speelt. Ook niet echt sterk...
deze keer was het ook matig idd, met die WK attributen was wel tofquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is zo niet grappig, zie je miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijlenver aankomen
idd als je alleen luistert merk je het verschil niet eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:02 schreef SunChaser het volgende:
Die Bodde haalt Geert Wilders en Bram Moskovitch door elkaar
Inderdaad, die deed hij wel goed. Maar hij heeft ook een aantal andere gedaan (kan me zo snel niet herinneren wie) die ik niet erg sterk vond...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Niet mee eens, er is een duidelijk verschil tussen Van Raay/Geessink/Jan Mulder/ Willem van Hanegem
Vind de VARA het zo leuk dat ze bij Jack's nieuwe zender tevens concurrent Talpa zitten?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:04 schreef SunChaser het volgende:
Koppensnellers wordt dus gedragen door Mike en Thomas. Niet een erg sterke basis wmb
ja erg principieel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:07 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij niet zo in t begin maar ze zijn dan ook gewoon freelancer. En dan weer de dooddoener: we werken niet voor Talpa, we werken voor Jack
Ja, Freek Gaaikema. Paul de Leeuw speelde Seth de Jonge.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
volgens imdb heettie Freek, zou wel es kunnen kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |