Ja, ik had het gezien!quote:
Dat zie ik juist als een enorm pluspunt!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:13 schreef MrManiak het volgende:
Zal vast wel eerder gezegd zijn: Jammer dat de familie er niet was...
echt niet, dat was een straf om door te komen, zeker de laatste keer. ik dacht eerst dat steeds hetzelfde niet leuk was, maar toen ze het een keertje iets anders deden was het nog minder leuk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:02 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Ja kutzooi, dat was altijd het leukste gedeelte.![]()
Twee weken geleden (of was het drie) was het erg goed met die -wat hardere- grappen over Marokkanen. Toen heb ik echt in een deuk gelegen. Er zat best potentie in.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:58 schreef boneyard het volgende:
[..]
echt niet, dat was een straf om door te komen, zeker de laatste keer. ik dacht eerst dat steeds hetzelfde niet leuk was, maar toen ze het een keertje iets anders deden was het nog minder leuk.
Beetje economie is toch niet zo moeilijk? Wat zei is allemaal dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef TC03 het volgende:
Jack mag wel even een mini-cursus economie doen geloof ik.
€ 1.000.000.000 / 16.000.000 (mensen) = € 100 per persoonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Beetje economie is toch niet zo moeilijk? Wat zei is allemaal dan?
Ah, de meevaller van de ultra-rechtse minister Gerrit Zalm?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
€ 1.000.000.000 / 16.000.000 (mensen) = € 100 per persoon
Jepquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, de meevaller van de ultra-rechtse minister Gerrit Zalm?
Nou, de staatsschuld is van ons allemaal, dus je kan er niet veel over zeuren. Spijkerman deed zeker net of Zalm het zelf op z'n bankrekening had gezet.quote:
Lekker vreemd. Zullen we Spijkerman wijsmaken dat het geld van John de Mol ook ooit van de "gewone" burger is geweest en dat Spijkerman's salaris de rest van de bevolking armer maakt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef TC03 het volgende:
HIj had het over die meevaller van één miljoen euro. Hij zei dat de helft voor lastenverlichting is en die meevaller voornamelijk komt uit de belasting van hogere salarissen. Hij zei tegen André van Duin: dus hij pakt van jou €100 en geeft er €50 terug..
Het was toch een meevaller van 1 miljard euroquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef TC03 het volgende:
HIj had het over die meevaller van één miljoen euro. Hij zei dat de helft voor lastenverlichting is en die meevaller voornamelijk komt uit de belasting van hogere salarissen. Hij zei tegen André van Duin: dus hij pakt van jou €100 en geeft er €50 terug..
Ja hoezo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het was toch een meevaller van 1 miljard euro
Omdat jij het had over een meevaller van 1 miljoen euro. Ik dacht dat ik het verkeerd had onthoudenquote:
Vind ik ook een veel leuker programmaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:22 schreef Bravebart het volgende:
Alle fragmenten van DWDD komen weer langs
Oh ik las er even overheen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat jij het had over een meevaller van 1 miljoen euro. Ik dacht dat ik het verkeerd had onthouden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |