met een lach en een traan. In 1 woord ge-wel-dig !quote:
dat was het beste deelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:19 schreef pberends het volgende:
Oke, ik heb 10 seconden gekeken in de reclame van Idols. Toen zat de huisvrouw te trippen op de homo en de dochter ofzo, tering, wat een supergoeie kwaliteit gewoon. Echt topcabaret van het hoogste niveau.
Dat mogen ze er inderdaad wel uithalen, ik kijk nog liever naar reclame.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:24 schreef MadGuy het volgende:
Thuis bij de mensen vind ik nog steeds kut. Té verknipte mensen bij elkaar. De ouders zijn nog herkenbaar, maar de dochter en zoon vind ik té overdreven...
same herequote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat mogen ze er inderdaad wel uithalen, ik kijk nog liever naar reclame.
Oh, was dat een vrouw?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:19 schreef snellejelle het volgende:![]()
en niet te vergeten de vrouw met de zeven stemmen
![]()
![]()
een filmpje van ruim 17 minutenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
Spijkerman over de 2e uitzending, verder dan gekanker op Verdonk en het positief uitleggen van de kijkcijfers komt ie niet.
quote:Eerlijk, informeel en ongedwongen
Iedere week geeft Jack Spijkerman zijn commentaar op de afgelopen uitzending van Koppensnellers. Ben je het met Jack eens of wil je er ook iets over zeggen, laat dan van je horen via een reactie op deze site.
quote:
quote:AANTAL REACTIES 0
ook eerlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |