Voorlopig kan ik nog rustig meekijken op de zaterdagavond. Maar wat ik wel jammer vond van deze aflevering was dat de vuurwerkinstallatie van de Kop van Jut dienst weigerde toen Pechtold naar beneden werd gemieterd.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:39 schreef starbuck het volgende:
942.000 de kijkcijfers gaan weer omhoog ten opzichte van vorige week.
Ik vond de uitzenden best wel oke.
Waarom zou je meer cabaret doen? Het is juist de kunst om alle grappen in 10 minuten op te sparen zodat iedereen in een slappe lach kan komen. Nu wordt alles gespreid over de uitzending en is het niet echt grappig meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voorlopig kan ik nog rustig meekijken op de zaterdagavond. Maar wat ik wel jammer vond van deze aflevering was dat de vuurwerkinstallatie van de Kop van Jut dienst weigerde toen Pechtold naar beneden werd gemieterd.
Volgens mij heeft Jack Spijkerman zich echt aan zijn woord gehouden: meer cabaret.![]()
Hoeveel moest je betalen?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:34 schreef marit1978 het volgende:
Hebben jullie me zien zitten
Erg leuk om de opnames mee te maken!
Geen moeilijk gedoe... geen regie voor het publiek... gesprekken met de gasten die gewoon maar één keer gevoerd/opgenomen worden.
quote:Op zondag 29 januari 2006 12:21 schreef SunChaser het volgende:
Nu 7,5?Bij de Vara kon je er geloof ik gratis heen.
mediakrantquote:942.000 kijkers voor Koppensnellers
Koppensnellers (Talpa, 20:04) – De eerste aflevering scoorde 1,2 miljoen kijkers, de tweede aflevering werd door 877.000 kijkers bekeken en de derde aflevering van Kopspijkers trok gisteren 942.000 kijkers (madl: 12.8%) bij Talpa. Diverse prominenten uit de mediawereld gaven onlangs hun mening over Jack Spijkerman en zijn overstap naar Talpa in Veronica Magazine.
Fons van Westerloo, directeur van RTL: "Nee, natuurlijk ben ik niet bang voor Koppensnellers. Het programma gaat van concurrent naar concurrent. Je had het tegenover je en je houdt het tegenover je, dus het maakt niet uit. Ik denk wel dat het weer een succes wordt, waarom niet? Omdat het van zender is gewisseld zal het wel wat minder kijkers scoren, dat zie je ook aan Barend & van Dorp."
"Wat ze doen is gewoon marktaandeel kopen. De zondagavond is bijvoorbeeld een heel goede Talpa-avond, maar ze verliezen er zóveel geld mee. Dat moet wél terugverdiend worden." Lennart van der Meulen, netcoördinator van Nederland 3, verloor Kopspijkers: "Ik twijfel eraan of het gaat lukken, want de schwung is er misschien wel uit. Hij heeft toch ook een beetje een imagoprobleem. Hard feelings heb ik niet hoor. Je ziet het verlies van Kopspijkers wel in de kijkcijfers terug, maar Mooi! Weer de Leeuw scoort ook goed. Wie gaat winnen, onze zaterdagavond of die van Talpa? Onze doelstelling is een miljoen kijkers. Als we elkaar kapot dreigen te concurreren, verschuiven we ons zaterdagavondprogramma voor mijn part, en beginnen wij om negen uur." Remko van Westerloo, programmadirecteur van Talpa: "Als hij een miljoen kijkers trekt, krijgt hij een grote fles wijn. We hebben Koppensnellers tegenover Idols gezet omdat de zaterdagavond de vaste plek is. Ik gun Fons het allerbeste, maar we moeten natuurlijk wel concurreren."
MAar dat was in het werktheater, dat heeft het geld nodig om te overleven.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
ook bij de vara moest je betalen
en de kaartjes waren altijd al erg snel uitverkocht....
weinig vergeleken de dikke 2 miljoen die hij bij de vara had.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:49 schreef SunChaser het volgende:
924.000 kijkers voor Jack
TV Toppers 1.3 miljoen
En idols 2 miljoen.
Heb je uberhaupt moeten lachen tijdens de uitzending?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:36 schreef marit1978 het volgende:dat liedje was suf ja ...
na eerste opname vond de "zanger" dat het nog een keertje over moest...
en wij wederom 'lachen' en geinteresseerd toekijken !!
Wordt dat gezegd dan dat je moet lachen??quote:Op zondag 29 januari 2006 15:36 schreef marit1978 het volgende:dat liedje was suf ja ...
Het enige wat humor was dus dat hij een foutje maakte dat niet in het script stondquote:Op zondag 29 januari 2006 16:46 schreef marit1978 het volgende:
nee.. maar lijkt me voor die 2 op die stoel met het lullige saaie liedje wel zo leuk als er iemand lacht om je 'grapje'
bij ' bij de mensen thuis' vooral gelachen om het dansje/liedje van die homo-zoon, toen hij de fout in ging.
Uiteindelijk hebben ze het nieteens uitgezonden!
Waren dat niet allemaal uitspraken van Cruijf achter elkaar geplakt?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:36 schreef marit1978 het volgende:dat liedje was suf ja ...
Je moest toch Varalid zijn?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
ook bij de vara moest je betalen
en de kaartjes waren altijd al erg snel uitverkocht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |