Kloptquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:36 schreef Bravebart het volgende:
Henk had zeker weer gedronken
Volgens mij had hij dit fragment al eens laten zien. Of het was bij De wereld draait door
uit de Vara TV magazine 4-2006, ingescannedquote:De paradox van de televisie is dat het aanbod zowel breder als smaller is geworden. Meer zenders, die meer uren zendtijd moeten vullen, en die dat doen door elkaar te imiteren en te parodiëren. Zo gaat steeds meer over steeds minder.
Grappig genoeg geldt de stelling van het artikel ook voor het artikel zelfquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BdR het volgende:
[..]
Kloptik wijs nog een keer op dit artikel: Zelfbezwangering (Buis & mening)
[..]
Geniaal stuk tekstquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BdR het volgende:
[..]
Kloptik wijs nog een keer op dit artikel: Zelfbezwangering (Buis & mening)
[..]
uit de Vara TV magazine 4-2006, ingescanned
Zelfbezwangering (bladzijde 1)
Zelfbezwangering (bladzijde 2)
Cees Juffermans (die naamquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef maril het volgende:
bij welke ned. werd nu de kop naar beneden slaan
En als ze nu allebei de vraag met de grote hamer goed hebben? Wie slaat dan als eerste?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Prins Carnaval was triest en goedkoop, WAX en Maxima en met name Alexia was leuk.
Zal aan mij liggen, maar ik snap nog niet zo goed wat het nut is van bij elke goede vraag een keer met de hamer slaan.... Uiteindelijk gaat het toch pas om wie de vraag met de grote hamer goed heeft: die mag Koppensnellen, er is ook geen stand of zo..
Wanneer wel dan? Ze zijn nu ook elke ochtend te horen bij Evers staat op, ook al tenenkrommend slecht.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:13 schreef starbuck het volgende:
Peter en Vigo waren niet grappig deze keer,
Ach... de naam is tenminste origineel gevonden.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:54 schreef SunChaser het volgende:
Zijn er altijd nog 600.000 meer dan de kijkers naar Ivo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |