veel bezocht topic!quote:
en ik weeeeeeeeeeeeer welquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:09 schreef rubbereend het volgende:
is Roelio er weer niet om een nieuw deel te openen
hoeveelste keer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
He ik heb deel 1 compleet gemist!![]()
Ik ga dit jaar ook weer!![]()
dat kan wel ff vervelend zijn ja. moet je van te voren even opletten waar je je tent neerzetquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef Tony_Teletext het volgende:
Ik ga ook zeker weer heen dit jaar.
wordt m'n tweede keer .
En het enige wat ik 's nachts wat minder vond waren die enorme schijnwerpers op de camping.
Maar als je genoeg drinkt heb je daar ook geen last van![]()
welnee joh..juist handig. Dan kan je 's nachts ook zonder problemen je bier en je tent terugvindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef Tony_Teletext het volgende:
wordt m'n tweede keer .
En het enige wat ik 's nachts wat minder vond waren die enorme schijnwerpers op de camping.
als je voor het eerst gaat heb je dat nooit zo goed door, tot het donker wordtquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat kan wel ff vervelend zijn ja. moet je van te voren even opletten waar je je tent neerzet
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je voor het eerst gaat heb je dat nooit zo goed door, tot het donker wordt
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of die slimme mensen die in kuilen hun tenten opzetten
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
naast het washok..waar het schuim van de douches haar plek vindtquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Helaas voor de groentjes zijn ze de afgelopen jaren wel wat strenger geworden en mogen er geen tenten meer langs de hoofdweg naar het fesitval terrein staan. De sport was dan altijd tent vallen s'avonds met je stronken kop, en kijken uit hoeveel tenten er wat gevloek kwam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij de struiken is ook een mooie, komt iedereen bij je tent pissen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Helaas voor de groentjes zijn ze de afgelopen jaren wel wat strenger geworden en mogen er geen tenten meer langs de hoofdweg naar het fesitval terrein staan. De sport was dan altijd tent vallen s'avonds met je stronken kop, en kijken uit hoeveel tenten er wat gevloek kwam.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:16 schreef kroegtijger het volgende:
[..]waarom heeft iedereen op LL toch dezelfde ideeen??
tentharingen meenemen is soms ook een overbodige luxe....de tenten die in de buurt staan doen het ook prima met een haring minder
al die koepeltententjes zijn geweldig, moet je de buitentent eens een kwartslag draaien, dan kunnen ze de volgende dag als ze wakker worden de uitgang niet meer vindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:16 schreef kroegtijger het volgende:
[..]waarom heeft iedereen op LL toch dezelfde ideeen??
tentharingen meenemen is soms ook een overbodige luxe....de tenten die in de buurt staan doen het ook prima met een haring minder
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al die koepeltententjes zijn geweldig, moet je de buitentent eens een kwartslag draaien, dan kunnen ze de volgende dag als ze wakker worden de uitgang niet meer vindenprachtig
vooral als de bewoner van die tent nodig moet pissenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die kende ik nog niet
beetje gemeen
*schrijft opquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al die koepeltententjes zijn geweldig, moet je de buitentent eens een kwartslag draaien, dan kunnen ze de volgende dag als ze wakker worden de uitgang niet meer vindenprachtig
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:09 schreef rubbereend het volgende:
is Roelio er weer niet om een nieuw deel te openen
*aait roelio*quote:
we mikken het wel weer zo uit dat dat ook weer niet gaat lukkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*aait roelio*
deeltje 3 dan maar?![]()
ssssssst niet door vertellenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we mikken het wel weer zo uit dat dat ook weer niet gaat lukken
jawel, zijn wanhoop vergroten terwijl hij weet er niets aan te kunnen doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ssssssst niet door vertellen
WTF hoe kom je daar aan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:10 schreef Sjimmie het volgende:
Ik heb de VIP kaarten binnen... nu wachten tot augustus!
quote:
Neej in de struiken is altijd geweldigquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij de struiken is ook een mooie, komt iedereen bij je tent pissen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of die malloten die scheerlijnen gebruiken... ik breek elke keer me nek over die dingen ... met als gevolg dat ik altijd in zon tent flikker.
trouwens over die haringen .. vorig jaar vloog de tent van onze buren weg. we hebben deze nog wel uitgezwaaid![]()
ja was dit jaar me stoel vergeten... toen heb ik ook maar zoeen van de camping winkel gekochtquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:16 schreef requiem4adream het volgende:
Leest "de elende van lowlands" nog eens en is blij dat de vriendin met 20 kg wegende bjoetiekees dit jaar zu hause blijft.... 't arme meisje heeft afgelopen jaar lopen huul'n toen d'r geducktapete stoeltje voor de 2e x gemolesteerd werd
en de nieuwe stoel (20 cm. hoog ofzo en voor 15 eurie bij de camping winkel gekocht (hij verdween compleet in haar achterste toen ze zitten ging) hoog in de boom gehangen werd
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:16 schreef requiem4adream het volgende:
Leest "de elende van lowlands" nog eens en is blij dat de vriendin met 20 kg wegende bjoetiekees dit jaar zu hause blijft.... 't arme meisje heeft afgelopen jaar lopen huul'n toen d'r geducktapete stoeltje voor de 2e x gemolesteerd werd
en de nieuwe stoel (20 cm. hoog ofzo en voor 15 eurie bij de camping winkel gekocht (hij verdween compleet in haar achterste toen ze zitten ging) hoog in de boom gehangen werd
Haha, ik had er ook op geboden.. maar werd me toch iets te duur..quote:
Toegang tot alles: guest/press en vip ofzo....quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:57 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Haha, ik had er ook op geboden.. maar werd me toch iets te duur..
Wat houdt het "Vip" zijn eigenlijk in?
enige voordeel is dat je geen last van de zon 's ochtendsquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:57 schreef Roellio het volgende:
Die mensen die met hun tent ín die bossages gaan staan!!
!
!
een 500 gram uitklaptuinstoeltje heb ik wel als enorm prettig ervarenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:18 schreef kroegtijger het volgende:
[..]de leukste grappen worden toch op LL uitgehaald
heb zelf nooit een stoel mee....veel te onhandig.... daarbij gebruik ik em toch nooit. Als ik niet in de 24uurs tent ben of op t festivalterrein, dan ben ik te verrot om uberhaubt nog te zitten...dus lig ik in mn tentje (of in iemand anders dr tent natuurlijk)
dus weinig nut voor stoeltje
Eens zul je begrijpen dat niet iedereen een rubberfetisjist isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:06 schreef rubbereend het volgende:
stoelendaar heb je een rubberboot voor
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:07 schreef Laton het volgende:
[..]
Eens zul je begrijpen dat niet iedereen een rubberfetisjist is![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:34 schreef Roellio het volgende:
Als er iemand mijn stoeltje in de boom hangt of sloopt gaan er doden vallen!
Stoeltje!
ducktape is ALTIJD goedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:45 schreef requiem4adream het volgende:
Ducktape kan in zo'n geval best handig zijnAlthans voor de laatste ellendige uurtjes.... Moet dit jaar ook maar weer eens op zoek naar stoeltje... Weiger ze in ieder geval na afloop weer mee terug te slepen
(Vervolgactie met stoeltje was chocomuffin in vorm van drol gekneed en op stoeltje gelegd)
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef pinominie het volgende:
Dat iglo tent draaien is echt goed bedacht, ik hoop dat mn vrienden niet meelezen... Het is trouwens wel lastig als maar de helft van de groep een stoeltje mee heeft, je moet dan steeds creatieve manieren bedenken om anderen van je stoeltje af te krijgen.
sommigen hebben natuurlijk overwichtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef pinominie het volgende:
Dat iglo tent draaien is echt goed bedacht, ik hoop dat mn vrienden niet meelezen... Het is trouwens wel lastig als maar de helft van de groep een stoeltje mee heeft, je moet dan steeds creatieve manieren bedenken om anderen van je stoeltje af te krijgen.
heel makkelijk, ga eerst zelf pissen en als je dan terug bent pak je een fles waten en die laat langzaam leeglopen in een pannetje ofzo, lekker zeikstraaltje binnen 5 minuten moet de eerste dan pissenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef pinominie het volgende:
Stoeltjes zijn voor posers, koelboxen zijn de shitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef pinominie het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:04 schreef maxor het volgende:
[..]
Stoeltjes zijn voor posers, koelboxen zijn de shit
Tsja daar hadden wij de pisgracht voorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]die heb ik ook altijd mee. Ideaal. En afgelopen jaar gemerkt dat ze ook heel handig zijn als je plotseling moet kotsen 's nachts
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:08 schreef maxor het volgende:
[..]
Tsja daar hadden wij de pisgracht voor![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]die haalde ik niet meer, de koelboz was het dichtsbijzijnde, zodat het geen bende in mn tent werd
Daarom neem ik altijd een minitentje mee die niets weegt waar wij altijd alles in dumpen: overgebleven tenten afval zoals haringen en zakken, eten en drinken en stoeltjes voor als we weg gaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:36 schreef koen_pijl het volgende:
Ik had een verrot stoeltje megenomen maar die was de volgende ochtend opeens weg.
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Eerste "band" bevestigd! De 433FM Silent Disco is ook weer van de partij dit jaar!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Eerste "band" bevestigd! De 433FM Silent Disco is ook weer van de partij dit jaar!![]()
![]()
![]()
Klopt, die waren idd minder. Maar wij stonden op camping 3 (geloof ik) en de lampen die vlakbij onze tenten stonden waren de hele tijd uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef Tony_Teletext het volgende:
wordt m'n tweede keer .
Whoei. Vorig jaar was het me veel te druk maar ik ga nu echt moeite doen om daar binnen te komenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
![]()
![]()
in de middag is er prima binnen te komen zag ik afgelopen jaar. Heb het alleen zelf niet gedaanquote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef maxor het volgende:
[..]
Whoei. Vorig jaar was het me veel te druk maar ik ga nu echt moeite doen om daar binnen te komen
![]()
duurquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:15 schreef BeRightBack het volgende:
iemand ervaring met van die tentjes die je op de grond gooit en zo staan..?
lijkt mij wel handig..
vorig jaar heb ik er een paar gezien en met een gast staan praten die er eentje had, hij vond het geweldig. En er was ook iemand in het Lowlandstopic van vorig jaar die er eentje had en dik tevrede was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:15 schreef BeRightBack het volgende:
iemand ervaring met van die tentjes die je op de grond gooit en zo staan..?
lijkt mij wel handig..
en post je bevindingen hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:20 schreef BeRightBack het volgende:
oké..
es kijken hoe duur zon ding is
voor minder dan dit doen we het nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:05 schreef crossover het volgende:
Ja, een stoeltje...ik ben nou 2 jaar zonder stoeltje gegaan. Ik moet er toch aan geloven dit jaar.
Wel kut om te sjouwen maarja.
ben altijd early birdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef FLR het volgende:
En de prijzen zijn bekend, met weer de vroege-vogel-korting (voor 3 juni, voor Pinkpop weer dus):
Early Bird:
Normaal ticket: ¤ 107,50
Combi-ticket:¤ 126.25
Na 3 juni:
Normaal ticket: ¤ 117,50
Combi-ticket:¤ 136.25
En camperkaartjes zijn ¤ 25,-
Aldus de nieuwe, flashy lowlands.nl. Voorverkoop begint zaterdag![]()
Duurder dan vorig jaar dus... ook weer 7 euro servicekosten erbij en dan zitten we alweer aan de 114,50.... maar goed...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef FLR het volgende:
En de prijzen zijn bekend, met weer de vroege-vogel-korting (voor 3 juni, voor Pinkpop weer dus):
Early Bird:
Normaal ticket: ¤ 107,50
Combi-ticket:¤ 126.25
Na 3 juni:
Normaal ticket: ¤ 117,50
Combi-ticket:¤ 136.25
En camperkaartjes zijn ¤ 25,-
Aldus de nieuwe, flashy lowlands.nl. Voorverkoop begint zaterdag![]()
kan je mij dat eens voordoenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik win gewoon kaarten... Nog goedkoper
Mijn God! Wat is die NRG uit "De elende van Lowlands" toch een jankteefquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hier verder heren en dames!
verder nog wat leuke links:
De elende van Lowlands
Bands wishlist voor Lowlands 2006
wie maakt er ff een lijstje met mensen die gaan?
johquote:Op woensdag 1 februari 2006 03:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn God! Wat is die NRG uit "De elende van Lowlands" toch een jankteef
het regent ALTIJD op lowlandsquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:56 schreef koen_pijl het volgende:
Ik hoop dat het dit jaar droog blijft, wat anders ga ik janken en zeg ik tegen mijn vriendin dat k naar huis wil, ook al wil zij blijven
ik ook ... lekker een graadje of 24 ofzo ... ook niet te warmquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:04 schreef koen_pijl het volgende:
Nee, maar serieus ik hoop wel dat het droog blijft.
ja he toen hebben we echt mazzel gehad...ik woon er in de buurt en mijn ouders dachten echt dat we zeiknat waren gewordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:12 schreef koen_pijl het volgende:
Net zo als vorig jaar, dat was echt super lekker! Dat we de regen gewoon voorbij zagen komen. Was echt geweldig!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het regent ALTIJD op lowlands![]()
meer drinken en rokenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja zelfs vorig jaar viel er wat regen. Heb het nog nooit helemaal droog meegemaakt
maar die zon hoeft van mij 's ochtends trouwens nie zo, afgelopen jaar brande ik mn tent uit.
Dat is ideall festivalweer ja, weinig kans dat het dat ook wordtquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook ... lekker een graadje of 24 ofzo ... ook niet te warm
* newbie welquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb het nog nooit helemaal droog meegemaakt
¤ 115 excl. servicekosten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
hoeveel kostte het vorig jaar eigenlijk? 100 euro? ik weet het niet eens meer.....
Na de earlybird actie? Wij hebben vorig jaar voor Pinkpop de kaartjes gekocht dus tijdens de earlybird actie en zullen dat dit jaar weer doen .... dus er is een verhoging van ¤ 2,50?quote:
Camping is veeeeel leuker! anders doe je eigenlijk maar half mee..quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:49 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook weer dit jaar
Vorig jaar voor het eerst geweest en in een hotel geslapen(moest ook werken dus een goede nachtrust was wel vereist
). Ben benieuwd hoe het op de camping is, volgens mij stukken leuker!
Zijn er al bands bekend of geruchten? Las ergens het gerucht dat Manu Chao zou komen
lol voorpret is idd erg leuk... ik vind dit topic ook cool met al die mensen die hiernaartoe levenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:57 schreef koen_pijl het volgende:
Vorig jaar vond ik het echt weldig! Vooral de voor pret. Toen had hier iemand op Fok! allemaal managers van bands gebeld of ze op Lowlands stonden _o_. Die gast heeft echt mijn voorpret verhoogt!
dat is bij ons standaardquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:03 schreef koen_pijl het volgende:
Wij houden altijd voor feesten waar we afspreken wie wat mee neemt enzo altijd erg gezellig!
Ik vind dat nog wel meevallen eigenlijk.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd ¤2,50 verhoging.
Ja ik ga dit jaar voor de vijfde keer en heb nog nooit een early ticket gehaald. Ga het dit jaar denk ik wel doenHopelijk heb ik m'n vakantiegeld voor 3 Juni.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:26 schreef koen_pijl het volgende:
drinken we samen een biertje
Ik eigenlijk ook wel. Ik betaal nu dus ¤ 10,- meer dan in m'n eerste jaar (2002), och... Hoewel het natuurlijk fijner was vorig jaar, toen door de Early Bird m'n kaartje minder kostte dan het jaar daarvoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel meevallen eigenlijk.....
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef rubbereend het volgende:
En voor het lijstje:
BarraCupraCuda
Koen_pijl
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend
newbiedoobiedoo
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waarom ben ik uit het lijstje?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
en nu niet meer boos kijken
je staat er inmiddels weer in.
dus ff lijstje kopieren en jezelf toevoegenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:33 schreef greatgonzo het volgende:
meldt
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:37 schreef Ascaroth het volgende:
Lijstjes.
Sack_Blabbath (tenzij niet)
Ik zag het en had m zelf al aangepastquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:47 schreef icebliss het volgende:
Opletten aub, je hebt er weer een hoop gemistIk heb je er even bijgezet:
BarraCupraCuda
Koen_pijl
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend
newbiedoobiedoo
BeRightBack
mordradead
Shedfire
MattieVanDeZolder
greatgonzo
pfaf
Ascaroth
icebliss
Lubje25
Het is mij ook afgelopen jaar niet geluktquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:23 schreef koen_pijl het volgende:
Wanneer is Fok! Lowlands meeting ben vorig jaar niet er heen gegaan
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef koen_pijl het volgende:
BarraCupraCuda
Koen_pijl 2 x
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend
newbiedoobiedoo
BeRightBack
mordradead
Shedfire
MattieVanDeZolder
greatgonzo
pfaf
Ascaroth
icebliss
Lubje25
koston
pinominie 4x
KaheemSaid
Waarom? die gaat toch elk jaar misquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kleine fok meeting op lowlands mensen?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
BarraCupraCuda
Koen_pijl 2 x
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend
newbiedoobiedoo
BeRightBack
mordradead
Shedfire
MattieVanDeZolder
greatgonzo
pfaf
Ascaroth
icebliss
Lubje25
koston
pinominie 4x
KaheemSaid
PescaPallaMarcusManu
crossover
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
BarraCupraCuda
Koen_pijl 2 x
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend
newbiedoobiedoo
BeRightBack
mordradead
Shedfire
MattieVanDeZolder
greatgonzo
pfaf
Ascaroth
icebliss
Lubje25
koston
pinominie 4x
KaheemSaid
PescaPallaMarcusManu
crossover
Kabouter_Krulleput![]()
Stefmans natuurlijk.![]()
Ik ook maar ik wou niet achterblijven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind die constante herhaling van dezelfde lijst nu al irritant![]()
ja maar als de standaard 30 mensen die komen hem hebben aangevult gaat het niet meer zo snelquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind die constante herhaling van dezelfde lijst nu al irritant![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Roellio het volgende:
BarraCupraCuda
Koen_pijl 2 x
...
Kabouter_Krulleput![]()
Stefmans
Roellio
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Roellio het volgende:
Roellio
BarraCupraCuda
Koen_pijl 2 x
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend
newbiedoobiedoo
BeRightBack
mordradead
Shedfire
MattieVanDeZolder
greatgonzo
pfaf
Ascaroth
icebliss
Lubje25
koston
pinominie 4x
KaheemSaid
PescaPallaMarcusManu
crossover
Kabouter_Krulleput![]()
Stefmans
Laton
Die is toch altijd een half topic te laat voor het openen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef greatgonzo het volgende:
ja, gewoon met z'n allen mailen naar Roelio, dat ie steeds de OP aanpast, zal ie tof vinden
nee , was gedoemd te falen .. iemand was zo leip om voor te stellen dat op de eerste dag te doen in de nachttentquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:25 schreef FLR het volgende:
[..]
Het is mij ook afgelopen jaar niet gelukt![]()
omdat ik verkeerd keekquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:49 schreef Laton het volgende:
en waarom sta ik ineens niet meer in de lijst?
bron: mojoquote:Jahaaa, het is alweer die tijd van het jaar: aanstaande zaterdag begint de kaartverkoop voor de 14e editie van A Campingflight to Lowlands Paradise! Dit jaar vindt Lowlands plaats op 18, 19 en 20 augustus, maar de ware Lowlander wacht natuurlijk niet zo lang om zijn kaartje te kopen. Immers, ook dit jaar worden de snelle beslissers beloond dankzij onze Vroege Vogels-actie: wie voor zaterdag 3 juni een Lowlands-kaartje koopt is 10 euro goedkoper uit dan wie pas daarna bedenkt dat ie naar het leukste festival van Nederland wil! Traditiegetrouw kan je kiezen voor een gewone drie dagen-kaart of een combi-ticket, inclusief toegang tot het naast het Lowlandsterrein gelegen Walibi World. Al even traditiegetrouw is er van het programma nog helemaal niets bekend. Pas vanaf 1 maart - wanneer de vernieuwde lowlandssite on line gaat - zullen de namen bij mondjesmaat namen bekend worden gemaakt. De spanning!
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006
18 19 20 augustus
Evenemententerrein Walibi World, Biddinghuizen
Vroege Vogels tickets: aankoop vóór zaterdag 3 juni, E 107,50 (3 dagen festival incl. kamperen met tent, parkeren, pendelbus, excl. servicekosten); Vroege Vogels Combi-ticket E 126,25 (idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend of 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2006 met uitzondering van donderdag 17 augustus).
Ticketprijzen vanaf zaterdag 3 juni: E 117,50 of combiticket E 136,25.
Camper Camping-ticket: E 25 ,- (geldig voor 1 camper/caravan + 1 (voor)tent op max. 30m2, excl servicekosten). Te koop zolang de voorraad strekt.
was dat niet de tweakers meeting?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:56 schreef koen_pijl het volgende:
vorig jaar liep ik er langs en zag alleen maar van die typische nerds staan met brilletjes en zo
quote:(tot en met 04 Uit Da hopman's administratie)
93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) rood plastic bandje
één podium extra tov van 2004 omdat eht met 55.000 ook drukker was dan in 2004. En het was vrijwel uitverkocht naar mijn weten, toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Was het vorig jaar niet de bedoeling 55.000 kaarten te verkopen, zodat ze het net als in 2004 met één podium minder konden doen. Dan was het vorig jaar wel uitverkocht als ik dat lijstje van COZ zie.
idd en dan niet op zaterdag avond ofzo want dan gaan er veel niet komen... maar vrijdag middag ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Een meeting zou wel leuk zijn, svp dan op het festivalterrein.... somewhere..... de meeting op Rockin Park is wel gelukt...![]()
![]()
Opeth hopelijk naar Lowlandsquote:2006-02-01
Opeth will appear at several festival this summer. One of these is the Roskilde festival! As soon as the festivals are confirmed they will be published here!
iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef FLR het volgende:
[..]
Kunnen ze eindelijk het cancelen van 2003 goedmaken![]()
True, true!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
idd
Doen we Moonspell er nog bij, hebben we iig 2 leuke en goeie metalbandjes
waarom ga je dan niet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ben nog nooit geweest en wil dit jaar zoooooooo graag![]()
ik trek die zanger van moonspell echt niet.....ik wil Type O Negative zien..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
True, true!
Blij dat je de naam Moonspell weer eens nam Joralfje dat heb ik al veel te lang niet geluisterd!
Of allebeiquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:00 schreef Laton het volgende:
[..]
ik trek die zanger van moonspell echt niet.....ik wil Type O Negative zien..![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
thanks 4 the wiki Coz
zal hem in de volgende OP zetten van deeltje 3
Daar ben ik ook absoluut voor, maar liever nog The Sisters of Mercy....quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:00 schreef Laton het volgende:
[..]
ik trek die zanger van moonspell echt niet.....ik wil Type O Negative zien..![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
en deze blijven ideaal
en wie heeft er ook zo'n t-shirtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
en deze blijven ideaal
Rancidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef kroegtijger het volgende:
the hives zou inderdaad wel cool zijn
Ik hoop zelf ook nog wel op Rancid, Pennywise, Bad Religion en meer van dit soort punk/ska bands
ook naar buitenwesten geweest laatste keer?quote:
ja zeker!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:16 schreef P8 het volgende:
[..]
ook naar buitenwesten geweest laatste keer?
dat was te gruwelijk goed
maar eigenlijk ga ik weer voor de sfeer heen.
ik denk ongeveer 80% voor de sfeer en 20% voor de muziek![]()
want?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:15 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij hebben de Lowlands-gangers wel een beetje moeite met lezen.
quote:
Al aangepastquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:15 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij hebben de Lowlands-gangers wel een beetje moeite met lezen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
moet er niet een lowlands-meet komen?
Yeah! Een kneuzend groepje Fok!ers met "Ik hoor je wel maar ik negeer je" shirtsquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
Goed plan!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
De altijd werkende lowlandsmeetquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
Wegens succes geprolongeerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
lijkt me ook wel leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef P8 het volgende:
ach het leek me een leuk idee. Gelukkig zijn jullie met ijzersterke argumenten gekomen![]()
het is in 2004 beetje geluktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:14 schreef crossover het volgende:
Ik weet niet hoeveel mensen de lowlands-fok meet geschiedenis kennen
Die is dus al jaren achter elkaar mislukt
Vorig jaar was wel een groot succes tochquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:43 schreef peaceman het volgende:
Lees ik lowlandsmeet? Ha.... verzamelen in Juliet stel ik voor op een willekeurig tijdstip naar eigen invulling.... Dat moet het succes van andere lowland meets kunnen evenaren....![]()
Vandaar dat hij zo van slag wasquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ben vorig jaar eenzijdig gemeet door Newbiedadadiba
Vorg jaar heeft er in een interview met de organisatie gestaan dat men geen RHCP of lenny kravitz wilt hebben omdat dat te grote publiekstrekkers zouden zijn. (hoe men daarbij komt weet ik niet)quote:Op maandag 13 februari 2006 12:20 schreef koen_pijl het volgende:
Zouden de Red Hot CHili Peppers nu ook op Lowlands komen?
Red Hot Chili Peppers op Pinkpop
Zouden ze net zo duur zijn als de white stripes. Als er 1 band een aanfluiting was de afgelopen jaren waren het hun wel. (ja ik ben ook bevooroordeeld)quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef Laton het volgende:
ik heb liever 10 betere en minder bekende bands dan 1 zo;n dure grote. En sowieso niet de chill peppers graag..
maar goed ik ben dus bevooroordeeld
wel mee eens... liever 3 goeie B bands dan 1 A .... anders staat ineens heel lowlands zaterdag om 20:15 bij de alphaquote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef Laton het volgende:
ik heb liever 10 betere en minder bekende bands dan 1 zo;n dure grote. En sowieso niet de chill peppers graag..
maar goed ik ben dus bevooroordeeld
ik was geloof ik inderdaad de enige die het optreden van de white stripes geweldig vond...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zouden ze net zo duur zijn als de white stripes. Als er 1 band een aanfluiting was de afgelopen jaren waren het hun wel. (ja ik ben ook bevooroordeeld)
Maar ik las net dat RHCP ook op werchter komen, en daar ga ik wel naar toe, dan hoef ik alleen tool op LL te hebben.
ik had sterk de indruk dat men ook WILDE dat het niet goed was ofzo..en er gebeurde te weinig op het podium claimde men...ik dacht toch echt dat het om de muziek draaide..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:47 schreef koen_pijl het volgende:
Wat heeft eidereen tegen dat WS concert? Ik was er neit bij, maar leg het me eens uit.
iedereen wachte op seven nation army, en er was niet veel bijzonders verder... dus niet gek dat de alpha uit zijn voegen barstequote:Op maandag 13 februari 2006 13:50 schreef Laton het volgende:
[..]
ik had sterk de indruk dat men ook WILDE dat het niet goed was ofzo..en er gebeurde te weinig op het podium claimde men...ik dacht toch echt dat het om de muziek draaide..en die was te gek ! plus het podium was erg leuk verlicht.
Beetje hype om anti te zijn geloof ik. Alpha barste namelijk wel degelijk uit zijn voegen.
dus eigenlijk vond iedereen maar 1 nummer van ze leuk....en dan klagen dat het optreden slecht was omdat je favoriete nummer pas als laatste komt..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:16 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
iedereen wachte op seven nation army, en er was niet veel bijzonders verder... dus niet gek dat de alpha uit zijn voegen barste
maar het was het geld niet waard iig, heeft meen ik 3 ton gekost
De hype van dat jaarquote:Op maandag 13 februari 2006 13:57 schreef Basp1 het volgende:
Ik heb het 3 nummers volgehouden bij de WS . Hoeveel mevrouw de drumster uit het ritme zat was echt niet om aan te horen.
En dat de alpha uit zijn voegen barste kwam omdat mensen altijd naar de hypes van dat jaar willen gaan kijken. Ja daarom stond ik er ook, maar vond het niveau echt niet boven een gemiddelde studenten band uit komen, daarom was ik ook weer na 3 nummers weg.
hap hap hapquote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef greatgonzo het volgende:
nee, het was slecht omdat behalve dat laatste nummer, ze met de overige nummers niet konden boeien..
dat slaat dus wel ergens op.
sowieso.. who cares about pinkpopquote:Op maandag 13 februari 2006 18:22 schreef greatgonzo het volgende:
als ze een goeie show weggeven mag het wat kosten, FF kreeg vorig jaar ook de hele tent op zijn kop..
Als er dit jaar één grote naam mag komen, dan zijn het wel de RHCP. OK, ze zijn ook op PP, maar er zijn wel meer bands geweest die op beiden headlineden
Nee, das pure speculatiequote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef crossover het volgende:
Het is toch helemaal nog niet zeker dat RHCP op PP staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |