een 500 gram uitklaptuinstoeltje heb ik wel als enorm prettig ervarenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:18 schreef kroegtijger het volgende:
[..]de leukste grappen worden toch op LL uitgehaald
heb zelf nooit een stoel mee....veel te onhandig.... daarbij gebruik ik em toch nooit. Als ik niet in de 24uurs tent ben of op t festivalterrein, dan ben ik te verrot om uberhaubt nog te zitten...dus lig ik in mn tentje (of in iemand anders dr tent natuurlijk)
dus weinig nut voor stoeltje
Eens zul je begrijpen dat niet iedereen een rubberfetisjist isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:06 schreef rubbereend het volgende:
stoelendaar heb je een rubberboot voor
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:07 schreef Laton het volgende:
[..]
Eens zul je begrijpen dat niet iedereen een rubberfetisjist is![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:34 schreef Roellio het volgende:
Als er iemand mijn stoeltje in de boom hangt of sloopt gaan er doden vallen!
Stoeltje!
ducktape is ALTIJD goedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:45 schreef requiem4adream het volgende:
Ducktape kan in zo'n geval best handig zijnAlthans voor de laatste ellendige uurtjes.... Moet dit jaar ook maar weer eens op zoek naar stoeltje... Weiger ze in ieder geval na afloop weer mee terug te slepen
(Vervolgactie met stoeltje was chocomuffin in vorm van drol gekneed en op stoeltje gelegd)
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef pinominie het volgende:
Dat iglo tent draaien is echt goed bedacht, ik hoop dat mn vrienden niet meelezen... Het is trouwens wel lastig als maar de helft van de groep een stoeltje mee heeft, je moet dan steeds creatieve manieren bedenken om anderen van je stoeltje af te krijgen.
sommigen hebben natuurlijk overwichtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef pinominie het volgende:
Dat iglo tent draaien is echt goed bedacht, ik hoop dat mn vrienden niet meelezen... Het is trouwens wel lastig als maar de helft van de groep een stoeltje mee heeft, je moet dan steeds creatieve manieren bedenken om anderen van je stoeltje af te krijgen.
heel makkelijk, ga eerst zelf pissen en als je dan terug bent pak je een fles waten en die laat langzaam leeglopen in een pannetje ofzo, lekker zeikstraaltje binnen 5 minuten moet de eerste dan pissenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef pinominie het volgende:
Stoeltjes zijn voor posers, koelboxen zijn de shitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef pinominie het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:04 schreef maxor het volgende:
[..]
Stoeltjes zijn voor posers, koelboxen zijn de shit
Tsja daar hadden wij de pisgracht voorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]die heb ik ook altijd mee. Ideaal. En afgelopen jaar gemerkt dat ze ook heel handig zijn als je plotseling moet kotsen 's nachts
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:08 schreef maxor het volgende:
[..]
Tsja daar hadden wij de pisgracht voor![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]die haalde ik niet meer, de koelboz was het dichtsbijzijnde, zodat het geen bende in mn tent werd
Daarom neem ik altijd een minitentje mee die niets weegt waar wij altijd alles in dumpen: overgebleven tenten afval zoals haringen en zakken, eten en drinken en stoeltjes voor als we weg gaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:36 schreef koen_pijl het volgende:
Ik had een verrot stoeltje megenomen maar die was de volgende ochtend opeens weg.
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Eerste "band" bevestigd! De 433FM Silent Disco is ook weer van de partij dit jaar!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Eerste "band" bevestigd! De 433FM Silent Disco is ook weer van de partij dit jaar!![]()
![]()
![]()
Klopt, die waren idd minder. Maar wij stonden op camping 3 (geloof ik) en de lampen die vlakbij onze tenten stonden waren de hele tijd uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef Tony_Teletext het volgende:
Ik ga ook zeker weer heen dit jaar.
wordt m'n tweede keer .
En het enige wat ik 's nachts wat minder vond waren die enorme schijnwerpers op de camping.
Maar als je genoeg drinkt heb je daar ook geen last van![]()
Whoei. Vorig jaar was het me veel te druk maar ik ga nu echt moeite doen om daar binnen te komenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
![]()
![]()
in de middag is er prima binnen te komen zag ik afgelopen jaar. Heb het alleen zelf niet gedaanquote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef maxor het volgende:
[..]
Whoei. Vorig jaar was het me veel te druk maar ik ga nu echt moeite doen om daar binnen te komen
![]()
duurquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:15 schreef BeRightBack het volgende:
iemand ervaring met van die tentjes die je op de grond gooit en zo staan..?
lijkt mij wel handig..
vorig jaar heb ik er een paar gezien en met een gast staan praten die er eentje had, hij vond het geweldig. En er was ook iemand in het Lowlandstopic van vorig jaar die er eentje had en dik tevrede was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:15 schreef BeRightBack het volgende:
iemand ervaring met van die tentjes die je op de grond gooit en zo staan..?
lijkt mij wel handig..
en post je bevindingen hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:20 schreef BeRightBack het volgende:
oké..
es kijken hoe duur zon ding is
voor minder dan dit doen we het nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:05 schreef crossover het volgende:
Ja, een stoeltje...ik ben nou 2 jaar zonder stoeltje gegaan. Ik moet er toch aan geloven dit jaar.
Wel kut om te sjouwen maarja.
ben altijd early birdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef FLR het volgende:
En de prijzen zijn bekend, met weer de vroege-vogel-korting (voor 3 juni, voor Pinkpop weer dus):
Early Bird:
Normaal ticket: ¤ 107,50
Combi-ticket:¤ 126.25
Na 3 juni:
Normaal ticket: ¤ 117,50
Combi-ticket:¤ 136.25
En camperkaartjes zijn ¤ 25,-
Aldus de nieuwe, flashy lowlands.nl. Voorverkoop begint zaterdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |