abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34499312
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:18 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

de leukste grappen worden toch op LL uitgehaald

heb zelf nooit een stoel mee....veel te onhandig.... daarbij gebruik ik em toch nooit. Als ik niet in de 24uurs tent ben of op t festivalterrein, dan ben ik te verrot om uberhaubt nog te zitten...dus lig ik in mn tentje (of in iemand anders dr tent natuurlijk )
dus weinig nut voor stoeltje
een 500 gram uitklaptuinstoeltje heb ik wel als enorm prettig ervaren vooral als je wakker wordt kan je relaxt in de zon zitten eten dan.
Ook in de wachtrij heb ik er wel profijt van gehad lekker tussen de drangende mensen relaxt met een biertje zitten
hoewel dat op het einde wel steeds moeilijker werd.
Extremistisch gematigd.
pi_34501410
ik zou nog eerder bier achterlaten dan een stoeltje..absolute must voor een festival
underground forever baby
pi_34501744
Als er iemand mijn stoeltje in de boom hangt of sloopt gaan er doden vallen!

Stoeltje!
pi_34502110
Ik kom ook. Denk ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 januari 2006 @ 00:06:29 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34502974
stoelen daar heb je een rubberboot voor
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34503000
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 00:06 schreef rubbereend het volgende:
stoelen daar heb je een rubberboot voor
Eens zul je begrijpen dat niet iedereen een rubberfetisjist is
underground forever baby
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 januari 2006 @ 00:10:37 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34503111
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 00:07 schreef Laton het volgende:

[..]

Eens zul je begrijpen dat niet iedereen een rubberfetisjist is
mar serieus, 4 jaar geleden voor het eerste een rubberboot meegenomen en dat was de beste beslissing voor Lowlands in jaren
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 27 januari 2006 @ 00:45:52 #58
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_34504067
ga denk ik dit jaar eens een of ander kind van een skateboard af meppen een maandje voordat ik naar lowlands ga
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_34507414
stoeltjes worden meestal toch alleen maar gesloopt of gejat of onder gezeken (leuk als je na een dagje festivalterrein in je stoeltje ploft en merkt dat ie toch wel erg nat is..... toch wel raar als t de hele dag niet geregend heeft ) daarbij neem ik toch altijd zo min mogelijk mee, want hoe meer je meeneemt hoe meer je loopt te kloten en te slepen. Standaard equipment is een tent, een slaapzak + matje, stapel sokken, stapel shirts een extra korte en lange broek een jas en een enorme stapel wiet ....schone kleding voor aan anar huis in de auto laten liggen (kan dan ook niet nat worden ofzo) en schoenen worden na afloop toch weggeflikkerd (ander paar staat dus ook in de auto). Verder alles wat niet direct nodig is gaat óf niet mee, óf ligt in de auto en kan in geval van nood effe opgehaald worden. En alles wat je vergeten bent kun je daar natuurlijk gewoon kopen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 08:59:36 #60
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34508025
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:34 schreef Roellio het volgende:
Als er iemand mijn stoeltje in de boom hangt of sloopt gaan er doden vallen!

Stoeltje!
idd stoeltje
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34509043
Zeker weten dat ik een stoeltje meeneem

Had een superrelaxte, met voetensteun en alles. Meerdere keren gewoon 's nachts op dat ding in slaap gevallen. Helaas heeft hij vorig jaar zijn derde Lowlands niet overleefd
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_34515599
Ducktape kan in zo'n geval best handig zijn Althans voor de laatste ellendige uurtjes.... Moet dit jaar ook maar weer eens op zoek naar stoeltje... Weiger ze in ieder geval na afloop weer mee terug te slepen
(Vervolgactie met stoeltje was chocomuffin in vorm van drol gekneed en op stoeltje gelegd )
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_34517225
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:45 schreef requiem4adream het volgende:
Ducktape kan in zo'n geval best handig zijn Althans voor de laatste ellendige uurtjes.... Moet dit jaar ook maar weer eens op zoek naar stoeltje... Weiger ze in ieder geval na afloop weer mee terug te slepen
(Vervolgactie met stoeltje was chocomuffin in vorm van drol gekneed en op stoeltje gelegd )
ducktape is ALTIJD goed

pi_34517754
Dat iglo tent draaien is echt goed bedacht, ik hoop dat mn vrienden niet meelezen... Het is trouwens wel lastig als maar de helft van de groep een stoeltje mee heeft, je moet dan steeds creatieve manieren bedenken om anderen van je stoeltje af te krijgen.
De beat gaat steeds maar door.... GEWELDIG!
pi_34518840
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef pinominie het volgende:
Dat iglo tent draaien is echt goed bedacht, ik hoop dat mn vrienden niet meelezen... Het is trouwens wel lastig als maar de helft van de groep een stoeltje mee heeft, je moet dan steeds creatieve manieren bedenken om anderen van je stoeltje af te krijgen.
nee man..ik kieper ze er gewoon uit
underground forever baby
pi_34519462
quote:
sommigen hebben natuurlijk overwicht
Extremistisch gematigd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 januari 2006 @ 20:10:31 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34528186
quote:
heel makkelijk, ga eerst zelf pissen en als je dan terug bent pak je een fles waten en die laat langzaam leeglopen in een pannetje ofzo, lekker zeikstraaltje binnen 5 minuten moet de eerste dan pissen
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 28 januari 2006 @ 09:46:10 #69
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34542246
Ik was dit topic alweer kwijt

Maar ik heb er zin in
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_34544573
quote:
Stoeltjes zijn voor posers, koelboxen zijn de shit
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:06:21 #71
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_34544619
It is 201 days, 12 hours, 54 minutes and 52 seconds until August 18, 2006 Midnight(UTC time)

Bijna
Tranquillo
pi_34544640
koelbox neem ik denk ik niet meer mee..
wat een gesjouw..
maarja van de eerste keer lowlands leer je denk ik het meest
veel dingen mee die ik toch niet nodig heb gehad of heb gebruikt .. haha
pi_34545526
Die koelbox was echt briljant. We hadden colaflessen gevuld met water in de vriezer gelegd om ze als koelelementen te gebruiken en ook nog water te hebben.
Het mooie was dat 1 van de gasten die met mij mee was Bacardi in een colafles had gestopt. Zondag ochtend (al het water was al lang op) heeft die gozer onwijs dorst dus die denkt "he water!" en _hop_ een flinke slok bacardi op de vroege ochtend
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 28 januari 2006 @ 14:22:10 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34548996
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:04 schreef maxor het volgende:

[..]

Stoeltjes zijn voor posers, koelboxen zijn de shit
die heb ik ook altijd mee. Ideaal. En afgelopen jaar gemerkt dat ze ook heel handig zijn als je plotseling moet kotsen 's nachts
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34550492
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die heb ik ook altijd mee. Ideaal. En afgelopen jaar gemerkt dat ze ook heel handig zijn als je plotseling moet kotsen 's nachts
Tsja daar hadden wij de pisgracht voor
Wel bummer, moet je kosten is het niet eens van het bier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')