veel bezocht topic!quote:
en ik weeeeeeeeeeeeer welquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:09 schreef rubbereend het volgende:
is Roelio er weer niet om een nieuw deel te openen
hoeveelste keer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
He ik heb deel 1 compleet gemist!![]()
Ik ga dit jaar ook weer!![]()
dat kan wel ff vervelend zijn ja. moet je van te voren even opletten waar je je tent neerzetquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef Tony_Teletext het volgende:
Ik ga ook zeker weer heen dit jaar.
wordt m'n tweede keer .
En het enige wat ik 's nachts wat minder vond waren die enorme schijnwerpers op de camping.
Maar als je genoeg drinkt heb je daar ook geen last van![]()
welnee joh..juist handig. Dan kan je 's nachts ook zonder problemen je bier en je tent terugvindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef Tony_Teletext het volgende:
wordt m'n tweede keer .
En het enige wat ik 's nachts wat minder vond waren die enorme schijnwerpers op de camping.
als je voor het eerst gaat heb je dat nooit zo goed door, tot het donker wordtquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat kan wel ff vervelend zijn ja. moet je van te voren even opletten waar je je tent neerzet
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je voor het eerst gaat heb je dat nooit zo goed door, tot het donker wordt
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of die slimme mensen die in kuilen hun tenten opzetten
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
naast het washok..waar het schuim van de douches haar plek vindtquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Helaas voor de groentjes zijn ze de afgelopen jaren wel wat strenger geworden en mogen er geen tenten meer langs de hoofdweg naar het fesitval terrein staan. De sport was dan altijd tent vallen s'avonds met je stronken kop, en kijken uit hoeveel tenten er wat gevloek kwam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij de struiken is ook een mooie, komt iedereen bij je tent pissen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Helaas voor de groentjes zijn ze de afgelopen jaren wel wat strenger geworden en mogen er geen tenten meer langs de hoofdweg naar het fesitval terrein staan. De sport was dan altijd tent vallen s'avonds met je stronken kop, en kijken uit hoeveel tenten er wat gevloek kwam.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:16 schreef kroegtijger het volgende:
[..]waarom heeft iedereen op LL toch dezelfde ideeen??
tentharingen meenemen is soms ook een overbodige luxe....de tenten die in de buurt staan doen het ook prima met een haring minder
al die koepeltententjes zijn geweldig, moet je de buitentent eens een kwartslag draaien, dan kunnen ze de volgende dag als ze wakker worden de uitgang niet meer vindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:16 schreef kroegtijger het volgende:
[..]waarom heeft iedereen op LL toch dezelfde ideeen??
tentharingen meenemen is soms ook een overbodige luxe....de tenten die in de buurt staan doen het ook prima met een haring minder
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al die koepeltententjes zijn geweldig, moet je de buitentent eens een kwartslag draaien, dan kunnen ze de volgende dag als ze wakker worden de uitgang niet meer vindenprachtig
vooral als de bewoner van die tent nodig moet pissenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die kende ik nog niet
beetje gemeen
*schrijft opquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al die koepeltententjes zijn geweldig, moet je de buitentent eens een kwartslag draaien, dan kunnen ze de volgende dag als ze wakker worden de uitgang niet meer vindenprachtig
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:09 schreef rubbereend het volgende:
is Roelio er weer niet om een nieuw deel te openen
*aait roelio*quote:
we mikken het wel weer zo uit dat dat ook weer niet gaat lukkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*aait roelio*
deeltje 3 dan maar?![]()
ssssssst niet door vertellenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we mikken het wel weer zo uit dat dat ook weer niet gaat lukken
jawel, zijn wanhoop vergroten terwijl hij weet er niets aan te kunnen doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ssssssst niet door vertellen
WTF hoe kom je daar aan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:10 schreef Sjimmie het volgende:
Ik heb de VIP kaarten binnen... nu wachten tot augustus!
quote:
Neej in de struiken is altijd geweldigquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij de struiken is ook een mooie, komt iedereen bij je tent pissen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of die malloten die scheerlijnen gebruiken... ik breek elke keer me nek over die dingen ... met als gevolg dat ik altijd in zon tent flikker.
trouwens over die haringen .. vorig jaar vloog de tent van onze buren weg. we hebben deze nog wel uitgezwaaid![]()
ja was dit jaar me stoel vergeten... toen heb ik ook maar zoeen van de camping winkel gekochtquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:16 schreef requiem4adream het volgende:
Leest "de elende van lowlands" nog eens en is blij dat de vriendin met 20 kg wegende bjoetiekees dit jaar zu hause blijft.... 't arme meisje heeft afgelopen jaar lopen huul'n toen d'r geducktapete stoeltje voor de 2e x gemolesteerd werd
en de nieuwe stoel (20 cm. hoog ofzo en voor 15 eurie bij de camping winkel gekocht (hij verdween compleet in haar achterste toen ze zitten ging) hoog in de boom gehangen werd
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:16 schreef requiem4adream het volgende:
Leest "de elende van lowlands" nog eens en is blij dat de vriendin met 20 kg wegende bjoetiekees dit jaar zu hause blijft.... 't arme meisje heeft afgelopen jaar lopen huul'n toen d'r geducktapete stoeltje voor de 2e x gemolesteerd werd
en de nieuwe stoel (20 cm. hoog ofzo en voor 15 eurie bij de camping winkel gekocht (hij verdween compleet in haar achterste toen ze zitten ging) hoog in de boom gehangen werd
Haha, ik had er ook op geboden.. maar werd me toch iets te duur..quote:
Toegang tot alles: guest/press en vip ofzo....quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:57 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Haha, ik had er ook op geboden.. maar werd me toch iets te duur..
Wat houdt het "Vip" zijn eigenlijk in?
enige voordeel is dat je geen last van de zon 's ochtendsquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:57 schreef Roellio het volgende:
Die mensen die met hun tent ín die bossages gaan staan!!
!
!
een 500 gram uitklaptuinstoeltje heb ik wel als enorm prettig ervarenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:18 schreef kroegtijger het volgende:
[..]de leukste grappen worden toch op LL uitgehaald
heb zelf nooit een stoel mee....veel te onhandig.... daarbij gebruik ik em toch nooit. Als ik niet in de 24uurs tent ben of op t festivalterrein, dan ben ik te verrot om uberhaubt nog te zitten...dus lig ik in mn tentje (of in iemand anders dr tent natuurlijk)
dus weinig nut voor stoeltje
Eens zul je begrijpen dat niet iedereen een rubberfetisjist isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:06 schreef rubbereend het volgende:
stoelendaar heb je een rubberboot voor
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:07 schreef Laton het volgende:
[..]
Eens zul je begrijpen dat niet iedereen een rubberfetisjist is![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:34 schreef Roellio het volgende:
Als er iemand mijn stoeltje in de boom hangt of sloopt gaan er doden vallen!
Stoeltje!
ducktape is ALTIJD goedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:45 schreef requiem4adream het volgende:
Ducktape kan in zo'n geval best handig zijnAlthans voor de laatste ellendige uurtjes.... Moet dit jaar ook maar weer eens op zoek naar stoeltje... Weiger ze in ieder geval na afloop weer mee terug te slepen
(Vervolgactie met stoeltje was chocomuffin in vorm van drol gekneed en op stoeltje gelegd)
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef pinominie het volgende:
Dat iglo tent draaien is echt goed bedacht, ik hoop dat mn vrienden niet meelezen... Het is trouwens wel lastig als maar de helft van de groep een stoeltje mee heeft, je moet dan steeds creatieve manieren bedenken om anderen van je stoeltje af te krijgen.
sommigen hebben natuurlijk overwichtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef pinominie het volgende:
Dat iglo tent draaien is echt goed bedacht, ik hoop dat mn vrienden niet meelezen... Het is trouwens wel lastig als maar de helft van de groep een stoeltje mee heeft, je moet dan steeds creatieve manieren bedenken om anderen van je stoeltje af te krijgen.
heel makkelijk, ga eerst zelf pissen en als je dan terug bent pak je een fles waten en die laat langzaam leeglopen in een pannetje ofzo, lekker zeikstraaltje binnen 5 minuten moet de eerste dan pissenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef pinominie het volgende:
Stoeltjes zijn voor posers, koelboxen zijn de shitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef pinominie het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:04 schreef maxor het volgende:
[..]
Stoeltjes zijn voor posers, koelboxen zijn de shit
Tsja daar hadden wij de pisgracht voorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]die heb ik ook altijd mee. Ideaal. En afgelopen jaar gemerkt dat ze ook heel handig zijn als je plotseling moet kotsen 's nachts
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:08 schreef maxor het volgende:
[..]
Tsja daar hadden wij de pisgracht voor![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]die haalde ik niet meer, de koelboz was het dichtsbijzijnde, zodat het geen bende in mn tent werd
Daarom neem ik altijd een minitentje mee die niets weegt waar wij altijd alles in dumpen: overgebleven tenten afval zoals haringen en zakken, eten en drinken en stoeltjes voor als we weg gaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:36 schreef koen_pijl het volgende:
Ik had een verrot stoeltje megenomen maar die was de volgende ochtend opeens weg.
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Eerste "band" bevestigd! De 433FM Silent Disco is ook weer van de partij dit jaar!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
Eerste "band" bevestigd! De 433FM Silent Disco is ook weer van de partij dit jaar!![]()
![]()
![]()
Klopt, die waren idd minder. Maar wij stonden op camping 3 (geloof ik) en de lampen die vlakbij onze tenten stonden waren de hele tijd uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef Tony_Teletext het volgende:
wordt m'n tweede keer .
Whoei. Vorig jaar was het me veel te druk maar ik ga nu echt moeite doen om daar binnen te komenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef SKa_BoSS het volgende:
![]()
![]()
in de middag is er prima binnen te komen zag ik afgelopen jaar. Heb het alleen zelf niet gedaanquote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef maxor het volgende:
[..]
Whoei. Vorig jaar was het me veel te druk maar ik ga nu echt moeite doen om daar binnen te komen
![]()
duurquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:15 schreef BeRightBack het volgende:
iemand ervaring met van die tentjes die je op de grond gooit en zo staan..?
lijkt mij wel handig..
vorig jaar heb ik er een paar gezien en met een gast staan praten die er eentje had, hij vond het geweldig. En er was ook iemand in het Lowlandstopic van vorig jaar die er eentje had en dik tevrede was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:15 schreef BeRightBack het volgende:
iemand ervaring met van die tentjes die je op de grond gooit en zo staan..?
lijkt mij wel handig..
en post je bevindingen hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:20 schreef BeRightBack het volgende:
oké..
es kijken hoe duur zon ding is
voor minder dan dit doen we het nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:05 schreef crossover het volgende:
Ja, een stoeltje...ik ben nou 2 jaar zonder stoeltje gegaan. Ik moet er toch aan geloven dit jaar.
Wel kut om te sjouwen maarja.
ben altijd early birdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef FLR het volgende:
En de prijzen zijn bekend, met weer de vroege-vogel-korting (voor 3 juni, voor Pinkpop weer dus):
Early Bird:
Normaal ticket: ¤ 107,50
Combi-ticket:¤ 126.25
Na 3 juni:
Normaal ticket: ¤ 117,50
Combi-ticket:¤ 136.25
En camperkaartjes zijn ¤ 25,-
Aldus de nieuwe, flashy lowlands.nl. Voorverkoop begint zaterdag![]()
Duurder dan vorig jaar dus... ook weer 7 euro servicekosten erbij en dan zitten we alweer aan de 114,50.... maar goed...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef FLR het volgende:
En de prijzen zijn bekend, met weer de vroege-vogel-korting (voor 3 juni, voor Pinkpop weer dus):
Early Bird:
Normaal ticket: ¤ 107,50
Combi-ticket:¤ 126.25
Na 3 juni:
Normaal ticket: ¤ 117,50
Combi-ticket:¤ 136.25
En camperkaartjes zijn ¤ 25,-
Aldus de nieuwe, flashy lowlands.nl. Voorverkoop begint zaterdag![]()
kan je mij dat eens voordoenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik win gewoon kaarten... Nog goedkoper
Mijn God! Wat is die NRG uit "De elende van Lowlands" toch een jankteefquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hier verder heren en dames!
verder nog wat leuke links:
De elende van Lowlands
Bands wishlist voor Lowlands 2006
wie maakt er ff een lijstje met mensen die gaan?
johquote:Op woensdag 1 februari 2006 03:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn God! Wat is die NRG uit "De elende van Lowlands" toch een jankteef
het regent ALTIJD op lowlandsquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:56 schreef koen_pijl het volgende:
Ik hoop dat het dit jaar droog blijft, wat anders ga ik janken en zeg ik tegen mijn vriendin dat k naar huis wil, ook al wil zij blijven
ik ook ... lekker een graadje of 24 ofzo ... ook niet te warmquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:04 schreef koen_pijl het volgende:
Nee, maar serieus ik hoop wel dat het droog blijft.
ja he toen hebben we echt mazzel gehad...ik woon er in de buurt en mijn ouders dachten echt dat we zeiknat waren gewordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:12 schreef koen_pijl het volgende:
Net zo als vorig jaar, dat was echt super lekker! Dat we de regen gewoon voorbij zagen komen. Was echt geweldig!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het regent ALTIJD op lowlands![]()
meer drinken en rokenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja zelfs vorig jaar viel er wat regen. Heb het nog nooit helemaal droog meegemaakt
maar die zon hoeft van mij 's ochtends trouwens nie zo, afgelopen jaar brande ik mn tent uit.
Dat is ideall festivalweer ja, weinig kans dat het dat ook wordtquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook ... lekker een graadje of 24 ofzo ... ook niet te warm
* newbie welquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb het nog nooit helemaal droog meegemaakt
¤ 115 excl. servicekosten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
hoeveel kostte het vorig jaar eigenlijk? 100 euro? ik weet het niet eens meer.....
Na de earlybird actie? Wij hebben vorig jaar voor Pinkpop de kaartjes gekocht dus tijdens de earlybird actie en zullen dat dit jaar weer doen .... dus er is een verhoging van ¤ 2,50?quote:
Camping is veeeeel leuker! anders doe je eigenlijk maar half mee..quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:49 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook weer dit jaar
Vorig jaar voor het eerst geweest en in een hotel geslapen(moest ook werken dus een goede nachtrust was wel vereist
). Ben benieuwd hoe het op de camping is, volgens mij stukken leuker!
Zijn er al bands bekend of geruchten? Las ergens het gerucht dat Manu Chao zou komen
lol voorpret is idd erg leuk... ik vind dit topic ook cool met al die mensen die hiernaartoe levenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:57 schreef koen_pijl het volgende:
Vorig jaar vond ik het echt weldig! Vooral de voor pret. Toen had hier iemand op Fok! allemaal managers van bands gebeld of ze op Lowlands stonden _o_. Die gast heeft echt mijn voorpret verhoogt!
dat is bij ons standaardquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:03 schreef koen_pijl het volgende:
Wij houden altijd voor feesten waar we afspreken wie wat mee neemt enzo altijd erg gezellig!
Ik vind dat nog wel meevallen eigenlijk.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd ¤2,50 verhoging.
Ja ik ga dit jaar voor de vijfde keer en heb nog nooit een early ticket gehaald. Ga het dit jaar denk ik wel doenHopelijk heb ik m'n vakantiegeld voor 3 Juni.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:26 schreef koen_pijl het volgende:
drinken we samen een biertje
Ik eigenlijk ook wel. Ik betaal nu dus ¤ 10,- meer dan in m'n eerste jaar (2002), och... Hoewel het natuurlijk fijner was vorig jaar, toen door de Early Bird m'n kaartje minder kostte dan het jaar daarvoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel meevallen eigenlijk.....
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef rubbereend het volgende:
En voor het lijstje:
BarraCupraCuda
Koen_pijl
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend