* newbie welquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb het nog nooit helemaal droog meegemaakt
¤ 115 excl. servicekosten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
hoeveel kostte het vorig jaar eigenlijk? 100 euro? ik weet het niet eens meer.....
Na de earlybird actie? Wij hebben vorig jaar voor Pinkpop de kaartjes gekocht dus tijdens de earlybird actie en zullen dat dit jaar weer doen .... dus er is een verhoging van ¤ 2,50?quote:
Camping is veeeeel leuker! anders doe je eigenlijk maar half mee..quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:49 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook weer dit jaar
Vorig jaar voor het eerst geweest en in een hotel geslapen(moest ook werken dus een goede nachtrust was wel vereist
). Ben benieuwd hoe het op de camping is, volgens mij stukken leuker!
Zijn er al bands bekend of geruchten? Las ergens het gerucht dat Manu Chao zou komen
lol voorpret is idd erg leuk... ik vind dit topic ook cool met al die mensen die hiernaartoe levenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:57 schreef koen_pijl het volgende:
Vorig jaar vond ik het echt weldig! Vooral de voor pret. Toen had hier iemand op Fok! allemaal managers van bands gebeld of ze op Lowlands stonden _o_. Die gast heeft echt mijn voorpret verhoogt!
dat is bij ons standaardquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:03 schreef koen_pijl het volgende:
Wij houden altijd voor feesten waar we afspreken wie wat mee neemt enzo altijd erg gezellig!
Ik vind dat nog wel meevallen eigenlijk.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd ¤2,50 verhoging.
Ja ik ga dit jaar voor de vijfde keer en heb nog nooit een early ticket gehaald. Ga het dit jaar denk ik wel doenHopelijk heb ik m'n vakantiegeld voor 3 Juni.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:26 schreef koen_pijl het volgende:
drinken we samen een biertje
Ik eigenlijk ook wel. Ik betaal nu dus ¤ 10,- meer dan in m'n eerste jaar (2002), och... Hoewel het natuurlijk fijner was vorig jaar, toen door de Early Bird m'n kaartje minder kostte dan het jaar daarvoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel meevallen eigenlijk.....
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef rubbereend het volgende:
En voor het lijstje:
BarraCupraCuda
Koen_pijl
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend