*schrijft opquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al die koepeltententjes zijn geweldig, moet je de buitentent eens een kwartslag draaien, dan kunnen ze de volgende dag als ze wakker worden de uitgang niet meer vindenprachtig
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:09 schreef rubbereend het volgende:
is Roelio er weer niet om een nieuw deel te openen
*aait roelio*quote:
we mikken het wel weer zo uit dat dat ook weer niet gaat lukkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*aait roelio*
deeltje 3 dan maar?![]()
ssssssst niet door vertellenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we mikken het wel weer zo uit dat dat ook weer niet gaat lukken
jawel, zijn wanhoop vergroten terwijl hij weet er niets aan te kunnen doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ssssssst niet door vertellen
WTF hoe kom je daar aan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:10 schreef Sjimmie het volgende:
Ik heb de VIP kaarten binnen... nu wachten tot augustus!
quote:
Neej in de struiken is altijd geweldigquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij de struiken is ook een mooie, komt iedereen bij je tent pissen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of die malloten die scheerlijnen gebruiken... ik breek elke keer me nek over die dingen ... met als gevolg dat ik altijd in zon tent flikker.
trouwens over die haringen .. vorig jaar vloog de tent van onze buren weg. we hebben deze nog wel uitgezwaaid![]()
ja was dit jaar me stoel vergeten... toen heb ik ook maar zoeen van de camping winkel gekochtquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:16 schreef requiem4adream het volgende:
Leest "de elende van lowlands" nog eens en is blij dat de vriendin met 20 kg wegende bjoetiekees dit jaar zu hause blijft.... 't arme meisje heeft afgelopen jaar lopen huul'n toen d'r geducktapete stoeltje voor de 2e x gemolesteerd werd
en de nieuwe stoel (20 cm. hoog ofzo en voor 15 eurie bij de camping winkel gekocht (hij verdween compleet in haar achterste toen ze zitten ging) hoog in de boom gehangen werd
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:16 schreef requiem4adream het volgende:
Leest "de elende van lowlands" nog eens en is blij dat de vriendin met 20 kg wegende bjoetiekees dit jaar zu hause blijft.... 't arme meisje heeft afgelopen jaar lopen huul'n toen d'r geducktapete stoeltje voor de 2e x gemolesteerd werd
en de nieuwe stoel (20 cm. hoog ofzo en voor 15 eurie bij de camping winkel gekocht (hij verdween compleet in haar achterste toen ze zitten ging) hoog in de boom gehangen werd
Haha, ik had er ook op geboden.. maar werd me toch iets te duur..quote:
Toegang tot alles: guest/press en vip ofzo....quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:57 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Haha, ik had er ook op geboden.. maar werd me toch iets te duur..
Wat houdt het "Vip" zijn eigenlijk in?
enige voordeel is dat je geen last van de zon 's ochtendsquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:57 schreef Roellio het volgende:
Die mensen die met hun tent ín die bossages gaan staan!!
!
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |