veel bezocht topic!quote:
en ik weeeeeeeeeeeeer welquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:09 schreef rubbereend het volgende:
is Roelio er weer niet om een nieuw deel te openen
hoeveelste keer?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
He ik heb deel 1 compleet gemist!![]()
Ik ga dit jaar ook weer!![]()
dat kan wel ff vervelend zijn ja. moet je van te voren even opletten waar je je tent neerzetquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef Tony_Teletext het volgende:
Ik ga ook zeker weer heen dit jaar.
wordt m'n tweede keer .
En het enige wat ik 's nachts wat minder vond waren die enorme schijnwerpers op de camping.
Maar als je genoeg drinkt heb je daar ook geen last van![]()
welnee joh..juist handig. Dan kan je 's nachts ook zonder problemen je bier en je tent terugvindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef Tony_Teletext het volgende:
Ik ga ook zeker weer heen dit jaar.
wordt m'n tweede keer .
En het enige wat ik 's nachts wat minder vond waren die enorme schijnwerpers op de camping.
Maar als je genoeg drinkt heb je daar ook geen last van![]()
als je voor het eerst gaat heb je dat nooit zo goed door, tot het donker wordtquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat kan wel ff vervelend zijn ja. moet je van te voren even opletten waar je je tent neerzet
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je voor het eerst gaat heb je dat nooit zo goed door, tot het donker wordt
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of die slimme mensen die in kuilen hun tenten opzetten
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
naast het washok..waar het schuim van de douches haar plek vindtquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Helaas voor de groentjes zijn ze de afgelopen jaren wel wat strenger geworden en mogen er geen tenten meer langs de hoofdweg naar het fesitval terrein staan. De sport was dan altijd tent vallen s'avonds met je stronken kop, en kijken uit hoeveel tenten er wat gevloek kwam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij de struiken is ook een mooie, komt iedereen bij je tent pissen
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Helaas voor de groentjes zijn ze de afgelopen jaren wel wat strenger geworden en mogen er geen tenten meer langs de hoofdweg naar het fesitval terrein staan. De sport was dan altijd tent vallen s'avonds met je stronken kop, en kijken uit hoeveel tenten er wat gevloek kwam.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:16 schreef kroegtijger het volgende:
[..]waarom heeft iedereen op LL toch dezelfde ideeen??
tentharingen meenemen is soms ook een overbodige luxe....de tenten die in de buurt staan doen het ook prima met een haring minder
al die koepeltententjes zijn geweldig, moet je de buitentent eens een kwartslag draaien, dan kunnen ze de volgende dag als ze wakker worden de uitgang niet meer vindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:16 schreef kroegtijger het volgende:
[..]waarom heeft iedereen op LL toch dezelfde ideeen??
tentharingen meenemen is soms ook een overbodige luxe....de tenten die in de buurt staan doen het ook prima met een haring minder
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al die koepeltententjes zijn geweldig, moet je de buitentent eens een kwartslag draaien, dan kunnen ze de volgende dag als ze wakker worden de uitgang niet meer vindenprachtig
vooral als de bewoner van die tent nodig moet pissenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die kende ik nog niet
beetje gemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |