Duurder dan vorig jaar dus... ook weer 7 euro servicekosten erbij en dan zitten we alweer aan de 114,50.... maar goed...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef FLR het volgende:
En de prijzen zijn bekend, met weer de vroege-vogel-korting (voor 3 juni, voor Pinkpop weer dus):
Early Bird:
Normaal ticket: ¤ 107,50
Combi-ticket:¤ 126.25
Na 3 juni:
Normaal ticket: ¤ 117,50
Combi-ticket:¤ 136.25
En camperkaartjes zijn ¤ 25,-
Aldus de nieuwe, flashy lowlands.nl. Voorverkoop begint zaterdag![]()
kan je mij dat eens voordoenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:01 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik win gewoon kaarten... Nog goedkoper
Mijn God! Wat is die NRG uit "De elende van Lowlands" toch een jankteefquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hier verder heren en dames!
verder nog wat leuke links:
De elende van Lowlands
Bands wishlist voor Lowlands 2006
wie maakt er ff een lijstje met mensen die gaan?
johquote:Op woensdag 1 februari 2006 03:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn God! Wat is die NRG uit "De elende van Lowlands" toch een jankteef
het regent ALTIJD op lowlandsquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:56 schreef koen_pijl het volgende:
Ik hoop dat het dit jaar droog blijft, wat anders ga ik janken en zeg ik tegen mijn vriendin dat k naar huis wil, ook al wil zij blijven
ik ook ... lekker een graadje of 24 ofzo ... ook niet te warmquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:04 schreef koen_pijl het volgende:
Nee, maar serieus ik hoop wel dat het droog blijft.
ja he toen hebben we echt mazzel gehad...ik woon er in de buurt en mijn ouders dachten echt dat we zeiknat waren gewordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:12 schreef koen_pijl het volgende:
Net zo als vorig jaar, dat was echt super lekker! Dat we de regen gewoon voorbij zagen komen. Was echt geweldig!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het regent ALTIJD op lowlands![]()
meer drinken en rokenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja zelfs vorig jaar viel er wat regen. Heb het nog nooit helemaal droog meegemaakt
maar die zon hoeft van mij 's ochtends trouwens nie zo, afgelopen jaar brande ik mn tent uit.
Dat is ideall festivalweer ja, weinig kans dat het dat ook wordtquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook ... lekker een graadje of 24 ofzo ... ook niet te warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |