omdat ik verkeerd keekquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:49 schreef Laton het volgende:
en waarom sta ik ineens niet meer in de lijst?
bron: mojoquote:Jahaaa, het is alweer die tijd van het jaar: aanstaande zaterdag begint de kaartverkoop voor de 14e editie van A Campingflight to Lowlands Paradise! Dit jaar vindt Lowlands plaats op 18, 19 en 20 augustus, maar de ware Lowlander wacht natuurlijk niet zo lang om zijn kaartje te kopen. Immers, ook dit jaar worden de snelle beslissers beloond dankzij onze Vroege Vogels-actie: wie voor zaterdag 3 juni een Lowlands-kaartje koopt is 10 euro goedkoper uit dan wie pas daarna bedenkt dat ie naar het leukste festival van Nederland wil! Traditiegetrouw kan je kiezen voor een gewone drie dagen-kaart of een combi-ticket, inclusief toegang tot het naast het Lowlandsterrein gelegen Walibi World. Al even traditiegetrouw is er van het programma nog helemaal niets bekend. Pas vanaf 1 maart - wanneer de vernieuwde lowlandssite on line gaat - zullen de namen bij mondjesmaat namen bekend worden gemaakt. De spanning!
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006
18 19 20 augustus
Evenemententerrein Walibi World, Biddinghuizen
Vroege Vogels tickets: aankoop vóór zaterdag 3 juni, E 107,50 (3 dagen festival incl. kamperen met tent, parkeren, pendelbus, excl. servicekosten); Vroege Vogels Combi-ticket E 126,25 (idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend of 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2006 met uitzondering van donderdag 17 augustus).
Ticketprijzen vanaf zaterdag 3 juni: E 117,50 of combiticket E 136,25.
Camper Camping-ticket: E 25 ,- (geldig voor 1 camper/caravan + 1 (voor)tent op max. 30m2, excl servicekosten). Te koop zolang de voorraad strekt.
was dat niet de tweakers meeting?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:56 schreef koen_pijl het volgende:
vorig jaar liep ik er langs en zag alleen maar van die typische nerds staan met brilletjes en zo
quote:(tot en met 04 Uit Da hopman's administratie)
93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) rood plastic bandje
één podium extra tov van 2004 omdat eht met 55.000 ook drukker was dan in 2004. En het was vrijwel uitverkocht naar mijn weten, toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Was het vorig jaar niet de bedoeling 55.000 kaarten te verkopen, zodat ze het net als in 2004 met één podium minder konden doen. Dan was het vorig jaar wel uitverkocht als ik dat lijstje van COZ zie.
idd en dan niet op zaterdag avond ofzo want dan gaan er veel niet komen... maar vrijdag middag ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Een meeting zou wel leuk zijn, svp dan op het festivalterrein.... somewhere..... de meeting op Rockin Park is wel gelukt...![]()
![]()
Opeth hopelijk naar Lowlandsquote:2006-02-01
Opeth will appear at several festival this summer. One of these is the Roskilde festival! As soon as the festivals are confirmed they will be published here!
iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef FLR het volgende:
[..]
Kunnen ze eindelijk het cancelen van 2003 goedmaken![]()
True, true!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
idd
Doen we Moonspell er nog bij, hebben we iig 2 leuke en goeie metalbandjes
waarom ga je dan niet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ben nog nooit geweest en wil dit jaar zoooooooo graag![]()
ik trek die zanger van moonspell echt niet.....ik wil Type O Negative zien..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
True, true!
Blij dat je de naam Moonspell weer eens nam Joralfje dat heb ik al veel te lang niet geluisterd!
Of allebeiquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:00 schreef Laton het volgende:
[..]
ik trek die zanger van moonspell echt niet.....ik wil Type O Negative zien..![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
thanks 4 the wiki Coz
zal hem in de volgende OP zetten van deeltje 3
Daar ben ik ook absoluut voor, maar liever nog The Sisters of Mercy....quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:00 schreef Laton het volgende:
[..]
ik trek die zanger van moonspell echt niet.....ik wil Type O Negative zien..![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
en deze blijven ideaal
en wie heeft er ook zo'n t-shirtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
en deze blijven ideaal
Rancidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef kroegtijger het volgende:
the hives zou inderdaad wel cool zijn
Ik hoop zelf ook nog wel op Rancid, Pennywise, Bad Religion en meer van dit soort punk/ska bands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |