dus ff lijstje kopieren en jezelf toevoegenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:33 schreef greatgonzo het volgende:
meldt
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:37 schreef Ascaroth het volgende:
Lijstjes.
Sack_Blabbath (tenzij niet)
Ik zag het en had m zelf al aangepastquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:47 schreef icebliss het volgende:
Opletten aub, je hebt er weer een hoop gemistIk heb je er even bijgezet:
BarraCupraCuda
Koen_pijl
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend
newbiedoobiedoo
BeRightBack
mordradead
Shedfire
MattieVanDeZolder
greatgonzo
pfaf
Ascaroth
icebliss
Lubje25
Het is mij ook afgelopen jaar niet geluktquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:23 schreef koen_pijl het volgende:
Wanneer is Fok! Lowlands meeting ben vorig jaar niet er heen gegaan
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef koen_pijl het volgende:
BarraCupraCuda
Koen_pijl 2 x
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend
newbiedoobiedoo
BeRightBack
mordradead
Shedfire
MattieVanDeZolder
greatgonzo
pfaf
Ascaroth
icebliss
Lubje25
koston
pinominie 4x
KaheemSaid
Waarom? die gaat toch elk jaar misquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kleine fok meeting op lowlands mensen?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
BarraCupraCuda
Koen_pijl 2 x
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend
newbiedoobiedoo
BeRightBack
mordradead
Shedfire
MattieVanDeZolder
greatgonzo
pfaf
Ascaroth
icebliss
Lubje25
koston
pinominie 4x
KaheemSaid
PescaPallaMarcusManu
crossover
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:35 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
BarraCupraCuda
Koen_pijl 2 x
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend
newbiedoobiedoo
BeRightBack
mordradead
Shedfire
MattieVanDeZolder
greatgonzo
pfaf
Ascaroth
icebliss
Lubje25
koston
pinominie 4x
KaheemSaid
PescaPallaMarcusManu
crossover
Kabouter_Krulleput![]()
Stefmans natuurlijk.![]()
Ik ook maar ik wou niet achterblijven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind die constante herhaling van dezelfde lijst nu al irritant![]()
ja maar als de standaard 30 mensen die komen hem hebben aangevult gaat het niet meer zo snelquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind die constante herhaling van dezelfde lijst nu al irritant![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Roellio het volgende:
BarraCupraCuda
Koen_pijl 2 x
...
Kabouter_Krulleput![]()
Stefmans
Roellio
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Roellio het volgende:
Roellio
BarraCupraCuda
Koen_pijl 2 x
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend
newbiedoobiedoo
BeRightBack
mordradead
Shedfire
MattieVanDeZolder
greatgonzo
pfaf
Ascaroth
icebliss
Lubje25
koston
pinominie 4x
KaheemSaid
PescaPallaMarcusManu
crossover
Kabouter_Krulleput![]()
Stefmans
Laton
Die is toch altijd een half topic te laat voor het openen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef greatgonzo het volgende:
ja, gewoon met z'n allen mailen naar Roelio, dat ie steeds de OP aanpast, zal ie tof vinden
nee , was gedoemd te falen .. iemand was zo leip om voor te stellen dat op de eerste dag te doen in de nachttentquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:25 schreef FLR het volgende:
[..]
Het is mij ook afgelopen jaar niet gelukt![]()
omdat ik verkeerd keekquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:49 schreef Laton het volgende:
en waarom sta ik ineens niet meer in de lijst?
bron: mojoquote:Jahaaa, het is alweer die tijd van het jaar: aanstaande zaterdag begint de kaartverkoop voor de 14e editie van A Campingflight to Lowlands Paradise! Dit jaar vindt Lowlands plaats op 18, 19 en 20 augustus, maar de ware Lowlander wacht natuurlijk niet zo lang om zijn kaartje te kopen. Immers, ook dit jaar worden de snelle beslissers beloond dankzij onze Vroege Vogels-actie: wie voor zaterdag 3 juni een Lowlands-kaartje koopt is 10 euro goedkoper uit dan wie pas daarna bedenkt dat ie naar het leukste festival van Nederland wil! Traditiegetrouw kan je kiezen voor een gewone drie dagen-kaart of een combi-ticket, inclusief toegang tot het naast het Lowlandsterrein gelegen Walibi World. Al even traditiegetrouw is er van het programma nog helemaal niets bekend. Pas vanaf 1 maart - wanneer de vernieuwde lowlandssite on line gaat - zullen de namen bij mondjesmaat namen bekend worden gemaakt. De spanning!
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006
18 19 20 augustus
Evenemententerrein Walibi World, Biddinghuizen
Vroege Vogels tickets: aankoop vóór zaterdag 3 juni, E 107,50 (3 dagen festival incl. kamperen met tent, parkeren, pendelbus, excl. servicekosten); Vroege Vogels Combi-ticket E 126,25 (idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend of 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2006 met uitzondering van donderdag 17 augustus).
Ticketprijzen vanaf zaterdag 3 juni: E 117,50 of combiticket E 136,25.
Camper Camping-ticket: E 25 ,- (geldig voor 1 camper/caravan + 1 (voor)tent op max. 30m2, excl servicekosten). Te koop zolang de voorraad strekt.
was dat niet de tweakers meeting?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:56 schreef koen_pijl het volgende:
vorig jaar liep ik er langs en zag alleen maar van die typische nerds staan met brilletjes en zo
quote:(tot en met 04 Uit Da hopman's administratie)
93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) rood plastic bandje
één podium extra tov van 2004 omdat eht met 55.000 ook drukker was dan in 2004. En het was vrijwel uitverkocht naar mijn weten, toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Was het vorig jaar niet de bedoeling 55.000 kaarten te verkopen, zodat ze het net als in 2004 met één podium minder konden doen. Dan was het vorig jaar wel uitverkocht als ik dat lijstje van COZ zie.
idd en dan niet op zaterdag avond ofzo want dan gaan er veel niet komen... maar vrijdag middag ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Een meeting zou wel leuk zijn, svp dan op het festivalterrein.... somewhere..... de meeting op Rockin Park is wel gelukt...![]()
![]()
Opeth hopelijk naar Lowlandsquote:2006-02-01
Opeth will appear at several festival this summer. One of these is the Roskilde festival! As soon as the festivals are confirmed they will be published here!
iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef FLR het volgende:
[..]
Kunnen ze eindelijk het cancelen van 2003 goedmaken![]()
True, true!quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
idd
Doen we Moonspell er nog bij, hebben we iig 2 leuke en goeie metalbandjes
waarom ga je dan niet?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ben nog nooit geweest en wil dit jaar zoooooooo graag![]()
ik trek die zanger van moonspell echt niet.....ik wil Type O Negative zien..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
True, true!
Blij dat je de naam Moonspell weer eens nam Joralfje dat heb ik al veel te lang niet geluisterd!
Of allebeiquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:00 schreef Laton het volgende:
[..]
ik trek die zanger van moonspell echt niet.....ik wil Type O Negative zien..![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
thanks 4 the wiki Coz
zal hem in de volgende OP zetten van deeltje 3
Daar ben ik ook absoluut voor, maar liever nog The Sisters of Mercy....quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:00 schreef Laton het volgende:
[..]
ik trek die zanger van moonspell echt niet.....ik wil Type O Negative zien..![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
en deze blijven ideaal
en wie heeft er ook zo'n t-shirtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
en deze blijven ideaal
Rancidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef kroegtijger het volgende:
the hives zou inderdaad wel cool zijn
Ik hoop zelf ook nog wel op Rancid, Pennywise, Bad Religion en meer van dit soort punk/ska bands
ook naar buitenwesten geweest laatste keer?quote:
ja zeker!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:16 schreef P8 het volgende:
[..]
ook naar buitenwesten geweest laatste keer?
dat was te gruwelijk goed
maar eigenlijk ga ik weer voor de sfeer heen.
ik denk ongeveer 80% voor de sfeer en 20% voor de muziek![]()
want?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:15 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij hebben de Lowlands-gangers wel een beetje moeite met lezen.
quote:
Al aangepastquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:15 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij hebben de Lowlands-gangers wel een beetje moeite met lezen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
moet er niet een lowlands-meet komen?
Yeah! Een kneuzend groepje Fok!ers met "Ik hoor je wel maar ik negeer je" shirtsquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
Goed plan!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
De altijd werkende lowlandsmeetquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
Wegens succes geprolongeerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:15 schreef P8 het volgende:
lijkt me ook wel leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef P8 het volgende:
ach het leek me een leuk idee. Gelukkig zijn jullie met ijzersterke argumenten gekomen![]()
het is in 2004 beetje geluktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:14 schreef crossover het volgende:
Ik weet niet hoeveel mensen de lowlands-fok meet geschiedenis kennen
Die is dus al jaren achter elkaar mislukt
Vorig jaar was wel een groot succes tochquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:43 schreef peaceman het volgende:
Lees ik lowlandsmeet? Ha.... verzamelen in Juliet stel ik voor op een willekeurig tijdstip naar eigen invulling.... Dat moet het succes van andere lowland meets kunnen evenaren....![]()
Vandaar dat hij zo van slag wasquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ben vorig jaar eenzijdig gemeet door Newbiedadadiba
Vorg jaar heeft er in een interview met de organisatie gestaan dat men geen RHCP of lenny kravitz wilt hebben omdat dat te grote publiekstrekkers zouden zijn. (hoe men daarbij komt weet ik niet)quote:Op maandag 13 februari 2006 12:20 schreef koen_pijl het volgende:
Zouden de Red Hot CHili Peppers nu ook op Lowlands komen?
Red Hot Chili Peppers op Pinkpop
Zouden ze net zo duur zijn als de white stripes. Als er 1 band een aanfluiting was de afgelopen jaren waren het hun wel. (ja ik ben ook bevooroordeeld)quote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef Laton het volgende:
ik heb liever 10 betere en minder bekende bands dan 1 zo;n dure grote. En sowieso niet de chill peppers graag..
maar goed ik ben dus bevooroordeeld
wel mee eens... liever 3 goeie B bands dan 1 A .... anders staat ineens heel lowlands zaterdag om 20:15 bij de alphaquote:Op maandag 13 februari 2006 13:17 schreef Laton het volgende:
ik heb liever 10 betere en minder bekende bands dan 1 zo;n dure grote. En sowieso niet de chill peppers graag..
maar goed ik ben dus bevooroordeeld
ik was geloof ik inderdaad de enige die het optreden van de white stripes geweldig vond...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zouden ze net zo duur zijn als de white stripes. Als er 1 band een aanfluiting was de afgelopen jaren waren het hun wel. (ja ik ben ook bevooroordeeld)
Maar ik las net dat RHCP ook op werchter komen, en daar ga ik wel naar toe, dan hoef ik alleen tool op LL te hebben.
ik had sterk de indruk dat men ook WILDE dat het niet goed was ofzo..en er gebeurde te weinig op het podium claimde men...ik dacht toch echt dat het om de muziek draaide..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:47 schreef koen_pijl het volgende:
Wat heeft eidereen tegen dat WS concert? Ik was er neit bij, maar leg het me eens uit.
iedereen wachte op seven nation army, en er was niet veel bijzonders verder... dus niet gek dat de alpha uit zijn voegen barstequote:Op maandag 13 februari 2006 13:50 schreef Laton het volgende:
[..]
ik had sterk de indruk dat men ook WILDE dat het niet goed was ofzo..en er gebeurde te weinig op het podium claimde men...ik dacht toch echt dat het om de muziek draaide..en die was te gek ! plus het podium was erg leuk verlicht.
Beetje hype om anti te zijn geloof ik. Alpha barste namelijk wel degelijk uit zijn voegen.
dus eigenlijk vond iedereen maar 1 nummer van ze leuk....en dan klagen dat het optreden slecht was omdat je favoriete nummer pas als laatste komt..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:16 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
iedereen wachte op seven nation army, en er was niet veel bijzonders verder... dus niet gek dat de alpha uit zijn voegen barste
maar het was het geld niet waard iig, heeft meen ik 3 ton gekost
De hype van dat jaarquote:Op maandag 13 februari 2006 13:57 schreef Basp1 het volgende:
Ik heb het 3 nummers volgehouden bij de WS . Hoeveel mevrouw de drumster uit het ritme zat was echt niet om aan te horen.
En dat de alpha uit zijn voegen barste kwam omdat mensen altijd naar de hypes van dat jaar willen gaan kijken. Ja daarom stond ik er ook, maar vond het niveau echt niet boven een gemiddelde studenten band uit komen, daarom was ik ook weer na 3 nummers weg.
hap hap hapquote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef greatgonzo het volgende:
nee, het was slecht omdat behalve dat laatste nummer, ze met de overige nummers niet konden boeien..
dat slaat dus wel ergens op.
sowieso.. who cares about pinkpopquote:Op maandag 13 februari 2006 18:22 schreef greatgonzo het volgende:
als ze een goeie show weggeven mag het wat kosten, FF kreeg vorig jaar ook de hele tent op zijn kop..
Als er dit jaar één grote naam mag komen, dan zijn het wel de RHCP. OK, ze zijn ook op PP, maar er zijn wel meer bands geweest die op beiden headlineden
Nee, das pure speculatiequote:Op maandag 13 februari 2006 18:29 schreef crossover het volgende:
Het is toch helemaal nog niet zeker dat RHCP op PP staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |