En als je dan toch langs IJsselstein komtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef Pandorah het volgende:
O en YPPY: als je het hele stuk niet alleen wilt rijden, wil ik best meerijden vanaf Utrecht. Je hoeft daarvoor niet helemaal om te rijden want ik woon bij de splitsing A27/A28 dus je hoeft de stad niet in
Dat was ik nog aan het zoekenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:33 schreef Rewimo het volgende:
En waar is het deelnemerslijstje?
Natuurlijk is dit geen tvp
Ja, maar dat las ik pas toen ik deze al geopend hadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh...ik zei toch dat ik er één zou openen
Jij mag de volgende 16, goed?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Geef je een keer aan dat je een nieuw topic gaat openen, maakt dat ook al niets uit.
Eens kijken hoe ik dat moet fietsen danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:44 schreef Pandorah het volgende:
... met om 13.00 (zo ongeveer verzamelen vermoed ik) een rondleiding in de voedingskeuken. Ik krijg nog een brief hierover met meer info. Kosten ¤ 36 en er mogen maximaal 20 mensen dan mee...
Gezellig Troel als je naar me toekomt. Lekker op de fiets dan want parkeren is niet gratis bij mij in de straat...
Uh niet zeuren nou.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er zo'n zin inEn ik weet niet of ik 16 (!!) topics wil gaan openen
Ja maar je wilt wel 16 keer meetenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:28 schreef Isabeau het volgende:![]()
Ik weet niet of ik nog wel 16 topics op dieet wil
![]()
Dan zou ik nu 10 kilo moeten zijn afgevallenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Ja maar je wilt wel 16 keer meetenEn trouwens, da's 1 kilo per topic, moet te doen zijn
Ik heb iig op de volle kaart (5 zegeltjes) gereserveerd. Dat was toch het uitgebreide arrangement met lunch of avondeten. Dus ik heb voor lunch gekozen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik heb nog een vraag over de sauna! Heb je gereserveerd op 3 of 5 zegeltjes? En is 5 zegeltjes niet goedkoper omdat daar het eten al bij inzit?
Dat hoefde ik nog niet aan te geven. Ik zal van te voren wel even bellen om dat even te vragen of we het alsnog moeten aangeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
... En hebben we dan zonnebank of hydromassage of hoefde je dta nog niet aan te geven?
Dan moet ik wel helemaal de stad in, en ik ken de stad eigenlijk niet zo goed. Dat kost dus erg veel tijd (ik moet al om 7.30u van huis).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:08 schreef ymme het volgende:
Arnhem station.
Daar kan ik uitstappen, en dan in de auto instappen.
Maakt het meteen een stukje minder eng voor een 1ste meet.
Dat is mooi! De exacte plaats en tijd spreken we nog wel af! Wordt al een gezellige rit!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:23 schreef ymme het volgende:
Ik kom vanuit Zevenaar. Met de trein.
Maar de dierentuin anrhem moet lukken.
Vanuit het station arnhem rijden bussen naar de Burgens Zoo.
Ik kom over de A50 aan, heb even op de kaart gekeken, maar ik vrees dat 't helemaal niets wordt als ik de stad in moet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:34 schreef Pandorah het volgende:
Euhm, ik ga me even tegenaan bemoeien voor deze keerIk heb Isabeau ook een keer op Arnhem CS opgehaald op doorreis naar Nijmegen en dat station is niet zo moeilijk te bereiken hoor, je kan namelijk ook aan de achterkant daar staan. Maar goed, ik kwam dan ook van de A12 af en ik weet niet hoe jullie dat gaan doen
.
Ik win van je! Ik heb daar ruim 15 jaar geleden eens gegeten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij heb ik daar ook gegeten(8 jaar terug
) Was erg goed
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef Rewimo het volgende:
Je moet minstens 5 kilo afgevallen zijn hoor, anders mag je niet mee. Dit vanwege de calorieën in de gebakken banaan
Ik eet alleen maar gebakken banaan die avondquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Jaja, Rewimo... jij wil dus een dubbele portie?
En als ze geen site hebben, kan altijd iemand die daar in de buurt woont een foto maken en hier neerzettenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:36 schreef Rewimo het volgende:
Hebben ze een site? Daar staat vaak wel een menukaart op
Niets over gebakken banaanquote:Op dieet uit eten
Op dieet en uit eten is lastig. Als het een dieet is om af te slanken, kun je kijken op de kaart welke gerechten minder vet zijn of in je dieet passen.
Een beetje huiswerk zorgt dat je in elk restaurant verantwoord en gezond kunt eten. Je hoeft alleen te weten welke gerechten meer of minder verzadigd vet bevatten. Je kunt ook in het restaurant informeren of er gerechten op de kaart staan die weinig verzadigd vet bevatten. Als er geen geschikte keus op het menu staat, kun je de kok vragen een fruit- of groenteschotel voor je klaar te maken.
Uit eten moet wel leuk zijn. Dus ga niet spartaans weinig eten, of dingen die je niet lekker vindt. Zeker als je verder gezond eet, is een keer zondigen niet zo erg. Je lichaam kan die ene minder gezonde maaltijd beter verwerken dan wanneer je verder ook vooral gebak en junkfood eet.
- voorgerecht
Je kunt een voorgerecht met weinig vet kiezen, zoals een heldere soep, vruchtencocktail, meloen, magere vis of vlees. Neem geen vetrijke romige soep, paté, of cocktail met room of mayonaisesaus.
- hoofdgerecht
Als hoofdgerecht kun je mager vlees, vis of gevogelte eten, of vegetarisch (liever geen brie of plakken kaas: veel verzadigd vet). Gegrilleerd vis of vlees bevat minder vet dan gebraden vlees. Je kunt beter geen gepaneerd vlees of vis nemen. Als bij het vlees of vis een saus zit, jus of (kruiden)boter, vraag dan of dit apart geserveerd kan worden. Dan kun je een klein deel hiervan nemen. Vraag als bijgerecht gestoomde groenten of gekookte aardappelen in plaats van patat of gebakken aardappelen. Groenten zonder saus, rauwkost, gekookte aardappelen of gepofte aardappelen in de schil, rijst en pasta, kun je volop eten.
- nagerecht en koffie
Kies als dessert de minst vette nagerechten zoals fruitsalades, sorbetijs (ijs uitsluitend van vruchten gemaakt) of vruchtenvlaai. Of drink een kop koffie, met eventueel een likeurtje.
In Chinese restaurants kun je het beste roergebakken vis, kip en groenten bestellen. Gestoomde gerechten zijn nog gezonder. Neem gestoomde in plaats van gebakken rijst.
Oeh... gezelligquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is mooi! De exacte plaats en tijd spreken we nog wel af! Wordt al een gezellige rit!
Oja, voor de treinreizigers, ik ga dus niet meer met de trein... dit scheelt me een hoop reistijd.
Fruit is gezondquote:
Ik moest even 3x lezen. Maar zie ik het.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:50 schreef Rewimo het volgende:
Voor plus hoofd plus na krijg ik er ook echt niet in
Hmmm... ik ben meer een volume-eter, zie ik al. Ik eet met gemak voor én hoofd en meestal past er ook nog wel na bij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:48 schreef ymme het volgende:
Ik neem zowieso altijd alleen maar een hoofdgerecht.
En mocht ik veel beweging gehad hebben en er nog zin in hebben, een nagerecht.
Voorgerecht vind ik altijd zo zonde.
Ik zit altijd zo snel vol.
Vroegah had ik dat ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... ik ben meer een volume-eter, zie ik al. Ik eet met gemak voor én hoofd en meestal past er ook nog wel na bij.![]()
Het is allemaal wel lekker, maar toch baal ik wel van 't feit dat ik nooit vol zit. Ik kan echt blijven eten. Vaak merk ik pas uren later dat het teveel was. Ik zou liever hebben dat ik na een half bord vol zat, maarja dat zit er bij mij echt niet in.quote:
Mijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:45 schreef Riann het volgende:
Ik zie in het lijstje dat er toch 2 vriendjes mee gaan Als jullie het niet erg vinden ik neem de mijne niet mee hoor![]()
Hij is heel erg welkom hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:45 schreef Riann het volgende:
Ik zie in het lijstje dat er toch 2 vriendjes mee gaan Als jullie het niet erg vinden ik neem de mijne niet mee hoor![]()
Dat was ik ook. Maar mijn volume is nu drastisch beperkt. Zeer drastisch mag ik wel zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:28 schreef Levitation het volgende:
Hmmm... ik ben meer een volume-eter, zie ik al. Ik eet met gemak voor én hoofd en meestal past er ook nog wel na bij.![]()
it must be killing youquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik heb jullie nog noooooooooooit gezien... haha
Reken maar! Ik wil niet door een dierentuin lopen zonder cameraquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Riann het volgende:
Is er eigenlijk iemand die fototoestel meeneemt? zou wel leuk zijn natuurlijk
Ik denk dat ik mijn toestel meeneem, ik ga zelden op stap zonder dat ding.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Riann het volgende:
Is er eigenlijk iemand die fototoestel meeneemt? zou wel leuk zijn natuurlijk
Zo een met zoemlens? Zo'n ding heb ik ook thuis liggen... "spookt" die van jou ook?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:04 schreef Riann het volgende:
Okay goed zodan hoef ik hem niet mee te nemen
hehehe ik vergeet dan de halve tijd dat ik hem bij zou hebben En mijn ding is maar een goedkoop fototoestelletje van de lidl
![]()
Hmmm... heb ik ook last van. Het is ook nog 'ns mijn eerste meet. Maar we beginnen rustig, eerst maar 'ns tot Arnhem met z'n tweeën kletsen en dan Ymme erbij... Tegen de tijd dat we in Emmen zijn, zijn we vast al helemaal los.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef Riann het volgende:
Ik kan trouwens wel weer even verlegen zijnhehehe maar dat komt vast wel weer goed. Ik heb er weer super veel zin in
Nee geen zoemlens de foto's gaan op zich wel maar dat klepje van de batterije zit scheef etc etc etc Een echt lidl toestelquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo een met zoemlens? Zo'n ding heb ik ook thuis liggen... "spookt" die van jou ook?
De mijne begint soms spontaan te bewegen in z'n hoesje.
Die camera neem ik trouwens niet mee, ik vind de foto's die ik ermee maak maar matig.
Ik neem mijn spiegelreflex-camera mee, geen digitale, maar de kwaliteit van de foto's is aanzienlijk beter dan van die Lidl-camera.
volgens mij is het bij mij de 7e meet als ik me niet vergis maar de laatste is 1,5 jaar geleden. En het zal vast wel goed komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... heb ik ook last van. Het is ook nog 'ns mijn eerste meet. Maar we beginnen rustig, eerst maar 'ns tot Arnhem met z'n tweeën kletsen en dan Ymme erbij... Tegen de tijd dat we in Emmen zijn, zijn we vast al helemaal los.
Gaan we Emmen eens lekker onveilig maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... heb ik ook last van. Het is ook nog 'ns mijn eerste meet. Maar we beginnen rustig, eerst maar 'ns tot Arnhem met z'n tweeën kletsen en dan Ymme erbij... Tegen de tijd dat we in Emmen zijn, zijn we vast al helemaal los.
Ik ook... heerlijk saai.quote:
Ik beloof dat ik mooie foto's zal makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:43 schreef teigan het volgende:
Maar ik wil natuurlijk altijd nog wel foto's nabestellen als ze mooi zijn.
Straf je mij niet meequote:Op woensdag 25 januari 2006 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, dan gaan we heel saai allemaal alleen foto's maken
quote:
Hee, dat moet ik ook nog. Schept weer een saaie bandquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga straks de wasmachine leeghalen en er een nieuwe was in doen.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga straks de wasmachine leeghalen en er een nieuwe was in doen.
Wie zijn "ons" dan ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Pandorah het volgende:
Ik ben nog saaier: ik heb een hekel aan op de foto staan dus mij niet al te vaak op de foto zetten graag. Maar een groepsfoto is leuk! Jammer dat ik net te laat was voor de groepsfoto in die andere dierentuin
![]()
Maar hier op kantoor is het niet saai hoor: NOVA heeft weer wat "leuks" gisteren uitgezonden over ons en allerlei mensen doen niet wat ze moeten doen of snappen het niet. Naja, kan je weer heerlijk tegen aan zeuren, da's dan wel weer leuk
...
Namen joh.. ik ben nieuwschierig...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:49 schreef Pandorah het volgende:
"ons" als in "de gemene grote verzekeringsmaatschappij"
Weee, Faithy gaat mee naar de sauna
lieve schat, je zou niet opvallen tussen ons hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben als ik mensen niet ken ook best heel erg verlegen hoor
en saaaaaaaaaaai misschien ook wel haha
en die sauna meet... dat doe ik eerst nog maar nietmet mijn lekker overtollige velkwabbel op mijn buik
Ik geef geen garanties.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef Pandorah het volgende:
Veel actiefoto's is altijd goed zolang het er maar geen 500 zijn (ala hoeveelheid vriendjelief)![]()
nou ik bedoel eigenlijk veeeeeeel overtollig velquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef Pandorah het volgende:
Woehoe, de bevestiging uit Emmen is binnen.
Veel actiefoto's is altijd goed zolang het er maar geen 500 zijn (ala hoeveelheid vriendjelief)![]()
Beessie-Jen: ik heb ook wat vetkwabben op mijn buik en toch ga ik mee naar de sauna. Het is echt niet eng hoor.
dat hoeft ook niet want we zijn allemaal zwaar of zwaar geweestquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Inderdaad.... Ik ben echt wel veels te zwaar, maar schaamde me er niet voor met de andere dames
ehm.. ik wil niet zeuren hoor, maar op de foto in het vorige topic zag je er prima uit, ja! kiloos teveel! WIJ OOK!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou ik bedoel eigenlijk veeeeeeel overtollig vel
Als je die in de sauna maar thuis laatquote:Op donderdag 26 januari 2006 07:15 schreef Faithy het volgende:
(neemt ook camera mee!!!!! en veeeeeeeeeeel rolletjes)
Sjipsquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Als je die in de sauna maar thuis laat![]()
En je kunt niet nog iets regelen? Ruilen met iemand of alsnog vrij vragen ofzo? Het is wel heel erg jammer als je niet mee kunt!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef Riann het volgende:
Ik vind het zo erg dat ik dit moet zeggen heb ik alles afgesproken met jullie.
Ik ben vandaag weer eerste dag op stage geweest ligt mijn rooster van FEB in mijn postvak. Wat zie ik ik moet het weekend van de 18e stage lopen. En ik had geen vrijgevraagd want ik had afgelopen week het dus beslist. Dus sorry dat ik niet mee ga ik vind het zelf ook heel erg. Maar me eigen stomme fout eigenlijk.
Of jullie moeten het een week verzetten maar dat zal wel niet gaan![]()
Ik heb een briefje in het postvak gelegd maandag is ze er weer. En ruilen zit er niet het is stage. Sta dus boven talg. Maar ik denk dat ze zeggen dat ik van te voren vrij had moeten vragen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
En je kunt niet nog iets regelen? Ruilen met iemand of alsnog vrij vragen ofzo? Het is wel heel erg jammer als je niet mee kunt!
Je moet komen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:03 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik heb een briefje in het postvak gelegd maandag is ze er weer. En ruilen zit er niet het is stage. Sta dus boven talg. Maar ik denk dat ze zeggen dat ik van te voren vrij had moeten vragen.
ik zou het wel erg vindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, Riann. Als het niet kan dan kan het niet, kan jij ook niets aan doen
Riann, weet je al meer? Ik hoop echt dat je alsnog mee kan!quote:
En?? Ik hoop echt dat je toch nog kan gaan!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef Riann het volgende:
ik weet nog niet meer. Morgen heb ik gesprek en zie ik haar de hele dag ze stond vandaag ergens anders en dan zal ik vast meer weten.
Hoi Ymme, weet je al meer?? Ik hoop dat je mee kunt!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef ymme het volgende:
Aankomend weekend weet ik meer te vertellen.
Ik hoop ze dat ik mee kan, heb me er zo op verheugd....
Ik zit hier nou met gemengde gevoelens.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoi Ymme, weet je al meer?? Ik hoop dat je mee kunt!
(Al is een weekendje weg ook wel heeeel erg leuk!)
Oeh ja, dat is inderdaad een goed idee.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Hee ymme, wat ontzettend jammer dat het precies samenvalt! Maar ga maar lekker genieten in Londen hoorWeet je wat, jij organiseert gewoon de volgende meeting, dan weet je zeker dat je erbij bent
Dat zeker wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:44 schreef Rewimo het volgende:
Het is ook jammer. Maar een weekendje Londen is ook leuk. En het is een leukere reden om niet mee te gaan dan dat je moet werken of zo
Och de dieetclub is gewend aan veel meetings in weinig tijdquote:Op maandag 6 februari 2006 09:21 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat zeker wel.
Ik had alleen eindelijk al mijn moed verzameld om met deze meet mee te gaan.
Dan regel ik heel snel daarna een nieuwe. Niet te snel natuurlijk![]()
Ok, dan begin ik met breanstormen naar de carnaval.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Och de dieetclub is gewend aan veel meetings in weinig tijd![]()
Ik woon boevn de rivieren, geen carnaval voor mij dusquote:Op maandag 6 februari 2006 09:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok, dan begin ik met breanstormen naar de carnaval.![]()
Het is Roomsquote:Op maandag 6 februari 2006 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Jij bent ook niet katholiek dus je mag niet eens
JE ICOONquote:Op maandag 6 februari 2006 10:41 schreef YPPY het volgende:
Carnaval is keigaaf.Nou ja, ik moet twee keer voor mijn werk, met kindjes. Dat is wel ontzettend leuk. Op zich is het best leuk hoor, maar je moet wel met de goede mensen gaan en niet een groep die zich gaat bezatten.
![]()
Koninginnedag kan ik nu al afzeggen, dan moet ik werken. Of jullie moeten naar mijn werk komen (vrijmarkt enz).![]()
Ja, die andere was weg.quote:
Mei is ook leuk. Ben ik ook jarig in die maand.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Elke maand een nieuwe meet trekt mijn portemonnaie niet hoor
Ik doe liever iets leuks in mei![]()
Lentequote:Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij wordt alles in mei alweer heel mooi groen
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:37 schreef Isabeau het volgende:
27 of 28 mei kan ik nog(dat is altijd wel handig aan lang van te voren plannen)
Kun je alvast vrij vragen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb geen idee of ik dan kan.. loop dan stage op de hartbewaking en heb nog geen rooster.
Ben benieuwd was het gaat worden, maar beloof nog niks.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef ymme het volgende:
Dan word dat dus 27 of 28 mei.
Kunnen jullie daar alvast rekening mee houden
Dit is inderdaad ook erg leuk.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Arme paarden...
Lasergamen is wel leuk denk ik, hebben we in elk geval allemaal een groot targetIk heb het nog nooit gedaan.
Ik ga wel mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:38 schreef octopussy het volgende:
eh we moeten nog een keertje gaan wadlopen vind ik![]()
Ik heb nog nooit ge-lasergamed, maar het lijkt me inderdaad minder leuk dan paintball. Paintball heb ik een paar jaar geleden gedaan en dat vond ik echt super leuk!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:28 schreef octopussy het volgende:
ik zit net te denken: ik heb ooit eens gelasergamed. Mag je raden waar....![]()
Wat ik me er van kan herinneren is dat het wel leuk is, en erg intensief, maar na een halfuurtje heb je er wel genoeg van. Vond paintballen persoonlijk leuker. Maar dat is dan ook wel weer duur.![]()
Kunnen we niet eens een keertje iets bij Utrecht in de buurt doen?
Eerst Emmen (2,5 uur rijden) en dan naar Putten (ook iets van 2 uur rijden), nu weer wat centraler graag.(en laat dat wadlopen maar zitten dan
)
het is maar goed dat we niet in Duitsland wonen ofzo. Dan worden de meetings wel een beetje lastig met de afstanden![]()
Ik ben van de meet in mei. Omdat ik de 18de helaas niet mee kan.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:28 schreef octopussy het volgende:
ik zit net te denken: ik heb ooit eens gelasergamed. Mag je raden waar....![]()
Wat ik me er van kan herinneren is dat het wel leuk is, en erg intensief, maar na een halfuurtje heb je er wel genoeg van. Vond paintballen persoonlijk leuker. Maar dat is dan ook wel weer duur.![]()
Kunnen we niet eens een keertje iets bij Utrecht in de buurt doen?
Eerst Emmen (2,5 uur rijden) en dan naar Putten (ook iets van 2 uur rijden), nu weer wat centraler graag.(en laat dat wadlopen maar zitten dan
)
het is maar goed dat we niet in Duitsland wonen ofzo. Dan worden de meetings wel een beetje lastig met de afstanden![]()
Als het woord: "lange wandeling" valt, ga ik al niet meequote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:06 schreef Isabeau het volgende:
In Arnhem hadden we wel die verrukkelijke chocoladetaart, Pandorah
En ik ben ook geen 'terrasjes type', pfff. Daarvoor hoef ik niet eerst uren in de trein te gaan zitten. Misschien kunnen we een lange stadswandeling in Utrecht doen aan de hand van een VVV boekje of zo? Eventueel met een deel waarbij we een gids hebben of zo. Speurtocht is natuurlijk ook erg leuk.
Ja sorry..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:13 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij wordt er nog niks definitief geregeld hoor ymme. Iedereen is ideetjes aan het opperen. Jammer dat je het voelt alsof je gepasseerd wordt want ik geloof niet dat iemand dat wil.
Ik heb bijzonder veel interesse, TARA en ik moeten beiden terug naar Groningen (Hereweg, vlak bij station) dus als we mee kunnen, zou dat ideaal zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:18 schreef Faithy het volgende:
Mensen:
zoals het er nu naar uitziet ga ik na de dierentuin door naar Groningen, Tim laat vanavond even weten of het echt kan.
In dat geval rij ik niet met Octopussy mee, maar kan ik wel mensen op de weg van Emmen verder naar het Noorden meenemen (op de route Emmen-Groningen ongeveer).
Laat even weten of je daar interesse in hebt![]()
Je zit dan snachts in Groningen hè?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik rij met jou mee hoor, Beessie-Jen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:33 schreef freecell het volgende:
Je zit dan snachts in Groningen hè?
Dat je het even weet
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ben vreselijk blut voor deze maand
Nu ik dat zo gezegd heb val ik ook maar met de deur in huis dat we niet mee uit eten gaan op de 18e. Ik heb het geld gewoon niet.
Je loopt dan wel je banaan mis!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Nou, leuk. Een loempieNee, we gaan niet mee, helaas. Ik moet ook nog rekening houden met de meeting in maart en dan heb ik 1&2 april ook alweer iets dat veel geld kost. Zonder huisgenoot is het eigenlijk afgelopen met de leuke dingen
Geen geld voor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |