JE ICOONquote:Op maandag 6 februari 2006 10:41 schreef YPPY het volgende:
Carnaval is keigaaf.Nou ja, ik moet twee keer voor mijn werk, met kindjes. Dat is wel ontzettend leuk. Op zich is het best leuk hoor, maar je moet wel met de goede mensen gaan en niet een groep die zich gaat bezatten.
![]()
Koninginnedag kan ik nu al afzeggen, dan moet ik werken. Of jullie moeten naar mijn werk komen (vrijmarkt enz).![]()
Ja, die andere was weg.quote:
Mei is ook leuk. Ben ik ook jarig in die maand.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Elke maand een nieuwe meet trekt mijn portemonnaie niet hoor
Ik doe liever iets leuks in mei![]()
Lentequote:Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij wordt alles in mei alweer heel mooi groen
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:37 schreef Isabeau het volgende:
27 of 28 mei kan ik nog(dat is altijd wel handig aan lang van te voren plannen)
Kun je alvast vrij vragen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb geen idee of ik dan kan.. loop dan stage op de hartbewaking en heb nog geen rooster.
Ben benieuwd was het gaat worden, maar beloof nog niks.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef ymme het volgende:
Dan word dat dus 27 of 28 mei.
Kunnen jullie daar alvast rekening mee houden
Dit is inderdaad ook erg leuk.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Arme paarden...
Lasergamen is wel leuk denk ik, hebben we in elk geval allemaal een groot targetIk heb het nog nooit gedaan.
Ik ga wel mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:38 schreef octopussy het volgende:
eh we moeten nog een keertje gaan wadlopen vind ik![]()
Ik heb nog nooit ge-lasergamed, maar het lijkt me inderdaad minder leuk dan paintball. Paintball heb ik een paar jaar geleden gedaan en dat vond ik echt super leuk!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:28 schreef octopussy het volgende:
ik zit net te denken: ik heb ooit eens gelasergamed. Mag je raden waar....![]()
Wat ik me er van kan herinneren is dat het wel leuk is, en erg intensief, maar na een halfuurtje heb je er wel genoeg van. Vond paintballen persoonlijk leuker. Maar dat is dan ook wel weer duur.![]()
Kunnen we niet eens een keertje iets bij Utrecht in de buurt doen?
Eerst Emmen (2,5 uur rijden) en dan naar Putten (ook iets van 2 uur rijden), nu weer wat centraler graag.(en laat dat wadlopen maar zitten dan
)
het is maar goed dat we niet in Duitsland wonen ofzo. Dan worden de meetings wel een beetje lastig met de afstanden![]()
Ik ben van de meet in mei. Omdat ik de 18de helaas niet mee kan.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:28 schreef octopussy het volgende:
ik zit net te denken: ik heb ooit eens gelasergamed. Mag je raden waar....![]()
Wat ik me er van kan herinneren is dat het wel leuk is, en erg intensief, maar na een halfuurtje heb je er wel genoeg van. Vond paintballen persoonlijk leuker. Maar dat is dan ook wel weer duur.![]()
Kunnen we niet eens een keertje iets bij Utrecht in de buurt doen?
Eerst Emmen (2,5 uur rijden) en dan naar Putten (ook iets van 2 uur rijden), nu weer wat centraler graag.(en laat dat wadlopen maar zitten dan
)
het is maar goed dat we niet in Duitsland wonen ofzo. Dan worden de meetings wel een beetje lastig met de afstanden![]()
Als het woord: "lange wandeling" valt, ga ik al niet meequote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:06 schreef Isabeau het volgende:
In Arnhem hadden we wel die verrukkelijke chocoladetaart, Pandorah
En ik ben ook geen 'terrasjes type', pfff. Daarvoor hoef ik niet eerst uren in de trein te gaan zitten. Misschien kunnen we een lange stadswandeling in Utrecht doen aan de hand van een VVV boekje of zo? Eventueel met een deel waarbij we een gids hebben of zo. Speurtocht is natuurlijk ook erg leuk.
Ja sorry..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:13 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij wordt er nog niks definitief geregeld hoor ymme. Iedereen is ideetjes aan het opperen. Jammer dat je het voelt alsof je gepasseerd wordt want ik geloof niet dat iemand dat wil.
Ik heb bijzonder veel interesse, TARA en ik moeten beiden terug naar Groningen (Hereweg, vlak bij station) dus als we mee kunnen, zou dat ideaal zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:18 schreef Faithy het volgende:
Mensen:
zoals het er nu naar uitziet ga ik na de dierentuin door naar Groningen, Tim laat vanavond even weten of het echt kan.
In dat geval rij ik niet met Octopussy mee, maar kan ik wel mensen op de weg van Emmen verder naar het Noorden meenemen (op de route Emmen-Groningen ongeveer).
Laat even weten of je daar interesse in hebt![]()
Je zit dan snachts in Groningen hè?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik rij met jou mee hoor, Beessie-Jen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:33 schreef freecell het volgende:
Je zit dan snachts in Groningen hè?
Dat je het even weet
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ben vreselijk blut voor deze maand
Nu ik dat zo gezegd heb val ik ook maar met de deur in huis dat we niet mee uit eten gaan op de 18e. Ik heb het geld gewoon niet.
Je loopt dan wel je banaan mis!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Nou, leuk. Een loempieNee, we gaan niet mee, helaas. Ik moet ook nog rekening houden met de meeting in maart en dan heb ik 1&2 april ook alweer iets dat veel geld kost. Zonder huisgenoot is het eigenlijk afgelopen met de leuke dingen
Geen geld voor.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |