abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34438344
Ik neem hem zeker weten mee.
En ga een hele fotocollage maken voor op fok!

(dus mensen die er niet op willen, moeten mij ontlopen met de meeting.. Nee hoor dat gaat goed komen)
pi_34438372
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Riann het volgende:
Is er eigenlijk iemand die fototoestel meeneemt? zou wel leuk zijn natuurlijk
Ik denk dat ik mijn toestel meeneem, ik ga zelden op stap zonder dat ding.
Niet dat ik zo goed fotografeer als Rewimo, maar ik hou toch erg van kiekjes maken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34438401
Okay goed zo dan hoef ik hem niet mee te nemen hehehe ik vergeet dan de halve tijd dat ik hem bij zou hebben En mijn ding is maar een goedkoop fototoestelletje van de lidl
pi_34438460
Ik kan trouwens wel weer even verlegen zijn hehehe maar dat komt vast wel weer goed. Ik heb er weer super veel zin in
pi_34438483
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:04 schreef Riann het volgende:
Okay goed zo dan hoef ik hem niet mee te nemen hehehe ik vergeet dan de halve tijd dat ik hem bij zou hebben En mijn ding is maar een goedkoop fototoestelletje van de lidl
Zo een met zoemlens? Zo'n ding heb ik ook thuis liggen... "spookt" die van jou ook?
De mijne begint soms spontaan te bewegen in z'n hoesje.
Die camera neem ik trouwens niet mee, ik vind de foto's die ik ermee maak maar matig.
Ik neem mijn spiegelreflex-camera mee, geen digitale, maar de kwaliteit van de foto's is aanzienlijk beter dan van die Lidl-camera.
***Levi was here***
pi_34438534
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef Riann het volgende:
Ik kan trouwens wel weer even verlegen zijn hehehe maar dat komt vast wel weer goed. Ik heb er weer super veel zin in
Hmmm... heb ik ook last van. Het is ook nog 'ns mijn eerste meet. Maar we beginnen rustig, eerst maar 'ns tot Arnhem met z'n tweeën kletsen en dan Ymme erbij... Tegen de tijd dat we in Emmen zijn, zijn we vast al helemaal los.
***Levi was here***
pi_34438597
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zo een met zoemlens? Zo'n ding heb ik ook thuis liggen... "spookt" die van jou ook?
De mijne begint soms spontaan te bewegen in z'n hoesje.
Die camera neem ik trouwens niet mee, ik vind de foto's die ik ermee maak maar matig.
Ik neem mijn spiegelreflex-camera mee, geen digitale, maar de kwaliteit van de foto's is aanzienlijk beter dan van die Lidl-camera.
Nee geen zoemlens de foto's gaan op zich wel maar dat klepje van de batterije zit scheef etc etc etc Een echt lidl toestel
pi_34438625
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hmmm... heb ik ook last van. Het is ook nog 'ns mijn eerste meet. Maar we beginnen rustig, eerst maar 'ns tot Arnhem met z'n tweeën kletsen en dan Ymme erbij... Tegen de tijd dat we in Emmen zijn, zijn we vast al helemaal los.
volgens mij is het bij mij de 7e meet als ik me niet vergis maar de laatste is 1,5 jaar geleden. En het zal vast wel goed komen
pi_34438854
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gaan we Emmen eens lekker onveilig maken.

Mmm dat zeg ik nu... Maar ook ik ben heel verlegen hoor. Ben nog maar een broekie.
pi_34439002
Oh, sorry, Rekkie. Het stond in het vorige topic

En ik neem absoluut een fototoestel mee, Riann
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 10:38:36 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34439308
Ik zal eens kijken of ik gelegenheid heb om mijn statief mee te nemen. Dan kunnen we een groepsfoto maken Hangt ervan af of ik dan mijn nieuwe fototas heb (maar dat moet toch wel; 't is nog een week of 4 tenslotte).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34439439
Groepsfoto Ik heb nog een groepsfoto van de dierentuin in Arnhem
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34439477
Ik denk niet dat ik een fototoestel meeneem, ik heb op dit moment geen goede.
Maar ik wil natuurlijk altijd nog wel foto's nabestellen als ze mooi zijn.
Ik heb er wel zin in, maar vind het wel eng zo'n grote groep. Vind mezelf dan altijd maar saai vergeleken met anderen..
MAar ik overleef het wel
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34439536
Ik ben dol op saaie mensen (wat wil je ook met mijn vriendengroep )
pi_34439610
Ik ben ook saai
pi_34439658
Gelukkig maar! (echt, je wordt zo moe van mensen die èlke dag spannende soapachtige dingen meemaken)
pi_34439697
Ik kan altijd lekker babbelen. maar echt grote verhalen heb ik nooit te vertellen.
Ja behalve dan van Guido mijn zwager, waarmee we vorige week op tv waren bij opgelicht..
Oh hij staat trouwens momenteel in de Prive..

Kijk heb ik toch grote verhalen. Maar helaas geen soapies voor mij.
Heb een dood normaal leven.
pi_34439758
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:48 schreef ymme het volgende:
Ik ben ook saai
Ik ook... heerlijk saai.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 10:53:52 #120
13151 crew  Rewimo
pi_34439803
*saai persoon meldt*

Kunnen we elkaar lekker de loef afsteken in saaiheid
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34439851
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:52 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ook... heerlijk saai.
lang leve de saaiheid
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 11:04:16 #122
13151 crew  Rewimo
pi_34440092
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:43 schreef teigan het volgende:
Maar ik wil natuurlijk altijd nog wel foto's nabestellen als ze mooi zijn.
Ik beloof dat ik mooie foto's zal maken Ik heb een digitale spiegelreflexcamera. De originelen zijn groot genoeg om er mooie afdrukken van te maken Ik zet de foto's naderhand op onze server en dan kun je nabestellen in het groot.
pi_34440170
Ook ik zal de foto's online zetten tegen die tijd.
pi_34440233
straks wordt het een slaapmeet, omdat we allemaal zo saai zijn...

Dit is trouwens wel heel slecht voor mijn studie zo, ik heb nog bijna niets gedaan vandaag
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34440267
Nou ja, dan gaan we heel saai allemaal alleen foto's maken
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 11:13:07 #126
13151 crew  Rewimo
pi_34440358
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, dan gaan we heel saai allemaal alleen foto's maken
Straf je mij niet mee
pi_34440370
Dat dacht ik al
pi_34440626
Willen jullie even lachen.
Gaan we even niet saai doen.

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 11:28:45 #129
13151 crew  Rewimo
pi_34440812
Wat een saai masker
pi_34440904
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Wat een saai masker
Ik wou gewoon een beetje lol hierin brengen.
Maar ja ook dat lukt hier niet meer.
Dit topic is tot stand gebracht om saai te zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 12:11:41 #131
13151 crew  Rewimo
pi_34442167
Ja, dit wordt echt nooit meer wat
pi_34442214
pi_34442391
Ik ga straks de wasmachine leeghalen en er een nieuwe was in doen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 12:19:00 #134
13151 crew  Rewimo
pi_34442406
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Hee, dat moet ik ook nog. Schept weer een saaie band
pi_34442416
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Jeeee leuk..

Oh dit moet echt stoppen, het wordt bijna flauw
pi_34442431
pi_34443360
Ik ben nog saaier: ik heb een hekel aan op de foto staan dus mij niet al te vaak op de foto zetten graag . Maar een groepsfoto is leuk! Jammer dat ik net te laat was voor de groepsfoto in die andere dierentuin

Maar hier op kantoor is het niet saai hoor: NOVA heeft weer wat "leuks" gisteren uitgezonden over ons en allerlei mensen doen niet wat ze moeten doen of snappen het niet . Naja, kan je weer heerlijk tegen aan zeuren, da's dan wel weer leuk ...
pi_34443918
*gaat mee naar de Sauna*

*ril*

Doei.
pi_34443984
pi_34445193
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Pandorah het volgende:
Ik ben nog saaier: ik heb een hekel aan op de foto staan dus mij niet al te vaak op de foto zetten graag . Maar een groepsfoto is leuk! Jammer dat ik net te laat was voor de groepsfoto in die andere dierentuin

Maar hier op kantoor is het niet saai hoor: NOVA heeft weer wat "leuks" gisteren uitgezonden over ons en allerlei mensen doen niet wat ze moeten doen of snappen het niet . Naja, kan je weer heerlijk tegen aan zeuren, da's dan wel weer leuk ...
Wie zijn "ons" dan ?
pi_34445428
"ons" als in "de gemene grote verzekeringsmaatschappij"

Weee, Faithy gaat mee naar de sauna
pi_34445562
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:49 schreef Pandorah het volgende:
"ons" als in "de gemene grote verzekeringsmaatschappij"

Weee, Faithy gaat mee naar de sauna
Namen joh.. ik ben nieuwschierig...
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:57:20 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34451699
ik ben als ik mensen niet ken ook best heel erg verlegen hoor

en saaaaaaaaaaai misschien ook wel haha

en die sauna meet... dat doe ik eerst nog maar niet met mijn lekker overtollige velkwabbel op mijn buik
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_34455386
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:54 schreef ymme het volgende:

[..]

Namen joh.. ik ben nieuwschierig...
Gaby is de naan spreek uit: Geebie
Doei.
pi_34455477
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben als ik mensen niet ken ook best heel erg verlegen hoor

en saaaaaaaaaaai misschien ook wel haha

en die sauna meet... dat doe ik eerst nog maar niet met mijn lekker overtollige velkwabbel op mijn buik
lieve schat, je zou niet opvallen tussen ons hoor

ik denk altijd maar: als Rubens in de sauna zou rondlopen dan had ie ons vast gevraagd voor zijn schikderijen

PS. Mijn fototoestel gaat natuurlijk ook mee naar de dierentuin. Kan me niet schelen wie er niet op de foto wil

PS. 2 Faithy

PS1. 3 Ik ben dus octopussy
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:55:27 #146
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34455550
ja mijn toestel gaat ook mee en veeeeeeeeeeel fotos maken
altijd leuk om terug te zien!
pi_34455773
Woehoe, de bevestiging uit Emmen is binnen .
Veel actiefoto's is altijd goed zolang het er maar geen 500 zijn (ala hoeveelheid vriendjelief)

Beessie-Jen: ik heb ook wat vetkwabben op mijn buik en toch ga ik mee naar de sauna. Het is echt niet eng hoor .
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 19:09:08 #148
13151 crew  Rewimo
pi_34455969
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef Pandorah het volgende:
Veel actiefoto's is altijd goed zolang het er maar geen 500 zijn (ala hoeveelheid vriendjelief)
Ik geef geen garanties.

*pas extra geheugenkaartje besteld heeft*
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:11:22 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34456055
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef Pandorah het volgende:
Woehoe, de bevestiging uit Emmen is binnen .

Beessie-Jen: ik heb ook wat vetkwabben op mijn buik en toch ga ik mee naar de sauna. Het is echt niet eng hoor .
nou ik bedoel eigenlijk veeeeeeel overtollig vel
pi_34456156
De reden dat we met de dieetclub naar de sauna gaan is juist omdat we ons qua dik zijn voor elkaar niet hoeven te schamen
pi_34462482
Inderdaad.... Ik ben echt wel veels te zwaar, maar schaamde me er niet voor met de andere dames
pi_34470949
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Inderdaad.... Ik ben echt wel veels te zwaar, maar schaamde me er niet voor met de andere dames
dat hoeft ook niet want we zijn allemaal zwaar of zwaar geweest
pi_34471084
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

nou ik bedoel eigenlijk veeeeeeel overtollig vel
ehm.. ik wil niet zeuren hoor, maar op de foto in het vorige topic zag je er prima uit, ja! kiloos teveel! WIJ OOK! ik ben ook overgehaald, moet ik jou ook gaan overhalen op mijn beurt?

(neemt ook camera mee!!!!! en veeeeeeeeeeel rolletjes )
Doei.
pi_34471498
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 07:15 schreef Faithy het volgende:
(neemt ook camera mee!!!!! en veeeeeeeeeeel rolletjes )
Als je die in de sauna maar thuis laat
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 08:39:18 #155
13151 crew  Rewimo
pi_34471510
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Als je die in de sauna maar thuis laat
Sjips
pi_34471827
Oh gisteren een nieuw setje gekocht.
EIgenlijk zonde, omdat ik deze over een paar maanden niet meer aan kan, maar ja ik moet er op de verjaardagen toch een keer anders uitzien.
En hele mooie rok met een leuk truitje, en leuke laarzen eronder.
En maatje 44.
Het truitje is een xl.

Zo gaaf gewoon.
Heb al 2 jaar geen rok maar aan gehad, omdat ik het zelf geen gezicht vond.

Oh, verkeerde topic zie ik net.
pi_34472099
Als je het ook naar Emmen aantrekt is het niet het verkeerde topic, ymme
pi_34472205
Natuurlijk trek ik dat ook aan, naar Emmen.
Het is juist voor speciale gelegenheden..
pi_34472335
Zie, stond het op de goeie plek
pi_34473782
pi_34486060
Ik vind het zo erg dat ik dit moet zeggen heb ik alles afgesproken met jullie.
Ik ben vandaag weer eerste dag op stage geweest ligt mijn rooster van FEB in mijn postvak. Wat zie ik ik moet het weekend van de 18e stage lopen. En ik had geen vrijgevraagd want ik had afgelopen week het dus beslist. Dus sorry dat ik niet mee ga ik vind het zelf ook heel erg. Maar me eigen stomme fout eigenlijk.

Of jullie moeten het een week verzetten maar dat zal wel niet gaan
pi_34486094
Jammer Riann.
pi_34486195
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef Riann het volgende:
Ik vind het zo erg dat ik dit moet zeggen heb ik alles afgesproken met jullie.
Ik ben vandaag weer eerste dag op stage geweest ligt mijn rooster van FEB in mijn postvak. Wat zie ik ik moet het weekend van de 18e stage lopen. En ik had geen vrijgevraagd want ik had afgelopen week het dus beslist. Dus sorry dat ik niet mee ga ik vind het zelf ook heel erg. Maar me eigen stomme fout eigenlijk.

Of jullie moeten het een week verzetten maar dat zal wel niet gaan
En je kunt niet nog iets regelen? Ruilen met iemand of alsnog vrij vragen ofzo? Het is wel heel erg jammer als je niet mee kunt!
***Levi was here***
pi_34486673
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

En je kunt niet nog iets regelen? Ruilen met iemand of alsnog vrij vragen ofzo? Het is wel heel erg jammer als je niet mee kunt!
Ik heb een briefje in het postvak gelegd maandag is ze er weer. En ruilen zit er niet het is stage. Sta dus boven talg. Maar ik denk dat ze zeggen dat ik van te voren vrij had moeten vragen.
pi_34487661
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:03 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik heb een briefje in het postvak gelegd maandag is ze er weer. En ruilen zit er niet het is stage. Sta dus boven talg. Maar ik denk dat ze zeggen dat ik van te voren vrij had moeten vragen.
Je moet komen.
Anders heb ik weer 1 gezicht minder gezien...
pi_34489122
Ja ik wacht maandag af ik hoop het echt
pi_34490146
ik hoop ook dat je maandag goed nieuws hebt!
pi_34491435
ik hoop het ook maar dat horen jullie begin volgende week maar ik ga uit van het slechte en dan kan het altijd nog meevallen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 19:36:22 #169
13151 crew  Rewimo
pi_34491499
Riann, da's balen zeg
pi_34492170
Nou ja, Riann. Als het niet kan dan kan het niet, kan jij ook niets aan doen
pi_34507010
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, Riann. Als het niet kan dan kan het niet, kan jij ook niets aan doen
ik zou het wel erg vinden
pi_34573294
Ik ga een weekend naar London.

Ik weet alleen nog niet wanneer, verassing van schoonpapa, ik hoop dus dat het niet in het weekend van 18 februari is...
Zal wel niet, positief blijven. Volgende week hoor ik wanneer en hoe en wat..
pi_34608536
tvp'tje
Wij gaan namelijk nog steeds mee, ik was alleen een week redelijk internetloos
Maar ik ben er weer
pi_34614605
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 06:24 schreef Riann het volgende:

[..]

ik zou het wel erg vinden
Riann, weet je al meer? Ik hoop echt dat je alsnog mee kan!
***Levi was here***
pi_34616109
ik weet nog niet meer. Morgen heb ik gesprek en zie ik haar de hele dag ze stond vandaag ergens anders en dan zal ik vast meer weten.
pi_34647268
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef Riann het volgende:
ik weet nog niet meer. Morgen heb ik gesprek en zie ik haar de hele dag ze stond vandaag ergens anders en dan zal ik vast meer weten.
En?? Ik hoop echt dat je toch nog kan gaan!
***Levi was here***
pi_34649816
Ik kan mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 januari 2006 @ 15:56:18 #178
13151 crew  Rewimo
pi_34649821
pi_34649837
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Wat gaaf, Riann!!
pi_34650544
!!!Riann kan mee!!!

Gezellig!!!
Ik haal je op! En daarna pikken we Ymme op in Arnhem.
***Levi was here***
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:25:20 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_34650680
Woei!

Je hebt toch wel iedereen op je werk flink staan zoenen en bedanken enzo he?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34651215
Gezellie Riann!!
pi_34652404
tuurlijk Troel ik ben ook zo blij
pi_34673495
mooi zo, leuk dat je meekan Riann!!!!

Weet ymme al iets meer over dat weekendje londen?
pi_34684010
Aankomend weekend weet ik meer te vertellen.
Ik hoop ze dat ik mee kan, heb me er zo op verheugd....

pi_34759159
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef ymme het volgende:
Aankomend weekend weet ik meer te vertellen.
Ik hoop ze dat ik mee kan, heb me er zo op verheugd....

Hoi Ymme, weet je al meer?? Ik hoop dat je mee kunt!
(Al is een weekendje weg ook wel heeeel erg leuk!)
***Levi was here***
pi_34785502
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:11 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hoi Ymme, weet je al meer?? Ik hoop dat je mee kunt!
(Al is een weekendje weg ook wel heeeel erg leuk!)
Ik zit hier nou met gemengde gevoelens.
Blije en treurige..
Ik ga inderdaad dat weekend naar London...
Echt heel leuk hoor, maar de meeting was eerder geplant, en dat zou mijn eerste meeting geweest zijn. Had het zo leuk gevonden...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 08:41:00 #188
13151 crew  Rewimo
pi_34785584
Hee ymme, wat ontzettend jammer dat het precies samenvalt! Maar ga maar lekker genieten in Londen hoor Weet je wat, jij organiseert gewoon de volgende meeting, dan weet je zeker dat je erbij bent
pi_34785598
quote:
Op maandag 6 februari 2006 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Hee ymme, wat ontzettend jammer dat het precies samenvalt! Maar ga maar lekker genieten in Londen hoor Weet je wat, jij organiseert gewoon de volgende meeting, dan weet je zeker dat je erbij bent
Oeh ja, dat is inderdaad een goed idee.
pi_34785601
En toch vind ik het heel erg jammer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 08:44:44 #191
13151 crew  Rewimo
pi_34785617
Het is ook jammer. Maar een weekendje Londen is ook leuk. En het is een leukere reden om niet mee te gaan dan dat je moet werken of zo
pi_34786010
quote:
Op maandag 6 februari 2006 08:44 schreef Rewimo het volgende:
Het is ook jammer. Maar een weekendje Londen is ook leuk. En het is een leukere reden om niet mee te gaan dan dat je moet werken of zo
Dat zeker wel.
Ik had alleen eindelijk al mijn moed verzameld om met deze meet mee te gaan.
Dan regel ik heel snel daarna een nieuwe. Niet te snel natuurlijk
pi_34786142
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:21 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat zeker wel.
Ik had alleen eindelijk al mijn moed verzameld om met deze meet mee te gaan.
Dan regel ik heel snel daarna een nieuwe. Niet te snel natuurlijk
Och de dieetclub is gewend aan veel meetings in weinig tijd
pi_34786276
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Och de dieetclub is gewend aan veel meetings in weinig tijd
Ok, dan begin ik met breanstormen naar de carnaval.
pi_34786415
quote:
Op maandag 6 februari 2006 09:39 schreef ymme het volgende:

[..]

Ok, dan begin ik met breanstormen naar de carnaval.
Ik woon boevn de rivieren, geen carnaval voor mij dus
pi_34786693
Jammer zeg, Ymme...
Maar London is ook heeeel leuk! Veel plezier!
En we "meeten" wel een andere keer!

p.s. enne... carnaval... tja ik woon wel in Brabant, maar ik ben "import" en heb eigenlijk ook helemaal niets met carnaval. Doe mij koninginnedag maar, is het weer meestal ook beter!
***Levi was here***
pi_34787107
Oh, alsjeblieft geen marteling onder de naam 'carnaval'
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 10:26:54 #198
13151 crew  Rewimo
pi_34787203
Ben ook geen carnavalsmens maar vorig jaar heb ik de optocht in Roosendaal gefotografeerd en dat was erg leuk, mooie foto's gemaakt Dit jaar gaat dat niet, dan zitten we in Portugal
  maandag 6 februari 2006 @ 10:29:37 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_34787270
Ik doe niet aan carnaval

Schijnheilig gedoe. Als je aan carnaval doet, doe dan ook aan het vasten en dergelijke.
Maarja, wie ben ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 10:33:55 #200
13151 crew  Rewimo
pi_34787380
Jij bent ook niet katholiek dus je mag niet eens
  maandag 6 februari 2006 @ 10:35:23 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_34787422
quote:
Op maandag 6 februari 2006 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Jij bent ook niet katholiek dus je mag niet eens
Het is Rooms

Ik ben wel degelijk katholiek, alleen niet Rooms katholiek

Nou jij weer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 februari 2006 @ 10:36:46 #202
13151 crew  Rewimo
pi_34787442
Roomser dan de paus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')