Ik denk dat ik mijn toestel meeneem, ik ga zelden op stap zonder dat ding.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Riann het volgende:
Is er eigenlijk iemand die fototoestel meeneemt? zou wel leuk zijn natuurlijk
Zo een met zoemlens? Zo'n ding heb ik ook thuis liggen... "spookt" die van jou ook?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:04 schreef Riann het volgende:
Okay goed zodan hoef ik hem niet mee te nemen
hehehe ik vergeet dan de halve tijd dat ik hem bij zou hebben En mijn ding is maar een goedkoop fototoestelletje van de lidl
![]()
Hmmm... heb ik ook last van. Het is ook nog 'ns mijn eerste meet. Maar we beginnen rustig, eerst maar 'ns tot Arnhem met z'n tweeën kletsen en dan Ymme erbij... Tegen de tijd dat we in Emmen zijn, zijn we vast al helemaal los.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef Riann het volgende:
Ik kan trouwens wel weer even verlegen zijnhehehe maar dat komt vast wel weer goed. Ik heb er weer super veel zin in
Nee geen zoemlens de foto's gaan op zich wel maar dat klepje van de batterije zit scheef etc etc etc Een echt lidl toestelquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo een met zoemlens? Zo'n ding heb ik ook thuis liggen... "spookt" die van jou ook?
De mijne begint soms spontaan te bewegen in z'n hoesje.
Die camera neem ik trouwens niet mee, ik vind de foto's die ik ermee maak maar matig.
Ik neem mijn spiegelreflex-camera mee, geen digitale, maar de kwaliteit van de foto's is aanzienlijk beter dan van die Lidl-camera.
volgens mij is het bij mij de 7e meet als ik me niet vergis maar de laatste is 1,5 jaar geleden. En het zal vast wel goed komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... heb ik ook last van. Het is ook nog 'ns mijn eerste meet. Maar we beginnen rustig, eerst maar 'ns tot Arnhem met z'n tweeën kletsen en dan Ymme erbij... Tegen de tijd dat we in Emmen zijn, zijn we vast al helemaal los.
Gaan we Emmen eens lekker onveilig maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... heb ik ook last van. Het is ook nog 'ns mijn eerste meet. Maar we beginnen rustig, eerst maar 'ns tot Arnhem met z'n tweeën kletsen en dan Ymme erbij... Tegen de tijd dat we in Emmen zijn, zijn we vast al helemaal los.
Ik ook... heerlijk saai.quote:
Ik beloof dat ik mooie foto's zal makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:43 schreef teigan het volgende:
Maar ik wil natuurlijk altijd nog wel foto's nabestellen als ze mooi zijn.
Straf je mij niet meequote:Op woensdag 25 januari 2006 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, dan gaan we heel saai allemaal alleen foto's maken
quote:
Hee, dat moet ik ook nog. Schept weer een saaie bandquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga straks de wasmachine leeghalen en er een nieuwe was in doen.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga straks de wasmachine leeghalen en er een nieuwe was in doen.
Wie zijn "ons" dan ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Pandorah het volgende:
Ik ben nog saaier: ik heb een hekel aan op de foto staan dus mij niet al te vaak op de foto zetten graag. Maar een groepsfoto is leuk! Jammer dat ik net te laat was voor de groepsfoto in die andere dierentuin
![]()
Maar hier op kantoor is het niet saai hoor: NOVA heeft weer wat "leuks" gisteren uitgezonden over ons en allerlei mensen doen niet wat ze moeten doen of snappen het niet. Naja, kan je weer heerlijk tegen aan zeuren, da's dan wel weer leuk
...
Namen joh.. ik ben nieuwschierig...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:49 schreef Pandorah het volgende:
"ons" als in "de gemene grote verzekeringsmaatschappij"
Weee, Faithy gaat mee naar de sauna
lieve schat, je zou niet opvallen tussen ons hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben als ik mensen niet ken ook best heel erg verlegen hoor
en saaaaaaaaaaai misschien ook wel haha
en die sauna meet... dat doe ik eerst nog maar nietmet mijn lekker overtollige velkwabbel op mijn buik
Ik geef geen garanties.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef Pandorah het volgende:
Veel actiefoto's is altijd goed zolang het er maar geen 500 zijn (ala hoeveelheid vriendjelief)![]()
nou ik bedoel eigenlijk veeeeeeel overtollig velquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef Pandorah het volgende:
Woehoe, de bevestiging uit Emmen is binnen.
Veel actiefoto's is altijd goed zolang het er maar geen 500 zijn (ala hoeveelheid vriendjelief)![]()
Beessie-Jen: ik heb ook wat vetkwabben op mijn buik en toch ga ik mee naar de sauna. Het is echt niet eng hoor.
dat hoeft ook niet want we zijn allemaal zwaar of zwaar geweestquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Inderdaad.... Ik ben echt wel veels te zwaar, maar schaamde me er niet voor met de andere dames
ehm.. ik wil niet zeuren hoor, maar op de foto in het vorige topic zag je er prima uit, ja! kiloos teveel! WIJ OOK!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou ik bedoel eigenlijk veeeeeeel overtollig vel
Als je die in de sauna maar thuis laatquote:Op donderdag 26 januari 2006 07:15 schreef Faithy het volgende:
(neemt ook camera mee!!!!! en veeeeeeeeeeel rolletjes)
Sjipsquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Als je die in de sauna maar thuis laat![]()
En je kunt niet nog iets regelen? Ruilen met iemand of alsnog vrij vragen ofzo? Het is wel heel erg jammer als je niet mee kunt!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef Riann het volgende:
Ik vind het zo erg dat ik dit moet zeggen heb ik alles afgesproken met jullie.
Ik ben vandaag weer eerste dag op stage geweest ligt mijn rooster van FEB in mijn postvak. Wat zie ik ik moet het weekend van de 18e stage lopen. En ik had geen vrijgevraagd want ik had afgelopen week het dus beslist. Dus sorry dat ik niet mee ga ik vind het zelf ook heel erg. Maar me eigen stomme fout eigenlijk.
Of jullie moeten het een week verzetten maar dat zal wel niet gaan![]()
Ik heb een briefje in het postvak gelegd maandag is ze er weer. En ruilen zit er niet het is stage. Sta dus boven talg. Maar ik denk dat ze zeggen dat ik van te voren vrij had moeten vragen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
En je kunt niet nog iets regelen? Ruilen met iemand of alsnog vrij vragen ofzo? Het is wel heel erg jammer als je niet mee kunt!
Je moet komen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:03 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik heb een briefje in het postvak gelegd maandag is ze er weer. En ruilen zit er niet het is stage. Sta dus boven talg. Maar ik denk dat ze zeggen dat ik van te voren vrij had moeten vragen.
ik zou het wel erg vindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, Riann. Als het niet kan dan kan het niet, kan jij ook niets aan doen
Riann, weet je al meer? Ik hoop echt dat je alsnog mee kan!quote:
En?? Ik hoop echt dat je toch nog kan gaan!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef Riann het volgende:
ik weet nog niet meer. Morgen heb ik gesprek en zie ik haar de hele dag ze stond vandaag ergens anders en dan zal ik vast meer weten.
Hoi Ymme, weet je al meer?? Ik hoop dat je mee kunt!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef ymme het volgende:
Aankomend weekend weet ik meer te vertellen.
Ik hoop ze dat ik mee kan, heb me er zo op verheugd....
Ik zit hier nou met gemengde gevoelens.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoi Ymme, weet je al meer?? Ik hoop dat je mee kunt!
(Al is een weekendje weg ook wel heeeel erg leuk!)
Oeh ja, dat is inderdaad een goed idee.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:41 schreef Rewimo het volgende:
Hee ymme, wat ontzettend jammer dat het precies samenvalt! Maar ga maar lekker genieten in Londen hoorWeet je wat, jij organiseert gewoon de volgende meeting, dan weet je zeker dat je erbij bent
Dat zeker wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:44 schreef Rewimo het volgende:
Het is ook jammer. Maar een weekendje Londen is ook leuk. En het is een leukere reden om niet mee te gaan dan dat je moet werken of zo
Och de dieetclub is gewend aan veel meetings in weinig tijdquote:Op maandag 6 februari 2006 09:21 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat zeker wel.
Ik had alleen eindelijk al mijn moed verzameld om met deze meet mee te gaan.
Dan regel ik heel snel daarna een nieuwe. Niet te snel natuurlijk![]()
Ok, dan begin ik met breanstormen naar de carnaval.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Och de dieetclub is gewend aan veel meetings in weinig tijd![]()
Ik woon boevn de rivieren, geen carnaval voor mij dusquote:Op maandag 6 februari 2006 09:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok, dan begin ik met breanstormen naar de carnaval.![]()
Het is Roomsquote:Op maandag 6 februari 2006 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Jij bent ook niet katholiek dus je mag niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |