Reken maar! Ik wil niet door een dierentuin lopen zonder cameraquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Riann het volgende:
Is er eigenlijk iemand die fototoestel meeneemt? zou wel leuk zijn natuurlijk
Ik denk dat ik mijn toestel meeneem, ik ga zelden op stap zonder dat ding.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Riann het volgende:
Is er eigenlijk iemand die fototoestel meeneemt? zou wel leuk zijn natuurlijk
Zo een met zoemlens? Zo'n ding heb ik ook thuis liggen... "spookt" die van jou ook?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:04 schreef Riann het volgende:
Okay goed zodan hoef ik hem niet mee te nemen
hehehe ik vergeet dan de halve tijd dat ik hem bij zou hebben En mijn ding is maar een goedkoop fototoestelletje van de lidl
![]()
Hmmm... heb ik ook last van. Het is ook nog 'ns mijn eerste meet. Maar we beginnen rustig, eerst maar 'ns tot Arnhem met z'n tweeën kletsen en dan Ymme erbij... Tegen de tijd dat we in Emmen zijn, zijn we vast al helemaal los.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:06 schreef Riann het volgende:
Ik kan trouwens wel weer even verlegen zijnhehehe maar dat komt vast wel weer goed. Ik heb er weer super veel zin in
Nee geen zoemlens de foto's gaan op zich wel maar dat klepje van de batterije zit scheef etc etc etc Een echt lidl toestelquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo een met zoemlens? Zo'n ding heb ik ook thuis liggen... "spookt" die van jou ook?
De mijne begint soms spontaan te bewegen in z'n hoesje.
Die camera neem ik trouwens niet mee, ik vind de foto's die ik ermee maak maar matig.
Ik neem mijn spiegelreflex-camera mee, geen digitale, maar de kwaliteit van de foto's is aanzienlijk beter dan van die Lidl-camera.
volgens mij is het bij mij de 7e meet als ik me niet vergis maar de laatste is 1,5 jaar geleden. En het zal vast wel goed komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... heb ik ook last van. Het is ook nog 'ns mijn eerste meet. Maar we beginnen rustig, eerst maar 'ns tot Arnhem met z'n tweeën kletsen en dan Ymme erbij... Tegen de tijd dat we in Emmen zijn, zijn we vast al helemaal los.
Gaan we Emmen eens lekker onveilig maken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... heb ik ook last van. Het is ook nog 'ns mijn eerste meet. Maar we beginnen rustig, eerst maar 'ns tot Arnhem met z'n tweeën kletsen en dan Ymme erbij... Tegen de tijd dat we in Emmen zijn, zijn we vast al helemaal los.
Ik ook... heerlijk saai.quote:
Ik beloof dat ik mooie foto's zal makenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:43 schreef teigan het volgende:
Maar ik wil natuurlijk altijd nog wel foto's nabestellen als ze mooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |