abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34462482
Inderdaad.... Ik ben echt wel veels te zwaar, maar schaamde me er niet voor met de andere dames
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34470949
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Inderdaad.... Ik ben echt wel veels te zwaar, maar schaamde me er niet voor met de andere dames
dat hoeft ook niet want we zijn allemaal zwaar of zwaar geweest
pi_34471084
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

nou ik bedoel eigenlijk veeeeeeel overtollig vel
ehm.. ik wil niet zeuren hoor, maar op de foto in het vorige topic zag je er prima uit, ja! kiloos teveel! WIJ OOK! ik ben ook overgehaald, moet ik jou ook gaan overhalen op mijn beurt?

(neemt ook camera mee!!!!! en veeeeeeeeeeel rolletjes )
Doei.
pi_34471498
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 07:15 schreef Faithy het volgende:
(neemt ook camera mee!!!!! en veeeeeeeeeeel rolletjes )
Als je die in de sauna maar thuis laat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 08:39:18 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34471510
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Als je die in de sauna maar thuis laat
Sjips
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34471827
Oh gisteren een nieuw setje gekocht.
EIgenlijk zonde, omdat ik deze over een paar maanden niet meer aan kan, maar ja ik moet er op de verjaardagen toch een keer anders uitzien.
En hele mooie rok met een leuk truitje, en leuke laarzen eronder.
En maatje 44.
Het truitje is een xl.

Zo gaaf gewoon.
Heb al 2 jaar geen rok maar aan gehad, omdat ik het zelf geen gezicht vond.

Oh, verkeerde topic zie ik net.
pi_34472099
Als je het ook naar Emmen aantrekt is het niet het verkeerde topic, ymme
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34472205
Natuurlijk trek ik dat ook aan, naar Emmen.
Het is juist voor speciale gelegenheden..
pi_34472335
Zie, stond het op de goeie plek
pi_34473782
pi_34486060
Ik vind het zo erg dat ik dit moet zeggen heb ik alles afgesproken met jullie.
Ik ben vandaag weer eerste dag op stage geweest ligt mijn rooster van FEB in mijn postvak. Wat zie ik ik moet het weekend van de 18e stage lopen. En ik had geen vrijgevraagd want ik had afgelopen week het dus beslist. Dus sorry dat ik niet mee ga ik vind het zelf ook heel erg. Maar me eigen stomme fout eigenlijk.

Of jullie moeten het een week verzetten maar dat zal wel niet gaan
pi_34486094
Jammer Riann.
pi_34486195
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef Riann het volgende:
Ik vind het zo erg dat ik dit moet zeggen heb ik alles afgesproken met jullie.
Ik ben vandaag weer eerste dag op stage geweest ligt mijn rooster van FEB in mijn postvak. Wat zie ik ik moet het weekend van de 18e stage lopen. En ik had geen vrijgevraagd want ik had afgelopen week het dus beslist. Dus sorry dat ik niet mee ga ik vind het zelf ook heel erg. Maar me eigen stomme fout eigenlijk.

Of jullie moeten het een week verzetten maar dat zal wel niet gaan
En je kunt niet nog iets regelen? Ruilen met iemand of alsnog vrij vragen ofzo? Het is wel heel erg jammer als je niet mee kunt!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34486673
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

En je kunt niet nog iets regelen? Ruilen met iemand of alsnog vrij vragen ofzo? Het is wel heel erg jammer als je niet mee kunt!
Ik heb een briefje in het postvak gelegd maandag is ze er weer. En ruilen zit er niet het is stage. Sta dus boven talg. Maar ik denk dat ze zeggen dat ik van te voren vrij had moeten vragen.
pi_34487661
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:03 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik heb een briefje in het postvak gelegd maandag is ze er weer. En ruilen zit er niet het is stage. Sta dus boven talg. Maar ik denk dat ze zeggen dat ik van te voren vrij had moeten vragen.
Je moet komen.
Anders heb ik weer 1 gezicht minder gezien...
pi_34489122
Ja ik wacht maandag af ik hoop het echt
pi_34490146
ik hoop ook dat je maandag goed nieuws hebt!
pi_34491435
ik hoop het ook maar dat horen jullie begin volgende week maar ik ga uit van het slechte en dan kan het altijd nog meevallen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 januari 2006 @ 19:36:22 #169
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34491499
Riann, da's balen zeg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34492170
Nou ja, Riann. Als het niet kan dan kan het niet, kan jij ook niets aan doen
pi_34507010
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, Riann. Als het niet kan dan kan het niet, kan jij ook niets aan doen
ik zou het wel erg vinden
pi_34573294
Ik ga een weekend naar London.

Ik weet alleen nog niet wanneer, verassing van schoonpapa, ik hoop dus dat het niet in het weekend van 18 februari is...
Zal wel niet, positief blijven. Volgende week hoor ik wanneer en hoe en wat..
pi_34608536
tvp'tje
Wij gaan namelijk nog steeds mee, ik was alleen een week redelijk internetloos
Maar ik ben er weer
pi_34614605
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 06:24 schreef Riann het volgende:

[..]

ik zou het wel erg vinden
Riann, weet je al meer? Ik hoop echt dat je alsnog mee kan!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34616109
ik weet nog niet meer. Morgen heb ik gesprek en zie ik haar de hele dag ze stond vandaag ergens anders en dan zal ik vast meer weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')