dat hoeft ook niet want we zijn allemaal zwaar of zwaar geweestquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Inderdaad.... Ik ben echt wel veels te zwaar, maar schaamde me er niet voor met de andere dames
ehm.. ik wil niet zeuren hoor, maar op de foto in het vorige topic zag je er prima uit, ja! kiloos teveel! WIJ OOK!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou ik bedoel eigenlijk veeeeeeel overtollig vel
Als je die in de sauna maar thuis laatquote:Op donderdag 26 januari 2006 07:15 schreef Faithy het volgende:
(neemt ook camera mee!!!!! en veeeeeeeeeeel rolletjes)
Sjipsquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:37 schreef Isabeau het volgende:
Als je die in de sauna maar thuis laat![]()
En je kunt niet nog iets regelen? Ruilen met iemand of alsnog vrij vragen ofzo? Het is wel heel erg jammer als je niet mee kunt!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef Riann het volgende:
Ik vind het zo erg dat ik dit moet zeggen heb ik alles afgesproken met jullie.
Ik ben vandaag weer eerste dag op stage geweest ligt mijn rooster van FEB in mijn postvak. Wat zie ik ik moet het weekend van de 18e stage lopen. En ik had geen vrijgevraagd want ik had afgelopen week het dus beslist. Dus sorry dat ik niet mee ga ik vind het zelf ook heel erg. Maar me eigen stomme fout eigenlijk.
Of jullie moeten het een week verzetten maar dat zal wel niet gaan![]()
Ik heb een briefje in het postvak gelegd maandag is ze er weer. En ruilen zit er niet het is stage. Sta dus boven talg. Maar ik denk dat ze zeggen dat ik van te voren vrij had moeten vragen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
En je kunt niet nog iets regelen? Ruilen met iemand of alsnog vrij vragen ofzo? Het is wel heel erg jammer als je niet mee kunt!
Je moet komen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:03 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik heb een briefje in het postvak gelegd maandag is ze er weer. En ruilen zit er niet het is stage. Sta dus boven talg. Maar ik denk dat ze zeggen dat ik van te voren vrij had moeten vragen.
ik zou het wel erg vindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, Riann. Als het niet kan dan kan het niet, kan jij ook niets aan doen
Riann, weet je al meer? Ik hoop echt dat je alsnog mee kan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |