Straf je mij niet meequote:Op woensdag 25 januari 2006 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, dan gaan we heel saai allemaal alleen foto's maken
quote:
Hee, dat moet ik ook nog. Schept weer een saaie bandquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga straks de wasmachine leeghalen en er een nieuwe was in doen.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga straks de wasmachine leeghalen en er een nieuwe was in doen.
Wie zijn "ons" dan ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:48 schreef Pandorah het volgende:
Ik ben nog saaier: ik heb een hekel aan op de foto staan dus mij niet al te vaak op de foto zetten graag. Maar een groepsfoto is leuk! Jammer dat ik net te laat was voor de groepsfoto in die andere dierentuin
![]()
Maar hier op kantoor is het niet saai hoor: NOVA heeft weer wat "leuks" gisteren uitgezonden over ons en allerlei mensen doen niet wat ze moeten doen of snappen het niet. Naja, kan je weer heerlijk tegen aan zeuren, da's dan wel weer leuk
...
Namen joh.. ik ben nieuwschierig...quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:49 schreef Pandorah het volgende:
"ons" als in "de gemene grote verzekeringsmaatschappij"
Weee, Faithy gaat mee naar de sauna
lieve schat, je zou niet opvallen tussen ons hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben als ik mensen niet ken ook best heel erg verlegen hoor
en saaaaaaaaaaai misschien ook wel haha
en die sauna meet... dat doe ik eerst nog maar nietmet mijn lekker overtollige velkwabbel op mijn buik
Ik geef geen garanties.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef Pandorah het volgende:
Veel actiefoto's is altijd goed zolang het er maar geen 500 zijn (ala hoeveelheid vriendjelief)![]()
nou ik bedoel eigenlijk veeeeeeel overtollig velquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef Pandorah het volgende:
Woehoe, de bevestiging uit Emmen is binnen.
Veel actiefoto's is altijd goed zolang het er maar geen 500 zijn (ala hoeveelheid vriendjelief)![]()
Beessie-Jen: ik heb ook wat vetkwabben op mijn buik en toch ga ik mee naar de sauna. Het is echt niet eng hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |