Het is Roomsquote:Op maandag 6 februari 2006 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Jij bent ook niet katholiek dus je mag niet eens
JE ICOONquote:Op maandag 6 februari 2006 10:41 schreef YPPY het volgende:
Carnaval is keigaaf.Nou ja, ik moet twee keer voor mijn werk, met kindjes. Dat is wel ontzettend leuk. Op zich is het best leuk hoor, maar je moet wel met de goede mensen gaan en niet een groep die zich gaat bezatten.
![]()
Koninginnedag kan ik nu al afzeggen, dan moet ik werken. Of jullie moeten naar mijn werk komen (vrijmarkt enz).![]()
Ja, die andere was weg.quote:
Mei is ook leuk. Ben ik ook jarig in die maand.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Elke maand een nieuwe meet trekt mijn portemonnaie niet hoor
Ik doe liever iets leuks in mei![]()
Lentequote:Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij wordt alles in mei alweer heel mooi groen
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:37 schreef Isabeau het volgende:
27 of 28 mei kan ik nog(dat is altijd wel handig aan lang van te voren plannen)
Kun je alvast vrij vragen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb geen idee of ik dan kan.. loop dan stage op de hartbewaking en heb nog geen rooster.
Ben benieuwd was het gaat worden, maar beloof nog niks.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef ymme het volgende:
Dan word dat dus 27 of 28 mei.
Kunnen jullie daar alvast rekening mee houden
Dit is inderdaad ook erg leuk.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Arme paarden...
Lasergamen is wel leuk denk ik, hebben we in elk geval allemaal een groot targetIk heb het nog nooit gedaan.
Ik ga wel mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:38 schreef octopussy het volgende:
eh we moeten nog een keertje gaan wadlopen vind ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |