Zeggen de plaatjes in de OP niet al genoeg?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:33 schreef flipsen het volgende:
Maar goed, TS begint, dus kom maar op met je 67 ranzige Iberia ervaringen![]()
Nou, ik krijg er honger van! Ik spring even naar de pizzeria. Later!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:35 schreef Douwe het volgende:
Is dat tweede plaatje een Iberia maaltijd? Lijkt meer een Alitalia maaltijd, kijkende naar de kleuren.
Ja, ontken het maarquote:Op maandag 23 januari 2006 00:32 schreef flipsen het volgende:
Jezus, wat een slechte TT zeg! Het wachten is op UIO...
En @#($*! weer een Lounge ipv HTL @#$(*!
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:42 schreef Douwe het volgende:
Is dat een Iberia stewardess? Dat belooft wat goeds, in mei mn eerste 'ranzige Iberia ervaring'
quote:Sep 16, 1978
several sarsair planes crash in the grand pacific killing over 500 passengers after massive anniversary celebrations have gone a too far and heavy drinking in the cockpit.
http://www.sarsair.com/news.htmlquote:DAILY SERVICE TO KIMBERLEY
Mar 15, 2003
sarsair is pleased to announce that due to overwhelming demand starting February 14 we will increase service 9 flights a week to Kimberley, Noriland with a stop in Amnisia. Complimentary champagne, heroin and caviar will be served onboard for the first month.
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef DutchTrain het volgende:
Best interessante maatschappij dat SARSAIR:
[..]
http://www.sarsair.com/news.html
quote:You searched for flights from Kimberley to Paris departing 25 May 04 and returning 29 May 04.
Class: First No. of passengers: 1
Ticket price: 469.99$
Total: 1 X 469 = 469.99$
Als je echt veel wilt hardlopen, dan moet je naar het vliegveld van Niriquote:Op maandag 23 januari 2006 01:29 schreef flipsen het volgende:
Hm, duur zijn ze ook niet. Alleen jammer dat je in 2004 had moeten vertrekken
Dat is inderdaad het verschil van de kortingskaart.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé DT, was de Deutsche Bahn nu goedkoper als je tickets voor de ICE besteld? Bij de NS kwam ik voor een enkeltje naar Düsseldorf uit op ¤ 56 en bij DB op ¤ 66.
Of kan dat liggen aan de kortingskaart van de NS?
Dan kun je gewoon beter de ICE reserveren. Kost iets meer, maar eerste klas ICE is welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja oké, maar ik wil gewoon rond het middaguur aankomen en niet te lang onderweg zijn. En uiteraard eerste klas.
Het gaat in ieder geval om een weekendje Düsseldorf waar ik een vriend wil opzoeken. Een dagretour is dus ook geen optie.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, je hebt hier te maken met CherrymoonTraxx en Jaguarized. Niet de twee grootste spring-in-het-velds hier op FOK! Raken ook niet zo snel overenthousiast van dit soort topics. En zo heb je er wel meer.
Net als in het echt.
k_man topics slaan niet aan.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:01 schreef DutchTrain het volgende:
Oh, bij het openen van een nieuw topic zou je het volgende in overweging kunnen nemen:
HTL 57: CMT en de linkse Latino's k_man 943
[TRV] HTL #58: Over maaltijden, vliegvelden en Varig Jaguarized 1528
HTL # 59 - Reismuziek van Norah Jones CherrymoonTraxx 1823
HTL #60 - zo komen we ergens CherrymoonTraxx 1436
HTL #61 - Zwaai hier de wintersportgangers uit!Jaguarized 1665
HTL #62 - Ven bailalo, ven gozalo CherrymoonTraxx 1112
HTL #63 - Verziek hier HTL #63 flipsen 1496
HTL # 64 - Voor al uw reis- en mode-advies Douwe 1567
HTL #65 - Over ranzige hoeren in louche 2 sterren... flipsen 1954
[TRV] De Lounge - Get your kicks in HTL #66 DutchTrain 1456
![]()
Voor de volledigheid zou je er ook nog het aantal dagen dat het topic open is geweest er achter moeten zetten, dat maakt natuurlijk ook nog wel iets uit.quote:
Views delen door het aantal dagen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor de volledigheid zou je er ook nog het aantal dagen dat het topic open is geweest er achter moeten zetten, dat maakt natuurlijk ook nog wel iets uit.
En dat dan uiteindelijk de basis laten worden voor het bedrag dat je moet betalen / betaald krijgt per post in een subforum of topic.quote:
ja die zag ik ook net verschijnen.. 't lijkt op trouwplannenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef Jaguarized het volgende:
-edit-
Iemand al achter intenties van dat topic?
UIO in humormode ten tijde van openen?
Zullen we er een topic in GC of KLB over openen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Geheim!!!
Stik, ik kan opeens niet meer editten.
Gelukkig is de TT nog niet veranderdquote:
Of skype. Yvonne is tegenwoordig goed in skypen en UIO kan haar met zijn zwoele stem vast helemaal ompraten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ja die zag ik ook net verschijnen.. 't lijkt op trouwplannen![]()
Overigens hadden ze op MSN natuurlijk ook het knopje "iemand toevoegen aan het gesprek" kunnen proberen of de spraakfaciliteit
FB. Bagger in TRV.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zullen we er een topic in GC of KLB over openen?
Of toch maar FB?
Jezus UIO, misbruik van EN het forum EN je mod-rechten! Schande! Dit had je vast niet net voor de TRV awards durven doen he?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[TRV] De Lounge - De 68 geheimen van UIO
Sorry, ik was aan het werk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
nu nog alleen een kwestie van de juiste mensen hier krijgen, dat gaat momenteel wat lastig
Tijdens je werkquote:
Heuh...werk = overdag. Relaxen = 's avonds.quote:
Onze Hik, wat doe jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:02 schreef flipsen het volgende:
Vergeet Hik de verschrikkeijke niet!
Hik zorgt voor twee doden
quote:REISGEDICHT
Als ik m’n ogen toedoe
ben ik in Honoloeloe.
J.A. Deelder
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:13 schreef Douwe het volgende:
Triviaal feit nummer 2: ik heb drinken over mn laptop gegooid, en nu gaat ie niet meer aan
Er af halen dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:13 schreef Douwe het volgende:
Triviaal feit nummer 2: ik heb drinken over mn laptop gegooid, en nu gaat ie niet meer aan
Zie je, alles komt goed.quote:
Is het een oudje?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:18 schreef Douwe het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in. Hij piept soms spontaan, er knippert een lampje en hij stinkt. En dat alles zonder enkele bron van stroom. Hij is behekst!
Hmm bummer. Geen garantie meer dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:23 schreef Douwe het volgende:
Ja, maar hij voldeed nog wel prima... gebruikte hem als primaire PC!
Pentium 3 1,2Ghz
Een echte Hollander bewaart toch overal de bonnetjes vanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:57 schreef flipsen het volgende:
Mijn geheugenprobleem of houden mensen het soms bij in dagboeken
Ik heb ergens nog een excel file waarin staat waar ik wanneer naar toe gegaan ben.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:57 schreef flipsen het volgende:
Leuk, die opsomlijstjes in TRV, van maatschappijen en nu ook van vliegvelden, maar eerlijk gezegd kan ik me echt niet meer alle vliegvelden herinneren waar ik ben geweest, en zoveel waren het er nou ook weer niet. Maar alle vliegvelden in Spanje bijvoorbeeld? Euh... Madrid, Barcelona, Sevilla en dan nog een paar aan de kust die ik me echt niet meer kan herinneren. Mijn geheugenprobleem of houden mensen het soms bij in dagboeken
[TK] Defecte pentium 4-laptopquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:18 schreef Douwe het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in. Hij piept soms spontaan, er knippert een lampje en hij stinkt. En dat alles zonder enkele bron van stroom. Hij is behekst!
Ik wist altijd al dat Douwe een kloon had.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[TK] Defecte pentium 4-laptop
???
Kom jij wel eens bij Squash City?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is de eerste dag zonder noemenswaardige spierpijn sinds het squashtoernooi van afgelopen weekend. De hersteltijd valt dus nog mee.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:32 schreef k_man het volgende:
Kom jij wel eens bij Squash City?
Ja, dat is het dichtstbijgelegen squashcentrum van huis uit gerekend. Ik speel wel eens tegen een team van hun voor de competitie of gewoon met wat collega's. Mijn thuisclub is Squash Beverwijk. Hoezo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:32 schreef k_man het volgende:
Kom jij wel eens bij Squash City?
Verder niemand dan flipsen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort van beschermhoes voor een laptop. Dit zodat ik hem in mijn rugzak kan doen en op die manier geen extra laptoptas mee hoef te slepen.Iemand een idee waar ik zoiets voor een leuk prijsje op de kop kan tikken?
http://www.ruggednotebooks.com/ ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef Jaguarized het volgende:
Verder niemand dan flipsen?Ik heb vanmiddag een soort van smalle tas/hoes gezien van Case Logic, maar die is dan weer 20 euro..
![]()
Dat zijn complete laptops?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://www.ruggednotebooks.com/ ?
Anders even langs Kruidvat / Trekpleister / DA lopen, die hebben ook wel eens van die dingen briefcase tassen liggen voor weinig.
quote:"Ruggednotebooks is recommended by rocket scientists and people who spill Mountain Dew."
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Volgens mijn telmethode heb je er maar 2,3
Een gedeelde is toch geen helequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Neuh, heb er 4.Sommigen weliswaar gedeeld.
Nee, dus?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Een gedeelde is toch geen hele![]()
De reisbegeleidster van de afgelopen weken pleegt daar geregeld achter de bar te werken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, dat is het dichtstbijgelegen squashcentrum van huis uit gerekend. Ik speel wel eens tegen een team van hun voor de competitie of gewoon met wat collega's. Mijn thuisclub is Squash Beverwijk. Hoezo?
We don't care (nou, UIO misschien een beetje?), we want a reisverslag!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:10 schreef k_man het volgende:
[..]
De reisbegeleidster van de afgelopen weken pleegt daar geregeld achter de bar te werken.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:15 schreef flipsen het volgende:
We don't care (nou, UIO misschien een beetje?), we want a reisverslag!![]()
Ik heb wel eens gehoord dat je op Paaseiland één of andere beelden hebt staan. Maar voor de rest kun je er natuurlijk wel hetzelfde doen als in Salou.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zeurderige 'vroeger was alles beter' post, I rest my cse![]()
De uitgaansgelegenheden in Salou zijn in januari helemaal niet openquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:26 schreef k_man het volgende:
Nou, als je er van maandag t/m woensdag bent - en hetzelfde wilt doen als in Salou - helpt het niet als de enige disco pas op donderdag open gaat.
Hoe was het?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
* DutchTrain nog even party'en / loungen gaat op het filmfestival![]()
Hoe hard mag je daar? 30? -3 km correctie = 22km te hard = 107 euroquote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef Douwe het volgende:
Net geflitst, reed 55 op een volledig lege tweebaansweg binnen de bebouwde kom![]()
Goed, ik zal het laten hier verder nog woorden aan vuil te maken, ik ga slapen![]()
Nee, je mocht er 50. Dat dan net weer welquote:Op zondag 29 januari 2006 12:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe hard mag je daar? 30? -3 km correctie = 22km te hard = 107 euro
Dat is 16 euro.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:43 schreef Douwe het volgende:
[..]
Nee, je mocht er 50. Dat dan net weer wel
In dat geval zou het neerkomen op ¤20,-. Blijft kut
Daar keek ik ook maar er gaat toch nog een correctie vanaf?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:20 schreef Douwe het volgende:
OM Boetebase zegt overschrijding met 5 km/h ¤ 20
Squash City heeft de faam de mooiste bardames van squashend Nederland in haar personeeldsbestand te hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:10 schreef k_man het volgende:
De reisbegeleidster van de afgelopen weken pleegt daar geregeld achter de bar te werken.
whehehequote:
Eerst maar eens kijken of ik me in een leuke bridgeclub durf te begeven...quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:11 schreef flipsen het volgende:
Geweldig![]()
![]()
Het werkt!
Jaja, vast spam, maar via www.voicebuster.com bel ik maar mooi GRATIS naar NL vanuit Argentinië! Een eenmalige bijdrage van 10 euro en net getest, ik kon met Amsterdam bellen!
En nee, dit moet niet in DIG maar in TRV![]()
Nu nog een headset met microfoon, want ik hang nu half over m'n toetsenbord...
quote:100% Free, no call setup!
Dus naar Nederland kan je alleen onbeperkt bellen als je die 10 dollar hebt betaald?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef flipsen het volgende:
Goh wat zijn jullie snel opeens...
De 100% free no cal set-up werkt ook, kan je een minuutje bellen, dat schiet niet op. En vandaag wil ik niet naar buiten, want het is 35 graden![]()
Ja, is een soort 'borg'. Maar boeiuh! Dat tientje ben ik sowieso per 2 weken wel kwijtquote:Op zondag 29 januari 2006 21:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus naar Nederland kan je alleen onbeperkt bellen als je die 10 dollar hebt betaald?
Bel je eens per 2 weken naar NL?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, is een soort 'borg'. Maar boeiuh! Dat tientje ben ik sowieso per 2 weken wel kwijt![]()
Ouders hequote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bel je eens per 2 weken naar NL?
Mjah ok maar ik was niet van plan om m'n ouders te bellen als ik in NZ zit straks.quote:
Ik heb nou een kutstem.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef Douwe het volgende:
Ja, dan kan het gewoon van computer naar computer, en dan is het dus ook gratis. Dus, jullie gaan dagelijks bellen?
Mja, ik had ook even naar je sig kunnen kijken natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
5,5 maand ongeveer. Dan nog een weekje ZK.
Dat hád je kunnen doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mja, ik had ook even naar je sig kunnen kijken natuurlijk![]()
Je snapt het plaatje niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
Je kiest ook meteen het meest makkelijke plaatje uit Lucille
Jawel maar de tijden staan er niet bij, dus tellen enzo.quote:
Aha. Tellen kan je toch wel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar de tijden staan er niet bij, dus tellen enzo.![]()
Ik was even nieuwsgierig naar Zuid-Korea.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Aha. Tellen kan je toch wel?
Maar zelfs tellen is niet echt nodig om te kijken of Chili en Argentinie in dezelfde tijdzone zitten, je hoeft alleen maar te kijken of ze hetzelfde kleurtje hebben.
quote:
En het plaatje klopt dus niet, want Argentinië zit niet in dezelfde tijdzone als Urugruay en Brazilië, dat scheelt een uur. Maar het komt waarschijnlijk omdat Argentinië niet meedoet met die zomer-/wintertijd flauwekul... Nu scheelt het 4 uur met NL, in de Nederlandse zomertijd scheelt het 5 uur...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:29 schreef Lucille het volgende:
Maar zelfs tellen is niet echt nodig om te kijken of Chili en Argentinie in dezelfde tijdzone zitten, je hoeft alleen maar te kijken of ze hetzelfde kleurtje hebben.
jawel, Argentinie zit wel degelijk in dezelfde tijdszone als (een deel van) Brazilie !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
En het plaatje klopt dus niet, want Argentinië zit niet in dezelfde tijdzone als Urugruay en Brazilië, dat scheelt een uur. Maar het komt waarschijnlijk omdat Argentinië niet meedoet met die zomer-/wintertijd flauwekul... Nu scheelt het 4 uur met NL, in de Nederlandse zomertijd scheelt het 5 uur...
Dat is inderdaad wel een apart soort. Bij Blokker hebben ze de standaard wereldstekkers voor iets van 3 euro. Anders gewoon daar kopen, scheelt weer bagagequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:07 schreef Jaguarized het volgende:
Een wereldstekker is wel heel moeilijk te krijgen.Die bolletjes worden nergens meer verkocht. Ik ben de Gamma, Praxis, Onderdelenhuis, Handymen, Action, ANWB, Kijkshop langsgegaan maar nergens te krijgen.
Zouden ze dat op Schiphol nog verkopen? Ik moet er zo een hebben: http://kropla.com/!i.htm
Schildpad met zonsondergang op de foto?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:53 schreef k_man het volgende:
Overigens vandaag mijn foto's van Chili en Paaseiland opgehaald. Die Award voor de mooiste TRV foto van 2006 kan me al niet meer ontgaan.
Die heb ik gezien maar ik zag die stekker die ik nodig ben daar niet in zitten?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:52 schreef k_man het volgende:
Koop er gewoon zo een met vier losse stekkertjes. Die zijn wel goed te verkrijgen.
Of wil he persé een bolletje?
Zo'n foto verwacht ik eigenlijk nog van Lucille d'r trip naar Ecuador en de Galapagos.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Schildpad met zonsondergang op de foto?
Schildpad?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Schildpad met zonsondergang op de foto?
Volgens mij bedoeld ie beeld.quote:
DT moet eens op studiereis.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:12 schreef k_man het volgende:
[..]
DT weet 't verschil niet tussen Paaseiland en Galapagos.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef k_man het volgende:
DE TRV-award 2006 voor de domste opmerking is dus ook al vergeven...![]()
Ik denk niet dat jij op Paaseiland bent geweest:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:12 schreef k_man het volgende:
DT weet 't verschil niet tussen Paaseiland en Galapagos.![]()
quote:Turtles were sacred throughout Polynesia and, as food, were reserved for kings. They were so sacred that they might be substituted for a human sacrifice. There are numerous turtle motifs in the rock art of Easter Island. One (above) from Tongariki has carefully noted shell plates and a detailed head that is carved in bas-relief. The other (right) from the La Perouse area shows two turtles carved in outline form.
wellicht een nieuwe kandidaat nu,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef k_man het volgende:
DE TRV-award 2006 voor de domste opmerking is dus ook al vergeven...![]()
Je gaat met een volle tas weg en komt met een lege tas terug?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
Tas zit bijna vol, moet alleen nog een zomerjas (twee seizoenen enzo) bij, ik kom op 15.6 kilo nu.
Ik hoop wel wat te slijten ter plekke aangezien ik in Seoul wellicht nog het een en ander wil aanschaffen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je gaat met een volle tas weg en komt met een lege tas terug?
Ik denk dat die niet is aangemaakt omdat anders flipsen komt klagen dat hij geen uitzwaaitopic had.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:02 schreef DutchTrain het volgende:
Waar is eigenlijk het uitzwaaitopic?
Als je nog 117 posts on topic weet te vullen kunnen we er nog een [TRV] Lounge titel aan wagen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:06 schreef Jaguarized het volgende:
Ik denk dat die niet is aangemaakt omdat anders flipsen komt klagen dat hij geen uitzwaaitopic had.![]()
Dat gaat me alleen niet lukken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je nog 117 posts on topic weet te vullen kunnen we er nog een [TRV] Lounge titel aan wagen...
Ze hebben daar ook internet.quote:
Dan moet je wachten tot 2010, dan ga ik wellicht naar Oz.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef Douwe het volgende:
Met Jags postgedrag kan het niet anders dan dat we daar snel achter komen
Je gaat toch naar het werelddeel Australiëquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:17 schreef Jaguarized het volgende:
Dan moet je wachten tot 2010, dan ga ik wellicht naar Oz.Nog iets verder down under in iets meer dan 48 uur.
![]()
2020 Maanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef Jaguarized het volgende:
Mjah, wat grotere reizen over wat langere periode.2007/2008 New York, 2010 Alaska of Australie.
Het werelddeel Oceanië. Land Nieuw-Zeeland. Koffie DT?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je gaat toch naar het werelddeel Australië![]()
ben niet echt wakker vanavond
Sjabloon Land?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
Niet zo erg als deze:
http://www.wereldpagina.nl/index.php/Categorie:Werelddelen
caribisch gebied een werelddeel
Leek net of het een continent was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Mag je zelf FOK!eiland toevoegen
Dan zou je ook sociaal zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je zou maar basisscholier zijn en een spreekbeurt erover willen houden![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
Dan zou je ook sociaal zelfmoord plegen.![]()
Nav: Hoe heb jij ooit sociale zelfmoord gepleegd?quote:
Ah weer een nieuwe term geleerdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:35 schreef Jaguarized het volgende:
Nav: Hoe heb jij ooit sociale zelfmoord gepleegd?
Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ah weer een nieuwe term geleerd![]()
Als je het grondgebied van dat land bezoekt welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
Yes, is ook al een topic over geweest in FB.
Als je naar een land buiten Europa reist via een ander land buiten Europa, dus overstapt, krijg je dan wel een stempel van dat land waar je overstapt?
Maar niet als ik dus op het vliegveld overstap?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je het grondgebied van dat land bezoekt wel
Nee dan blijf je in de neutrale transferzonequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
Maar niet als ik dus op het vliegveld overstap?
Ah ruk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee dan blijf je in de neutrale transferzone
Als je geen visum nodig hebt en een instapkaart hebt, kun je natuurlijk even het vliegveld uitlopen en weer met de andere reizigers door de douane weer de terminal inkomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ah ruk.
Omdat er in GC ook een Lounge loopt ben ik nu helemaal vóór [HTL]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:13 schreef DutchTrain het volgende:
Als je nog 117 posts on topic weet te vullen kunnen we er nog een [TRV] Lounge titel aan wagen...
Ja, wie was er nou eerst?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Omdat er in GC ook een Lounge loopt ben ik nu helemaal vóór [HTL]![]()
[TRV] De Lounge - De 68e sociale suicide van Jaguarizedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Douwe het volgende:
[HTL] #68 - Neem hier emotioneel afscheid van Jag
7 uur en 5 minuten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef Douwe het volgende:
Je had toch úúúúúúren te overbruggen? Ik zeg, ga van die luchthaven af
Mjah dat is wel zo. Je slaat eigenlijk twee keer een nacht over.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nadeel is dat het daar voor je gevoel 3 uur 's nachts is...
Ik heb Kelly Clarkson in de mp3 speler gegooid. Ik heb zo'n Sennheiser headphone die geluid uit de omgeving er uit haalt, dus hopelijk kan ik nog wat slapen onderweg. Vast niet...quote:
Op Schiphol zijn ze ook te koop.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:07 schreef Jaguarized het volgende:
Een wereldstekker is wel heel moeilijk te krijgen.Die bolletjes worden nergens meer verkocht. Ik ben de Gamma, Praxis, Onderdelenhuis, Handymen, Action, ANWB, Kijkshop langsgegaan maar nergens te krijgen.
Zouden ze dat op Schiphol nog verkopen? Ik moet er zo een hebben: http://kropla.com/!i.htm
Ik heb inderdaad foto's met schildpadden. Binnenkort in dit theater.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo'n foto verwacht ik eigenlijk nog van Lucille d'r trip naar Ecuador en de Galapagos.
Ik kan nu geen schildpadden fotograferen die er vroeger waren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar vroeger waren er wel schildpadden![]()
Ik heb mooie zonsondergangen met moai.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:38 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad foto's met schildpadden. Binnenkort in dit theater.
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:46 schreef Douwe het volgende:
k_man, ik ben teleurgesteld dat ik nog geen één impressie van je heb gelezen
Dit is het enige dat ik kon vindenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:20 schreef k_man het volgende:
Ik vond het wel wat hebben om te gaan zwemmen op Paaseiland. Lekker dobberen in de golven van de oceaan, de beelden op de achtergrond.
Voor of na de douane?quote:
Na de douane heb ik ze 2 weken geleden nog gezien.quote:
In het Schengen of niet-Schengen gebied?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:34 schreef Lucille het volgende:
[..]
Na de douane heb ik ze 2 weken geleden nog gezien.
Schengen, ik moest naar Duitsland toe.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In het Schengen of niet-Schengen gebied?
Ah mooi, daar kom ik ook nog langs. Ik moet ook naar Duitsland.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:45 schreef Lucille het volgende:
[..]
Schengen, ik moest naar Duitsland toe.
In Duitsland? Frankfurt. Das de eerste halte.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:48 schreef Lucille het volgende:
Waar ga je precies naar toe?
1 2 3 4 | 01/02 16:10 KL 1771 Frankfurt Maatschappij Hal Balie Gate Type KLM Royal Dutch Airlines 2 13,14 B29 F70 |
1 2 3 4 | 01/02 16:10 KL 1771 Frankfurt Departed 17:43 Maatschappij Hal Balie Gate Type KLM Royal Dutch Airlines 2 13,14 B29 F70 |
Tja, de vlucht naar Seoul is wel op tijd vertrokken en hij moest natuurlijk nog door de transferdesks.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:05 schreef Douwe het volgende:
Zal er leuk uitzien, een Fokker 70 naast een Boeing 747
Ik verwacht Jag vanavond online vanuit een of ander luxe hotel in Frankfurt
[afbeelding]
In dat geval heeft hij 7 uur de tijd in Seoul voor het kopen van een nieuwe outfitquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:39 schreef k_man het volgende:
Of hij is zelf wel mee, maar z'n bagage niet. Ook zo fijn.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:46 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag
Even kort aanwezig vanuit Seoul. Vlucht in Frankfurt gehaald, waar de baggage is, is onbekend.
Tis hier alweer middag dus. Hopelijk krijgen we straks wat anders te eten.quote:
Je hebt toch een laptop mee, had minstens verwacht dat ik hier al foto's van lunch, ontbijt en stewardess had kunnen zien.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:53 schreef Jaguarized het volgende:
Tis hier alweer middag dus. Hopelijk krijgen we straks wat anders te eten.Vluchtverslag komt later in Auckland wel, heb ik ongetwijfeld wat meer tijd.
![]()
De webcam op Incheon ook nog nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:58 schreef Jaguarized het volgende:
Seoul Incheon Airport. Wifi werkt niet in het land met de meeste breedbandverbindingen.
http://imlive.com/qa/cm/T(...)t_live_cam.html#testquote:A: I'm sorry, but not yet. A Transportation Center will serve in the future as the airport's primary subway station, providing high-speed rail service from IIA to Seoul and Incheon City. The subway connection is scheduled to be completed by 2005, and the link to Seoul by 2008.
Incheon International is the largest airport facility in South Korea, and one of the largest in Asia. It is situated west of Seoul, on Yeongjong Island in the Yellow Sea. It is connected to the mainland by highway 130, a part of which is Yeongjong Bridge, and is served by frequent bus service from all parts of South Korea as well as by ferry service from Incheon and other nearby ports. Limousines operate around the clock from Seoul to Incheon, and several backup highway buses escort people from places within and outside the city. A rail link to the airport and Seoul is being built.
Live cam expert note- Incheon International Airport is one of the most environment-friendly airports in the globe. The "Green Airport by the Sea", as it is known, incorporates its natural surroundings in its landscaping. In addition, while it was being built, every effort was made to recover the flora, surface soil, and rock formations removed or uprooted by construction workers. This material was then used to develop new parks in its surrounding community. Incheon Airport's Passenger Terminal Building incorporates a design that pays tribute not just to modern aviation, but to traditional Korean architecture as well. By doing so, the Terminal displays the most impressive aspects of both ancient and present-day Korea to the world's tourist, and combines state-of-the-art technology with amenities and services to create an environment where all visitors can feel comfortable.
ik zit in een MSN-loze zone (ofwel op werkquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Jag gaat weg en meteen ligt fok plat. Dat is ook wat.
edit
DT gooi je msn eens aan
Je hebt mail.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ik zit in een MSN-loze zone (ofwel op werk)
misschien kun je een slowchat topic openen
heb ik dan nu ook maar gebruiktquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat kan ik natuurlijk ook gebruiken.
weer?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:07 schreef flipsen het volgende:
DT is zich weer flink aan het inlikken bij de hoge heren (m/v) van TRV?
Misschien dit jaar nog meer je best doen en zo de titel meest behulpzame TRV user binnenslepen. Op die manier trek je wel de aandacht van de mods.quote:
Hm, daarvoor moet je ook in andere TRV topics posten en da's niet m'n sterkste puntquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Misschien dit jaar nog meer je best doen en zo de titel meest behulpzame TRV user binnenslepen. Op die manier trek je wel de aandacht van de mods.
Tja, het is kiezen of delen als je in de smaak wilt vallen bij ons.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hm, daarvoor moet je ook in andere TRV topics posten en da's niet m'n sterkste punt![]()
Ja, ik ben jullie allemaal meer dan zat!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:26 schreef k_man het volgende:
DT wordt de nieuwe mod, maar wie houdt er mee op? UIO of Lucille?
Ik twijfelde nog of ik wel 4u20m met centralwings wilde vliegen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:16 schreef karel007 het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch veel beter zo.
Das nog eens een vriendelijk toetje
Seoul was wel leuk op zich. Veel Koreanen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:31 schreef Douwe het volgende:
Was het nog gezellig in Seoul? Nog een biertje gepakt met Dick?
Dat was de moeite niet?quote:
De combinatie Polen - Portugal is toch niet zo vreemd... die landen komen na elkaar in het Europese landen alfabet. oO<quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef Douwe het volgende:
Een nieuw user-icon, de meest onlogische combinatie van plaatsen aller tijden, én, als klap op de vuurpijl, terug uit Parijs! \'t Is toch wat met die DutchTrain.
Plannen voor Brazilië en Californië zitten definitief in de ijskast?
Even naar een verjaardagsfeestjequote:Op zondag 5 februari 2006 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was de moeite niet?
Nee, had de laatste heen en de eerste terug, kost je 30 euro retour vanaf Brussel.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als je toch bezig bent had je niet de laatste trein terug kunnen pakken?
Of was het anders te duur? Een hostal kost immers wel 25 euri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |