Leek net of het een continent was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Mag je zelf FOK!eiland toevoegen
Dan zou je ook sociaal zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je zou maar basisscholier zijn en een spreekbeurt erover willen houden![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
Dan zou je ook sociaal zelfmoord plegen.![]()
Nav: Hoe heb jij ooit sociale zelfmoord gepleegd?quote:
Ah weer een nieuwe term geleerdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:35 schreef Jaguarized het volgende:
Nav: Hoe heb jij ooit sociale zelfmoord gepleegd?
Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ah weer een nieuwe term geleerd![]()
Als je het grondgebied van dat land bezoekt welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
Yes, is ook al een topic over geweest in FB.
Als je naar een land buiten Europa reist via een ander land buiten Europa, dus overstapt, krijg je dan wel een stempel van dat land waar je overstapt?
Maar niet als ik dus op het vliegveld overstap?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je het grondgebied van dat land bezoekt wel
Nee dan blijf je in de neutrale transferzonequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef Jaguarized het volgende:
Maar niet als ik dus op het vliegveld overstap?
Ah ruk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee dan blijf je in de neutrale transferzone
Als je geen visum nodig hebt en een instapkaart hebt, kun je natuurlijk even het vliegveld uitlopen en weer met de andere reizigers door de douane weer de terminal inkomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ah ruk.
Omdat er in GC ook een Lounge loopt ben ik nu helemaal vóór [HTL]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:13 schreef DutchTrain het volgende:
Als je nog 117 posts on topic weet te vullen kunnen we er nog een [TRV] Lounge titel aan wagen...
Ja, wie was er nou eerst?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Omdat er in GC ook een Lounge loopt ben ik nu helemaal vóór [HTL]![]()
[TRV] De Lounge - De 68e sociale suicide van Jaguarizedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:53 schreef Douwe het volgende:
[HTL] #68 - Neem hier emotioneel afscheid van Jag
7 uur en 5 minuten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef Douwe het volgende:
Je had toch úúúúúúren te overbruggen? Ik zeg, ga van die luchthaven af
Mjah dat is wel zo. Je slaat eigenlijk twee keer een nacht over.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nadeel is dat het daar voor je gevoel 3 uur 's nachts is...
Ik heb Kelly Clarkson in de mp3 speler gegooid. Ik heb zo'n Sennheiser headphone die geluid uit de omgeving er uit haalt, dus hopelijk kan ik nog wat slapen onderweg. Vast niet...quote:
Op Schiphol zijn ze ook te koop.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:07 schreef Jaguarized het volgende:
Een wereldstekker is wel heel moeilijk te krijgen.Die bolletjes worden nergens meer verkocht. Ik ben de Gamma, Praxis, Onderdelenhuis, Handymen, Action, ANWB, Kijkshop langsgegaan maar nergens te krijgen.
Zouden ze dat op Schiphol nog verkopen? Ik moet er zo een hebben: http://kropla.com/!i.htm
Ik heb inderdaad foto's met schildpadden. Binnenkort in dit theater.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo'n foto verwacht ik eigenlijk nog van Lucille d'r trip naar Ecuador en de Galapagos.
Ik kan nu geen schildpadden fotograferen die er vroeger waren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar vroeger waren er wel schildpadden![]()
Ik heb mooie zonsondergangen met moai.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:38 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad foto's met schildpadden. Binnenkort in dit theater.
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:46 schreef Douwe het volgende:
k_man, ik ben teleurgesteld dat ik nog geen één impressie van je heb gelezen
Dit is het enige dat ik kon vindenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:20 schreef k_man het volgende:
Ik vond het wel wat hebben om te gaan zwemmen op Paaseiland. Lekker dobberen in de golven van de oceaan, de beelden op de achtergrond.
Voor of na de douane?quote:
Na de douane heb ik ze 2 weken geleden nog gezien.quote:
In het Schengen of niet-Schengen gebied?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:34 schreef Lucille het volgende:
[..]
Na de douane heb ik ze 2 weken geleden nog gezien.
Schengen, ik moest naar Duitsland toe.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In het Schengen of niet-Schengen gebied?
Ah mooi, daar kom ik ook nog langs. Ik moet ook naar Duitsland.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:45 schreef Lucille het volgende:
[..]
Schengen, ik moest naar Duitsland toe.
In Duitsland? Frankfurt. Das de eerste halte.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:48 schreef Lucille het volgende:
Waar ga je precies naar toe?
1 2 3 4 | 01/02 16:10 KL 1771 Frankfurt Maatschappij Hal Balie Gate Type KLM Royal Dutch Airlines 2 13,14 B29 F70 |
1 2 3 4 | 01/02 16:10 KL 1771 Frankfurt Departed 17:43 Maatschappij Hal Balie Gate Type KLM Royal Dutch Airlines 2 13,14 B29 F70 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |