in de klas zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef Viking84 het volgende:
NooitIk open alleen mijn mond als ik zeker weet dat er niet iets heel doms uitkomt
![]()
Nee hier ook. Ik weet dat de forumbezoekers regelmatig versteld staan van mijn meer dan intelligente opmerkingenquote:
Iets teveel zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh, was jij dat die dat zei.. We hebben er nog hartelijk om gelachen na het college
OT:
NooitIk open alleen mijn mond als ik zeker weet dat er niet iets heel doms uitkomt
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij weet nergens van, je studeert heel iets anders
[offtopic]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef RaisinGirl het volgende:
Dit fragment is vervolgens nog eens verschillende malen herhaald bij onder meer De wereld draait door.
Je bent minder gelukkig met het toetsenbord, zo te zien, of niet dan...?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh, was jij dat die dat zei.. We hebben er nog hartelijk om gelachen na het college
OT:
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:44 schreef RM-rf het volgende:
Ik zat ooit tussen een groep van ongeveer 10 dames, die druk bezig waren te bespreken wat ze allemaal voor 'eisen' aan een man hadden ... toen eentje bemerkte dat ik er als man tussen zat, dacht ze vriendelijk te zijn en mij te vragen wat ik nu als man eigenlijk voor wensen bij een vrouw had ...:
ik antwoorde: 'een beetje flinke prammen voldoen meestal wel' ...
8 van de 10 dames hebben me sindsdien nooit meer aangekeken ( die 8 hadden dan ook een krappe cup A tot hooguit B), het werd zelfs aan andere dames doorverteld om hen te waarschuwen voor deze 'duivel' ....
ALTIJD EERLIJK ZIJN!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eerlijk zijn is goed, maar NOOIT in de buurt van vrouwen proberen eerlijk te zijn![]()
Indien je een meid probeert te versieren: lieg dat t gedrukt staat!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:47 schreef Developersrus het volgende:
[..]
ALTIJD EERLIJK ZIJN!, ongeacht de consequenties!, da's mijn motto...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |