in de klas zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef Viking84 het volgende:
NooitIk open alleen mijn mond als ik zeker weet dat er niet iets heel doms uitkomt
![]()
Nee hier ook. Ik weet dat de forumbezoekers regelmatig versteld staan van mijn meer dan intelligente opmerkingenquote:
Iets teveel zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh, was jij dat die dat zei.. We hebben er nog hartelijk om gelachen na het college
OT:
NooitIk open alleen mijn mond als ik zeker weet dat er niet iets heel doms uitkomt
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij weet nergens van, je studeert heel iets anders
[offtopic]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef RaisinGirl het volgende:
Dit fragment is vervolgens nog eens verschillende malen herhaald bij onder meer De wereld draait door.
Je bent minder gelukkig met het toetsenbord, zo te zien, of niet dan...?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh, was jij dat die dat zei.. We hebben er nog hartelijk om gelachen na het college
OT:
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:44 schreef RM-rf het volgende:
Ik zat ooit tussen een groep van ongeveer 10 dames, die druk bezig waren te bespreken wat ze allemaal voor 'eisen' aan een man hadden ... toen eentje bemerkte dat ik er als man tussen zat, dacht ze vriendelijk te zijn en mij te vragen wat ik nu als man eigenlijk voor wensen bij een vrouw had ...:
ik antwoorde: 'een beetje flinke prammen voldoen meestal wel' ...
8 van de 10 dames hebben me sindsdien nooit meer aangekeken ( die 8 hadden dan ook een krappe cup A tot hooguit B), het werd zelfs aan andere dames doorverteld om hen te waarschuwen voor deze 'duivel' ....
ALTIJD EERLIJK ZIJN!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eerlijk zijn is goed, maar NOOIT in de buurt van vrouwen proberen eerlijk te zijn![]()
Indien je een meid probeert te versieren: lieg dat t gedrukt staat!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:47 schreef Developersrus het volgende:
[..]
ALTIJD EERLIJK ZIJN!, ongeacht de consequenties!, da's mijn motto...
True.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:47 schreef Developersrus het volgende:
[..]
ALTIJD EERLIJK ZIJN!, ongeacht de consequenties!, da's mijn motto...
Hun afkeer had waarschijnlijk meer te maken met dat je je gedroeg als een botte lul dan met hun cupmaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:44 schreef RM-rf het volgende:
Ik zat ooit tussen een groep van ongeveer 10 dames, die druk bezig waren te bespreken wat ze allemaal voor 'eisen' aan een man hadden ... toen eentje bemerkte dat ik er als man tussen zat, dacht ze vriendelijk te zijn en mij te vragen wat ik nu als man eigenlijk voor wensen bij een vrouw had ...:
ik antwoorde: 'een beetje flinke prammen voldoen meestal wel' ...
8 van de 10 dames hebben me sindsdien nooit meer aangekeken ( die 8 hadden dan ook een krappe cup A tot hooguit B), het werd zelfs aan andere dames doorverteld om hen te waarschuwen voor deze 'duivel' ....
ben er net een maand mee gestopt,..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:41 schreef DeeCruise het volgende:
Ik ben nachtdiensten gaan werken, das pas sociale suïcide..
je moet ze dan ook gewoon in de waan laten dat alle mannen hetzelfde zijn en zodoende dus met het door hun verwachte antwoord te reageren: blond, dikke tieten & lekker kontjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hun afkeer had waarschijnlijk meer te maken met dat je je gedroeg als een botte lul dan met hun cupmaat.
Op je teentjes getrapt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hun afkeer had waarschijnlijk meer te maken met dat je je gedroeg als een botte lul dan met hun cupmaat.
je heb geen dikke prammenquote:
Ik ga het niet verder uitleggen, hoor. Daarvoor is het toch wat te triviaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:04 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
je heb geen dikke prammen
pics
Ik herken het. Van die lompe eisen aan een man met elkaar uitwisselen. Ik zou hetzelfde reagerenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga het niet verder uitleggen, hoor. Daarvoor is het toch wat te triviaal.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had aangenomen dat zij converseerden op het niveau van 'hij moet sympathiek zijn en een gevoel voor humor hebben'.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]je had er zo bij kunnen zitten ....
(...)
klopt, dat waren ook deel van hun eisen: 'Hij moet verrassend uit de hoek kunnen komen en vooral een eigen mening hebben' bv ook .. nu ja, daar dacht ik toch perfect aan te kunnen voldoenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had aangenomen dat zij converseerden op het niveau van 'hij moet sympathiek zijn en een gevoel voor humor hebben'.![]()
Ja, da's wel lastig, als je dat dan vervolgens in het wild niet kunt herkennen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
klopt, dat waren ook deel van hun eisen: 'Hij moet verrassend uit de hoek kunnen komen en vooral een eigen mening hebben' bv ook .. nu ja, daar dacht ik toch perfect aan te kunnen voldoen
Wat? reageerden ze niet eens door allemaal hun truitjes en Bh's uit te trekken om te laten zien dat hun eigen borsten wel erg aantrekkelijk waren?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:47 schreef RM-rf het volgende:
klopt, dat waren ook deel van hun eisen: 'Hij moet verrassend uit de hoek kunnen komen en vooral een eigen mening hebben' bv ook .. nu ja, daar dacht ik toch perfect aan te kunnen voldoen
Wat deed jij tussen 10 van die huppelkutjes? Dit klinkt overigens als het type vrouw wat ik op 1 van mijn opleidingen veelvuldig tegenkwam...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:41 schreef RM-rf het volgende:
Er was maar een dame van die tien die inzag dat ik niet serieus was, vrouwen niet beoordeel op hun 'prammen' ....
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:43 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Je bent minder gelukkig met het toetsenbord, zo te zien, of niet dan...?![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |