Je snapt het plaatje niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
Je kiest ook meteen het meest makkelijke plaatje uit Lucille
Jawel maar de tijden staan er niet bij, dus tellen enzo.quote:
Aha. Tellen kan je toch wel?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel maar de tijden staan er niet bij, dus tellen enzo.![]()
Ik was even nieuwsgierig naar Zuid-Korea.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Aha. Tellen kan je toch wel?
Maar zelfs tellen is niet echt nodig om te kijken of Chili en Argentinie in dezelfde tijdzone zitten, je hoeft alleen maar te kijken of ze hetzelfde kleurtje hebben.
quote:
En het plaatje klopt dus niet, want Argentinië zit niet in dezelfde tijdzone als Urugruay en Brazilië, dat scheelt een uur. Maar het komt waarschijnlijk omdat Argentinië niet meedoet met die zomer-/wintertijd flauwekul... Nu scheelt het 4 uur met NL, in de Nederlandse zomertijd scheelt het 5 uur...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:29 schreef Lucille het volgende:
Maar zelfs tellen is niet echt nodig om te kijken of Chili en Argentinie in dezelfde tijdzone zitten, je hoeft alleen maar te kijken of ze hetzelfde kleurtje hebben.
jawel, Argentinie zit wel degelijk in dezelfde tijdszone als (een deel van) Brazilie !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
En het plaatje klopt dus niet, want Argentinië zit niet in dezelfde tijdzone als Urugruay en Brazilië, dat scheelt een uur. Maar het komt waarschijnlijk omdat Argentinië niet meedoet met die zomer-/wintertijd flauwekul... Nu scheelt het 4 uur met NL, in de Nederlandse zomertijd scheelt het 5 uur...
Dat is inderdaad wel een apart soort. Bij Blokker hebben ze de standaard wereldstekkers voor iets van 3 euro. Anders gewoon daar kopen, scheelt weer bagagequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:07 schreef Jaguarized het volgende:
Een wereldstekker is wel heel moeilijk te krijgen.Die bolletjes worden nergens meer verkocht. Ik ben de Gamma, Praxis, Onderdelenhuis, Handymen, Action, ANWB, Kijkshop langsgegaan maar nergens te krijgen.
Zouden ze dat op Schiphol nog verkopen? Ik moet er zo een hebben: http://kropla.com/!i.htm
Schildpad met zonsondergang op de foto?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:53 schreef k_man het volgende:
Overigens vandaag mijn foto's van Chili en Paaseiland opgehaald. Die Award voor de mooiste TRV foto van 2006 kan me al niet meer ontgaan.
Die heb ik gezien maar ik zag die stekker die ik nodig ben daar niet in zitten?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:52 schreef k_man het volgende:
Koop er gewoon zo een met vier losse stekkertjes. Die zijn wel goed te verkrijgen.
Of wil he persé een bolletje?
Zo'n foto verwacht ik eigenlijk nog van Lucille d'r trip naar Ecuador en de Galapagos.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Schildpad met zonsondergang op de foto?
Schildpad?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Schildpad met zonsondergang op de foto?
Volgens mij bedoeld ie beeld.quote:
DT moet eens op studiereis.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:12 schreef k_man het volgende:
[..]
DT weet 't verschil niet tussen Paaseiland en Galapagos.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef k_man het volgende:
DE TRV-award 2006 voor de domste opmerking is dus ook al vergeven...![]()
Ik denk niet dat jij op Paaseiland bent geweest:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:12 schreef k_man het volgende:
DT weet 't verschil niet tussen Paaseiland en Galapagos.![]()
quote:Turtles were sacred throughout Polynesia and, as food, were reserved for kings. They were so sacred that they might be substituted for a human sacrifice. There are numerous turtle motifs in the rock art of Easter Island. One (above) from Tongariki has carefully noted shell plates and a detailed head that is carved in bas-relief. The other (right) from the La Perouse area shows two turtles carved in outline form.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |