quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Volgens mijn telmethode heb je er maar 2,3
Een gedeelde is toch geen helequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Neuh, heb er 4.Sommigen weliswaar gedeeld.
Nee, dus?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Een gedeelde is toch geen hele![]()
De reisbegeleidster van de afgelopen weken pleegt daar geregeld achter de bar te werken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, dat is het dichtstbijgelegen squashcentrum van huis uit gerekend. Ik speel wel eens tegen een team van hun voor de competitie of gewoon met wat collega's. Mijn thuisclub is Squash Beverwijk. Hoezo?
We don't care (nou, UIO misschien een beetje?), we want a reisverslag!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:10 schreef k_man het volgende:
[..]
De reisbegeleidster van de afgelopen weken pleegt daar geregeld achter de bar te werken.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:15 schreef flipsen het volgende:
We don't care (nou, UIO misschien een beetje?), we want a reisverslag!![]()
Ik heb wel eens gehoord dat je op Paaseiland één of andere beelden hebt staan. Maar voor de rest kun je er natuurlijk wel hetzelfde doen als in Salou.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zeurderige 'vroeger was alles beter' post, I rest my cse![]()
De uitgaansgelegenheden in Salou zijn in januari helemaal niet openquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:26 schreef k_man het volgende:
Nou, als je er van maandag t/m woensdag bent - en hetzelfde wilt doen als in Salou - helpt het niet als de enige disco pas op donderdag open gaat.
Hoe was het?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
* DutchTrain nog even party'en / loungen gaat op het filmfestival![]()
Hoe hard mag je daar? 30? -3 km correctie = 22km te hard = 107 euroquote:Op zondag 29 januari 2006 03:51 schreef Douwe het volgende:
Net geflitst, reed 55 op een volledig lege tweebaansweg binnen de bebouwde kom![]()
Goed, ik zal het laten hier verder nog woorden aan vuil te maken, ik ga slapen![]()
Nee, je mocht er 50. Dat dan net weer welquote:Op zondag 29 januari 2006 12:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe hard mag je daar? 30? -3 km correctie = 22km te hard = 107 euro
Dat is 16 euro.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:43 schreef Douwe het volgende:
[..]
Nee, je mocht er 50. Dat dan net weer wel
In dat geval zou het neerkomen op ¤20,-. Blijft kut
Daar keek ik ook maar er gaat toch nog een correctie vanaf?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:20 schreef Douwe het volgende:
OM Boetebase zegt overschrijding met 5 km/h ¤ 20
Squash City heeft de faam de mooiste bardames van squashend Nederland in haar personeeldsbestand te hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:10 schreef k_man het volgende:
De reisbegeleidster van de afgelopen weken pleegt daar geregeld achter de bar te werken.
whehehequote:
Eerst maar eens kijken of ik me in een leuke bridgeclub durf te begeven...quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:11 schreef flipsen het volgende:
Geweldig![]()
![]()
Het werkt!
Jaja, vast spam, maar via www.voicebuster.com bel ik maar mooi GRATIS naar NL vanuit Argentinië! Een eenmalige bijdrage van 10 euro en net getest, ik kon met Amsterdam bellen!
En nee, dit moet niet in DIG maar in TRV![]()
Nu nog een headset met microfoon, want ik hang nu half over m'n toetsenbord...
quote:100% Free, no call setup!
Dus naar Nederland kan je alleen onbeperkt bellen als je die 10 dollar hebt betaald?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef flipsen het volgende:
Goh wat zijn jullie snel opeens...
De 100% free no cal set-up werkt ook, kan je een minuutje bellen, dat schiet niet op. En vandaag wil ik niet naar buiten, want het is 35 graden![]()
Ja, is een soort 'borg'. Maar boeiuh! Dat tientje ben ik sowieso per 2 weken wel kwijtquote:Op zondag 29 januari 2006 21:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus naar Nederland kan je alleen onbeperkt bellen als je die 10 dollar hebt betaald?
Bel je eens per 2 weken naar NL?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, is een soort 'borg'. Maar boeiuh! Dat tientje ben ik sowieso per 2 weken wel kwijt![]()
Ouders hequote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bel je eens per 2 weken naar NL?
Mjah ok maar ik was niet van plan om m'n ouders te bellen als ik in NZ zit straks.quote:
Ik heb nou een kutstem.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef Douwe het volgende:
Ja, dan kan het gewoon van computer naar computer, en dan is het dus ook gratis. Dus, jullie gaan dagelijks bellen?
Mja, ik had ook even naar je sig kunnen kijken natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
5,5 maand ongeveer. Dan nog een weekje ZK.
Dat hád je kunnen doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mja, ik had ook even naar je sig kunnen kijken natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |