Tijdens je werkquote:
Heuh...werk = overdag. Relaxen = 's avonds.quote:
Onze Hik, wat doe jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:02 schreef flipsen het volgende:
Vergeet Hik de verschrikkeijke niet!
Hik zorgt voor twee doden
quote:REISGEDICHT
Als ik m’n ogen toedoe
ben ik in Honoloeloe.
J.A. Deelder
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:13 schreef Douwe het volgende:
Triviaal feit nummer 2: ik heb drinken over mn laptop gegooid, en nu gaat ie niet meer aan
Er af halen dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:13 schreef Douwe het volgende:
Triviaal feit nummer 2: ik heb drinken over mn laptop gegooid, en nu gaat ie niet meer aan
Zie je, alles komt goed.quote:
Is het een oudje?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:18 schreef Douwe het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in. Hij piept soms spontaan, er knippert een lampje en hij stinkt. En dat alles zonder enkele bron van stroom. Hij is behekst!
Hmm bummer. Geen garantie meer dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:23 schreef Douwe het volgende:
Ja, maar hij voldeed nog wel prima... gebruikte hem als primaire PC!
Pentium 3 1,2Ghz
Een echte Hollander bewaart toch overal de bonnetjes vanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:57 schreef flipsen het volgende:
Mijn geheugenprobleem of houden mensen het soms bij in dagboeken
Ik heb ergens nog een excel file waarin staat waar ik wanneer naar toe gegaan ben.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:57 schreef flipsen het volgende:
Leuk, die opsomlijstjes in TRV, van maatschappijen en nu ook van vliegvelden, maar eerlijk gezegd kan ik me echt niet meer alle vliegvelden herinneren waar ik ben geweest, en zoveel waren het er nou ook weer niet. Maar alle vliegvelden in Spanje bijvoorbeeld? Euh... Madrid, Barcelona, Sevilla en dan nog een paar aan de kust die ik me echt niet meer kan herinneren. Mijn geheugenprobleem of houden mensen het soms bij in dagboeken
[TK] Defecte pentium 4-laptopquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:18 schreef Douwe het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in. Hij piept soms spontaan, er knippert een lampje en hij stinkt. En dat alles zonder enkele bron van stroom. Hij is behekst!
Ik wist altijd al dat Douwe een kloon had.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[TK] Defecte pentium 4-laptop
???
Kom jij wel eens bij Squash City?quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is de eerste dag zonder noemenswaardige spierpijn sinds het squashtoernooi van afgelopen weekend. De hersteltijd valt dus nog mee.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:32 schreef k_man het volgende:
Kom jij wel eens bij Squash City?
Ja, dat is het dichtstbijgelegen squashcentrum van huis uit gerekend. Ik speel wel eens tegen een team van hun voor de competitie of gewoon met wat collega's. Mijn thuisclub is Squash Beverwijk. Hoezo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:32 schreef k_man het volgende:
Kom jij wel eens bij Squash City?
Verder niemand dan flipsen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:01 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort van beschermhoes voor een laptop. Dit zodat ik hem in mijn rugzak kan doen en op die manier geen extra laptoptas mee hoef te slepen.Iemand een idee waar ik zoiets voor een leuk prijsje op de kop kan tikken?
http://www.ruggednotebooks.com/ ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef Jaguarized het volgende:
Verder niemand dan flipsen?Ik heb vanmiddag een soort van smalle tas/hoes gezien van Case Logic, maar die is dan weer 20 euro..
![]()
Dat zijn complete laptops?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://www.ruggednotebooks.com/ ?
Anders even langs Kruidvat / Trekpleister / DA lopen, die hebben ook wel eens van die dingen briefcase tassen liggen voor weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |