Zeggen de plaatjes in de OP niet al genoeg?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:33 schreef flipsen het volgende:
Maar goed, TS begint, dus kom maar op met je 67 ranzige Iberia ervaringen![]()
Nou, ik krijg er honger van! Ik spring even naar de pizzeria. Later!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:35 schreef Douwe het volgende:
Is dat tweede plaatje een Iberia maaltijd? Lijkt meer een Alitalia maaltijd, kijkende naar de kleuren.
Ja, ontken het maarquote:Op maandag 23 januari 2006 00:32 schreef flipsen het volgende:
Jezus, wat een slechte TT zeg! Het wachten is op UIO...
En @#($*! weer een Lounge ipv HTL @#$(*!
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:42 schreef Douwe het volgende:
Is dat een Iberia stewardess? Dat belooft wat goeds, in mei mn eerste 'ranzige Iberia ervaring'
quote:Sep 16, 1978
several sarsair planes crash in the grand pacific killing over 500 passengers after massive anniversary celebrations have gone a too far and heavy drinking in the cockpit.
http://www.sarsair.com/news.htmlquote:DAILY SERVICE TO KIMBERLEY
Mar 15, 2003
sarsair is pleased to announce that due to overwhelming demand starting February 14 we will increase service 9 flights a week to Kimberley, Noriland with a stop in Amnisia. Complimentary champagne, heroin and caviar will be served onboard for the first month.
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef DutchTrain het volgende:
Best interessante maatschappij dat SARSAIR:
[..]
http://www.sarsair.com/news.html
quote:You searched for flights from Kimberley to Paris departing 25 May 04 and returning 29 May 04.
Class: First No. of passengers: 1
Ticket price: 469.99$
Total: 1 X 469 = 469.99$
Als je echt veel wilt hardlopen, dan moet je naar het vliegveld van Niriquote:Op maandag 23 januari 2006 01:29 schreef flipsen het volgende:
Hm, duur zijn ze ook niet. Alleen jammer dat je in 2004 had moeten vertrekken
Dat is inderdaad het verschil van de kortingskaart.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé DT, was de Deutsche Bahn nu goedkoper als je tickets voor de ICE besteld? Bij de NS kwam ik voor een enkeltje naar Düsseldorf uit op ¤ 56 en bij DB op ¤ 66.
Of kan dat liggen aan de kortingskaart van de NS?
Dan kun je gewoon beter de ICE reserveren. Kost iets meer, maar eerste klas ICE is welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja oké, maar ik wil gewoon rond het middaguur aankomen en niet te lang onderweg zijn. En uiteraard eerste klas.
Het gaat in ieder geval om een weekendje Düsseldorf waar ik een vriend wil opzoeken. Een dagretour is dus ook geen optie.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, je hebt hier te maken met CherrymoonTraxx en Jaguarized. Niet de twee grootste spring-in-het-velds hier op FOK! Raken ook niet zo snel overenthousiast van dit soort topics. En zo heb je er wel meer.
Net als in het echt.
k_man topics slaan niet aan.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:01 schreef DutchTrain het volgende:
Oh, bij het openen van een nieuw topic zou je het volgende in overweging kunnen nemen:
HTL 57: CMT en de linkse Latino's k_man 943
[TRV] HTL #58: Over maaltijden, vliegvelden en Varig Jaguarized 1528
HTL # 59 - Reismuziek van Norah Jones CherrymoonTraxx 1823
HTL #60 - zo komen we ergens CherrymoonTraxx 1436
HTL #61 - Zwaai hier de wintersportgangers uit!Jaguarized 1665
HTL #62 - Ven bailalo, ven gozalo CherrymoonTraxx 1112
HTL #63 - Verziek hier HTL #63 flipsen 1496
HTL # 64 - Voor al uw reis- en mode-advies Douwe 1567
HTL #65 - Over ranzige hoeren in louche 2 sterren... flipsen 1954
[TRV] De Lounge - Get your kicks in HTL #66 DutchTrain 1456
![]()
Voor de volledigheid zou je er ook nog het aantal dagen dat het topic open is geweest er achter moeten zetten, dat maakt natuurlijk ook nog wel iets uit.quote:
Views delen door het aantal dagen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor de volledigheid zou je er ook nog het aantal dagen dat het topic open is geweest er achter moeten zetten, dat maakt natuurlijk ook nog wel iets uit.
En dat dan uiteindelijk de basis laten worden voor het bedrag dat je moet betalen / betaald krijgt per post in een subforum of topic.quote:
ja die zag ik ook net verschijnen.. 't lijkt op trouwplannenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:44 schreef Jaguarized het volgende:
-edit-
Iemand al achter intenties van dat topic?
UIO in humormode ten tijde van openen?
Zullen we er een topic in GC of KLB over openen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Geheim!!!
Stik, ik kan opeens niet meer editten.
Gelukkig is de TT nog niet veranderdquote:
Of skype. Yvonne is tegenwoordig goed in skypen en UIO kan haar met zijn zwoele stem vast helemaal ompraten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ja die zag ik ook net verschijnen.. 't lijkt op trouwplannen![]()
Overigens hadden ze op MSN natuurlijk ook het knopje "iemand toevoegen aan het gesprek" kunnen proberen of de spraakfaciliteit
FB. Bagger in TRV.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zullen we er een topic in GC of KLB over openen?
Of toch maar FB?
Jezus UIO, misbruik van EN het forum EN je mod-rechten! Schande! Dit had je vast niet net voor de TRV awards durven doen he?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[TRV] De Lounge - De 68 geheimen van UIO
Sorry, ik was aan het werk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
nu nog alleen een kwestie van de juiste mensen hier krijgen, dat gaat momenteel wat lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |