Geboortedatum: 17 februari 1986quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef Douwe het volgende:
Een beetje Sherlock had mijn geboortedatum al lang opgespoord. Ik ben 2 jaar jonger dan Jaguarized
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:18 schreef Douwe het volgende:
Laat dit je nieuwe bestemming zien, DT?
Ja dat heeft nu geen zin meer he?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En welke TT + openingsfoto had jij dan wel niet bedacht?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef Jaguarized het volgende:
Ja godver he.Een nieuw deel openen terwijl de vorige nog niet dicht is.
Eindelijk IEMAND die het met me eens is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:23 schreef flipsen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Goeie TT, dat wel![]()
Beetje de standaardvakantie met vrienden zal het worden, auto huren, LA naar SF en daar tussen Las Vegas, Flagstaff, Yosemite, Grand Canyon enzo. In een dag of 16 denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Douwe het volgende:
Wat ga je doen in Californië? Met de motor Route 66 afrijden? Bij Arnold op de koffie?
Deze is met een knipoog naar [SC] De Loungequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Douwe het volgende:
Toch altijd leuk om te zien dat DT's HTL's geen HTL heten
Volgens Amtrak.com is dat ook zo, tenzij je de Coastliner neemtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef Douwe het volgende:
Trein van Seattle naar San Diego klinkt wel tof! Aleen het vage is dat als je naar de route van die trein kijkt, je bij Sacremento lijkt te moeten overstappen op een bus?
Ik wacht nu al met smart op je reisverslag
Ik dacht meer aan:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:54 schreef Douwe het volgende:
Ik verwacht binnenkort een dergelijke foto. En ik zie Lissabon! Nieuwe TRV meet locatie?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Hopelijk dit keer een HTL zonder gebagger.
Dit is geen HTL, je zit verkeerd. Dit is de Loungequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Hopelijk dit keer een HTL zonder gebagger.
Herkenbaar DT topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dit is geen HTL, je zit verkeerd. Dit is de Lounge![]()
BHFH was net ook weer op FOK gesignaleerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
Inderdaad.Post jij dan ook weer wat vaker mee?
Die komt hier ook veel te weinig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
BHFH was net ook weer op FOK gesignaleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |