Geboortedatum: 17 februari 1986quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef Douwe het volgende:
Een beetje Sherlock had mijn geboortedatum al lang opgespoord. Ik ben 2 jaar jonger dan Jaguarized
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:18 schreef Douwe het volgende:
Laat dit je nieuwe bestemming zien, DT?
Ja dat heeft nu geen zin meer he?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En welke TT + openingsfoto had jij dan wel niet bedacht?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef Jaguarized het volgende:
Ja godver he.Een nieuw deel openen terwijl de vorige nog niet dicht is.
Eindelijk IEMAND die het met me eens is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:23 schreef flipsen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Goeie TT, dat wel![]()
Beetje de standaardvakantie met vrienden zal het worden, auto huren, LA naar SF en daar tussen Las Vegas, Flagstaff, Yosemite, Grand Canyon enzo. In een dag of 16 denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Douwe het volgende:
Wat ga je doen in Californië? Met de motor Route 66 afrijden? Bij Arnold op de koffie?
Deze is met een knipoog naar [SC] De Loungequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Douwe het volgende:
Toch altijd leuk om te zien dat DT's HTL's geen HTL heten
Volgens Amtrak.com is dat ook zo, tenzij je de Coastliner neemtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef Douwe het volgende:
Trein van Seattle naar San Diego klinkt wel tof! Aleen het vage is dat als je naar de route van die trein kijkt, je bij Sacremento lijkt te moeten overstappen op een bus?
Ik wacht nu al met smart op je reisverslag
Ik dacht meer aan:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:54 schreef Douwe het volgende:
Ik verwacht binnenkort een dergelijke foto. En ik zie Lissabon! Nieuwe TRV meet locatie?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Hopelijk dit keer een HTL zonder gebagger.
Dit is geen HTL, je zit verkeerd. Dit is de Loungequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Hopelijk dit keer een HTL zonder gebagger.
Herkenbaar DT topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dit is geen HTL, je zit verkeerd. Dit is de Lounge![]()
BHFH was net ook weer op FOK gesignaleerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
Inderdaad.Post jij dan ook weer wat vaker mee?
Die komt hier ook veel te weinig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
BHFH was net ook weer op FOK gesignaleerd
Das geen conclusie, das een feitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef Jaguarized het volgende:
Is die conclusie getrokken voor of na de Parijs meet?![]()
Bron?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Das geen conclusie, das een feit
Allang verjaard dus.quote:
En is die update naar 2.0 nou echt nodig geweest vraag ik me af...quote:
quote:LONDEN - British Airways heeft op afgelopen vrijdag (13 januari) de suggestie van verzekeringswiskundige Donald Duval om faillissement aan te vragen in de wind geslagen. Dat maakt de maatschappij op dezelfde dag bekend. De verzekeringswiskundige is van mening dat een faillissement de enige manier is om de maatschappij zodanig te herstructureren dat de pensioenen voor de werknemers gewaarborgd blijven.
British Airways betitelt deze suggestie in de Britse media op haar beurt als “het meest onvoorstelbare voorstel om de pensioen tekorten op te lossen.” Faillissement is volgens British Airways absoluut geen optie en dat zou voor niemand een verrassing moeten zijn, aldus de maatschappij in een statement.
Britisch Airways wil zelf een acceptabele oplossing vinden om de toekomstige pensioenen voor het personeel veilig te stellen. De pilotenvakbond British Air Line Pilots Association (BALPA) heeft aangegeven dat ze, afhankelijk van de voorstellen van de maatschappij, stakingen overweegt.
Het tekort bedraagt momenteel een tekort van ongeveer 1,4 miljard Engelse Pond (2,05 miljard euro).
Een kleine 800 ja, maar ik kan er maar 10 kwijt op m'n weblog en heb nog geen tijd (lees: zin) gehad om een fotoboek ergens te openenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:35 schreef Jaguarized het volgende:
Flipsen, heb je nog meer foto's van Argentinie of BsAs dan die 10 op je weblog?
klikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Een kleine 800 ja, maar ik kan er maar 10 kwijt op m'n weblog en heb nog geen tijd (lees: zin) gehad om een fotoboek ergens te openen![]()
De standaard 18+ upgradequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef flipsen het volgende:
En is die update naar 2.0 nou echt nodig geweest vraag ik me af...![]()
Maandag... zou kunnen, er komt nog niemand 's avondsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef Jaguarized het volgende:
Zo dat is wel heel veel Lucille!1400 foto's in een maand tijd.
Vet zeg. Ik ben benieuwd!
Hebben we maandag nog een partijtje bij DT ofzo?
Geef begin februari een feestje, dan is ook het IFFR (filmfestival Rotterdam), waardoor er meerdere redenen zijn om langs te komen. Ook hoop ik dan alle verhuisdozen eindelijk leeg te hebben en iets meer meubels te hebben staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |